abonnement Unibet Coolblue
pi_129775871
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 23:46 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Knap :P
:o :9 :9~ *;
  woensdag 7 augustus 2013 @ 10:33:12 #202
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_129783418
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 22:41 schreef Neo-Mullen het volgende:
Donderdag hardlopen @ IJzeren vrouw 8-)
Het is dat ik nog aan school moet werken en donderdag al iets heb, anders zou ik met je meegaan. Ik heb echt zo lang niet kunnen hardlopen, ik mis het echt weer. ;( Loop je al lang hard of niet? :)
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_129783565
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 00:13 schreef muhahaha het volgende:

[..]

:o :9 :9~ *;
Nu is het zo dat iemand die verliefd is op een draak van een meid diegene zelfs knap vindt, dus dat zegt niks :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  woensdag 7 augustus 2013 @ 11:42:52 #204
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_129785223
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 10:33 schreef Muisraket het volgende:

[..]Ik heb echt zo lang niet kunnen hardlopen, ik mis het echt weer.
Error error error :P
Thinking about thinking of you.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 13:57:03 #205
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_129789534
quote:
6s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 11:42 schreef shifto het volgende:

[..]

Error error error :P
Als je het hebt over het feit dat ik hardlopen mis: vroeger had ik echt een hekel aan alles dat met sport te maken heeft, maar hardlopen is gewoon ontspanning. :7
Als je het over mijn slechte Nederlands hebt: al mijn moeite wat goed schrijven betreft steek ik atm in mijn schoolproject, sorry. :P
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_129789764
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 10:33 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Het is dat ik nog aan school moet werken en donderdag al iets heb, anders zou ik met je meegaan. Ik heb echt zo lang niet kunnen hardlopen, ik mis het echt weer. ;( Loop je al lang hard of niet? :)
Nee ben beginner :P ik ren maar kleine stukjes van ongeveer 4km. Hoe ver ren jij?
Cuz I'm Mr. Brightside
  woensdag 7 augustus 2013 @ 18:12:44 #207
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_129799019
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 14:03 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Nee ben beginner :P ik ren maar kleine stukjes van ongeveer 4km. Hoe ver ren jij?
Continu rennend? :o Wow, dat doe ik je niet na! :o Ik was vorig jaar begonnen met de 5km van Evy, maar dat is intervaltraining. :P Ik zat ergens op/over de helft, maar toen kon ik door omstandigheden niet meer hardlopen. Toen weer begonnen maar meteen een blessure te pakken en daarna ook niet echt gelegenheid gehad om hard te lopen, dus ik kan niet wachten totdat ik echt vakantie heb. :)
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_129799434
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 18:12 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Continu rennend? :o Wow, dat doe ik je niet na! :o Ik was vorig jaar begonnen met de 5km van Evy, maar dat is intervaltraining. :P Ik zat ergens op/over de helft, maar toen kon ik door omstandigheden niet meer hardlopen. Toen weer begonnen maar meteen een blessure te pakken en daarna ook niet echt gelegenheid gehad om hard te lopen, dus ik kan niet wachten totdat ik echt vakantie heb. :)
Gisteren voor het eerst 3km zonder pauze gedaan :P Er zat nog wel wat extra in, maar ik wilde een snelle tijd neerzetten, dus heb ik het laatste stukje het licht uit m'n ogen gesprint :') Toen was de batterij wel leeg :P

Maar we gaan wel eens een keertje hardlopen bij De IJzeren vrouw ofzo :D beetje competitie in het spel 8-)

[ Bericht 8% gewijzigd door Neo-Mullen op 07-08-2013 18:41:49 ]
Cuz I'm Mr. Brightside
  woensdag 7 augustus 2013 @ 19:49:26 #209
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_129802502
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 18:27 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Gisteren voor het eerst 3km zonder pauze gedaan :P Er zat nog wel wat extra in, maar ik wilde een snelle tijd neerzetten, dus heb ik het laatste stukje het licht uit m'n ogen gesprint :') Toen was de batterij wel leeg :P

Maar we gaan wel eens een keertje hardlopen bij De IJzeren vrouw ofzo :D beetje competitie in het spel 8-)
Mijn respect heb je. :) De enige keer toen ik echt langdurig heb gesprint, is toen ik de fiets moest halen van iemand die echt straalbezopen was en echt naar huis moest. :') Prima, maar ik kan niet snel rennen en niet zo lang, dus of dat echt competitie te noemen is... :')
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_129803577
Wacht maar tot de wolven achter je aan komen, dan weet je pas wat rennen is. :P
pi_129838860
Hoi groetjes vanuit hier. Het is nu nog dik 35 graden. ;(
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_129840171
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 18:47 schreef BarrieButsers het volgende:
Hoi groetjes vanuit hier. Het is nu nog dik 35 graden. ;(
Hoi hoi, klinkt lekker allemaal. :D
pi_129840466
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 18:12 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Continu rennend? :o Wow, dat doe ik je niet na! :o Ik was vorig jaar begonnen met de 5km van Evy, maar dat is intervaltraining. :P Ik zat ergens op/over de helft, maar toen kon ik door omstandigheden niet meer hardlopen. Toen weer begonnen maar meteen een blessure te pakken en daarna ook niet echt gelegenheid gehad om hard te lopen, dus ik kan niet wachten totdat ik echt vakantie heb. :)
Voor hardlopen moet je gewoon tijd maken, hup die Bossche broek weer in :P

Ijzeren vrouw is ook prima hardlopen ja (toch letterlijk om de hoek), alleen word je na een tijdje wel gek van de rondjes :')
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_129847707
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 19:28 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Hoi hoi, klinkt lekker allemaal. :D
Niks lekkers aan. Zoiets doe ik voortaan in een ander seizoen. ;(
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_129847824
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 22:37 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Niks lekkers aan. Zoiets doe ik voortaan in een ander seizoen. ;(
Of naar Scandinavie. :D
  donderdag 8 augustus 2013 @ 22:51:25 #216
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_129848301
quote:
99s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 19:38 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Voor hardlopen moet je gewoon tijd maken, hup die Bossche broek weer in :P

Ijzeren vrouw is ook prima hardlopen ja (toch letterlijk om de hoek), alleen word je na een tijdje wel gek van de rondjes :')
Daarom beginnen in de Bossche Broek, vervolgens richting een ander ding dat lijkt op de IJzeren Vrouw (parkje of zo?) en nog een stukje dat stedelijker is, maar niet in het centrum zit. En dan naar huis fietsen met Daft Punk op terwijl het donker en stil is. O+
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_129849776
quote:
99s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 19:38 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Voor hardlopen moet je gewoon tijd maken, hup die Bossche broek weer in :P

Ijzeren vrouw is ook prima hardlopen ja (toch letterlijk om de hoek), alleen word je na een tijdje wel gek van de rondjes :')
Ben vandaag niet gegaan, omdat ik een kast geleverd kreeg die ik in elkaar aan het zetten was :P Maar ik denk dat als ik de IJzeren vrouw 2 keer rond ren, dat ik compleet gesloopt ben :')
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_129849866
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 22:51 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Daarom beginnen in de Bossche Broek, vervolgens richting een ander ding dat lijkt op de IJzeren Vrouw (parkje of zo?) en nog een stukje dat stedelijker is, maar niet in het centrum zit. En dan naar huis fietsen met Daft Punk op terwijl het donker en stil is. O+
Jij rent denk ik bij de Zuiderplas. IJzeren vrouw ligt meer in de stad. :)
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 23:25 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Ben vandaag niet gegaan, omdat ik een kast geleverd kreeg die ik in elkaar aan het zetten was :P Maar ik denk dat als ik de IJzeren vrouw 2 keer rond ren, dat ik compleet gesloopt ben :')
Ren je dan vol vermogen?
pi_129849933
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 23:27 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Jij rent denk ik bij de Zuiderplas. IJzeren vrouw ligt meer in de stad. :)

[..]

Ren je dan vol vermogen?
2 rondjes is 4 km :P ik ben een beginnend hardloper met weinig conditie
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_129850064
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 23:29 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

2 rondjes is 4 km :P ik ben een beginnend hardloper met weinig conditie
Ik bedoel of je de afstand zo snel mogelijk probeert af te leggen. :)
pi_129850240
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 23:32 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik bedoel of je de afstand zo snel mogelijk probeert af te leggen. :)
Mwah dat niet eens, ik ben al blij als ik die 4 km zonder pauze voor elkaar krijg :') Dus ik ren erg rustig aan, lettend op m'n ademhaling en tempo, om zo'n groot mogelijke afstand te rennen.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_129852069
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 23:37 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Mwah dat niet eens, ik ben al blij als ik die 4 km zonder pauze voor elkaar krijg :') Dus ik ren erg rustig aan, lettend op m'n ademhaling en tempo, om zo'n groot mogelijke afstand te rennen.
Ik vraag me af hoe mensen zoveel kunnen hardlopen en dan bedoel ik grote afstanden. Ik ga van 500 meter al kapot alhoewel wij er ook extra oefeningen naast doen. ;)
pi_129855578
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 23:29 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

2 rondjes is 4 km :P ik ben een beginnend hardloper met weinig conditie
2 rondjes ijzeren vrouw 4km?
Zo groot is de ijzeren vrouw nou ook weer niet hoor..
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_129855611
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 00:28 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik vraag me af hoe mensen zoveel kunnen hardlopen en dan bedoel ik grote afstanden. Ik ga van 500 meter al kapot alhoewel wij er ook extra oefeningen naast doen. ;)
Voordeel van oefeningen tussendoor is dat je natuurlijk een completere workout hebt en ook spieren gebruikt die je minder goed hebt getraind.
Ik kan prima een stukje hardlopen, en mezelf ook prima uitleven in de sportschool. Maar na een rondje trimbaan/hindernisbaan ben ik alsnog gesloopt, juist door die combinatie.

Speaking of which, iemand enig idee of er vlakbij den bosch een trimbaan is?
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_129855631
quote:
99s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 09:21 schreef Augustus_Thijs het volgende:

Voordeel van oefeningen tussendoor is dat je natuurlijk een completere workout hebt en ook spieren gebruikt die je minder goed hebt getraind.
Ik kan prima een stukje hardlopen, en mezelf ook prima uitleven in de sportschool. Maar na een rondje trimbaan/hindernisbaan ben ik alsnog gesloopt, juist door die combinatie.

Speaking of which, iemand enig idee of er vlakbij den bosch een trimbaan is?
Ja, dat is ook de reden waarom ik voor die work-out heb gekozen. Ik vind hardlopen sowieso kut. ;)

Trimbaan? Hm niet echt. Ik weet dat de vliert een atletiekbaan heeft alleen dat zal je waarschijnlijk niet bedoelen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')