Neequote:Op woensdag 24 juli 2013 13:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kon je dat niet dikgedrukt doen?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik hen gezienquote:
quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:50 schreef xcachet het volgende:
Toto hier een sticker voor jou;mag ik hem ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
gewoon grammarnazi bedoel jequote:
Hahaha laatst reageerde ik op een FB bericht van Spotted Uitgaan Groningen. Allemaal berichten met taalfouten en iemand ging één fout verbeteren van iemand anders. Dus ik zo: Nou, "bla bla bla is ook allemaal fout hoor."quote:
Whutquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hahaha laatst reageerde ik op een FB bericht van Spotted Uitgaan Groningen. Allemaal berichten met taalfouten en iemand ging één fout verbeteren van iemand anders. Dus ik zo: Nou, "bla bla bla is ook allemaal fout hoor."
Kwamen er twee van die kneusjes die het niet konden hebben aan met: OMG JONGENS LUISTER NAAR JUSTIN BIEBER
Hier een sticker voor je macbookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hatenquote:
OMG IK HEB JUSTIN BIEBER OP FACEBOOKquote:
quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hier een sticker voor je macbookomgggggSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Dragqueen xxquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |