quote:Opposition says as many as 1,300 killed in gas attack near Damascus
Nou ik hoop dat ze veel dubbel hebben geteld zoals wel vaker per ongeluk is gebeurd. 1300 is echt ziek.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:31 schreef Ketchupcurry het volgende:
[..]
http://news.sky.com/story(...)killed-in-gas-attack
1300 zelfs
lijkt het wel op.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:34 schreef expans het volgende:
Nusra zou toch ook de beschikking hebben over sarin oid? Ik meen ooit zoiets gelezen te hebben, of in Syrië of dat ze ermee opgepakt waren in Turkije.
En de Russen hebben alweer gelijk.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:21 schreef sonnyspek het volgende:
Raket is gestuurd vanuit een gebied wat in handen is van de rebellen.
Bron: NOS.
Zie je.
Vind je? Wat als er 10.000 had gestaan. Is 600 acceptabel? of 100? of 60? of 2? Dit soort cijfers zijn nogal abstract. Ten tijde van de WO II keek men niet om naar 10.000 doden meer of minder, terwijl de wereld veel minder dichtbevolkt was.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:13 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Nou ik hoop dat ze veel dubbel hebben geteld zoals wel vaker per ongeluk is gebeurd. 1300 is echt ziek.
Met andere woorden: Sommige mensen worden levend begraven omdat ze op het eerste oog dood lijken te zijn.quote:Another grim detail has been added to the horrors of yesterday in this account, which the Guardian cannot independently verify, by Damascus based activist Leena al-Shami:
We received news that some of the people affected with the lethal substance are losing consciousness for long hours, which makes those around them think they are dead. So far five people were reported to have "come back to life" before they were buried. However, we do not know how many were actually buried alive while they were unconscious.
The main problem is that there is no professional medical help in the areas where the massacre took place, so rescuers are ordinary people who try their best to help the victims, and they fail sometimes to do the required steps to save lives the right way.
Ik zag laatst een serie van vijf foto's van een man die toevallig op 5 verschillende plaatsen dood of gewond was. Je moet journaliste niet vertrouwen, ze zijn niet neutraal en doen alles voor de kijkcijfers.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:12 schreef Matamalam het volgende:
Ik lees over mensen die acteurs inzetten in Egypte en Syrië die gewonden en doden spelen met rode kleurstof op zich etc.. Wordt er duizelig van, stel dat dit zo is, wie zet alles dan in scene. Zijn aanvallen in scene gezet om de brutaliteit van alles te laten zien of is het zo dat alles in scene is gezet in scene gezet om te laten zien dat aanvallen nep zijn terwijl ze misschien echt zijn?
Echt onduidelijk allemaal. Mainstream NL media zegt vooralsnog dat niks bevestigd kan worden door "onafhankelijke bronnen".
Ik ben een groot fan van je commentaar op de FP Veldkamp, blijkbaar iemand die goed snapt hoe het werkelijk zit.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:52 schreef Veldkamp het volgende:
De terroristen hebben zelf ook saringas (uit Libische voorraden).
Dit is een 'false flag', te gebruiken voor interventie.
Essentiële artikelen om te lezen om de (false flag) georkestreerde"gifgasaanval" van gisteren te interpreteren:
http://web.archive.org/we(...)ria-blame-Assad.html (door Britse krant, 29 januari 2013, gepubliceerd, maar in mei 2013 weggecensureerd)
http://boards.dailymail.c(...)gs-way-life-now.html
'Israël gelooft rebellen Syrië'
De tactiek van de VS, Israël, Qatar, Saoedi-Arabië, Turkije en andere westerse en Golfstaten wordt duidelijk.
'Franse minister zinspeelt op ingrijpen tegen Syrië'
Alle berichten van vandaag.
Ja maar ik vraag me dus af, in alle chaos van berichtgeving, zijn de aanvallen:quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:20 schreef Kirov het volgende:
[..]
Ik zag laatst een serie van vijf foto's van een man die toevallig op 5 verschillende plaatsen dood of gewond was. Je moet journaliste niet vertrouwen, ze zijn niet neutraal en doen alles voor de kijkcijfers.
Wat wil je nu eigenlijk precies, want je wisselt ook iedere keer van gedachte volgens mij?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:29 schreef Aloulou het volgende:
Fucking Zionisten zetten de boel weer op stelten met undercover gasaanval om zo "de as van het verzet" waaronder Assads regime in kwaad daglicht te zettenzo duidelijk gewoon dit.
quote:Internationale gemeenschap wenst Syrische oppositie succes
Rutte: ‘Kaartje het minste wat we kunnen doen’
De internationale gemeenschap heeft de Syrische oppositie gisteren een wenskaart gestuurd. Op de kaart hebben verschillende wereldleiders persoonlijke boodschappen geschreven, zoals: Hou vol. Succes met jullie opstand. De aanhouder wint!
Volgens de Nederlandse premier Mark Rutte is de kaart bedoeld als een hart onder de riem voor alle verdrukte Syriërs. ‘Een kaartje is natuurlijk het minste wat we kunnen doen. Ze moeten weten dat we achter hen staan. Bovendien past deze internationale interventie goed bij de bijzondere situatie van het land.’
Ook president Barack Obama schreef enkele bemoedigende woorden op de kaart. Het is volgens hem niet de vraag niet de vraag of Assad valt, maar wanneer dat gebeurt. ‘Ik kijk uit naar de dag waarop de Syriërs kunnen terugkijken op de revolutie en kunnen zeggen: we hebben eigenhandig een dictator ten val gebracht.’
De kaart is geadresseerd aan het Vrije Syrische leger in Baba Amr in Homs. Het is niet bekend of hij uiteindelijk is aangekomen.
Yup, kan je aan de link zienquote:
Dit is dan toch een behoorlijk mislukte false flag aangezien het compleet onduidelijk wie de dader is.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:54 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Ik ben een groot fan van je commentaar op de FP Veldkamp, blijkbaar iemand die goed snapt hoe het werkelijk zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |