SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
En al die arme duitse knullen die je een mooie vrouw willen noemen dan?quote:Op maandag 22 juli 2013 21:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja in het duits vind ik dat dus gewoon
Die moeten sowieso opzoutenquote:Op maandag 22 juli 2013 21:03 schreef Evie het volgende:
[..]
En al die arme duitse knullen die je een mooie vrouw willen noemen dan?![]()
Stel je had de keuze tussen een lekkere duitser... of een feyenoordkakkerlak... en dat was de enige keuze die je hadquote:
I just love my viboquote:Op maandag 22 juli 2013 21:04 schreef Evie het volgende:
[..]
Stel je had de keuze tussen een lekkere duitser... of een feyenoordkakkerlak... en dat was de enige keuze die je had
Batterijen zijn een leuke toevoeging, geen noodzaakquote:
Hehehehe nou zonder batterijen zou ik mn vriendje nieteens meer willenquote:Op maandag 22 juli 2013 21:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Batterijen zijn een leuke toevoeging, geen noodzaak
Ik heb hem ook liever met batterijen hoorquote:Op maandag 22 juli 2013 21:08 schreef Evie het volgende:
[..]
Hehehehe nou zonder batterijen zou ik mn vriendje nieteens meer willen![]()
slechte uitspraken kwartiertje is net van gang gegaan
sssstquote:Op maandag 22 juli 2013 21:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb hem ook liever met batterijen hoor
Die doe ik zelf wel!!quote:Op maandag 22 juli 2013 21:09 schreef Evie het volgende:
[..]
sssstsoms moet je ze een waardig gevoel aanpraten als je ze je afwas wilt laten doen
Dat doe ik jammer genoeg zelf al wel.. dat laatstequote:Op maandag 22 juli 2013 21:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die doe ik zelf wel!!
Ik neem al genoegen met iemand die mijn bed niet sloopt
Waarom?quote:Op maandag 22 juli 2013 21:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Godver ik vind Anouk echt zo fantastisch
Een enge man die je zo vastpakte?quote:Op maandag 22 juli 2013 21:11 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben jullie al gezien wat ik net op mijn dak vond?
Op je dak?quote:Op maandag 22 juli 2013 21:11 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben jullie al gezien wat ik net op mijn dak vond?
Ik hielp hem er ook bij maar toch geef ik hem de schuldquote:Op maandag 22 juli 2013 21:11 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat doe ik jammer genoeg zelf al wel.. dat laatste
[..]
Waarom?
quote:Op maandag 22 juli 2013 21:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hielp hem er ook bij maar toch geef ik hem de schuld
Ik kan in alle eerlijkheid zeggen: ik snap niks van je postquote:Op maandag 22 juli 2013 21:15 schreef Evie het volgende:
[..]soms dan kijk ik raar op van mn kracht..
Soms moet ik er een beetje om huilen zoals vandaagpoepjes had echt een ik heb andere dingen aan mn kop vernachel dag
Was de bedoeling.. ik heb ik mijn blehhhhgezeur eruit zonder dat iemand het snaptequote:Op maandag 22 juli 2013 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan in alle eerlijkheid zeggen: ik snap niks van je post
Ok, duidelijk dan!!quote:Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef Evie het volgende:
[..]
Was de bedoeling.. ik heb ik mijn blehhhhgezeur eruit zonder dat iemand het snapte![]()
In vergelijking met Nederland.. Jaquote:Op maandag 22 juli 2013 21:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op je dak?![]()
Pff echt veel zwerfhonden daar of niet?
Maar je kan ze niet allemaal redden natuurlijk!!quote:Op maandag 22 juli 2013 21:23 schreef Dven het volgende:
[..]
In vergelijking met Nederland.. JaMaar over het algemeen fantastische dieren en ik vind zwerfhonden eigenlijk een fantastisch iets.
Helaas nietquote:Op maandag 22 juli 2013 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar je kan ze niet allemaal redden natuurlijk!!
Hoe dan? Is daar ook iets van een opvang?quote:Op maandag 22 juli 2013 21:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Helaas nietMaar je kan wel je best doen ze te helpen en het uiteindelijk op te lossen
Er zijn geen kennels of asiels, wel een aantal opvangtehuizen voor verwaarloosde of straathonden. Probleem is dat er behoorlijk wat honden zijnquote:Op maandag 22 juli 2013 21:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe dan? Is daar ook iets van een opvang?
Kan je niet een NL straathonden opvang ding benaderen die ook in het buitenland werkt? Dan kan je die beestjes misschien nog aan een goed tehuis helpenquote:Op maandag 22 juli 2013 21:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Er zijn geen kennels of asiels, wel een aantal opvangtehuizen voor verwaarloosde of straathonden. Probleem is dat er behoorlijk wat honden zijn
Buiten dat wordt er goed werk verricht. Hier in de stad zijn er geen problemen met straathonden. Ze functioneren letterlijk goed in het sociale leven. Allemaal gezond, allemaal getagd en allemaal sociaal maar vooral : Allemaal gecastreerd. Hier heb je over een x-aantal jaar geen straathonden meer. Of zo goed als niet.
In andere steden en vooral op het plattenland is het anders....
Alles zit overvol.. Zitten echt niet op meer werk te wachtenquote:Op maandag 22 juli 2013 21:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan je niet een NL straathonden opvang ding benaderen die ook in het buitenland werkt? Dan kan je die beestjes misschien nog aan een goed tehuis helpen
Heb je ze al benaderd dan? Of denk je dat alleen maar?quote:Op maandag 22 juli 2013 22:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Alles zit overvol.. Zitten echt niet op meer werk te wachten
Ik ben wel aan het proberen om een groot landgoed buiten de stad te bemachtigen en met wat hulp van wat 'kennissen' iets op te zetten voor dieren. Enige is dat ik nog in onderhandeling moet met mijn werkgever om iets meer thuis te kunnen werken dan
Boeiequote:Op maandag 22 juli 2013 23:03 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Sorry, het leek me ook meteen weer zo gay om daar metop terug te reageren
Slaap lekkerquote:Op maandag 22 juli 2013 23:07 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
En nu ga ik slapen, veel plezier nog vanavond, zonder mij!
True!!quote:Op maandag 22 juli 2013 23:19 schreef Fera het volgende:
Ik vind het initiatief van straathonden uit het buitenland naar NL halen vaak heel nobel, maar hier zitten de asiels ook vol met honden die op een baasje wachten. Er nog meer bij halen zal het probleem alleen maar vergroten, ben ik bang.
Heb ik niet in huisquote:
Hai!quote:
Kan jij mij dat geven dan?quote:
Jazeker, waarom niet?quote:
Ze moeten wel teder en zacht zijn he!!quote:
Dat kan best voor een keertje. De compensatie volgt later.quote:Op maandag 22 juli 2013 23:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Ze moeten wel teder en zacht zijn he!!
Godver wat baal ik van deze pijn!!
Bring it on then!!quote:Op maandag 22 juli 2013 23:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat kan best voor een keertje. De compensatie volgt later.
Verbrand?quote:Op maandag 22 juli 2013 23:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb ook geen idee hoe ik straks kan gaan slapen!!
Op mijn rug liggen is duidelijk geen optie, op mijn buik is ook niet echt een optie
Foto staat in het vorige topicquote:
Cyberseks natuurlijk.quote:
Mijn DM is wel opvallend stil danquote:
Vind je het niet sexy?quote:Op maandag 22 juli 2013 23:41 schreef MeneerRicardo het volgende:
[..]
Dat is wel heel rood. Misschien insmeren met uierzalf of iets anders verkoelends?
Andere vrouw dan blijkbaar.quote:
I know. Het is ook vaak met de beste bedoelingen.quote:Op maandag 22 juli 2013 23:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
True!!
Maar er zijn meer van dat soort instanties, ik probeerde ook maar mee te denken
Slaap lekker, denk af en toe aan mij vannacht!!quote:
True!!quote:Op maandag 22 juli 2013 23:45 schreef Fera het volgende:
[..]
I know. Het is ook vaak met de beste bedoelingen.
Jammer weerquote:
Nou ja? Hoezo dat dan weer?quote:
quote:
Ik had gisteren ook een DM met iemand. Kreeg na 5 minuten een boze wederhelft in DM. Nee, ik pas lieverquote:
Uhm waaromquote:Op maandag 22 juli 2013 23:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Slaap lekker, denk af en toe aan mij vannacht!!
[..]
True!!
[..]
Jammer weer
Omdat ik waarschijnlijk niet kan slapenquote:
Wederhelft? Die heb ik nietquote:Op maandag 22 juli 2013 23:48 schreef MeneerRicardo het volgende:
[..]
Ik had gisteren ook een DM met iemand. Kreeg na 5 minuten een boze wederhelft in DM. Nee, ik pas liever
Je kan het ook zelf doenquote:Op maandag 22 juli 2013 23:48 schreef Fera het volgende:
Morgen om half 6 eruit, ze komen vanwege de hitte om 6 uur al aan de riolering werken. Blegh.
Neuh!!quote:
Ik kan ook niet slapen denk je dan ook aan mij?quote:Op maandag 22 juli 2013 23:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat ik waarschijnlijk niet kan slapen![]()
En omdat ik lief, leuk en geweldig ben natuurlijk
[..]
Wederhelft? Die heb ik niet
Dat doe ik serieus vaker dan jij denktquote:Op maandag 22 juli 2013 23:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kan ook niet slapen denk je dan ook aan mij?
quote:Op maandag 22 juli 2013 23:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuh!!
Als je erom moet vragen kan het vast niet goed zijn
Wat een bitch ben je toch ook he.quote:Op maandag 22 juli 2013 23:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Neuh!!
Als je erom moet vragen kan het vast niet goed zijn
Valt toch wel mee toch?quote:
quote:Op maandag 22 juli 2013 23:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat doe ik serieus vaker dan jij denkt
Ik zwijgquote:Op maandag 22 juli 2013 23:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Valt toch wel mee toch?
Tegen jou toch zelden/nooit?
Sommige mannen roepen dat gewoon over zich af, die willen gewoon dat ik bitchy reageer
Tegen mij niet. Des te amusanter is het om te zien hoe je af en toe anderen verbaal verscheurt als een pitbull.quote:Op maandag 22 juli 2013 23:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Valt toch wel mee toch?
Tegen jou toch zelden/nooit?
Sommige mannen roepen dat gewoon over zich af, die willen gewoon dat ik bitchy reageer
Slaap lekker!quote:
Geen woord van gelogenquote:
Verstandig!!quote:
Als een pittbull nog welquote:Op maandag 22 juli 2013 23:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tegen mij niet. Des te amusanter is het om te zien hoe je af en toe anderen verbaal verscheurt als een pitbull.
Now, now it's getting interestingquote:Op maandag 22 juli 2013 23:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verstandig!!
Now.... on your knees boy!!
Of een andere bloeddorstige hond...quote:
Not really ik zit gewoon muziek te luisteren en postte een stukje tekstquote:Op maandag 22 juli 2013 23:56 schreef MeneerRicardo het volgende:
[..]
Now, now it's getting interesting
Hmm. maar ik wil helemaal geen bloeddorstige hond zijnquote:
Waarschijnlijk had 'ie al wel iets anders 'up'. Misschien nog wel 'running' ook.quote:Op maandag 22 juli 2013 23:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Not really ik zit gewoon muziek te luisteren en postte een stukje tekst![]()
Do NOT get your hopes up!!
I know.quote:Op maandag 22 juli 2013 23:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Hmm. maar ik wil helemaal geen bloeddorstige hond zijn
Ik heb geen hoop, was gewoon een dolletje. Hoef je echt niet zo te reagerenquote:Op maandag 22 juli 2013 23:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Not really ik zit gewoon muziek te luisteren en postte een stukje tekst![]()
Do NOT get your hopes up!!
quote:Op maandag 22 juli 2013 23:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarschijnlijk had 'ie al wel iets anders 'up'. Misschien nog wel 'running' ook.
[..]
I know.
quote:Op maandag 22 juli 2013 23:59 schreef MeneerRicardo het volgende:
[..]
Ik heb geen hoop, was gewoon een dolletje. Hoef je echt niet zo te reageren
Ik ga mijn bed opzoeken en laat jou dus achter met je twee schoothondjes.quote:
Slaap lekker schat!!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga mijn bed opzoeken en laat jou dus achter met je twee schoothondjes.
Sterkte vannacht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |