quote:
Met melk.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tips om pizza's te maken, dat zou nuttiger zijn
Dankje, maar ik heb mijn vaccinaties al gehad.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jongeren die hier naar kijken verdienen een spuitje
nu nog de zon is allang onderquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:25 schreef Latert het volgende:
Een boel mensen liggen te bakken deze dagen idd. Op het strand.
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:25 schreef alors het volgende:
[..]
Dankje, maar ik heb mijn vaccinaties al gehad.
gewoon in een paddenstoel gaan wonen. Smurfen betalen nooit geen huur en hebben altijd feestjesquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Man ik heb niet eens geld voor feestjes.
Laat je uitnodigen voor het grote feest van Mortaxxquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Man ik heb niet eens geld voor feestjes.
Koek Koek, bakken enzo. Snap je hem?quote:
Ik ga stuk.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:27 schreef marcodej het volgende:
[..]
Koek Koek, bakken enzo. Snap je hem?
goeden grap.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:27 schreef marcodej het volgende:
[..]
Oh ja gratis vreten en zuipenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laat je uitnodigen voor het grote feest van Mortaxx
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:27 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wat een geniale topcomment weer.quote:
daarom kijk ik ook Studio Voetbalquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:28 schreef Latert het volgende:
Ik vind het leuk te kijken hoe mensen misbaksels maken
Eens
Oneens
De echte stelling...
Hehe.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:28 schreef Latert het volgende:
Eens
Oneens
De echte stelling...
Eens, Geen beter vermaak dan leedvermaak.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:28 schreef Latert het volgende:
Eens
Oneens
De echte stelling...
Dit is toch het volgende onderwerp?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:28 schreef Latert het volgende:
Eens
Oneens
De echte stelling...
Gaat het over een programma over kraamzorg?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:28 schreef Latert het volgende:
Eens
Oneens
De echte stelling...
Johan natuurlijk op eenzame hoogte.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:29 schreef Elfletterig het volgende:
Los van de wat slappe inhoud: die Jan Marijnissen presenteert prima. Misschien wel de beste gastpresentator tot nu toe. Ontspannen, rustig, onderhoudend.
Die taart is nu al een tijdje aan het praten.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit is toch het volgende onderwerp?
op de een of andere manier komen die grappen van jouw niet echt tot zijn rechtquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gaat het over een programma over kraamzorg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |