quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:47 schreef yvonne het volgende:
Oké, er zijn wat zaken die vanaf nu anders gaan:
Trek je tenen in en kweek wat eelt op je ziel, niet om ieder wissewasje komen huilen.
De SC is er NIET om roddels in te verspreiden, privégegevens te spuien, discussies over de moderatie te houden en verzin zelf nog maar wat er niet in thuishoort.
De Noord Korea verwijzingen zijn erg haha leuk, en de bans die daarop vallen vind ik dan weer haha leuk.
Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit.
Stuart is jullie koning![]()
Ik eet jou op.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:33 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Catje heeft honger, ik herhaal, catje heeft honger.
Daar kom ik nagenoeg nooit joh dus de mensen kennen mij daar niet en andersomquote:
Ja, daar heb je wel gelijk inquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:44 schreef Toto69 het volgende:
aantal posts: 199.898 (gemiddeld 60 per dag)
beginner
Onzinquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar kom ik nagenoeg nooit joh dus de mensen kennen mij daar niet en andersom
:squote:
Ja, dat is waar. Jij BENT natuurlijk ONZquote:
Ja, ik was 2 seconden eerder dan ik had gedacht!quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja thnx spatie, vanwege deze post gaat hij eerder antwoord geven
Niet zeker of je sarcastisch was.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja thnx spatie, vanwege deze post gaat hij eerder antwoord geven
Hoe moet je dan naar Thailand? Zwemmen?quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Huh maar je ging toch met een vliegtuig?
Er is ook echt een vliegveld in Utrecht ja..quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Echt?!quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:55 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Er is ook echt een vliegveld in Utrecht ja..
quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:55 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Er is ook echt een vliegveld in Utrecht ja..
Hey dat vroeg ik ook!quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij bent echt zo dom als de achterkant van een varken OF je gaat mij nu vertellen dat je een grapje maaktequote:
quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij bent echt zo dom als de achterkant van een varken OF je gaat mij nu vertellen dat je een grapje maakte
O rly?quote:
quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar het was meer om te laten zien dat ik ook interesse had!
Dan ben ik maar zo dom, ik weet gewoon niet zo veel over Utrecht.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij bent echt zo dom als de achterkant van een varken OF je gaat mij nu vertellen dat je een grapje maakte
Nee wel dat daar geen vliegveld isquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dan ben ik maar zo dom, ik weet gewoon niet zo veel over Utrecht.
Vliegen vanuit Düsseldorf naar München en dan via Abu Dahbi naar Bangkokquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dan ben ik maar zo dom, ik weet gewoon niet zo veel over Utrecht.
86 nogquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:56 schreef Stuart het volgende:
Ik let geloof ik niet zo heel goed op. Oh well, fuck it
Chille routequote:Op woensdag 24 juli 2013 12:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Vliegen vanuit Düsseldorf naar München en dan via Abu Dahbi naar Bangkok
En dan dus de trein vanuit Utrecht naar Düsseldorf
En hoe zou ik dat moeten weten? Hoezo zou er geen vliegveld in Utrecht kunnen zijn? Ik heb nooit gedacht dat er 1 was, maar als iemand dat zegt, waarom moet ik dan gelijk zeker weten dat hij er niet is ofzo? Heb je dat op school geleerd? "Er is geen vliegveld in Utrecht''?quote:
Directe vlucht kosten per persoon een paar honderd euro meerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Vliegen vanuit Düsseldorf naar München en dan via Abu Dahbi naar Bangkok
En dan dus de trein vanuit Utrecht naar Düsseldorf
Je overdenkt hetquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En hoe zou ik dat moeten weten? Hoezo zou er geen vliegveld in Utrecht kunnen zijn? Ik heb nooit gedacht dat er 1 was, maar als iemand dat zegt, waarom moet ik dan gelijk zeker weten dat hij er niet is ofzo? Heb je dat op school geleerd? "Er is geen vliegveld in Utrecht''?
quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:59 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Directe vlucht kosten per persoon een paar honderd euro meerIk weet dat dat veel meer kost, natuurlijk is de route vervelend maar voor minder geld is het 'chill'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb geen haast hoor. Het komt vast wel goed vandaagquote:
You'd betterquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb geen haast hoor. Het komt vast wel goed vandaag
Duurt lang.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb geen haast hoor. Het komt vast wel goed vandaag
ALGEMENE KENNIS spatie. Geen vliegtuigen naar Thailand iigquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En hoe zou ik dat moeten weten? Hoezo zou er geen vliegveld in Utrecht kunnen zijn? Ik heb nooit gedacht dat er 1 was, maar als iemand dat zegt, waarom moet ik dan gelijk zeker weten dat hij er niet is ofzo? Heb je dat op school geleerd? "Er is geen vliegveld in Utrecht''?
Ja, iemand zit me uit te schelden!!! Ik ben helemaal niet dom!!! Ik weet gewoon niet zo veel over vliegvelden en Utrecht!quote:
Geeft niets joh, het zijn maar een paar postsquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:01 schreef d4v1d het volgende:
Maar nu ben ik weg.
Sorry Stu dat ik dit speciale moment moet missen
Doei![]()
Maar ik had het niet over Thailand, misschien vloog hij wel eerst naar weet ik veel, een oost Europees land of naar Moscou ofzo, en daarna met een ander vliegtuig verder!quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
ALGEMENE KENNIS spatie. Geen vliegtuigen naar Thailand iig
Kort algemene kennis eens af?quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar ik had het niet over Thailand, misschien vloog hij wel eerst naar weet ik veel, een oost Europees land of naar Moscou ofzo, en daarna met een ander vliegtuig verder!
En waar haal je zulke ALGEMENE KENNIS vandaan dan
sws vanuit Utrecht naar Moscou (?) Moskou vliegen kan niet eensquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar ik had het niet over Thailand, misschien vloog hij wel eerst naar weet ik veel, een oost Europees land of naar Moscou ofzo, en daarna met een ander vliegtuig verder!
En waar haal je zulke ALGEMENE KENNIS vandaan dan
Op middelbare school hebben we het iig nog nooit over vliegvelden gehad. En op basisschool vast ook niet, maar dat ben ik vergeten!quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kort algemene kennis eens af?
AK
~ aardrijkskunde
I love you tooquote:
OMG dit is de mooiste dag uit mijn Fok! levenquote:
En hoezo zou dat niet kunnen?quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
sws vanuit Utrecht naar Moscou (?) Moskou vliegen kan niet eens
Hahahahahaquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Asje
[..]
Ik delete z'n topic gewoon
Het is FOK!quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
OMG dit is de mooiste dag uit mijn Fok! leven![]()
Utrecht heeft geen vliegveld zoals Schiphol etc. Waar d4v1d kan op stappen voor een vliegtuig naar Thailandquote:
en post?quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Asje
[..]
Ik delete z'n topic gewoon
Dus als je posts verwijdert staan ze nog steeds bij je profiel?quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee zo ben ik niet(en je topic-ID is dan alsnog 2 miljoen
)
Dat laatste zou wel extreem cool zijn trouwensquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee zo ben ik niet(en je topic-ID is dan alsnog 2 miljoen
)
Ja dat weet ik nu wel. Maar hoe kan ik weten dat daar geen vliegveld is, en waarom zou, ALS er daar een vliegveld is het niet naar Moscou of Thailand kunnen?quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Utrecht heeft geen vliegveld zoals Schiphol etc. Waar d4v1d kan op stappen voor een vliegtuig naar Thailand
Omdat er geen vliegveld is?quote:
stu bannen bij zn 199 999 post :squote:
Maar het ging er even om, dat als er wel een vliegveld isquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat er geen vliegveld is?__
Waar denk jij dat er allemaal vliegvelden zijn dan? In Den Haag ook eentje? Misschien in Almere wel een groot vliegveld
Oh dat gaat toch al automatisch?quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
stu bannen bij zn 199 999 post :s
Als daar een vliegveld is is dat wss een vliegveld zoals in lelystad (mensen die voor de hobby vliegen/kleine rondvluchten) Zoals ik al zei, dat is algemene kennisquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja dat weet ik nu wel. Maar hoe kan ik weten dat daar geen vliegveld is, en waarom zou, ALS er daar een vliegveld is het niet naar Moscou of Thailand kunnen?
quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
stu bannen bij zn 199 999 post :s
Ik heb alles gelezen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar het ging er even om, dat als er wel een vliegveld is
Als je er mee bemoeit, lees dan niet 1 stukje, maar alles. ( Kan je me ook nog even uitlachen)
En ik vroeg aan jou waar je die algemene kennis vandaan haalt, maar daar antwoord je niet op!quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als daar een vliegveld is is dat wss een vliegveld zoals in lelystad (mensen die voor de hobby vliegen/kleine rondvluchten) Zoals ik al zei, dat is algemene kennis
Mocht ik dit wel zeggen?quote:
Je leert echt wel op school hoeveel vliegvelden Nederland heeft.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En ik vroeg aan jou waar je die algemene kennis vandaan haalt, maar daar antwoord je niet op!
En verder, waarom zou er niet een groter vliegveld kunnen zijn, omdat het te dicht bij Schiphol ligt?
Nee, ik nietquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je leert echt wel op school hoeveel vliegvelden Nederland heeft.
Dat is gewoon iets dat je weet.. Net zoals jij weet dat Schiphol in Amsterdam is.. (hoop ik)quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En ik vroeg aan jou waar je die algemene kennis vandaan haalt, maar daar antwoord je niet op!
En verder, waarom zou er niet een groter vliegveld kunnen zijn, omdat het te dicht bij Schiphol ligt?
En dan nog is het inderdaad algemene kennis die je zonder school ook wel hoort te wetenquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, ik niet
Zal wel per school anders zijn dan.
Zelfs op vmbo moest je dat leren dude.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, ik niet
Zal wel per school anders zijn dan.
Ik heb dan ook nooit vmbo gedaanquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zelfs op vmbo moest je dat leren dude.
Hoe zou je dat moeten weten dan, zonder school?quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan nog is het inderdaad algemene kennis die je zonder school ook wel hoort te weten
Ik heb dit iig nooit geleerd op havo/vwo.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee havo zelfs, en nog weet je dit niet. Mennn.
Laat maarquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe zou je dat moeten weten dan, zonder school?
ALGEMENE KENNIS, zo iets krijg je vanzelf ergs mee..quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe zou je dat moeten weten dan, zonder school?
quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Omdat je het niet weet gelijk laat maar zeggen![]()
Bedankt
Wat heb jij graag gedaanquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:18 schreef xcachet het volgende:
Graag gedaan hoor Spatie. Je gaat het vast goed doen
Ik het niet weet? Jawel hoor, lees een boek kijk nieuws, achtergrondinformatie over bepaalde dingen, documentaires, kranten, etc etc. Daar bouw je algemene kennis mee op en dan leer je dit soort dingen dus.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Omdat je het niet weet gelijk laat maar zeggen![]()
Bedankt
quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik het niet weet? Jawel hoor, lees een boek kijk nieuws, achtergrondinformatie over bepaalde dingen, documentaires, kranten, etc etc. Daar bouw je algemene kennis mee op en dan leer je dit soort dingen dus.
Wat? Serieus bedoelt hoorquote:
Bedoeldt sorryquote:
Bedoel je nou dat ze het over vliegvelden in Utrecht hebben op het Nieuws en in boeken en documentaires, ja misschien in een documentaire over vliegvelden in Nederland, maar verder lijkt me dat je dat nergens anders vindt?quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik het niet weet? Jawel hoor, lees een boek kijk nieuws, achtergrondinformatie over bepaalde dingen, documentaires, kranten, etc etc. Daar bouw je algemene kennis mee op en dan leer je dit soort dingen dus.
vindtquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Bedoel je nou dat ze het over vliegvelden in Utrecht hebben op het Nieuws en in boeken en documentaires, ja misschien in een documentaire over vliegvelden in Nederland, maar verder lijkt me dat je dat nergens anders vind?
Zoals ik al zei: Laat maar, als je dit al zo serieus interpreteert zou ik die kranten maar links laten liggen inderdaadquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Bedoel je nou dat ze het over vliegvelden in Utrecht hebben op het Nieuws en in boeken en documentaires, ja misschien in een documentaire over vliegvelden in Nederland, maar verder lijkt me dat je dat nergens anders vindt?
Dat jij nou een taalknobbel hebtquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:28 schreef Toto69 het volgende:
Godsamme zeg mensen ga eens Nederlands leren.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat jij nou een taalknobbel hebt
Ik kan het wel, als ik er over nadenk, maar niet automatisch ja!
d/t is niet mijn sterkste punt neequote:Op woensdag 24 juli 2013 13:28 schreef Toto69 het volgende:
Godsamme zeg mensen ga eens Nederlands leren.
Laat het eens zien.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat jij nou een taalknobbel hebt
Ik kan het wel, als ik er over nadenk, maar niet automatisch ja!
Volgens mij probeer je jezelf er gewoon uit te praten.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: Laat maar, als je dit al zo serieus interpreteert zou ik die kranten maar links laten liggen inderdaad
Waarom politieke systemen!?quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Laat het eens zien.
Schrijf een stukje van vijftien zinnen over het politieke systeem in Nederland. Nu. Ik filter alle fouten er uit voor je.
Over watermeloenen dan.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarom politieke systemen!?
Verzin eens een leuk onderwerp!
Sorry hoor, maar mijn algemene ontwikkeling ligt wel even heel wat hoger dan jou als ik zo even dagelijks wat opmerkingen van jou eruit pikquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Volgens mij probeer je jezelf er gewoon uit te praten.
Is jaquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
D/t staat zo raar, of moet je 'Is' doen?
Mag wel hoor!quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar mijn algemene ontwikkeling ligt wel even heel wat hoger dan jou als ik zo even dagelijks wat opmerkingen van jou eruit pikGa verder ook niet in discussie met je anders begin ik vervelende dingen te zeggen en dat wil ik niet.
Leren is niet alleen leren uit een schoolboek.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Mag wel hoor!
Ik geloof best dat jouw algemene ontwikkeling hoger is, maar ik begrijp gewoon nog steeds niet waarom vliegvelden in Utrecht daar bij horen, zoiets leer je toch niet zomaar?
Okay, ik probeer wel wat. Eerst even wat artikelen door lezen! (en nee ik ga niks kopiëren)quote:
Je hebt vijf minuten.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Okay, ik probeer wel wat. Eerst even wat artikelen door lezen! (en nee ik ga niks kopiëren)
Ik weet bijvoorbeeld ook dat steden als Londen en New York meerdere vliegvelden hebben, heb ik ook niet op school geleerdquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Mag wel hoor!
Ik geloof best dat jouw algemene ontwikkeling hoger is, maar ik begrijp gewoon nog steeds niet waarom vliegvelden in Utrecht daar bij horen, zoiets leer je toch niet zomaar?
Hoeveel heeft London er dan?quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet bijvoorbeeld ook dat steden als Londen en New York meerdere vliegvelden hebben, heb ik ook niet op school geleerd
4 geloof ikquote:
London Gatwick, London Heathrow, London Luton, London Stanstedquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet bijvoorbeeld ook dat steden als Londen en New York meerdere vliegvelden hebben, heb ik ook niet op school geleerd
Southend is mijlenver vanaf Londonquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
4 geloof ik
Heahtrow
Gatwick
Southend
en die laatste weet ik niet meer
Had ik het goed?quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Southend is mijlenver vanaf London
Gatwick en Luton ook
City en Heathrow zijn wel redelijk dichtbij
Stansted is ook een roteind verderop.
watquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:37 schreef xcachet het volgende:
Watermeloenen zijn erg lekker. Deze zomer kon je er bij de Albert Heijn, twee halen één betalen. Spatieloos zijn moeder kocht er meteen 450, dat was echt fantastisch. Watermeloenen zijn rood vanbinnen en groen vanbuiten. Erg fascinerend al zeg ik het zelf. Spatie eet er elke dag ongeveer 15. Daarna gebeuren er rare dingen die ik hier niet ga herhalen. Ik denk dat zijn nichtje ook erg veel van watermeloenen houdt. Dat zal dan wel in de familie zitten. Ook zijn watermeloenen erg slecht voor spatie zijn algemene kennis ontwikkeling. Watermeloenen remmen een stofje genaamd hypochlorenehersenhormonen af.
Ja ik wist wel dat ze niet allemaal in Londen lagenquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Southend is mijlenver vanaf London
Gatwick en Luton ook
City en Heathrow zijn wel redelijk dichtbij
Stansted is ook een roteind verderop.
Je vergat City. Luton is geen London meer bijvoorbeeld. Net als Schiphol geen Amsterdam is. Raar eigenlijk de namen van sommige vliegveldenquote:
Shitquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je vergat City. Luton is geen London meer bijvoorbeeld. Net als Schiphol geen Amsterdam is. Raar eigenlijk de namen van sommige vliegvelden
Die had ik moeten hebben voor 200k postsquote:
ONZ / Ditquote:
quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die had ik moeten hebben voor 200k posts
37 nogquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die had ik moeten hebben voor 200k posts
quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:43 schreef Fok-it het volgende:
Hij zit ook echt een samenvatting te schrijven ook
quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:37 schreef xcachet het volgende:
Watermeloenen zijn erg lekker. Deze zomer kon je er bij de Albert Heijn, twee halen één betalen. Spatieloos zijn moeder kocht er meteen 450, dat was echt fantastisch. Watermeloenen zijn rood vanbinnen en groen vanbuiten. Erg fascinerend al zeg ik het zelf. Spatie eet er elke dag ongeveer 15. Daarna gebeuren er rare dingen die ik hier niet ga herhalen. Ik denk dat zijn nichtje ook erg veel van watermeloenen houdt. Dat zal dan wel in de familie zitten. Ook zijn watermeloenen erg slecht voor spatie zijn algemene kennis ontwikkeling. Watermeloenen remmen het stofje genaamd hypochlorenehersenhormoon af.
15 watermeloenen per dagquote:
Watermeloen is mijn lievelingsfruit. Watermeloenen zijn groene ovaalvormige ballen, met daarin het lekkerste rode sappige vruchtvlees dat er bestaat. In dat vruchtvlees zitten ook zwarte kleine pitjes, deze pitjes kan je gerust eten. Watermeloenen bestaan uit ongeveer 95% uit water, dus het is ook goed voor de dorst. Ik eet ongeveer gemiddeld per dag één halve watermeloen, maar natuurlijk verschillen watermeloenen wel eens van grootte dus dat zegt niet zo veel. De meeste watermeloenen wegen ongeveer tussen de twee en drie kilogram. Ik eet ze vaak met een lepel, en dan stukjes watermeloen scheppen uit een door midden gesneden watermeloen. Maar soms eet ik ook wel eens kleinere stukjes, en dan kluif ik lekker. Ook heb ik wel eens ergens gelezen dat watermeloen als een soort van viagra kan werken, dat vind ik wel fijn, want ik heb een kleine penis. Watermeloen is rijk aan vitamine C, of dit gezond is, weet ik eigenlijk niet, maar ik denk van wel. Ook zit er het stofje lycopeen in, dat is volgens veel bronnen heel gezond en vermindert de kans op kanker en andere ziektes.quote:
Hoe wist jij dat?!quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:43 schreef Fok-it het volgende:
Hij zit ook echt een samenvatting te schrijven ook
Typisch spatie om dit er ook tussen te doenquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Watermeloen is mijn lievelingsfruit. Watermeloenen zijn groene ovaalvormige ballen, met daarin het lekkerste rode sappige vruchtvlees dat er bestaat. In dat vruchtvlees zitten ook zwarte kleine pitjes, deze pitjes kan je gerust eten. Watermeloenen bestaan uit ongeveer 95% uit water, dus het is ook goed voor de dorst. Ik eet ongeveer gemiddeld per dag één halve watermeloen, maar natuurlijk verschillen watermeloenen wel eens van grootte dus dat zegt niet zo veel. De meeste watermeloenen wegen ongeveer tussen de twee en drie kilogram. Ik eet ze vaak met een lepel, en dan stukjes watermeloen scheppen uit een door midden gesneden watermeloen. Maar soms eet ik ook wel eens kleinere stukjes, en dan kluif ik lekker. Ook heb ik wel eens ergens gelezen dat watermeloen als een soort van viagra kan werken, dat vind ik wel fijn, want ik heb een kleine penis. Watermeloen is rijk aan vitamine C, of dit gezond is, weet ik eigenlijk niet, maar ik denk van wel. Ook zit er het stofje lycopeen in, dat is volgens veel bronnen heel gezond en vermindert de kans op kanker en andere ziektes.
Ik weet niks meer, ik heb niet geteld of het er 15 zijn, het zijn er vast iets minder.
wat heeft viagra met kleine penissen te maken :Squote:Op woensdag 24 juli 2013 13:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Typisch spatie om dit er ook tussen te doen
quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Watermeloen is mijn lievelingsfruit. Watermeloenen zijn groene ovaalvormige ballen, met daarin het lekkerste rode sappige vruchtvlees dat er bestaat. In dat vruchtvlees zitten ook zwarte kleine pitjes, deze pitjes kan je gerust eten. Watermeloenen bestaan voor ongeveer 95% uit water, dus het is ook goed voor de dorst. Ik eet gemiddeld per dag een halve watermeloen, maar natuurlijk verschillen watermeloenen wel eens van grootte dus dat zegt niet zo veel. De meeste watermeloenen wegen ongeveer tussen de twee en drie kilogram. Ik eet ze vaak met een lepel, en dan schep ik stukjes watermeloen uit een door midden gesneden watermeloen. Maar soms eet ik ook wel eens kleinere stukjes, en dan kluif ik lekker. Ook heb ik wel eens ergens gelezen dat watermeloen als een soort van viagra kan werken, dat vind ik wel fijn, want ik heb een kleine penis. Watermeloen is rijk aan vitamine C, of dit gezond is, weet ik eigenlijk niet, maar ik denk van wel. Ook zit er het stofje lycopeen in, dat is volgens veel bronnen heel gezond en vermindert de kans op kanker en andere ziektes.
Ik weet niks meer, ik heb niet geteld of het er vijftien zijn, het zijn er vast iets minder.
Eerste uit moet voor zijnquote:
Dan groeit ie :squote:Op woensdag 24 juli 2013 13:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
wat heeft viagra met kleine penissen te maken :S
Inderdaadquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nou, viagra zorgt er voor dat hij stijf wordt, en dan is ie niet meer klein!!!quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
trots op jequote:
Ik doe mijn bestquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:44 schreef Toto69 het volgende:
Stuart post eens door. 200k topic staat al klaar
Dus je bedoelde dat je piemel klein is als hij niet stijf is?quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou, viagra zorgt er voor dat hij stijf wordt, en dan is ie niet meer klein!!!
pls tel me moarquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus je bedoelde dat je piemel klein is als hij niet stijf is?
JOH
jij hent hongerquote:
Jawel, klein maar fijn!quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Neequote:Op woensdag 24 juli 2013 13:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kon je dat niet dikgedrukt doen?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik hen gezienquote:
quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:50 schreef xcachet het volgende:
Toto hier een sticker voor jou;mag ik hem ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
gewoon grammarnazi bedoel jequote:
Hahaha laatst reageerde ik op een FB bericht van Spotted Uitgaan Groningen. Allemaal berichten met taalfouten en iemand ging één fout verbeteren van iemand anders. Dus ik zo: Nou, "bla bla bla is ook allemaal fout hoor."quote:
Whutquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hahaha laatst reageerde ik op een FB bericht van Spotted Uitgaan Groningen. Allemaal berichten met taalfouten en iemand ging één fout verbeteren van iemand anders. Dus ik zo: Nou, "bla bla bla is ook allemaal fout hoor."
Kwamen er twee van die kneusjes die het niet konden hebben aan met: OMG JONGENS LUISTER NAAR JUSTIN BIEBER
Hier een sticker voor je macbookquote:
hatenquote:
OMG IK HEB JUSTIN BIEBER OP FACEBOOKquote:
quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hier een sticker voor je macbookomgggggSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Dragqueen xxquote:
quote:
Ik ga jou stekenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Veel.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:56 schreef Spatieloos het volgende:
Maar hoeveel fouten had ik nou, ik kon er maar 2 vinden :/
quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ga jou stekensteek toto maar met je pener ;sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bah gekke haaiquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:56 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
steek toto maar met je pener ;s
Toto krijgt liever ippa ;squote:Op woensdag 24 juli 2013 13:56 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
steek toto maar met je pener ;s
nee van Spateiquote:
wat watquote:
AAN ELKAARquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo die z? WAAR KOMT DIE VAN DAAN?!
Wat heeft Daan hier mee te maken?!quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo die z? WAAR KOMT DIE VAN DAAN?!
Daan moest nodig poepen en daar kwam dus de z vandaan,quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou, ehhh. Daan had zin in een ei. En waar komt die bijnaam van Daan dan?
quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:00 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Moest moest nodig poepen en daar kwam dus de z vandaan,
Stiekem ben ik een beetje verliefd op jou ja. Wil je snoepjesverkering?quote:
Nee.quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stiekem ben ik een beetje verliefd op jou ja. Wil je snoepjesverkering?
quote:
quote:
quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:04 schreef hamerhaaitje het volgende:
Dat meisje doet me een beetje denken aan herkenbaarheid op de een of andere manier
herkenbaarheid![]()
Ja, het gaat best hard nuquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:04 schreef Toto69 het volgende:
aantal posts: 199.972 (gemiddeld 60 per dag)
go stu
Dat was die aandachtshoer toch? met dat vriendjequote:Op woensdag 24 juli 2013 14:04 schreef hamerhaaitje het volgende:
Dat meisje doet me een beetje denken aan herkenbaarheid op de een of andere manier
herkenbaarheid![]()
failquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:06 schreef Stuart het volgende:
Maar ik faal want ik haal niet wat ik beweer in de TT in dit topic
Oh well, dan wacht ik gewoon nog wel iets langerquote:
hahaha jaquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat was die aandachtshoer toch? met dat vriendje
20quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oh well, dan wacht ik gewoon nog wel iets langer
quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oh well, dan wacht ik gewoon nog wel iets langer
kroketten snuivenquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:07 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
hahaha ja
heb ik vorig jaar gemeet en na die meet ging vriendjelief leuk lullen over dat ik kroketten snuifde ofzo
xdquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:07 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik doelde op wat ik net zei
"ICE is warm"
Alsin die trein naar duitsland
Je zit in de trein?quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:07 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik doelde op wat ik net zei
"ICE is warm"
Alsin die trein naar duitsland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |