quote:
Met melk.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tips om pizza's te maken, dat zou nuttiger zijn
Dankje, maar ik heb mijn vaccinaties al gehad.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jongeren die hier naar kijken verdienen een spuitje
nu nog de zon is allang onderquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:25 schreef Latert het volgende:
Een boel mensen liggen te bakken deze dagen idd. Op het strand.
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:25 schreef alors het volgende:
[..]
Dankje, maar ik heb mijn vaccinaties al gehad.
gewoon in een paddenstoel gaan wonen. Smurfen betalen nooit geen huur en hebben altijd feestjesquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Man ik heb niet eens geld voor feestjes.
Laat je uitnodigen voor het grote feest van Mortaxxquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Man ik heb niet eens geld voor feestjes.
Koek Koek, bakken enzo. Snap je hem?quote:
Ik ga stuk.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:27 schreef marcodej het volgende:
[..]
Koek Koek, bakken enzo. Snap je hem?
goeden grap.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:27 schreef marcodej het volgende:
[..]
Oh ja gratis vreten en zuipenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laat je uitnodigen voor het grote feest van Mortaxx
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:27 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wat een geniale topcomment weer.quote:
daarom kijk ik ook Studio Voetbalquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:28 schreef Latert het volgende:
Ik vind het leuk te kijken hoe mensen misbaksels maken
Eens
Oneens
De echte stelling...
Hehe.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:28 schreef Latert het volgende:
Eens
Oneens
De echte stelling...
Eens, Geen beter vermaak dan leedvermaak.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:28 schreef Latert het volgende:
Eens
Oneens
De echte stelling...
Dit is toch het volgende onderwerp?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:28 schreef Latert het volgende:
Eens
Oneens
De echte stelling...
Gaat het over een programma over kraamzorg?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:28 schreef Latert het volgende:
Eens
Oneens
De echte stelling...
Johan natuurlijk op eenzame hoogte.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:29 schreef Elfletterig het volgende:
Los van de wat slappe inhoud: die Jan Marijnissen presenteert prima. Misschien wel de beste gastpresentator tot nu toe. Ontspannen, rustig, onderhoudend.
Die taart is nu al een tijdje aan het praten.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit is toch het volgende onderwerp?
op de een of andere manier komen die grappen van jouw niet echt tot zijn rechtquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gaat het over een programma over kraamzorg?
Die spelling van jouw ook niet.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:30 schreef Evertjan het volgende:
[..]
op de een of andere manier komen die grappen van jouw niet echt tot zijn recht
Johan kent de kijkcijfers, dus hij zou ook in z'n blote kont durven presenteren.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Johan natuurlijk op eenzame hoogte.
dat is straat engelsquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die spelling van jouw ook niet.
Uh, okéquote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Johan kent de kijkcijfers, dus hij zou ook in z'n blote kont durven presenteren.
Nee, dat vind ik echt niet. Derksen trok veel te veel zélf de aandacht. Van Rossem ook. Op zich best leuk om naar te kijken, maar puur in de rol van gastpresentator vind ik Marijnissen stukken beter.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Johan natuurlijk op eenzame hoogte.
eensquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:32 schreef Latert het volgende:
De jury zou geblinddoekt moeten proeven
Eens
Oneens
Ha ha, zometeen ga je nog zeggen dat presenteren een vak is.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik echt niet. Derksen trok veel te veel zélf de aandacht. Van Rossem ook. Op zich best leuk om naar te kijken, maar puur in de rol van gastpresentator vind ik Marijnissen stukken beter.
In het oostblok staat hij bekend als cowboy Johnny Derksen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij wordt niet voor niets de witte neger genoemd.
Hij is iig objectieverquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:33 schreef Uccie het volgende:
Ik ben geen fan van Jan, maar hij begeleidt de spreker wel weer terug naar het omderwerp. Ik vind hem ook prettiger om te horen dan Johan.
Die zijn zo objectief jaquote:
Johan zat daar ook niet op dezelfde ontspannen manier als bij VI.quote:
Zin om een downie te maken?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:34 schreef Specularium het volgende:
Ik word een beetje opgewonden van dit verhaal.
Ben ik zeker weer de enige?
Inderdaadquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:34 schreef Evertjan het volgende:
Jan heeft natuurlijk ook jarenlang kunnen oefenen in de 2e kamer voor dit moment
Ik kan me hier nou niks bij voorstellen... rare snijboon ben je.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:34 schreef Specularium het volgende:
Nog geen kut gezien in dit itemquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:34 schreef Specularium het volgende:
Die informatie vind ik niet zo rullevant.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:35 schreef Martinello het volgende:
Intelligente man die Galjaard, en de schoonvader van Wendy van Dijk.
Echt waar? Dan had hij ook wel zo'n test mogen doen en dat stuk stront moeten laten aborteren.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:35 schreef Martinello het volgende:
Intelligente man die Galjaard, en de schoonvader van Wendy van Dijk.
dat is wel een publiek dat blijft hangenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
90 procent van 60+ Nederland is nu al ingedut
Dat wel, maar dat is een heel ander verhaal.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:36 schreef remcoP het volgende:
[..]
Die oefenen dat ja. Stelling van verschillende kanten beargumenteren enz.
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:36 schreef alors het volgende:
[..]
Echt waar? Dan had hij ook wel zo'n test mogen doen en dat stuk stront moeten laten aborteren.
In slaap gevallenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:36 schreef Specularium het volgende:
De redactie kan geen stelling verzinnen.
geen fan van RTL 4?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:36 schreef alors het volgende:
[..]
Echt waar? Dan had hij ook wel zo'n test mogen doen en dat stuk stront moeten laten aborteren.
nee hoorquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
90 procent van 60+ Nederland is nu al ingedut
Een downie krijgen is een straf van Godquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:36 schreef Specularium het volgende:
De redactie kan geen stelling verzinnen.
Nee hoor, kan Marijnissen goed gebruiken hier.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat wel, maar dat is een heel ander verhaal.
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een downie krijgen is een straf van God
Eens
Oneens
Ik wilde even een luchtig showbizz-feitje posten.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:36 schreef Latert het volgende:
[..]
Die informatie vind ik niet zo rullevant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |