Utrecht heeft geen vliegveld zoals Schiphol etc. Waar d4v1d kan op stappen voor een vliegtuig naar Thailandquote:
en post?quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Asje
[..]
Ik delete z'n topic gewoon
Dus als je posts verwijdert staan ze nog steeds bij je profiel?quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee zo ben ik niet(en je topic-ID is dan alsnog 2 miljoen
)
Dat laatste zou wel extreem cool zijn trouwensquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee zo ben ik niet(en je topic-ID is dan alsnog 2 miljoen
)
Ja dat weet ik nu wel. Maar hoe kan ik weten dat daar geen vliegveld is, en waarom zou, ALS er daar een vliegveld is het niet naar Moscou of Thailand kunnen?quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Utrecht heeft geen vliegveld zoals Schiphol etc. Waar d4v1d kan op stappen voor een vliegtuig naar Thailand
Omdat er geen vliegveld is?quote:
stu bannen bij zn 199 999 post :squote:
Maar het ging er even om, dat als er wel een vliegveld isquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat er geen vliegveld is?__
Waar denk jij dat er allemaal vliegvelden zijn dan? In Den Haag ook eentje? Misschien in Almere wel een groot vliegveld
Oh dat gaat toch al automatisch?quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
stu bannen bij zn 199 999 post :s
Als daar een vliegveld is is dat wss een vliegveld zoals in lelystad (mensen die voor de hobby vliegen/kleine rondvluchten) Zoals ik al zei, dat is algemene kennisquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja dat weet ik nu wel. Maar hoe kan ik weten dat daar geen vliegveld is, en waarom zou, ALS er daar een vliegveld is het niet naar Moscou of Thailand kunnen?
quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
stu bannen bij zn 199 999 post :s
Ik heb alles gelezen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar het ging er even om, dat als er wel een vliegveld is
Als je er mee bemoeit, lees dan niet 1 stukje, maar alles. ( Kan je me ook nog even uitlachen)
En ik vroeg aan jou waar je die algemene kennis vandaan haalt, maar daar antwoord je niet op!quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als daar een vliegveld is is dat wss een vliegveld zoals in lelystad (mensen die voor de hobby vliegen/kleine rondvluchten) Zoals ik al zei, dat is algemene kennis
Mocht ik dit wel zeggen?quote:
Je leert echt wel op school hoeveel vliegvelden Nederland heeft.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En ik vroeg aan jou waar je die algemene kennis vandaan haalt, maar daar antwoord je niet op!
En verder, waarom zou er niet een groter vliegveld kunnen zijn, omdat het te dicht bij Schiphol ligt?
Nee, ik nietquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je leert echt wel op school hoeveel vliegvelden Nederland heeft.
Dat is gewoon iets dat je weet.. Net zoals jij weet dat Schiphol in Amsterdam is.. (hoop ik)quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En ik vroeg aan jou waar je die algemene kennis vandaan haalt, maar daar antwoord je niet op!
En verder, waarom zou er niet een groter vliegveld kunnen zijn, omdat het te dicht bij Schiphol ligt?
En dan nog is het inderdaad algemene kennis die je zonder school ook wel hoort te wetenquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, ik niet
Zal wel per school anders zijn dan.
Zelfs op vmbo moest je dat leren dude.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, ik niet
Zal wel per school anders zijn dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |