Zal mij toch verbazen als CR7 weggaat deze zomer.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:26 schreef DeParo het volgende:
[..]
Tsja CR is niet meer zo hot in Madrid.
Ik denk dat het indd wel gaat gebeuren, tenzij Bale niet komt, dan blijft hij wel.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal mij toch verbazen als CR7 weggaat deze zomer.
Inderdaad, dan is er ook meer controle, en niet dat idiote geld wegsmijten de hele tijd.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso moeten ze dat invoeren. 6+5 regeling ofzo. En gewoon meer op de jeugd inzetten, overal. Krijg je waarschijnlijk veel meer gelijkheid, en niet telkens dezelfde clubs in de CL.
Als ze dat FFP nou echt goed hadden doorgevoerd en ook grote clubs konden aanpakken. Maarja de UEFA wil ook de grote clubs in de CL voor meer poen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:29 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik denk dat het indd wel gaat gebeuren, tenzij Bale niet komt, dan blijft hij wel.
[..]
Inderdaad, dan is er ook meer controle, en niet dat idiote geld wegsmijten de hele tijd.
Ik vind die excessen niet eens zo'n punt, die waren er altijd al, het is meer een probleem dat kutclubjes als Swansea, Norwich meer te besteden hebben dan de NL topclubsquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ze dat FFP nou echt goed hadden doorgevoerd en ook grote clubs konden aanpakken. Maarja de UEFA wil ook de grote clubs in de CL voor meer poen.
Heyquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nog ff wat eten en dan nachtbus naar luang prabang. Tot maandag
Ze ontvangen in Engeland ook verschrikkelijk veel tv geld allemaal.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind die excessen niet eens zo'n punt, die waren er altijd al, het is meer een probleem dat kutclubjes als Swansea, Norwich meer te besteden hebben dan de NL topclubs
40 Miljoen per jaarquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze ontvangen in Engeland ook verschrikkelijk veel tv geld allemaal.
Ik dacht dat volgens de nieuwste deal zelfs de onderste clubs iets van 70 miljoen kregen.quote:
Zoiets is het dacht ik ookquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik dacht dat volgens de nieuwste deal zelfs de onderste clubs iets van 70 miljoen kregen.
Zoveel geld waar je niks voor hoeft te doen en nog bakken ze er niet veel van.quote:
Gaat in ieder geval helemaal nergens meer overquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik dacht dat volgens de nieuwste deal zelfs de onderste clubs iets van 70 miljoen kregen.
En daardoor kijken ze ook totaal niet meer naar de jeugd. En is het nationale elftal bagger.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zoveel geld waar je niks voor hoeft te doen en nog bakken ze er niet veel van.
Laatste keer dat het Engelse elftal er toe deed hadden we nog zwart wit TVquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En daardoor kijken ze ook totaal niet meer naar de jeugd. En is het nationale elftal bagger.
Maar het is voor die clubs natuurlijk ook veel makkelijker om een buitenlander van 26 te halen, ipv een jeugdspeler goed te begeleiden en door te laten breken.quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Laatste keer dat het Engelse elftal er toe deed hadden we nog zwart wit TV
Komt ook door dat clubs als de dood zijn om te degraderen en daarom maar voor "zekerheid" gaanquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar het is voor die clubs natuurlijk ook veel makkelijker om een buitenlander van 26 te halen, ipv een jeugdspeler goed te begeleiden en door te laten breken.
Zelfs als ze degraderen krijgen ze nog een pak geld mee.quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Komt ook door dat clubs als de dood zijn om te degraderen en daarom maar voor "zekerheid" gaan
Met de huidige doellijn technologie hadden ze dat WK ook niet eens gewonnenquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Laatste keer dat het Engelse elftal er toe deed hadden we nog zwart wit TV
En dat is dan een grootmacht in het voetbalquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Met de huidige doellijn technologie hadden ze dat WK ook niet eens gewonnen
Ja de bedenkers van het spelletje hè. Voor de rest is het ontwikkelen van het spelletje door andere landen gedaan.quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En dat is dan een grootmacht in het voetbal
twitter:FinallyMario twitterde op woensdag 24-07-2013 om 01:27:18Let s everyone send me more pictures possible with duck faces ! Ahahaahahh ahahah i Didnt know about it Ahahahahah reageer retweet
Dat is gewoon een slechte troll, wat heeft die eikel nu weer?quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Kunnen ze die Raymond Verheijen niet in een cel zetten en zijn eigendommen innemen?
''David Moyes is een dinosaurustrainer''', nadat Van Persie een dijbeenblessure had opgelopen eerder deze week.quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is gewoon een slechte troll, wat heeft die eikel nu weer?
Die gast is gek, iedere keer als er een blessure is loopt hij te zeiken dat zoiets bij hem nooit zou gebeuren. Hij zal wel weer op zoek zijn naar een baantje omdat hij ergens is weggetrapt.quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''David Moyes is een dinosaurustrainer''', nadat Van Persie een dijbeenblessure had opgelopen eerder deze week.
Flikker.quote:
Oh sorry. Was niet tegen jou bedoeld.quote:
Wat voor vorm? Een vierkant?quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oh sorry. Was niet tegen jou bedoeld.
Ik heb een vorm van Gilles de la Tourette.
Je hebt extra veel werk in de OP gestoken zie ik.quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Ook hier maar even.
VBL / [TV-Tip] ZDF: Bayern München - Barça - Oefenen
Copa Libertadores finale vannacht.quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Zomaar wat TV-Tips voor vanavond
18:30 ZDF/Sport1: Bayern Munchen - Barça
20:00 RTL7 Darts: met Hamilton - White, Lewis - Dolan, MVG - Wright, Caven- Chisnall
23:00 Nederland 1: Derksen & van den Brink.
Vriendschappelijk potje, wintersport en saai actueel gelul. Serie kijken dus.quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:27 schreef Ajacied422 het volgende:
20:00 RTL7 Darts: met Hamilton - White, Lewis - Dolan, MVG - Wright, Caven- Chisnall
Fener-PSV 20:45quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Duh, grootste concurrent voor de titel, ik wil wel weten waar jullie staan.quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Geen probleem. Overigens niet onverwacht dat je ging kijken
Dan is de keuze snel gemaaktquote:Op woensdag 24 juli 2013 18:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Duh, grootste concurrent voor de titel, ik wil wel weten waar jullie staan.
Het alternatief is Feyenoord kijken.
Nogal ja. Ik zag Feyenoord bij Dordrecht spelen, maar dat leken wel 2 Jupiler-teams tegen elkaar.quote:
Ik beschouw Ajax niet als een concurrent voor de titel, ben ik heel eerlijk, maar jullie hebben simpelweg een selectie met drie-vier spelers, sterkhouders, die liever elders willen voetballen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Duh, grootste concurrent voor de titel, ik wil weel weten waar jullie staan.
Het alternatief is Feyenoord kijken.
Geen plan B.quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nogal ja. Ik zag Feyenoord bij Dordrecht spelen, maar dat leken wel 2 Jupiler-teams tegen elkaar.
Oke.quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:05 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik beschouw Ajax niet als een concurrent voor de titel, ben ik heel eerlijk, maar jullie hebben simpelweg een selectie met drie-vier spelers, sterkhouders, die liever elders willen voetballen.
Nee, ze bleven idd weer constant de lange bal spelen.quote:
Wat respectloos.quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke.
[..]
Nee, ze bleven idd weer constant de lange bal spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |