Zou ik niet te hard zeggen, ze houden ook 17.000 medewerkers in de gaten op internet. Je tekent er o.a. voor om geen bedrijfsgevoelige informatie te verspreiden.quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:57 schreef cathyceet het volgende:
[..]
haha, daarom ook een geloof er ook niks van dat ze hele onderzoeken gaan doen om te achterhalen wie-o-wie dat zou doen. die geheimhoudings-voorwaarden aan het begin van de mc-enquete zijn gewoon vaag
hoe doet MC donalds dat dan in godsnaam?quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:06 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Zou ik niet te hard zeggen, ze houden ook 17.000 medewerkers in de gaten op internet. Je tekent er o.a. voor om geen bedrijfsgevoelige informatie te verspreiden.
Akkoord gaan met voorwaarden die daar gesteld worden is in principe hetzelfde
Goede vraag.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:15 schreef hocico het volgende:
[..]
hoe doet MC donalds dat dan in godsnaam?
Ik denk dat het een optie was en dat je moest aangeven of je het zou kopen of niet.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:42 schreef FutureFairytale het volgende:
Oja dus tis ook geheim wanneer de Joppie burger komt.
Heel simpel, medewerkers inhuren die dat controleren.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:15 schreef hocico het volgende:
[..]
hoe doet MC donalds dat dan in godsnaam?
En hoe wouden die medewerkers persoon x op fok gaan koppelen aan een enquêtedeelnemer?quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:08 schreef xminator het volgende:
[..]
Heel simpel, medewerkers inhuren die dat controleren.
Als het echt belangrijk is lukt het ze wel.quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:27 schreef Erasmo het volgende:
[..]
En hoe wouden die medewerkers persoon x op fok gaan koppelen aan een enquêtedeelnemer?
wouden zijn bossenquote:Op donderdag 25 juli 2013 14:27 schreef Erasmo het volgende:
[..]
En hoe wouden die medewerkers persoon x op fok gaan koppelen aan een enquêtedeelnemer?
Kun je toch niet eten? (doorslikken)quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:40 schreef Asskicker14 het volgende:
McFlurry Bubblegum Squash. Soft ijs gemixt met kauwgom, briljant concept.
[ afbeelding ]
Als je wilt, mag je doorslikken.quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Kun je toch niet eten? (doorslikken)
IJs met kauwgom bestaat al decennia.quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Kun je toch niet eten? (doorslikken)
Denk niet dat ze een zaak gaan aanspannen omdat iemand de joppieburger heeft gelekt.quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:30 schreef xminator het volgende:
[..]
Als het echt belangrijk is lukt het ze wel.
Maar je kunt diegene wel in de gaten gaan houden om te kijken of diegene vaker dit soort informatie lekt.quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:47 schreef Erasmo het volgende:
[..]
IJs met kauwgom bestaat al decennia.
[..]
Denk niet dat ze een zaak gaan aanspannen omdat iemand de joppieburger heeft gelekt.
Oh bah 1 vd weinige dingen die absoluut niet durfde te eten door de stankquote:
Op donderdag
25 juli 2013 14:39 schreef
Asskicker14 het
volgende:
Omdat mijn moeder uit Singapore komt, heb ik weleens Durian gegeten, het
is een soort exotische fruit dat als bevroren delicatesse wordt gegeten
door te zuigen op het gele vruchtvlees totdat een grote pit overblijft.
Durian stinkt ontzettend en de smaak is even smerig.
In Singapore hebben ze McFlurry Durian geïntroduceerd.
[
afbeelding
]
Want wat was er anders dan?quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:25 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Oh bah 1 vd weinige dingen die absoluut niet durfde te eten door de stank
Elke keer dat ik de koelkast opendeed moest ik gewoon kokken
Gisteren een Big Mac in Parijs gegeten, dacht dit overal hetzelfde was, maar dus niet
Dat zeg ik toch ook al? Als het echt belangrijk is.quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:47 schreef Erasmo het volgende:
Denk niet dat ze een zaak gaan aanspannen omdat iemand de joppieburger heeft gelekt.
Als je de foto bekijkt op mcdonalds.fr dan zit er wel augurk op. Je zou namelijk inderdaad verwachten dat een Big Mac overal hetzelfde isquote:Op donderdag 25 juli 2013 15:31 schreef mascara-klodder het volgende:
Zat geen augurk op en de saus was anders. Wel lekker!
Had eerder onderweg een burger bij de Quick, wat een bagger is dat zeg. Om te huilen gewoon.
Jammer dat ze in NL niet verkopen anders zat ik iedere dag bij de mac, misschien zelfs twee keer op een dag.quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Omdat mijn moeder uit Singapore komt, heb ik weleens Durian gegeten, het is een soort exotische fruit dat als bevroren delicatesse wordt gegeten door te zuigen op het gele vruchtvlees totdat een grote pit overblijft. Durian stinkt ontzettend en de smaak is even smerig.
In Singapore hebben ze McFlurry Durian geïntroduceerd.
[ afbeelding ]
quote:
…die dankzij jullie op het McDonald's menu komt!
De Milk Shake Chocolade kreeg van jullie de meeste stemmen. Deze herfst vind je jullie favoriet op het menu!
Hoe je kon stemmen? Hier vind je meer info over de actie http://on.fb.me/171rOEt
Chocolade Maar waarom niet in de zomer.. of de koffie variant in de zomerquote:
Ik denk dat ze doelden op het feit dat dit het eerste product is wat dankzij 'ons' (als likers op FB) terugkomt.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:17 schreef FutureFairytale het volgende:
Volgens mij was dankzij 'ons' ook al de Big Tasty teruggekomen.
Overigens vandaag de shoarmaburger geprobeerd. Eerste hap was lekker daarna saai. Stink niet eens naar knoflook.
Welke 'ons' bedoel je dan?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:17 schreef FutureFairytale het volgende:
Volgens mij was dankzij 'ons' ook al de Big Tasty teruggekomen.
Overigens vandaag de shoarmaburger geprobeerd. Eerste hap was lekker daarna saai. Stink niet eens naar knoflook.
Ach kom. Als je het zo bekijkt zijn er 4 basissmaken; vanille aardbei chocolade en banaan. Dan kun je nooit een smaak wisselen omdat veel apparaten volgens mij max 4 smaken kunnen maken.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:13 schreef MacorgaZ het volgende:
Sowieso uiterst triest dat een basissmaak überhaupt uit het assortiment is geweest.
CBO .quote:Op zondag 28 juli 2013 16:54 schreef Loll het volgende:
Ga deze week terug naar huis en kom door België en door Nederland.
Is de Belgische de moeite waard en is het cheaper dan Nederland. En weet iemand een leuk restaurant tussen lille> hazeldonk?
quote:Op zondag 28 juli 2013 16:54 schreef Loll het volgende:
Is de Belgische de moeite waard en is het cheaper dan Nederland. En weet iemand een leuk restaurant tussen lille> hazeldonk?
quote:Op zondag 28 juli 2013 21:13 schreef Alexjaxx het volgende:
Jammer elke keer hier terugkomen en dan te moeten zeggen hoe kansloos McDonalds is. Nog steeds.
Ananas Milkshake? Echt een keer in de maand met je kwijlhoofd een random stuk fruit opnoemen, is dat productontwikkeling? Klopje op de schouder voor deze innovatieve held.
Zelfde geld voor het genie dat de shoarmaburger heeft bedacht, wat ben jij goed zeg. Hoe kwam je op het idee? Misschien een keer door Amsterdam gereden met je ogen openen en de 1000den shoarmazaken gezien die er al jaren fucking zijn?
Kansloze marketing met dure reclames waar niemand op zit te wachten omdat de producten toch zwaar kut en on-origineel zijn. Maar wel om de anderhalve maand de prijzen omhoog gooien.
Conclusie McDonalds word met de dag slechter. Behalve in Hong Kong.
McD Hong Kong is OOK slechter geworden. Alleen het was altijd geweldig, en nu ietsjes minder geweldig.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:13 schreef Alexjaxx het volgende:
Jammer elke keer hier terugkomen en dan te moeten zeggen hoe kansloos McDonalds is. Nog steeds.
Ananas Milkshake? Echt een keer in de maand met je kwijlhoofd een random stuk fruit opnoemen, is dat productontwikkeling? Klopje op de schouder voor deze innovatieve held.
Zelfde geld voor het genie dat de shoarmaburger heeft bedacht, wat ben jij goed zeg. Hoe kwam je op het idee? Misschien een keer door Amsterdam gereden met je ogen openen en de 1000den shoarmazaken gezien die er al jaren fucking zijn?
Kansloze marketing met dure reclames waar niemand op zit te wachten omdat de producten toch zwaar kut en on-origineel zijn. Maar wel om de anderhalve maand de prijzen omhoog gooien.
dude, stuur ze een brief ofzoquote:Op zondag 28 juli 2013 21:13 schreef Alexjaxx het volgende:
Niet naar de Mc gaan maar loof met hesp en kaas, stoofvlees in bier, mosselpannetjes, garnalenkroketten en vlaamse frieten etenquote:Op zondag 28 juli 2013 16:54 schreef Loll het volgende:
Van wie móét je dat dan?quote:Op zondag 28 juli 2013 21:13 schreef Alexjaxx het volgende:
Hoeveel krijgt ie van je?quote:Zelfde geld voor het genie dat de shoarmaburger heeft bedacht, wat ben jij goed zeg. Hoe kwam je op het idee? Misschien een keer door Amsterdam gereden met je ogen openen en de 1000den shoarmazaken gezien die er al jaren fucking zijn?
Van god.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Van wie móét je dat dan?
[..]
Hoeveel krijgt ie van je?
Eens zo is het ook in Nederland, in Noord-Nederland ( Groningen althans ) werken ze altijd ook erg langzaam en slecht. Terwijl in de randstad het qua snelheid altijd wel in orde is (buiten adam centrum bijv.).quote:Op zondag 28 juli 2013 21:30 schreef Yi-Long het volgende:
Qua kwaliteit ben je gewoon afhankelijk van de manager en het aanwezige personeel. En dat wil gewoon nogal erg verschillen. Helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |