SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
En al die arme duitse knullen die je een mooie vrouw willen noemen dan?quote:Op maandag 22 juli 2013 21:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja in het duits vind ik dat dus gewoon
Die moeten sowieso opzoutenquote:Op maandag 22 juli 2013 21:03 schreef Evie het volgende:
[..]
En al die arme duitse knullen die je een mooie vrouw willen noemen dan?![]()
Stel je had de keuze tussen een lekkere duitser... of een feyenoordkakkerlak... en dat was de enige keuze die je hadquote:
I just love my viboquote:Op maandag 22 juli 2013 21:04 schreef Evie het volgende:
[..]
Stel je had de keuze tussen een lekkere duitser... of een feyenoordkakkerlak... en dat was de enige keuze die je had
Batterijen zijn een leuke toevoeging, geen noodzaakquote:
Hehehehe nou zonder batterijen zou ik mn vriendje nieteens meer willenquote:Op maandag 22 juli 2013 21:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Batterijen zijn een leuke toevoeging, geen noodzaak
Ik heb hem ook liever met batterijen hoorquote:Op maandag 22 juli 2013 21:08 schreef Evie het volgende:
[..]
Hehehehe nou zonder batterijen zou ik mn vriendje nieteens meer willen![]()
slechte uitspraken kwartiertje is net van gang gegaan
sssstquote:Op maandag 22 juli 2013 21:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb hem ook liever met batterijen hoor
Die doe ik zelf wel!!quote:Op maandag 22 juli 2013 21:09 schreef Evie het volgende:
[..]
sssstsoms moet je ze een waardig gevoel aanpraten als je ze je afwas wilt laten doen
Dat doe ik jammer genoeg zelf al wel.. dat laatstequote:Op maandag 22 juli 2013 21:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die doe ik zelf wel!!
Ik neem al genoegen met iemand die mijn bed niet sloopt
Waarom?quote:Op maandag 22 juli 2013 21:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Godver ik vind Anouk echt zo fantastisch
Een enge man die je zo vastpakte?quote:Op maandag 22 juli 2013 21:11 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben jullie al gezien wat ik net op mijn dak vond?
Op je dak?quote:Op maandag 22 juli 2013 21:11 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben jullie al gezien wat ik net op mijn dak vond?
Ik hielp hem er ook bij maar toch geef ik hem de schuldquote:Op maandag 22 juli 2013 21:11 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat doe ik jammer genoeg zelf al wel.. dat laatste
[..]
Waarom?
quote:Op maandag 22 juli 2013 21:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hielp hem er ook bij maar toch geef ik hem de schuld
Ik kan in alle eerlijkheid zeggen: ik snap niks van je postquote:Op maandag 22 juli 2013 21:15 schreef Evie het volgende:
[..]soms dan kijk ik raar op van mn kracht..
Soms moet ik er een beetje om huilen zoals vandaagpoepjes had echt een ik heb andere dingen aan mn kop vernachel dag
Was de bedoeling.. ik heb ik mijn blehhhhgezeur eruit zonder dat iemand het snaptequote:Op maandag 22 juli 2013 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan in alle eerlijkheid zeggen: ik snap niks van je post
Ok, duidelijk dan!!quote:Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef Evie het volgende:
[..]
Was de bedoeling.. ik heb ik mijn blehhhhgezeur eruit zonder dat iemand het snapte![]()
In vergelijking met Nederland.. Jaquote:Op maandag 22 juli 2013 21:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op je dak?![]()
Pff echt veel zwerfhonden daar of niet?
Maar je kan ze niet allemaal redden natuurlijk!!quote:Op maandag 22 juli 2013 21:23 schreef Dven het volgende:
[..]
In vergelijking met Nederland.. JaMaar over het algemeen fantastische dieren en ik vind zwerfhonden eigenlijk een fantastisch iets.
Helaas nietquote:Op maandag 22 juli 2013 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar je kan ze niet allemaal redden natuurlijk!!
Hoe dan? Is daar ook iets van een opvang?quote:Op maandag 22 juli 2013 21:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Helaas nietMaar je kan wel je best doen ze te helpen en het uiteindelijk op te lossen
Er zijn geen kennels of asiels, wel een aantal opvangtehuizen voor verwaarloosde of straathonden. Probleem is dat er behoorlijk wat honden zijnquote:Op maandag 22 juli 2013 21:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe dan? Is daar ook iets van een opvang?
Kan je niet een NL straathonden opvang ding benaderen die ook in het buitenland werkt? Dan kan je die beestjes misschien nog aan een goed tehuis helpenquote:Op maandag 22 juli 2013 21:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Er zijn geen kennels of asiels, wel een aantal opvangtehuizen voor verwaarloosde of straathonden. Probleem is dat er behoorlijk wat honden zijn
Buiten dat wordt er goed werk verricht. Hier in de stad zijn er geen problemen met straathonden. Ze functioneren letterlijk goed in het sociale leven. Allemaal gezond, allemaal getagd en allemaal sociaal maar vooral : Allemaal gecastreerd. Hier heb je over een x-aantal jaar geen straathonden meer. Of zo goed als niet.
In andere steden en vooral op het plattenland is het anders....
Alles zit overvol.. Zitten echt niet op meer werk te wachtenquote:Op maandag 22 juli 2013 21:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan je niet een NL straathonden opvang ding benaderen die ook in het buitenland werkt? Dan kan je die beestjes misschien nog aan een goed tehuis helpen
Heb je ze al benaderd dan? Of denk je dat alleen maar?quote:Op maandag 22 juli 2013 22:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Alles zit overvol.. Zitten echt niet op meer werk te wachten
Ik ben wel aan het proberen om een groot landgoed buiten de stad te bemachtigen en met wat hulp van wat 'kennissen' iets op te zetten voor dieren. Enige is dat ik nog in onderhandeling moet met mijn werkgever om iets meer thuis te kunnen werken dan
Boeiequote:Op maandag 22 juli 2013 23:03 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Sorry, het leek me ook meteen weer zo gay om daar metop terug te reageren
Slaap lekkerquote:Op maandag 22 juli 2013 23:07 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
En nu ga ik slapen, veel plezier nog vanavond, zonder mij!
True!!quote:Op maandag 22 juli 2013 23:19 schreef Fera het volgende:
Ik vind het initiatief van straathonden uit het buitenland naar NL halen vaak heel nobel, maar hier zitten de asiels ook vol met honden die op een baasje wachten. Er nog meer bij halen zal het probleem alleen maar vergroten, ben ik bang.
Heb ik niet in huisquote:
Hai!quote:
Kan jij mij dat geven dan?quote:
Jazeker, waarom niet?quote:
Ze moeten wel teder en zacht zijn he!!quote:
Dat kan best voor een keertje. De compensatie volgt later.quote:Op maandag 22 juli 2013 23:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Ze moeten wel teder en zacht zijn he!!
Godver wat baal ik van deze pijn!!
Bring it on then!!quote:Op maandag 22 juli 2013 23:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat kan best voor een keertje. De compensatie volgt later.
Verbrand?quote:Op maandag 22 juli 2013 23:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb ook geen idee hoe ik straks kan gaan slapen!!
Op mijn rug liggen is duidelijk geen optie, op mijn buik is ook niet echt een optie
Foto staat in het vorige topicquote:
Cyberseks natuurlijk.quote:
Mijn DM is wel opvallend stil danquote:
Vind je het niet sexy?quote:Op maandag 22 juli 2013 23:41 schreef MeneerRicardo het volgende:
[..]
Dat is wel heel rood. Misschien insmeren met uierzalf of iets anders verkoelends?
Andere vrouw dan blijkbaar.quote:
I know. Het is ook vaak met de beste bedoelingen.quote:Op maandag 22 juli 2013 23:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
True!!
Maar er zijn meer van dat soort instanties, ik probeerde ook maar mee te denken
Slaap lekker, denk af en toe aan mij vannacht!!quote:
True!!quote:Op maandag 22 juli 2013 23:45 schreef Fera het volgende:
[..]
I know. Het is ook vaak met de beste bedoelingen.
Jammer weerquote:
Nou ja? Hoezo dat dan weer?quote:
quote:
Ik had gisteren ook een DM met iemand. Kreeg na 5 minuten een boze wederhelft in DM. Nee, ik pas lieverquote:
Uhm waaromquote:Op maandag 22 juli 2013 23:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Slaap lekker, denk af en toe aan mij vannacht!!
[..]
True!!
[..]
Jammer weer
Omdat ik waarschijnlijk niet kan slapenquote:
Wederhelft? Die heb ik nietquote:Op maandag 22 juli 2013 23:48 schreef MeneerRicardo het volgende:
[..]
Ik had gisteren ook een DM met iemand. Kreeg na 5 minuten een boze wederhelft in DM. Nee, ik pas liever
Je kan het ook zelf doenquote:Op maandag 22 juli 2013 23:48 schreef Fera het volgende:
Morgen om half 6 eruit, ze komen vanwege de hitte om 6 uur al aan de riolering werken. Blegh.
Neuh!!quote:
Ik kan ook niet slapen denk je dan ook aan mij?quote:Op maandag 22 juli 2013 23:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat ik waarschijnlijk niet kan slapen![]()
En omdat ik lief, leuk en geweldig ben natuurlijk
[..]
Wederhelft? Die heb ik niet
Dat doe ik serieus vaker dan jij denktquote:Op maandag 22 juli 2013 23:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kan ook niet slapen denk je dan ook aan mij?
quote:Op maandag 22 juli 2013 23:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuh!!
Als je erom moet vragen kan het vast niet goed zijn
Wat een bitch ben je toch ook he.quote:Op maandag 22 juli 2013 23:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Neuh!!
Als je erom moet vragen kan het vast niet goed zijn
Valt toch wel mee toch?quote:
quote:Op maandag 22 juli 2013 23:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat doe ik serieus vaker dan jij denkt
Ik zwijgquote:Op maandag 22 juli 2013 23:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Valt toch wel mee toch?
Tegen jou toch zelden/nooit?
Sommige mannen roepen dat gewoon over zich af, die willen gewoon dat ik bitchy reageer
Tegen mij niet. Des te amusanter is het om te zien hoe je af en toe anderen verbaal verscheurt als een pitbull.quote:Op maandag 22 juli 2013 23:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Valt toch wel mee toch?
Tegen jou toch zelden/nooit?
Sommige mannen roepen dat gewoon over zich af, die willen gewoon dat ik bitchy reageer
Slaap lekker!quote:
Geen woord van gelogenquote:
Verstandig!!quote:
Als een pittbull nog welquote:Op maandag 22 juli 2013 23:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tegen mij niet. Des te amusanter is het om te zien hoe je af en toe anderen verbaal verscheurt als een pitbull.
Now, now it's getting interestingquote:Op maandag 22 juli 2013 23:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verstandig!!
Now.... on your knees boy!!
Of een andere bloeddorstige hond...quote:
Not really ik zit gewoon muziek te luisteren en postte een stukje tekstquote:Op maandag 22 juli 2013 23:56 schreef MeneerRicardo het volgende:
[..]
Now, now it's getting interesting
Hmm. maar ik wil helemaal geen bloeddorstige hond zijnquote:
Waarschijnlijk had 'ie al wel iets anders 'up'. Misschien nog wel 'running' ook.quote:Op maandag 22 juli 2013 23:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Not really ik zit gewoon muziek te luisteren en postte een stukje tekst![]()
Do NOT get your hopes up!!
I know.quote:Op maandag 22 juli 2013 23:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Hmm. maar ik wil helemaal geen bloeddorstige hond zijn
Ik heb geen hoop, was gewoon een dolletje. Hoef je echt niet zo te reagerenquote:Op maandag 22 juli 2013 23:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Not really ik zit gewoon muziek te luisteren en postte een stukje tekst![]()
Do NOT get your hopes up!!
quote:Op maandag 22 juli 2013 23:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarschijnlijk had 'ie al wel iets anders 'up'. Misschien nog wel 'running' ook.
[..]
I know.
quote:Op maandag 22 juli 2013 23:59 schreef MeneerRicardo het volgende:
[..]
Ik heb geen hoop, was gewoon een dolletje. Hoef je echt niet zo te reageren
Ik ga mijn bed opzoeken en laat jou dus achter met je twee schoothondjes.quote:
Slaap lekker schat!!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga mijn bed opzoeken en laat jou dus achter met je twee schoothondjes.
Sterkte vannacht!
/lief dagboekquote:Op dinsdag 23 juli 2013 07:32 schreef DaMook het volgende:
Goedemorgen. Weekend
, al weet ik nu al dat ik vandaag gebeld ga worden of ik niet toch kan komen
. Mijn voorwerker werd zojuist gebeld dat de vliezen zijn gebroken en zijn vriendin dus gaat bevallen. Maar ik kan niet dus moeten ze maar iets anders proberen te regelen (ik ben normaal gesproken zijn vervanger).
Ook goedemorgenquote:
Goedemorgen kreeftjequote:
quote:
Dat douchen las ik, slecht slapen is kut, hopelijk trekt het een beetje weg vandaag. Ik lijk op je zoon denk ik, ik verbrand nauwelijks en word snel bruin. Mits ik de zon inga natuurlijkquote:Op dinsdag 23 juli 2013 08:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Slapen ging best kut en douchen deed echt vet veel pijn
Ik heb laatst nog een klacht ingediend bij postnl. Maar eigenlijk zijn al die bezorgdiensten nietsquote:Op dinsdag 23 juli 2013 08:43 schreef LovelyLady het volgende:
GLS is echt een klote bezorgsysteem trouwens
Krijg je een T&T en dan nog staat er geen tijd bij
Ow en /lief dagboekquote:Op dinsdag 23 juli 2013 08:43 schreef LovelyLady het volgende:
GLS is echt een klote bezorgsysteem trouwens
Krijg je een T&T en dan nog staat er geen tijd bij
Ik hoop dat mijn zoon ook verbrand zodat ik hem ook keihard kan slaan op zijn verbrande huidquote:Op dinsdag 23 juli 2013 08:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat douchen las ik, slecht slapen is kut, hopelijk trekt het een beetje weg vandaag. Ik lijk op je zoon denk ik, ik verbrand nauwelijks en word snel bruin. Mits ik de zon inga natuurlijk. Al smeer ik wel als ik echt de zon in ga.
Nee, vandaag heb ik het te druk om in de zon te liggenquote:
Deed ie datquote:Op dinsdag 23 juli 2013 08:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn zoon ook verbrand zodat ik hem ook keihard kan slaan op zijn verbrande huid
Ik ga zo in bed liggenquote:[..]
Nee, vandaag heb ik het te druk om in de zon te liggen![]()
Ach ik had wel een leuke dag gisteren, het was het waard!!
Ja, echt keihard!! Op die foto zie je ook gewoon zijn handafdruk!! Die witte plek tussen mijn schouderbladen!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 08:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Deed ie dat, dan hoop ik met je mee
.
[..]
Ik ga zo in bed liggen.
Aww *aaioverdebolsmiley*quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, echt keihard!! Op die foto zie je ook gewoon zijn handafdruk!! Die witte plek tussen mijn schouderbladen!
Ik ging gewoon huilen toen hij dat deed. Kutkoter!
Ik neem nog wel wraakquote:
Daar was en ben ik ook niet bang voorquote:
Welterusten!!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:19 schreef DaMook het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Valt mee dat ik nog geen telefoontje heb gehad
.
Fijne dag lieverds, tot vanavond.
aan hups sterkte met je kreeftheid en je zoon
.
Dank jequote:
Komt goed!!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dank je.
Ik lees graag je wraakactie. Mocht je vanavond nog komkommers willen dar snij ik er wel een in stukjes
.
in stukjes heeft ze er toch niks aan??quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:29 schreef DaMook het volgende:
Mocht je vanavond nog komkommers willen dar snij ik er wel een in stukjes.
Damn wat ben je grappigquote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:51 schreef rival het volgende:
[..]
in stukjes heeft ze er toch niks aan??
hihaho.
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:51 schreef rival het volgende:
[..]
in stukjes heeft ze er toch niks aan??
hihaho.
Van het rennen?quote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:58 schreef Huppelmuts het volgende:
DAMN!!
Een bh aanhebben doet gewoon pijn
Ik had gesmeerdquote:
niet met P20.quote:
Nou ik heb in bikini op het strand gelegen en alleen mn bovenrug is verbrand dus ik vermoed dat ik die toch niet zo heel goed had ingesmeerdquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:01 schreef rival het volgende:
[..]
niet met P20.
ik verbrand overal mee, behalve daarmee.... Vrijdag heb ik vanaf 9 uur tot 22:30 op het strand gezeten zonder te verbranden.... ikke met mijn bleke huidje
Was het niet veel te warm om te rennen?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:00 schreef rival het volgende:
[..]
Ja, gisteren 6KM maar ook best op een aardig tempo..... was kapot
je rug laat je toch doen? ikke wel iigquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou ik heb in bikini op het strand gelegen en alleen mn bovenrug is verbrand dus ik vermoed dat ik die toch niet zo heel goed had ingesmeerd![]()
De rest is allemaal nog mooi wit
rond een uurtje of 9 over de dijk viel het best meequote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Was het niet veel te warm om te rennen?
Ja Jurriaan werkte niet echt meequote:
Oh lekker!!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:05 schreef rival het volgende:
[..]
rond een uurtje of 9 over de dijk viel het best mee
Zat er ook aan te denken om vanaf vrijdag 1x per week naar de sportschool te gaanquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:08 schreef LovelyLady het volgende:
ik ga morgen ochtend wel weer rennen. en vrijdag wel weer sportschool
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:24 schreef rival het volgende:
[..]
Zat er ook aan te denken om vanaf vrijdag 1x per week naar de sportschool te gaan
ik de linkerquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil die middelste![]()
[ afbeelding ]
Een vriend van me en hij was simpel aan het doenquote:
Ik doe met Riv mee en wil die linkerquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil die middelste![]()
[ afbeelding ]
sla dat kindquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:31 schreef LovelyLady het volgende:
ik ga bijna over mijn nek hier.... zoon heeft gevist en stinkt naar vis
ranzig
Zie je d'r grote zus of moeder ofzo niet dat kind aanmoedigenquote:
Erg hequote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:59 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Zie je d'r grote zus of moeder ofzo niet dat kind aanmoedigen
Hier, geef 'm maar even een zet!
Deed jouw zus dat bij jou ook?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:04 schreef rival het volgende:
[..]
lief zusje geeft hem het zetje dat ie nodig heeft
gerust. Maar ik was dan niet zo bang en lomp om om te vallen maar zou gewoon naar beneden scheurenquote:
dan moet je spray hebbenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Hmm nu heb ik after sun maar niemand om me in te smeren. Fml.
Het is spray maar die moet wel uitgesmeerd worden.quote:
gewoon spuiten... is beter dan nietsquote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is spray maar die moet wel uitgesmeerd worden.
je had karnemelk moeten kopen, en het pak over je rug moeten gietenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Hmm nu heb ik after sun maar niemand om me in te smeren. Fml.
Ik had het gisteravond en vanochtend ingesmeerd met bepanthen.quote:
zegt me niks... watsdat?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had het gisteravond en vanochtend ingesmeerd met bepanthen.
@c_a: Bah!
Huidherstellende zalf. Voor irritaties en uitslagquote:
danku lolaquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Huidherstellende zalf. Voor irritaties en uitslag
Ook bruikbaar voor pas gezette tattoosluieruitslag bij baby's
/jazeker, lola de apotheker
Wat LoLa zei. Geweldig spul wel!quote:
Ik ook. Stom dat ik er niet eerder aan dacht.quote:
Hoiquote:
Wel oke, beetje moe.quote:
Goedddd beetje warm welquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goed hoor, beetje lui door de warmte.
En hoe gaat het met jou?
Stappen is altijd goed natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:23 schreef Evie het volgende:
[..]
Goedddd beetje warm welEn zin in vrijdag
Stappen in zwolle whoo hooooo
Euhm nee.. vrijdag wel een weekjequote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Stappen is altijd goed natuurlijk.
Heb je lekker vakantie nu?
Heet en koud douchen!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:07 schreef muhahaha het volgende:
Avond allemaal.
Wie heeft bedacht dat een ijskoude douche na het sporten goed is.![]()
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:07 schreef muhahaha het volgende:
Avond allemaal.
Wie heeft bedacht dat een ijskoude douche na het sporten goed is.![]()
Kerelsquote:
Juist lekker en gezond, zo'n wisseldouchequote:
Tjah, niet iedereen is zo rijk dat ie een zwembad heeft he.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Juist lekker en gezond, zo'n wisseldouche
Naja, liefst na het sporten thuis gewoon even de sauna en daarna het zwembad in
Nice bro, ben wel benieuwd of je de plek van die foto weet te vinden, lijkt me supergaaf om daar te kijken.quote:
Gewoon zo'n opblaasbad voor kinderen in je tuin zettenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah, niet iedereen is zo rijk dat ie een zwembad heeft he.
[..]
Nice bro, ben wel benieuwd of je de plek van die foto weet te vinden, lijkt me supergaaf om daar te kijken.
Ja oke, dat zou nog wel kunnen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:16 schreef Dven het volgende:
Gewoon zo'n opblaasbad voor kinderen in je tuin zetten
Ik heb er eentje met rechtopstaande randquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Gewoon zo'n opblaasbad voor kinderen in je tuin zetten
I don't know, ik kan ook niet vinden waar die foto genomen is, dus ik weet ook niet of ik daar langs komquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah, niet iedereen is zo rijk dat ie een zwembad heeft he.
[..]
Nice bro, ben wel benieuwd of je de plek van die foto weet te vinden, lijkt me supergaaf om daar te kijken.
En als je op dat plaatje zoekt in google? Allicht komt dat plaatje tevoorschoon met een lokatie erbij.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:19 schreef Vinniiee het volgende:
I don't know, ik kan ook niet vinden waar die foto genomen is, dus ik weet ook niet of ik daar langs kom
Ja dat had ik dus al gedaanquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En als je op dat plaatje zoekt in google? Allicht komt dat plaatje tevoorschoon met een lokatie erbij.
Mja dat is wel een idee jaquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb er eentje met rechtopstaande rand![]()
Met al die katten heb ik geen zin om iedere keer te gaan plakken of nieuw te kopen
Waarom heb je dat nodig broeder?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb een paspoort kopie van mijn ex nodig.
Zo awkward om na zoveel tijd een mail te sturen.
Ja, krijg geen post van ze ofzo. Wordt gewoon afgeschreven.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Al die tijd?![]()
Hm zij kan hem dan toch voor je opzeggen?
Informeer haar en vraag of ze het abonnement wilt opzeggen. Als ze weigert kun je de boel ook storneren.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, krijg geen post van ze ofzo. Wordt gewoon afgeschreven.
Heb een mail gestuurd met de vraag of ze een kopie van haar paspoort wil sturen. Voelt vreemd man.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Informeer haar en vraag of ze het abonnement wilt opzeggen. Als ze weigert kun je de boel ook storneren.
Haar feestje.![]()
Dat bedrijf aanspreken dat ze al drie jaar internet afschreven voor iemand anders en dat je daar nu pas achter komt, of ze dat even allemaal terug willen betalenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Informeer haar en vraag of ze het abonnement wilt opzeggen. Als ze weigert kun je de boel ook storneren.
Haar feestje.![]()
Hm vreemd wel, wil je niet dat ze het zelf opzegt?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb een mail gestuurd met de vraag of ze een kopie van haar paspoort wil sturen. Voelt vreemd man.
Moest de laatste tijd sowieso wel aan haar denken omdat ik nu alles zelf uit moet zoeken. Welke verfkleuren enzo. Het was altijd: Maakt me niet uit, zolang jij het maar mooi vindt.
Tjah, dan krijgt zij de rekening...quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:39 schreef DaMook het volgende:
Dat bedrijf aanspreken dat ze al drie jaar internet afschreven voor iemand anders en dat je daar nu pas achter komt, of ze dat even allemaal terug willen betalen.
Gewoon mijn rekening hoorquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat bedrijf aanspreken dat ze al drie jaar internet afschreven voor iemand anders en dat je daar nu pas achter komt, of ze dat even allemaal terug willen betalen.
Hoi Flips. Ja!quote:
Nee, wil het alleen verplaatsen naar mijn huidige woning.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm vreemd wel, wil je niet dat ze het zelf opzegt?
Haha ja dat is wel gemakkelijk he.
Het is z'n ex maarquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm vreemd wel, wil je niet dat ze het zelf opzegt?
Haha ja dat is wel gemakkelijk he.
[..]
Tjah, dan krijgt zij de rekening...
Ah op die manier.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee, wil het alleen verplaatsen naar mijn huidige woning.
Tjah, een naai-actie die zij waarschijnlijk niet verdient.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:44 schreef DaMook het volgende:
Het is z'n ex maar, of hij moet d'r nog terugwillen
.
Ik ga me maar niet uitlaten over wat ze verdient of niet.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah op die manier.
[..]
Tjah, een naai-actie die zij waarschijnlijk niet verdient.
Zou zomaar kunnen, ken dr niet. Was ook niet echt serieus mocht je denken van welquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah op die manier.
[..]
Tjah, een naai-actie die zij waarschijnlijk niet verdient.
Oke broeder, hopelijk kun je alles netjes overzetten.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga me maar niet uitlaten over wat ze verdient of niet.
Je weet het nooit via internet he, ik kan je gezichtsuitdrukking niet zien en PI's sla ik nog wel eens over.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, ken dr niet. Was ook niet echt serieus mocht je denken van wel.
PI's had ik ook niet allemaal aangepast volgens mijquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oke broeder, hopelijk kun je alles netjes overzetten.
[..]
Je weet het nooit via internet he, ik kan je gezichtsuitdrukking niet zien en PI's sla ik nog wel eens over.
En dat in een periode waarin alle series stil liggen, zul je zien dat als alle series weer beginnen het hier weer druk word en ik geen tijd hebquote:
Suits is weer begonnen. Wacht ook nog op TWDquote:Op woensdag 24 juli 2013 00:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
En dat in een periode waarin alle series stil liggen, zul je zien dat als alle series weer beginnen het hier weer druk word en ik geen tijd heb.
Ik wacht op 1 serie na nog op al mijn seriesquote:Op woensdag 24 juli 2013 00:40 schreef MeneerRicardo het volgende:
[..]
Suits is weer begonnen. Wacht ook nog op TWD
Got heb ik nog nooit gezienquote:Op woensdag 24 juli 2013 00:48 schreef Fera het volgende:
Ik wacht nog op GoT. Heb ook al 3 boeken uit.
Daenerys waarschijnlijk, met haar witblonde haar. Zeker de moeite waard om te kijken! Drie seizoenen met elk tien afleveringen zijn al beschikbaar.quote:Op woensdag 24 juli 2013 01:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Got heb ik nog nooit gezien, enige leuke eraan lijkt me die ene chick die ik weleens in voorstukjes zie op tv
.
Maar alleen kijken voor een chick zie ik niet zittenquote:Op woensdag 24 juli 2013 01:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Daenerys waarschijnlijk, met haar witblonde haar. Zeker de moeite waard om te kijken! Drie seizoenen met elk tien afleveringen zijn al beschikbaar.
Welke series kijk jij?quote:Op woensdag 24 juli 2013 01:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar alleen kijken voor een chick zie ik niet zitten. Ik heb series die ik leuker vind
.
suits, dexter en falling skies zijn een paar goed scorende(op imdb) series die op dit moment lopen hoor!quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
En dat in een periode waarin alle series stil liggen, zul je zien dat als alle series weer beginnen het hier weer druk word en ik geen tijd heb.
Heb je die van afgelopen week gezien?quote:Op woensdag 24 juli 2013 09:48 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mogguh Dames
Dexter nieuwe seizoen bevalt mij wel, niet zo voorspelbaar!
Ja maandagavond is dat een prioriteit hierquote:Op woensdag 24 juli 2013 09:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb je die van afgelopen week gezien?
Jeetjemina, ik schrok me rot bij die actie van Debra, ondanks dat ik 'm toch wel ietwat aan zag komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
monteurs/vaklieden komen toch nooit op de aangegeven tijdquote:Op woensdag 24 juli 2013 09:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goedemorgen.
Vanmorgen eerst een uur op de bouwvakkers gewacht, toen moest ik terug naar huis. Nu al een half uur aan het wachten op de controleur. Zo moeilijk is het toch niet om op tijd te komen?
quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:00 schreef rival het volgende:
[..]
Ja maandagavond is dat een prioriteit hier
Ja ik dacht ook ff dit gaat helemaal mis
let op spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
beslist.nl?quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:21 schreef Myraela het volgende:
Weet iemand een website waar ik voor een nette prijs wat tuingereedschap en potaarde kan bestellen?
quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]Ja daarom, goed seizoen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jammer van die week wachten steeds!
Ik zou dat niet bestellen, bij de Makro heb je dat vrij goedkoop. Maar ook van de week potaarde gehaald bij Boni voor een euro voor 20 liter. En anders action voor tuingereedschap?quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:21 schreef Myraela het volgende:
Weet iemand een website waar ik voor een nette prijs wat tuingereedschap en potaarde kan bestellen?
Inderdaad! Maar ook wel weer leuk, anders had ik alles op dag 1 al gekeken en dan is Dexter ook écht afgelopen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:48 schreef rival het volgende:
[..]
Ja daarom, goed seizoen.
jammer van die week wachten steeds!
dit is sowieso het laatste seizoen?quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Inderdaad! Maar ook wel weer leuk, anders had ik alles op dag 1 al gekeken en dan is Dexter ook écht afgelopen.
Jaquote:
jammerquote:Op woensdag 24 juli 2013 11:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja![]()
Daarom heet de eerste aflevering ook 'The End Begins'
Niets kan ooit Dexter vervangenquote:Op woensdag 24 juli 2013 11:06 schreef rival het volgende:
[..]
jammer
wijsneus
Hebben we al een vervangende serie gevonden?
Entourage vond ik de leukste serie, ook gestopt helaas...quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niets kan ooit Dexter vervangen![]()
Maar ik volg ook Grimm en Once Upon a Time. Zijn ook hele goede series. Maar niets kan tippen aan Dexter.
Entourage.. zegt me helemaal niks. Waar gaat het over?quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:10 schreef rival het volgende:
[..]
Entourage vond ik de leukste serie, ook gestopt helaas...
dat vond ik ook een leuke seriequote:Op woensdag 24 juli 2013 11:10 schreef rival het volgende:
[..]
Entourage vond ik de leukste serie, ook gestopt helaas...
gaat over een acteur en zijn vriendengroep.... zijn entourage! over van alles in hun leven...quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Entourage.. zegt me helemaal niks. Waar gaat het over?
Het was z'n rotbubbeltjes verpakking.... ik kreeg 'm met de hand niet open dus maakte een voorzichtig knipjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry hoorquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:22 schreef Faxie het volgende:
DS binnengekregen vandaag voor op de vakantie, knip ik de verpakking voorzichtig open, heb ik de kabel van de oplader doormidden geknipt![]()
Fuck
quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het was z'n rotbubbeltjes verpakking.... ik kreeg 'm met de hand niet open dus maakte een voorzichtig knipje
Bleh, nu werkenVanavond maak ik koffie ijs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En een relatie met mij krijgen was niet het beste voor twi zijn dieet. Maar nu gaan we samen weer wat beter op ons eten letten.![]()
quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik maar denken waarom niemand komt opdagen. Blijkt woensdag de 25ste niet te bestaan.
Is allemaal op donderdag
Ik voel me dom.quote:
Vergissen kan he, overkomt iedereen wel eens.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik voel me dom.
Tevens te horen gekregen dat ik geen 2de contract krijg als mijn 78 weken erop zitten. Balen.
Eind september.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vergissen kan he, overkomt iedereen wel eens.
Ow dat is slecht nieuws man, wanneer loopt het contract af?
Het zuigt hard allemaal. Moet maar overal gaan bedelen voor een baantje.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vervelend man, moet je ook nog eens van job wisselen.
Ja, lijkt allemaal tegelijk te komen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het zuigt hard allemaal. Moet maar overal gaan bedelen voor een baantje.
Ga ik thuis eens bekijken. Ik ben zelf wel echt meer van de detectives enzo. Dus ik weet nog niet of ik dit dan heel interessant vind. But I'll give it a chancequote:Op woensdag 24 juli 2013 11:48 schreef rival het volgende:
[..]
gaat over een acteur en zijn vriendengroep.... zijn entourage! over van alles in hun leven...
zit veel humor in en geeft een fijn feelgood gevoel(over het algemeen, er is ook drama)
vooral zijn agent (ari gold) is echt episch. de gesprekken die hij voert, heerlijk!
Entourage (TV Series 2004–2011) - IMDb
Ik verdien wel weer eens wat mazzel, ja.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, lijkt allemaal tegelijk te komen.
Schouders eronder en ervoor gaan.
Komt wel broeder, komt wel.quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik verdien wel weer eens wat mazzel, ja.
Zeker. Ze zijn ook blij met me. Ongeveer de enige die nooit afzegt, die zijn werk gewoon goed doet.quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:30 schreef Myraela het volgende:
Vervelend Kaneel, volgens mij zat je daar super chill.
Dat klopt. Vakantie, warm weerquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zo jij bent hier een tijdje niet geweest
Leuk voor je. Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon mijn rekening hoor
[..]
Hoi Flips. Ja!
[..]
Nee, wil het alleen verplaatsen naar mijn huidige woning.
Dank je.quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:42 schreef Myraela het volgende:
Tsja, dat is overal natuurlijk nu. Gelukkig weet je het nog redelijk op tijd. Hopelijk heb je geluk met het vinden van een nieuwe baan.
Dank je.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |