abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129775871
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 23:46 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Knap :P
:o :9 :9~ *;
  woensdag 7 augustus 2013 @ 10:33:12 #202
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_129783418
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 22:41 schreef Neo-Mullen het volgende:
Donderdag hardlopen @ IJzeren vrouw 8-)
Het is dat ik nog aan school moet werken en donderdag al iets heb, anders zou ik met je meegaan. Ik heb echt zo lang niet kunnen hardlopen, ik mis het echt weer. ;( Loop je al lang hard of niet? :)
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_129783565
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 00:13 schreef muhahaha het volgende:

[..]

:o :9 :9~ *;
Nu is het zo dat iemand die verliefd is op een draak van een meid diegene zelfs knap vindt, dus dat zegt niks :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  woensdag 7 augustus 2013 @ 11:42:52 #204
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_129785223
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 10:33 schreef Muisraket het volgende:

[..]Ik heb echt zo lang niet kunnen hardlopen, ik mis het echt weer.
Error error error :P
Thinking about thinking of you.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 13:57:03 #205
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_129789534
quote:
6s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 11:42 schreef shifto het volgende:

[..]

Error error error :P
Als je het hebt over het feit dat ik hardlopen mis: vroeger had ik echt een hekel aan alles dat met sport te maken heeft, maar hardlopen is gewoon ontspanning. :7
Als je het over mijn slechte Nederlands hebt: al mijn moeite wat goed schrijven betreft steek ik atm in mijn schoolproject, sorry. :P
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_129789764
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 10:33 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Het is dat ik nog aan school moet werken en donderdag al iets heb, anders zou ik met je meegaan. Ik heb echt zo lang niet kunnen hardlopen, ik mis het echt weer. ;( Loop je al lang hard of niet? :)
Nee ben beginner :P ik ren maar kleine stukjes van ongeveer 4km. Hoe ver ren jij?
Cuz I'm Mr. Brightside
  woensdag 7 augustus 2013 @ 18:12:44 #207
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_129799019
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 14:03 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Nee ben beginner :P ik ren maar kleine stukjes van ongeveer 4km. Hoe ver ren jij?
Continu rennend? :o Wow, dat doe ik je niet na! :o Ik was vorig jaar begonnen met de 5km van Evy, maar dat is intervaltraining. :P Ik zat ergens op/over de helft, maar toen kon ik door omstandigheden niet meer hardlopen. Toen weer begonnen maar meteen een blessure te pakken en daarna ook niet echt gelegenheid gehad om hard te lopen, dus ik kan niet wachten totdat ik echt vakantie heb. :)
pi_129799434
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 18:12 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Continu rennend? :o Wow, dat doe ik je niet na! :o Ik was vorig jaar begonnen met de 5km van Evy, maar dat is intervaltraining. :P Ik zat ergens op/over de helft, maar toen kon ik door omstandigheden niet meer hardlopen. Toen weer begonnen maar meteen een blessure te pakken en daarna ook niet echt gelegenheid gehad om hard te lopen, dus ik kan niet wachten totdat ik echt vakantie heb. :)
Gisteren voor het eerst 3km zonder pauze gedaan :P Er zat nog wel wat extra in, maar ik wilde een snelle tijd neerzetten, dus heb ik het laatste stukje het licht uit m'n ogen gesprint :') Toen was de batterij wel leeg :P

Maar we gaan wel eens een keertje hardlopen bij De IJzeren vrouw ofzo :D beetje competitie in het spel 8-)

[ Bericht 8% gewijzigd door Neo-Mullen op 07-08-2013 18:41:49 ]
Cuz I'm Mr. Brightside
  woensdag 7 augustus 2013 @ 19:49:26 #209
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_129802502
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 18:27 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Gisteren voor het eerst 3km zonder pauze gedaan :P Er zat nog wel wat extra in, maar ik wilde een snelle tijd neerzetten, dus heb ik het laatste stukje het licht uit m'n ogen gesprint :') Toen was de batterij wel leeg :P

Maar we gaan wel eens een keertje hardlopen bij De IJzeren vrouw ofzo :D beetje competitie in het spel 8-)
Mijn respect heb je. :) De enige keer toen ik echt langdurig heb gesprint, is toen ik de fiets moest halen van iemand die echt straalbezopen was en echt naar huis moest. :') Prima, maar ik kan niet snel rennen en niet zo lang, dus of dat echt competitie te noemen is... :')
pi_129803577
Wacht maar tot de wolven achter je aan komen, dan weet je pas wat rennen is. :P
pi_129838860
Hoi groetjes vanuit hier. Het is nu nog dik 35 graden. ;(
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_129840171
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 18:47 schreef BarrieButsers het volgende:
Hoi groetjes vanuit hier. Het is nu nog dik 35 graden. ;(
Hoi hoi, klinkt lekker allemaal. :D
pi_129840466
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 18:12 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Voor hardlopen moet je gewoon tijd maken, hup die Bossche broek weer in :P

Ijzeren vrouw is ook prima hardlopen ja (toch letterlijk om de hoek), alleen word je na een tijdje wel gek van de rondjes :')
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_129847707
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 19:28 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Hoi hoi, klinkt lekker allemaal. :D
Niks lekkers aan. Zoiets doe ik voortaan in een ander seizoen. ;(
pi_129847824
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 22:37 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Niks lekkers aan. Zoiets doe ik voortaan in een ander seizoen. ;(
Of naar Scandinavie. :D
  donderdag 8 augustus 2013 @ 22:51:25 #216
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_129848301
quote:
99s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 19:38 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Ijzeren vrouw is ook prima hardlopen ja (toch letterlijk om de hoek), alleen word je na een tijdje wel gek van de rondjes :')
Daarom beginnen in de Bossche Broek, vervolgens richting een ander ding dat lijkt op de IJzeren Vrouw (parkje of zo?) en nog een stukje dat stedelijker is, maar niet in het centrum zit. En dan naar huis fietsen met Daft Punk op terwijl het donker en stil is. O+
pi_129849776
quote:
99s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 19:38 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Ben vandaag niet gegaan, omdat ik een kast geleverd kreeg die ik in elkaar aan het zetten was :P Maar ik denk dat als ik de IJzeren vrouw 2 keer rond ren, dat ik compleet gesloopt ben :')
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_129849866
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 22:51 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Daarom beginnen in de Bossche Broek, vervolgens richting een ander ding dat lijkt op de IJzeren Vrouw (parkje of zo?) en nog een stukje dat stedelijker is, maar niet in het centrum zit. En dan naar huis fietsen met Daft Punk op terwijl het donker en stil is. O+
Jij rent denk ik bij de Zuiderplas. IJzeren vrouw ligt meer in de stad. :)
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 23:25 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Ben vandaag niet gegaan, omdat ik een kast geleverd kreeg die ik in elkaar aan het zetten was :P Maar ik denk dat als ik de IJzeren vrouw 2 keer rond ren, dat ik compleet gesloopt ben :')
Ren je dan vol vermogen?
pi_129849933
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 23:27 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Jij rent denk ik bij de Zuiderplas. IJzeren vrouw ligt meer in de stad. :)

[..]

Ren je dan vol vermogen?
2 rondjes is 4 km :P ik ben een beginnend hardloper met weinig conditie
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_129850064
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 23:29 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Ik bedoel of je de afstand zo snel mogelijk probeert af te leggen. :)
pi_129850240
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 23:32 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik bedoel of je de afstand zo snel mogelijk probeert af te leggen. :)
Mwah dat niet eens, ik ben al blij als ik die 4 km zonder pauze voor elkaar krijg :') Dus ik ren erg rustig aan, lettend op m'n ademhaling en tempo, om zo'n groot mogelijke afstand te rennen.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_129852069
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 23:37 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Mwah dat niet eens, ik ben al blij als ik die 4 km zonder pauze voor elkaar krijg :') Dus ik ren erg rustig aan, lettend op m'n ademhaling en tempo, om zo'n groot mogelijke afstand te rennen.
Ik vraag me af hoe mensen zoveel kunnen hardlopen en dan bedoel ik grote afstanden. Ik ga van 500 meter al kapot alhoewel wij er ook extra oefeningen naast doen. ;)
pi_129855578
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 23:29 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

2 rondjes ijzeren vrouw 4km?
Zo groot is de ijzeren vrouw nou ook weer niet hoor..
pi_129855611
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 00:28 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik vraag me af hoe mensen zoveel kunnen hardlopen en dan bedoel ik grote afstanden. Ik ga van 500 meter al kapot alhoewel wij er ook extra oefeningen naast doen. ;)
Voordeel van oefeningen tussendoor is dat je natuurlijk een completere workout hebt en ook spieren gebruikt die je minder goed hebt getraind.
Ik kan prima een stukje hardlopen, en mezelf ook prima uitleven in de sportschool. Maar na een rondje trimbaan/hindernisbaan ben ik alsnog gesloopt, juist door die combinatie.

Speaking of which, iemand enig idee of er vlakbij den bosch een trimbaan is?
pi_129855631
quote:
99s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 09:21 schreef Augustus_Thijs het volgende:

Voordeel van oefeningen tussendoor is dat je natuurlijk een completere workout hebt en ook spieren gebruikt die je minder goed hebt getraind.
Ik kan prima een stukje hardlopen, en mezelf ook prima uitleven in de sportschool. Maar na een rondje trimbaan/hindernisbaan ben ik alsnog gesloopt, juist door die combinatie.

Speaking of which, iemand enig idee of er vlakbij den bosch een trimbaan is?
Ja, dat is ook de reden waarom ik voor die work-out heb gekozen. Ik vind hardlopen sowieso kut. ;)

Trimbaan? Hm niet echt. Ik weet dat de vliert een atletiekbaan heeft alleen dat zal je waarschijnlijk niet bedoelen.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 11:56:05 #226
208027 Bartisik
BlahBlahBlah
pi_129859333
Goede morgen!

Ik woon nu een tijdje in het mooie 's Hertogenbosch, maar niemand die tot nu toe mijn belangrijke vraag over de stad heeft kunnen beantwoorden;
Waar in de stad kun je nu het beste speciaal bier drinken? Er zijn natuurlijk genoeg gezellige kroegen, maar ik ben op zoek naar eentje met een zeer groot aanboed specialbier. Voor de betere avonden :7

En een rondje Ijzeren Vrouw is net geen 2km, ik ren er zelf ook een aantal rondjes omheen ;).
~Wij zijn best bereid tot zelfkritiek, onder voorwaarde dat niemand daarmee instemt.
pi_129860314
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 11:56 schreef Bartisik het volgende:
Goede morgen!

Ik woon nu een tijdje in het mooie 's Hertogenbosch, maar niemand die tot nu toe mijn belangrijke vraag over de stad heeft kunnen beantwoorden;
Waar in de stad kun je nu het beste speciaal bier drinken? Er zijn natuurlijk genoeg gezellige kroegen, maar ik ben op zoek naar eentje met een zeer groot aanboed specialbier. Voor de betere avonden :7

En een rondje Ijzeren Vrouw is net geen 2km, ik ren er zelf ook een aantal rondjes omheen ;).
Van wat ik heb gehoord kun je bij Terminus terecht voor speciaalbiertjes, pin me er niet op vast tho. ;)
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 13:19:48 #228
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_129862238
148 verschillende volgens de lijst :)
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:04:58 #229
208027 Bartisik
BlahBlahBlah
pi_129866204
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 12:22 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Van wat ik heb gehoord kun je bij Terminus terecht voor speciaalbiertjes, pin me er niet op vast tho. ;)
Bedankt! Iig een punt om te beginnen ^O^ .

Binnenkort eens wat vrienden uitnodigen om te proberen :)
~Wij zijn best bereid tot zelfkritiek, onder voorwaarde dat niemand daarmee instemt.
pi_129866246
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:04 schreef Bartisik het volgende:

[..]

Bedankt! Iig een punt om te beginnen ^O^ .

Binnenkort eens wat vrienden uitnodigen om te proberen :)
Weet je waar hij zit?
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:11:55 #231
208027 Bartisik
BlahBlahBlah
pi_129866530
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:05 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Weet je waar hij zit?
Een snelle zoektocht op google leverde mij 1 resultaat op, vlakbij het station. Dus ging er vanuit dat dat m was ;)
pi_129867001
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:11 schreef Bartisik het volgende:

[..]

Een snelle zoektocht op google leverde mij 1 resultaat op, vlakbij het station. Dus ging er vanuit dat dat m was ;)
Klopt ja. :)
Hij zit op loopafstand van het station aan de voorkant. Bij de draak richting de dieze brug, oversteken en dan zit ie in die straat. :)
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 15:44:37 #233
208027 Bartisik
BlahBlahBlah
pi_129867791
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:24 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Klopt ja. :)
Hij zit op loopafstand van het station aan de voorkant. Bij de draak richting de dieze brug, oversteken en dan zit ie in die straat. :)
Die had ik ja. Snel eens even langs fietsen als ik van t station afkom, kijken hoe het eruit ziet ;)
pi_129867832
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:44 schreef Bartisik het volgende:

[..]

Die had ik ja. Snel eens even langs fietsen als ik van t station afkom, kijken hoe het eruit ziet ;)
Staat best groot aangegeven, hij zit wel in een soort van zijstraatje waar alle bussen langskomen die daarna 180 graden draaien richting de kruiskamp. ;)
pi_129869603
En mijn favoriet voor speciaalbier is het Paultje. Zit bij de oude ABN. Dat is een echt proeflokaal. 250+ bieren, ook de wat zeldzamere, en de eigenaar weet van elk bier het volledige verhaal te vertellen. Praktisch elk bier kun je er wel vinden.

Vanaf het station naar de stad lopen, kom je langs de ABN meteen rechts, en dan ben je er.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_129892771
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 16:36 schreef BlackLining het volgende:
En mijn favoriet voor speciaalbier is het Paultje. Zit bij de oude ABN. Dat is een echt proeflokaal. 250+ bieren, ook de wat zeldzamere, en de eigenaar weet van elk bier het volledige verhaal te vertellen. Praktisch elk bier kun je er wel vinden.

Vanaf het station naar de stad lopen, kom je langs de ABN meteen rechts, en dan ben je er.
Dat klinkt ook wel erg goed! Die gaan we ook proberen ^O^
pi_129905656
Zo. En nu eerst een biertje :7
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 19:46:27 #238
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_129907910
Goedenavond mede-Bosschenaren :) Ik heb de weg naar dit topic ook weer een keer gevonden!

Wie gaat ook vanavond allemaal de stad onveilig maken?
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_129907969
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 19:46 schreef ArnieAlberts het volgende:
Goedenavond mede-Bosschenaren :) Ik heb de weg naar dit topic ook weer een keer gevonden!

Wie gaat ook vanavond allemaal de stad onveilig maken?
Ik niet, ik ben gaar en ben net pas thuis. :D
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 19:48:19 #240
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_129907978
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 19:48 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Lol :P
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_129914918
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 19:48 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik lig ook eindelijk op de bank. Wel bijna mijn rijbewijs mogen inleveren onderweg terug trouwens :')
pi_129914989
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 22:18 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik lig ook eindelijk op de bank. Wel bijna mijn rijbewijs mogen inleveren onderweg terug trouwens :')
Te hard gereden zeker. :P
pi_129915091
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 22:20 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Te hard gereden zeker. :P
Ook :D maar dit ging over dat ik een stukje staand op de motor reed :') schijnbaar is dat artikel 5 :')
pi_129915294
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 22:22 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ook :D maar dit ging over dat ik een stukje staand op de motor reed :') schijnbaar is dat artikel 5 :')
Is dat zo ja? Wist ik niet eens. Was je staande gehouden?
pi_129915599
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 22:26 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Is dat zo ja? Wist ik niet eens. Was je staande gehouden?
Ze hadden me naar huis gevolgd. Wilde net naar binnen gaan, begon ie te zeuren. Waarschuwing gehad, meer niet. Slaat natuurlijk ook nergens op :)
pi_129969982
:W
pi_129970059
Mogge!
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_129970075
Bossche bollen voor het gewin
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_130025251
Hoi hoe is het hier?
  woensdag 14 augustus 2013 @ 00:41:02 #250
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_130044067
druk :o
pi_130045070
Niet zo druk, veel aan het chillings in Limboland. Vanaf 22 augustus weer fulltime Bosschenaar :D
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_130047648
Goeiemoggel :o
pi_130048122
Moguh :W
pi_130091162
Hoiiiii
pi_130091877
Hi!
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_130092621
Vet rustig hier, iedereen druk bezig of wat. :D

Mooi weer, kom er maar weer in. :Y
pi_130093010
Hey :)
pi_130093387
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 13:07 schreef muhahaha het volgende:
Vet rustig hier, iedereen druk bezig of wat. :D

Mooi weer, kom er maar weer in. :Y
Enerzijds werk, anderzijds druk bezig m'n deck te tweaken voor m'n eerste Netrunner tournament.

**NERD**
pi_130093725
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 13:28 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Enerzijds werk, anderzijds druk bezig m'n deck te tweaken voor m'n eerste Netrunner tournament.

**NERD**
Netrunner ja? Speel je dan met de oude kaarten of is er een nieuwe release?
pi_130093951
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 13:38 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Netrunner ja? Speel je dan met de oude kaarten of is er een nieuwe release?
Nieuwe release; FFG heeft vorig jaar samen met wotc een zgn 'LCG' (ipv CCG) gemaakt van Netrunner. niet de ellende van kaarten najagen met boosters, maar gewoon vaste sets met vaste kaarten erin.

http://fantasyflightgames.com/edge_minisite.asp?eidm=207
pi_130094139
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 13:44 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Nieuwe release; FFG heeft vorig jaar samen met wotc een zgn 'LCG' (ipv CCG) gemaakt van Netrunner. niet de ellende van kaarten najagen met boosters, maar gewoon vaste sets met vaste kaarten erin.

http://fantasyflightgames.com/edge_minisite.asp?eidm=207
Wat houdt LCG in tov CCG?
pi_130094214
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 13:50 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Wat houdt LCG in tov CCG?
Living Card Game t.o.v. Collectible Card Game.

Bij een LCG worden er op gezette tijden boosters uitgebracht met altijd dezelfde inhoud. Je weet dus exact wat je krijgt voor je geld.
Een CCG booser daarentegen werkt op basis van zeldzaamheid (rarity), daar zijn packs opgebouwd uit Common, Uncommon, Rare (en soms nog ultra-rare en weet ik veel wat). En de inhoud daarvan is random.
Wil je bij een CCG dus die ene kaart op je deck briljant te maken, moet je OF geluk hebben OF specifiek die kaart ergens kopen. Bij een LCG weet je exact welk boosterpack je moet gaan halen.

Beetje duidelijk? :)
pi_130094253
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 13:52 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Living Card Game t.o.v. Collectible Card Game.

Bij een LCG worden er op gezette tijden boosters uitgebracht met altijd dezelfde inhoud. Je weet dus exact wat je krijgt voor je geld.
Een CCG booser daarentegen werkt op basis van zeldzaamheid (rarity), daar zijn packs opgebouwd uit Common, Uncommon, Rare (en soms nog ultra-rare en weet ik veel wat). En de inhoud daarvan is random.
Wil je bij een CCG dus die ene kaart op je deck briljant te maken, moet je OF geluk hebben OF specifiek die kaart ergens kopen. Bij een LCG weet je exact welk boosterpack je moet gaan halen.

Beetje duidelijk? :)
Oja dat is wel duidelijk en inderdaad een stuk prettiger. Dan is het 'ruilen' ook een stuk eerlijker. ;)
pi_130094468
Nerdalert
pi_130094520
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 13:53 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Oja dat is wel duidelijk en inderdaad een stuk prettiger. Dan is het 'ruilen' ook een stuk eerlijker. ;)
Tja, ruilen hoeft dus feitelijk al niet eens dat is wel relaxed. Alhoewel we wel wat kaarten uitlenen. De basisset heeft wat kaarten die er maar 1 of 2 x in zitten ipv de 3 x van de boosters en soms wil je die wel meer dan 1 (of 2) keer in je deck.

En Nerdalert? Waar dan?
pi_130095205
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 14:00 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Tja, ruilen hoeft dus feitelijk al niet eens dat is wel relaxed. Alhoewel we wel wat kaarten uitlenen. De basisset heeft wat kaarten die er maar 1 of 2 x in zitten ipv de 3 x van de boosters en soms wil je die wel meer dan 1 (of 2) keer in je deck.

En Nerdalert? Waar dan?
Klinkt wel grappig, kan wel een keer een potje doen ofzo. Ik heb alleen niks. Vroeger MTG gespeeld. :P

Barrie digged nerds. O+
pi_130095469
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 14:19 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Klinkt wel grappig, kan wel een keer een potje doen ofzo. Ik heb alleen niks. Vroeger MTG gespeeld. :P

Barrie digged nerds. O+
Vroeger (mid jaren 90) vooral Middle-Earth:TCG gespeeld, Magic was toen al teveel pay-to-win :)
we zijn aan het kijken of we een keer een demo-avond kunnen geven in de Dobbelsteen.
pi_130095616
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 14:26 schreef Ceased2Be het volgende:

Vroeger (mid jaren 90) vooral Middle-Earth:TCG gespeeld, Magic was toen al teveel pay-to-win :)
we zijn aan het kijken of we een keer een demo-avond kunnen geven in de Dobbelsteen.
Mja, de toernooien van mtg waren wel vet altijd. :D
pi_130226247
Goedemorgen allemaal! Weekend overleefd? :D
pi_130228314
mogge!

yups! Netrunner gespeeld, Neil Gaiman ontmoet en nog meer Netrunner gespeeld.
*NERD*

Jij/jullie nog wat spannends gedaan?
pi_130228498
Nee ;( straks maar weer rondjes rennen om de IJzeren vrouw
Cuz I'm Mr. Brightside
  maandag 19 augustus 2013 @ 23:51:35 #272
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_130266372
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 07:56 schreef BarrieButsers het volgende:
Goedemorgen allemaal! Weekend overleefd? :D
Zekers, nog 2 weken en dan vakantie *O*
pi_130267917
Toffe vakantie gehad.
Gekke dingen gegeten.
Awesome.
:7
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_130273408
Btw serieus dingetje hier :)

Mijn zussen zwemmen mee in de Amsterdam City Swim dit jaar en ze hebben nog sponsorgeld nodig om tot de benodigde ¤400,- te komen die nodig is om mee te doen.
Iemand hier nog wat euries over? :)

http://www.amsterdamcityswim.nl/en/angelique-steenbakkers
http://www.amsterdamcityswim.nl/en/monique-steenbakkers
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 15:33:22 #276
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_130276257
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 14:09 schreef Ceased2Be het volgende:
Btw serieus dingetje hier :)

Mijn zussen zwemmen mee in de Amsterdam City Swim dit jaar en ze hebben nog sponsorgeld nodig om tot de benodigde ¤400,- te komen die nodig is om mee te doen.
Iemand hier nog wat euries over? :)

http://www.amsterdamcityswim.nl/en/angelique-steenbakkers
http://www.amsterdamcityswim.nl/en/monique-steenbakkers
Moet wel lukken, welke zus is leuker? Dan krijgt die mijn donatie. :7
pi_130277573
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 15:33 schreef shifto het volgende:

[..]

Moet wel lukken, welke zus is leuker? Dan krijgt die mijn donatie. :7
Ze zijn allebei even leuk, dus splits je geld maar :P
pi_130278183
Ik zal ook nog eens kijken, Ceased. Kan wel een paar euro missen :P
pi_130278246
Heb trouwens m'n bachelor gehaald *O*
pi_130278366
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 16:23 schreef bijdehand het volgende:
Ik zal ook nog eens kijken, Ceased. Kan wel een paar euro missen :P
Mijn dank is groot! :)

En gefeliciflapstaart!
pi_130310147
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 16:25 schreef bijdehand het volgende:
Heb trouwens m'n bachelor gehaald *O*
Goed bezig kerel *O* *O*
pi_130340042
Vanavond treed Dries Roelvink op in de stad :')
pi_130340461
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 10:10 schreef BlackLining het volgende:
ah jammer, ga vanavond bij m'n zusje eten.
pi_130341137
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 10:30 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

ah jammer, ga vanavond bij m'n zusje eten.
Balen joh.
pi_130342133
quote:
Ow mooi dan blijf ik uit de binnenstad. :')
pi_130375495
quote:
Waarom lees ik dit nu pas :'(
pi_130375522
quote:
6s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 09:10 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Waarom lees ik dit nu pas :'(
Wil je ooraids dan? :P
pi_130375564
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 09:12 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Wil je ooraids dan? :P
Ik was gister in Den Bosch (Terminus jwz) dus kon er zo ff langs :'(
pi_130375633
quote:
6s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 09:14 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik was gister in Den Bosch (Terminus jwz) dus kon er zo ff langs :'(
Had je je mandje met rotte tomaten bij? :D
pi_130375674
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 09:18 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Had je je mandje met rotte tomaten bij? :D
Nee maar wel een paar losse straatstenen :7
pi_130375696
quote:
6s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 09:21 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nee maar wel een paar losse straatstenen :7
Ow en ik alles maar vastleggen met spijkers. :P
pi_130375717
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 09:23 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ow en ik alles maar vastleggen met spijkers. :P
_O-
pi_130375785
quote:
6s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 09:24 schreef bijdehand het volgende:

[..]

_O-
Hij is weer ontsnapt uit de stad. ;(
Weet je dat ik niks van de kermis heb meegekregen. :')
pi_130375812
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 09:28 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Hij is weer ontsnapt uit de stad. ;(
Weet je dat ik niks van de kermis heb meegekregen. :')
De kermis is ook niks aan.

grgr kapitein overduidelijk
pi_130375820
quote:
6s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 09:30 schreef bijdehand het volgende:

[..]

De kermis is ook niks aan.

grgr kapitein overduidelijk
Elk jaar hetzelfde en elk ritje 6 euro. :')
pi_130375866
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 09:30 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Elk jaar hetzelfde en elk ritje 6 euro. :')
Ja idd. In Uden is de kermis echt een stuk goedkoper en in Weert schijnt ie helemaal goedkoop te zijn.
pi_130375889
quote:
6s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 09:33 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ja idd. In Uden is de kermis echt een stuk goedkoper en in Weert schijnt ie helemaal goedkoop te zijn.
In Best schijnt een ritje 1 euro te zijn. ;)
pi_130375908
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 09:35 schreef muhahaha het volgende:

[..]

In Best schijnt een ritje 1 euro te zijn. ;)
Woont je moeder daar?
pi_130375941
quote:
6s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 09:36 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Woont je moeder daar?
:')

Ooit gewerkt daar.
pi_130375954
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 09:38 schreef muhahaha het volgende:

[..]

:')

Ooit gewerkt daar.
Toen jij nog een klein lachje was? :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')