SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
En al die arme duitse knullen die je een mooie vrouw willen noemen dan?quote:Op maandag 22 juli 2013 21:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja in het duits vind ik dat dus gewoon
Die moeten sowieso opzoutenquote:Op maandag 22 juli 2013 21:03 schreef Evie het volgende:
[..]
En al die arme duitse knullen die je een mooie vrouw willen noemen dan?![]()
Stel je had de keuze tussen een lekkere duitser... of een feyenoordkakkerlak... en dat was de enige keuze die je hadquote:
I just love my viboquote:Op maandag 22 juli 2013 21:04 schreef Evie het volgende:
[..]
Stel je had de keuze tussen een lekkere duitser... of een feyenoordkakkerlak... en dat was de enige keuze die je had
Batterijen zijn een leuke toevoeging, geen noodzaakquote:
Hehehehe nou zonder batterijen zou ik mn vriendje nieteens meer willenquote:Op maandag 22 juli 2013 21:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Batterijen zijn een leuke toevoeging, geen noodzaak
Ik heb hem ook liever met batterijen hoorquote:Op maandag 22 juli 2013 21:08 schreef Evie het volgende:
[..]
Hehehehe nou zonder batterijen zou ik mn vriendje nieteens meer willen![]()
slechte uitspraken kwartiertje is net van gang gegaan
sssstquote:Op maandag 22 juli 2013 21:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb hem ook liever met batterijen hoor
Die doe ik zelf wel!!quote:Op maandag 22 juli 2013 21:09 schreef Evie het volgende:
[..]
sssstsoms moet je ze een waardig gevoel aanpraten als je ze je afwas wilt laten doen
Dat doe ik jammer genoeg zelf al wel.. dat laatstequote:Op maandag 22 juli 2013 21:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die doe ik zelf wel!!
Ik neem al genoegen met iemand die mijn bed niet sloopt
Waarom?quote:Op maandag 22 juli 2013 21:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Godver ik vind Anouk echt zo fantastisch
Een enge man die je zo vastpakte?quote:Op maandag 22 juli 2013 21:11 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben jullie al gezien wat ik net op mijn dak vond?
Op je dak?quote:Op maandag 22 juli 2013 21:11 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben jullie al gezien wat ik net op mijn dak vond?
Ik hielp hem er ook bij maar toch geef ik hem de schuldquote:Op maandag 22 juli 2013 21:11 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat doe ik jammer genoeg zelf al wel.. dat laatste
[..]
Waarom?
quote:Op maandag 22 juli 2013 21:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hielp hem er ook bij maar toch geef ik hem de schuld
Ik kan in alle eerlijkheid zeggen: ik snap niks van je postquote:Op maandag 22 juli 2013 21:15 schreef Evie het volgende:
[..]soms dan kijk ik raar op van mn kracht..
Soms moet ik er een beetje om huilen zoals vandaagpoepjes had echt een ik heb andere dingen aan mn kop vernachel dag
Was de bedoeling.. ik heb ik mijn blehhhhgezeur eruit zonder dat iemand het snaptequote:Op maandag 22 juli 2013 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan in alle eerlijkheid zeggen: ik snap niks van je post
Ok, duidelijk dan!!quote:Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef Evie het volgende:
[..]
Was de bedoeling.. ik heb ik mijn blehhhhgezeur eruit zonder dat iemand het snapte![]()
In vergelijking met Nederland.. Jaquote:Op maandag 22 juli 2013 21:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op je dak?![]()
Pff echt veel zwerfhonden daar of niet?
Maar je kan ze niet allemaal redden natuurlijk!!quote:Op maandag 22 juli 2013 21:23 schreef Dven het volgende:
[..]
In vergelijking met Nederland.. JaMaar over het algemeen fantastische dieren en ik vind zwerfhonden eigenlijk een fantastisch iets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |