Ja, iemand zit me uit te schelden!!! Ik ben helemaal niet dom!!! Ik weet gewoon niet zo veel over vliegvelden en Utrecht!quote:
Geeft niets joh, het zijn maar een paar postsquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:01 schreef d4v1d het volgende:
Maar nu ben ik weg.
Sorry Stu dat ik dit speciale moment moet missen
Doei![]()
Maar ik had het niet over Thailand, misschien vloog hij wel eerst naar weet ik veel, een oost Europees land of naar Moscou ofzo, en daarna met een ander vliegtuig verder!quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
ALGEMENE KENNIS spatie. Geen vliegtuigen naar Thailand iig
Kort algemene kennis eens af?quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar ik had het niet over Thailand, misschien vloog hij wel eerst naar weet ik veel, een oost Europees land of naar Moscou ofzo, en daarna met een ander vliegtuig verder!
En waar haal je zulke ALGEMENE KENNIS vandaan dan
sws vanuit Utrecht naar Moscou (?) Moskou vliegen kan niet eensquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar ik had het niet over Thailand, misschien vloog hij wel eerst naar weet ik veel, een oost Europees land of naar Moscou ofzo, en daarna met een ander vliegtuig verder!
En waar haal je zulke ALGEMENE KENNIS vandaan dan
Op middelbare school hebben we het iig nog nooit over vliegvelden gehad. En op basisschool vast ook niet, maar dat ben ik vergeten!quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kort algemene kennis eens af?
AK
~ aardrijkskunde
I love you tooquote:
OMG dit is de mooiste dag uit mijn Fok! levenquote:
En hoezo zou dat niet kunnen?quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
sws vanuit Utrecht naar Moscou (?) Moskou vliegen kan niet eens
Hahahahahaquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Asje
[..]
Ik delete z'n topic gewoon
Het is FOK!quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
OMG dit is de mooiste dag uit mijn Fok! leven![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |