Nee. Maar als je geen werk kunt vinden en je hebt wel skills wat staat je dan in de weg om die te gelde te maken?quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:06 schreef KoosVogels het volgende:
De oplossing van PT: iedereen moet eigen baas worden.
Je doet me keer op keer versteld zijn.
Apartheid en Segregatie anyone?quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:06 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Wel dan open ik er wel een speciaal voor zwarten. Het maakt mij niet zoveel uit wie die Euro's aan me overdraagt.
Lijkt me geen winstgevende activiteit.quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:06 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Wel dan open ik er wel een speciaal voor zwarten. Het maakt mij niet zoveel uit wie die Euro's aan me overdraagt.
Het gaat dan ook alleen om het geld. 10 miljoen is ook niet genoeg, nee het móet 12 miljoen zijn, maar ja die belastingen he.quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:06 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
En als je die skills niet hebt, wat dan?quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:07 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Nee. Maar als je geen werk kunt vinden en je hebt wel skills wat staat je dan in de weg om die te gelde te maken?
Apartheid en segregatie vinden nu ook plaats. Kijk maar eens in Amsterdam hoe hele volksgroepen naast elkaar leven. Apartheid is als je als staat mensen verbied om met elkaar om te gaan. Kijk maar naar wat Israël met de Palestijnen doet. Dat is apartheid.quote:
Een kroeg open je om een inkomen te vergaren.quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:08 schreef Modus het volgende:
[..]
Het gaat dan ook alleen om het geld. 10 miljoen is ook niet genoeg, nee het móet 12 miljoen zijn, maar ja die belastingen he.
Plus dat Bulgaren niet welkom zijn. Laat dat buiten kijf staan.quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:02 schreef waht het volgende:
De Bulgaar toont vooral aan dat jonge mensen roekeloos gedrag kunnen vertonen.
Dan ben je een waardeloze lul.quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En als je die skills niet hebt, wat dan?
Nu gaan we het krijgen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:10 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Apartheid en segregatie vinden nu ook plaats. Kijk maar eens in Amsterdam hoe hele volksgroepen naast elkaar leven. Apartheid is als je als staat mensen verbied om met elkaar om te gaan. Kijk maar naar wat Israël met de Palestijnen doet. Dat is apartheid.
Nee, zuidelijk Amerika na de afschaffing van de slavernij is segregatie. Seperate but equal m'n reet.quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:10 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Apartheid en segregatie vinden nu ook plaats. Kijk maar eens in Amsterdam hoe hele volksgroepen naast elkaar leven. Apartheid is als je als staat mensen verbied om met elkaar om te gaan. Kijk maar naar wat Israël met de Palestijnen doet. Dat is apartheid.
http://www.telegraaf.nl/b(...)den_op_man_in__.htmlquote:Op woensdag 24 juli 2013 15:02 schreef waht het volgende:
De Bulgaar toont vooral aan dat jonge mensen roekeloos gedrag kunnen vertonen.
En die kunnen rustig sterven ergens in een hoekje in libertopia.quote:
Als niemand vrijwillig voor ze wil zorgen wel ja.quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En die kunnen rustig sterven ergens in een hoekje in libertopia.
Toch lullig als net jij die persoon bent.quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:13 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Als niemand vrijwillig voor ze wil zorgen wel ja.
Mooi dat we dat helder hebben.quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:13 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Als niemand vrijwillig voor ze wil zorgen wel ja.
Waarom neem jij dan niet de verantwoordelijkheid voor die persoon?quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:14 schreef Euribob het volgende:
[..]
Toch lullig als net jij die persoon bent.
Met mensen als jij in de maatschappij zal dat echter nooit gebeuren. Die werpen zich op voor die mensen en organiseren hulp net als er spontaan voedselbanken zijn ontstaan.quote:
Ik denk dat ik dat zou doen, in die samenleving die jij voorstelt.quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:15 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Waarom neem jij dan niet de verantwoordelijkheid voor die persoon?
Omdat Bob een bescheiden loon heeft als gevolg van de deregulering van de looneisen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:15 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Waarom neem jij dan niet de verantwoordelijkheid voor die persoon?
Ik ben een egoïstische hedonist, dus dat lijkt me sterk.quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:16 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Met mensen als jij in de maatschappij zal dat echter nooit gebeuren. Die werpen zich op voor die mensen en organiseren hulp net als er spontaan voedselbanken zijn ontstaan.
Kijk zie je. Echte solidariteit ontstaat vanzelf als de staat wegvalt.quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:16 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat zou doen, in die samenleving die jij voorstelt.
Niet dat ik er op zit te wachten, maar ik laat geen mensen van de honger omkomen, hoe dom ze ook zijn.
En waarom moeten de zorgzame mensen hun hele leven dan maar inzetten om de klappen voor de armen op te vangen zodat jij geen belasting hoef te betalen?quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:16 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Met mensen als jij in de maatschappij zal dat echter nooit gebeuren. die werpen zich op voor die mensen en organiseren hulp net als er spontaan voedselbanken zijn bestaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |