Van wat ik heb gehoord kun je bij Terminus terecht voor speciaalbiertjes, pin me er niet op vast tho.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:56 schreef Bartisik het volgende:
Goede morgen!
Ik woon nu een tijdje in het mooie 's Hertogenbosch, maar niemand die tot nu toe mijn belangrijke vraag over de stad heeft kunnen beantwoorden;
Waar in de stad kun je nu het beste speciaal bier drinken? Er zijn natuurlijk genoeg gezellige kroegen, maar ik ben op zoek naar eentje met een zeer groot aanboed specialbier. Voor de betere avonden
En een rondje Ijzeren Vrouw is net geen 2km, ik ren er zelf ook een aantal rondjes omheen.
Bedankt! Iig een punt om te beginnenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Van wat ik heb gehoord kun je bij Terminus terecht voor speciaalbiertjes, pin me er niet op vast tho.
Weet je waar hij zit?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:04 schreef Bartisik het volgende:
[..]
Bedankt! Iig een punt om te beginnen.
Binnenkort eens wat vrienden uitnodigen om te proberen
Een snelle zoektocht op google leverde mij 1 resultaat op, vlakbij het station. Dus ging er vanuit dat dat m wasquote:
Klopt ja.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:11 schreef Bartisik het volgende:
[..]
Een snelle zoektocht op google leverde mij 1 resultaat op, vlakbij het station. Dus ging er vanuit dat dat m was
Die had ik ja. Snel eens even langs fietsen als ik van t station afkom, kijken hoe het eruit zietquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Klopt ja.
Hij zit op loopafstand van het station aan de voorkant. Bij de draak richting de dieze brug, oversteken en dan zit ie in die straat.
Staat best groot aangegeven, hij zit wel in een soort van zijstraatje waar alle bussen langskomen die daarna 180 graden draaien richting de kruiskamp.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:44 schreef Bartisik het volgende:
[..]
Die had ik ja. Snel eens even langs fietsen als ik van t station afkom, kijken hoe het eruit ziet
Dat klinkt ook wel erg goed! Die gaan we ook proberenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:36 schreef BlackLining het volgende:
En mijn favoriet voor speciaalbier is het Paultje. Zit bij de oude ABN. Dat is een echt proeflokaal. 250+ bieren, ook de wat zeldzamere, en de eigenaar weet van elk bier het volledige verhaal te vertellen. Praktisch elk bier kun je er wel vinden.
Vanaf het station naar de stad lopen, kom je langs de ABN meteen rechts, en dan ben je er.
Ik niet, ik ben gaar en ben net pas thuis.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:46 schreef ArnieAlberts het volgende:
Goedenavond mede-BosschenarenIk heb de weg naar dit topic ook weer een keer gevonden!
Wie gaat ook vanavond allemaal de stad onveilig maken?
Lolquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben gaar en ben net pas thuis.
Ik lig ook eindelijk op de bank. Wel bijna mijn rijbewijs mogen inleveren onderweg terug trouwensquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben gaar en ben net pas thuis.
Te hard gereden zeker.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:18 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik lig ook eindelijk op de bank. Wel bijna mijn rijbewijs mogen inleveren onderweg terug trouwens
Ookquote:
Is dat zo ja? Wist ik niet eens. Was je staande gehouden?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:22 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ookmaar dit ging over dat ik een stukje staand op de motor reed
schijnbaar is dat artikel 5
Ze hadden me naar huis gevolgd. Wilde net naar binnen gaan, begon ie te zeuren. Waarschuwing gehad, meer niet. Slaat natuurlijk ook nergens opquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Is dat zo ja? Wist ik niet eens. Was je staande gehouden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |