Ik heb dan ook nooit vmbo gedaanquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zelfs op vmbo moest je dat leren dude.
Hoe zou je dat moeten weten dan, zonder school?quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan nog is het inderdaad algemene kennis die je zonder school ook wel hoort te weten
Ik heb dit iig nooit geleerd op havo/vwo.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee havo zelfs, en nog weet je dit niet. Mennn.
Laat maarquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe zou je dat moeten weten dan, zonder school?
ALGEMENE KENNIS, zo iets krijg je vanzelf ergs mee..quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe zou je dat moeten weten dan, zonder school?
quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Omdat je het niet weet gelijk laat maar zeggen![]()
Bedankt
Wat heb jij graag gedaanquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:18 schreef xcachet het volgende:
Graag gedaan hoor Spatie. Je gaat het vast goed doen
Ik het niet weet? Jawel hoor, lees een boek kijk nieuws, achtergrondinformatie over bepaalde dingen, documentaires, kranten, etc etc. Daar bouw je algemene kennis mee op en dan leer je dit soort dingen dus.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Omdat je het niet weet gelijk laat maar zeggen![]()
Bedankt
quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik het niet weet? Jawel hoor, lees een boek kijk nieuws, achtergrondinformatie over bepaalde dingen, documentaires, kranten, etc etc. Daar bouw je algemene kennis mee op en dan leer je dit soort dingen dus.
Wat? Serieus bedoelt hoorquote:
Bedoeldt sorryquote:
Bedoel je nou dat ze het over vliegvelden in Utrecht hebben op het Nieuws en in boeken en documentaires, ja misschien in een documentaire over vliegvelden in Nederland, maar verder lijkt me dat je dat nergens anders vindt?quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik het niet weet? Jawel hoor, lees een boek kijk nieuws, achtergrondinformatie over bepaalde dingen, documentaires, kranten, etc etc. Daar bouw je algemene kennis mee op en dan leer je dit soort dingen dus.
vindtquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Bedoel je nou dat ze het over vliegvelden in Utrecht hebben op het Nieuws en in boeken en documentaires, ja misschien in een documentaire over vliegvelden in Nederland, maar verder lijkt me dat je dat nergens anders vind?
Zoals ik al zei: Laat maar, als je dit al zo serieus interpreteert zou ik die kranten maar links laten liggen inderdaadquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Bedoel je nou dat ze het over vliegvelden in Utrecht hebben op het Nieuws en in boeken en documentaires, ja misschien in een documentaire over vliegvelden in Nederland, maar verder lijkt me dat je dat nergens anders vindt?
Dat jij nou een taalknobbel hebtquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:28 schreef Toto69 het volgende:
Godsamme zeg mensen ga eens Nederlands leren.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat jij nou een taalknobbel hebt
Ik kan het wel, als ik er over nadenk, maar niet automatisch ja!
d/t is niet mijn sterkste punt neequote:Op woensdag 24 juli 2013 13:28 schreef Toto69 het volgende:
Godsamme zeg mensen ga eens Nederlands leren.
Laat het eens zien.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat jij nou een taalknobbel hebt
Ik kan het wel, als ik er over nadenk, maar niet automatisch ja!
Volgens mij probeer je jezelf er gewoon uit te praten.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: Laat maar, als je dit al zo serieus interpreteert zou ik die kranten maar links laten liggen inderdaad
Waarom politieke systemen!?quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Laat het eens zien.
Schrijf een stukje van vijftien zinnen over het politieke systeem in Nederland. Nu. Ik filter alle fouten er uit voor je.
Over watermeloenen dan.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarom politieke systemen!?
Verzin eens een leuk onderwerp!
Sorry hoor, maar mijn algemene ontwikkeling ligt wel even heel wat hoger dan jou als ik zo even dagelijks wat opmerkingen van jou eruit pikquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Volgens mij probeer je jezelf er gewoon uit te praten.
Is jaquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
D/t staat zo raar, of moet je 'Is' doen?
Mag wel hoor!quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar mijn algemene ontwikkeling ligt wel even heel wat hoger dan jou als ik zo even dagelijks wat opmerkingen van jou eruit pikGa verder ook niet in discussie met je anders begin ik vervelende dingen te zeggen en dat wil ik niet.
Leren is niet alleen leren uit een schoolboek.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Mag wel hoor!
Ik geloof best dat jouw algemene ontwikkeling hoger is, maar ik begrijp gewoon nog steeds niet waarom vliegvelden in Utrecht daar bij horen, zoiets leer je toch niet zomaar?
Okay, ik probeer wel wat. Eerst even wat artikelen door lezen! (en nee ik ga niks kopiėren)quote:
Je hebt vijf minuten.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Okay, ik probeer wel wat. Eerst even wat artikelen door lezen! (en nee ik ga niks kopiėren)
Ik weet bijvoorbeeld ook dat steden als Londen en New York meerdere vliegvelden hebben, heb ik ook niet op school geleerdquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Mag wel hoor!
Ik geloof best dat jouw algemene ontwikkeling hoger is, maar ik begrijp gewoon nog steeds niet waarom vliegvelden in Utrecht daar bij horen, zoiets leer je toch niet zomaar?
Hoeveel heeft London er dan?quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet bijvoorbeeld ook dat steden als Londen en New York meerdere vliegvelden hebben, heb ik ook niet op school geleerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |