XCACHET IS LIEFquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:47 schreef yvonne het volgende:
Oké, er zijn wat zaken die vanaf nu anders gaan:
Trek je tenen in en kweek wat eelt op je ziel, niet om ieder wissewasje komen huilen.
De SC is er NIET om roddels in te verspreiden, privégegevens te spuien, discussies over de moderatie te houden en verzin zelf nog maar wat er niet in thuishoort.
De Noord Korea verwijzingen zijn erg haha leuk, en de bans die daarop vallen vind ik dan weer haha leuk.
Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit.
Hij zei zelf dat hij zn nichtje lekker vond?quote:Op maandag 22 juli 2013 19:22 schreef hamerhaaitje het volgende:
LMI ga eens weg met je incestgrapjes
quote:Op maandag 22 juli 2013 19:22 schreef Spatieloos het volgende:
Het is dat ik geen beltegoed heb, maar anders zou ik Dearest elke dag bellen.
nah heb geen geld voro bus en ik vertrouw mezelf nu niet op de fietsquote:
LMI heeft een leuke neefquote:Op maandag 22 juli 2013 19:22 schreef hamerhaaitje het volgende:
LMI ga eens weg met je incestgrapjes
Ja, je bent speciaalquote:Op maandag 22 juli 2013 19:24 schreef Dearest het volgende:
ben ik de enige die dat plaatje in de op niet ziet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is het plaatje dat ik zie.Spatieboos
Dat neemt niet weg dat het wel incest is als je daadwerkelijk je nichtje neukt.quote:Op maandag 22 juli 2013 19:23 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hij zei zelf dat hij zn nichtje lekker vond?
Knap =/= lekkerquote:Op maandag 22 juli 2013 19:23 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hij zei zelf dat hij zn nichtje lekker vond?
jaquote:Op maandag 22 juli 2013 19:27 schreef Dearest het volgende:
zouden jullie jezelf doen als je iemand anders was, eerlijk
Ligt er aan of ik een jongen of meisje was, alleen als ik een meisje was.quote:Op maandag 22 juli 2013 19:27 schreef Dearest het volgende:
zouden jullie jezelf doen als je iemand anders was, eerlijk
quote:Op maandag 22 juli 2013 19:27 schreef xcachet het volgende:
Ik wil jullie allemaal even verwijzen naar de OP groetjes yvonne
Nice.quote:Op maandag 22 juli 2013 19:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
'de leuke neef'
ik heb hem al op WA hoor
Je kan je eigen neef niet zijn. Je liegt, je vind jezelf helemaal niet zo leuk, maar je zegt overpositieve dingen over je zelf zodat je het zelf gaat gelovenquote:
Zou kunnenquote:Op maandag 22 juli 2013 19:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je kan je eigen neef niet zijn. Je liegt, je vind jezelf helemaal niet zo leuk, maar je zegt overpositieve dingen over je zelf zodat je het zelf gaat geloven
Of je hebt dit al gedaan en vind je zelf nu echt zo
Niemand behalve spatie wil mijquote:Op maandag 22 juli 2013 19:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zeg dan ook niet dat niemand je wil![]()
Zeg gewoon: 'Niemand behalve Spatie wil mij'
Dat kan niet want dat is wel iemand..quote:Op maandag 22 juli 2013 19:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zeg dan ook niet dat niemand je wil![]()
Zeg gewoon: 'Niemand behalve Spatie wil mij'
Dat vat hij op als een complimentquote:Op maandag 22 juli 2013 19:31 schreef Dearest het volgende:
damn spatie je bent evht 1 van de raarste personen die ik ken
Die zin ?quote:Op maandag 22 juli 2013 19:31 schreef nodig het volgende:
[..]
Probeert spatie is te hosselen lukt het hem nog niet
Bedanktquote:Op maandag 22 juli 2013 19:31 schreef Dearest het volgende:
damn spatie je bent evht 1 van de raarste personen die ik ken
Je wilde toch dat ik een BJ van haar voor jou regelde?quote:Op maandag 22 juli 2013 19:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Die zin ?
Maar nee, kijk, Dearest vind mij leuk, maar ik haar niet. En nu speelt ze hard to get door me weg te sturen enzo, en ik doe net alsof ik haar leuk vind zodat ze de hoop niet verlies muahahhhaa
Geen dingen uit DMs openbaar maken, en dat hoort allemaal bij mijn plan.quote:Op maandag 22 juli 2013 19:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je wilde toch dat ik een BJ van haar voor jou regelde?
slet!quote:Op maandag 22 juli 2013 19:33 schreef TienVingers het volgende:
Spatieloos heeft mijn nummer voor elkaar gebokst.
Box!quote:Op maandag 22 juli 2013 19:33 schreef TienVingers het volgende:
Spatieloos heeft mijn nummer voor elkaar gebokst.
dafuqquote:Op maandag 22 juli 2013 19:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
oooh, je plan.quote:Op maandag 22 juli 2013 19:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Geen dingen uit DMs openbaar maken, en dat hoort allemaal bij mijn plan.
watquote:Op maandag 22 juli 2013 19:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, ik haat haar namelijk.quote:Op maandag 22 juli 2013 19:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
oooh, je plan.
Is dearest je nieuwe project?
quote:Op maandag 22 juli 2013 19:34 schreef TienVingers het volgende:
Hij heeft zelfs een stukje van mijn trui op foto.
Nou ehh, ik heb TV op Whatsapp. En hij vertrouwt mij nog steeds niet met een foto van zichzelf. Maar hij had me wel een foto gestuurd van een shirt dat hij aan had, en dat heb ik niet door gestuurd zodat hij mij beter vertrouwd.quote:
Het was een truiquote:Op maandag 22 juli 2013 19:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou ehh, ik heb TV op Whatsapp. En hij vertrouwt mij nog steeds niet met een foto van zichzelf. Maar hij had me wel een foto gestuurd van een shirt dat hij aan had, en dat heb ik niet door gestuurd zodat hij mij beter vertrouwd.
dan ben ik iig niet het enige meisje met een piemel hierquote:Op maandag 22 juli 2013 19:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarom zou ze dat willen?!
En heeft ze een piemul?!
Wil jij alleen een mannelijkgeslacht een BJ geven?quote:Op maandag 22 juli 2013 19:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarom zou ze dat willen?!
En heeft ze een piemul?!
LOLOLOLOL.quote:Op maandag 22 juli 2013 19:38 schreef Dearest het volgende:
[..]
dan ben ik iig niet het enige meisje met een piemel hier
Oei.quote:Op maandag 22 juli 2013 19:38 schreef Dearest het volgende:
[..]
Definieer 'hier'?quote:Op maandag 22 juli 2013 19:38 schreef Dearest het volgende:
[..]
Nee, ik wil geen piemels in mijn mond!quote:Op maandag 22 juli 2013 19:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wil jij alleen een mannelijkgeslacht een BJ geven?
quote:Op maandag 22 juli 2013 19:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, ik wil geen piemels in mijn mond!
Liever eentje zekerquote:Op maandag 22 juli 2013 19:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, ik wil geen piemels in mijn mond!
Wij DMen niet eensquote:Op maandag 22 juli 2013 19:41 schreef Dearest het volgende:
IK GA NIET IEDEREEN DIE MIJ QUOTE TERUGQUOTEN EN ANTWOORD GEVEN WANT DAAR BEN IK TE LAM VOOR
ALS JE ANTWOORD WIL MOET JE GOED JE BEST DOEN
EN NEE SPATIE IK GA JE NU OOK NIET TERUG DMEN WANT DAAR HEB IK OOK GEEN ZIN IN
presentquote:Op maandag 22 juli 2013 19:41 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ben nu ECHT HEEL ERG BOOS trouwens!! ./spatieboos
Hey rustig man, stuur gewoon wat terug!quote:Op maandag 22 juli 2013 19:43 schreef Dearest het volgende:
[..]
OH NEE
MOET IK HET DOORSTUREN KLAPMONGOOL
Welk debiele gedrag?quote:Op maandag 22 juli 2013 19:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Moet toch een smoes hebben voor mijn debiele gedrag?
wat ga je mij man noemen, ik heb toch duidelijk een kut en tietenquote:Op maandag 22 juli 2013 19:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hey rustig man, stuur gewoon wat terug!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i still see your shadows in my room
quote:Op maandag 22 juli 2013 19:45 schreef Dearest het volgende:
[..]
wat ga je mij man noemen, ik heb toch duidelijk een kut en tieten
en dat maak ik zelf nog wel uit, miezerig ventjeDaar net had je nog een piemelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spatieboos
Keek je vroeger ook altijd naar www.clipjes.nl?quote:Op maandag 22 juli 2013 19:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
http://www.weekplay.nl/imagine-dragons-radioactive-videoclip.html
[..]
laat maar
Mag onder het kopje nutteloze mededelingenquote:Op maandag 22 juli 2013 19:46 schreef zwerty het volgende:
[reclame] Morgenavond wordt Spatieloos, snorloos [/reclame]
SBS6, 20.00-00.00 met om de 4 minuten reclamequote:Op maandag 22 juli 2013 19:46 schreef zwerty het volgende:
Een niet nader te noemen persoon gaf mij de opdracht om hiervoor reclame te makenquote:Op maandag 22 juli 2013 19:47 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Mag onder het kopje nutteloze mededelingen
ja xdquote:Op maandag 22 juli 2013 19:47 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Keek je vroeger ook altijd naar www.clipjes.nl?
quote:Op maandag 22 juli 2013 19:46 schreef zwerty het volgende:
quote:Op maandag 22 juli 2013 19:47 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Nostalgie manquote:Op maandag 22 juli 2013 19:47 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Live te zien @TCquote:Op maandag 22 juli 2013 19:46 schreef zwerty het volgende:
die hadden ook een ander nummer gemaakt over vissen tochquote:Op maandag 22 juli 2013 19:49 schreef Dearest het volgende:
blublublublublub
ik ben een visje hihi
omg dat doet me hieraan denken:
zo herkenbaarquote:Op maandag 22 juli 2013 19:50 schreef Dearest het volgende:
maar je weet hoe het is, als je drinkt gaat het mis
... ik ben een vihis
quote:Op maandag 22 juli 2013 19:54 schreef Dearest het volgende:
kanker ik heb mascara op ga ik in mn ogen wrijven, allemaal zwarte prut in mn ogen fml
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 22 juli 2013 19:54 schreef Dearest het volgende:
kanker ik heb mascara op ga ik in mn ogen wrijven, allemaal zwarte prut in mn ogen fml
Je kent me nietquote:Op maandag 22 juli 2013 19:55 schreef Dearest het volgende:
ik weet niet mar ik ben de enige van jullie die deze week gaat neuken (op 1 iemand na![]()
![]()
) dus ik zou maar niet zo groot doen
slet.quote:Op maandag 22 juli 2013 19:55 schreef Dearest het volgende:
ik weet niet mar ik ben de enige van jullie die deze week gaat neuken (op 1 iemand na![]()
![]()
quote:Op maandag 22 juli 2013 19:55 schreef Dearest het volgende:
![]()
wodiiiiquote:Op maandag 22 juli 2013 19:55 schreef Dearest het volgende:
![]()
quote:Op maandag 22 juli 2013 19:55 schreef TienVingers het volgende:
Hou eens op met dat gekanker met dat woord steeds, durf het bijna niet te zeggenBegint met de k en eindigt met de r
quote:Op maandag 22 juli 2013 19:55 schreef Dearest het volgende:
![]()
Een dag met dalen heeft ook pieken.quote:Op maandag 22 juli 2013 19:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dat is een van de beste TV grappen
Is dat wel zo dan?quote:Op maandag 22 juli 2013 19:57 schreef Spatieloos het volgende:
Alsof nodig niet gaat neuken deze week!!
Mocht je willen!quote:Op maandag 22 juli 2013 19:57 schreef Toto69 het volgende:
Heb gehoord dat spatie deze week ook keihard gaat bonken hoor.
alsof we niet weten dat dat H. isquote:Op maandag 22 juli 2013 19:57 schreef Dearest het volgende:
denken dat ik serieus benjongens ik heb gedronken neem mij alsjeblieft niet serieus
( op 1 iemand na![]()
![]()
)
Hij is nog niet eens getrouwd doe normaal zeg!quote:Op maandag 22 juli 2013 19:57 schreef Toto69 het volgende:
Heb gehoord dat spatie deze week ook keihard gaat bonken hoor.
Oh, dan neem ik je wel serieus, want ik voel me altijd aangesproken als je op 1 iemand na zegtquote:Op maandag 22 juli 2013 19:57 schreef Dearest het volgende:
denken dat ik serieus benjongens ik heb gedronken neem mij alsjeblieft niet serieus
( op 1 iemand na![]()
![]()
)
Huh nee, van wie heb je die onzin? Ik heb ook al gehoord dat mijn nichtje zwanger is, ik heb mijn nichtje al 20 dagen niet gezien ofzo!quote:Op maandag 22 juli 2013 19:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Uh, jij ging toch met je nichie bonken?
Incubatietijd.quote:Op maandag 22 juli 2013 19:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Huh nee, van wie heb je die onzin? Ik heb ook al gehoord dat mijn nichtje zwanger is, ik heb mijn nichtje al 20 dagen niet gezien ofzo!
Ik heb haar nog nooit gezien, mag ik dan pics?quote:Op maandag 22 juli 2013 19:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Huh nee, van wie heb je die onzin? Ik heb ook al gehoord dat mijn nichtje zwanger is, ik heb mijn nichtje al 20 dagen niet gezien ofzo!
Nee, met pics kunnen jullie ineens haar vader vermoorden, je moet oppassen bij pics op het internet zetten, dat heb ik geleerd via mijn moeder en (pas overleden) tante.quote:Op maandag 22 juli 2013 19:59 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik heb haar nog nooit gezien, mag ik dan pics?
quote:Op maandag 22 juli 2013 19:59 schreef Dearest het volgende:
[..]
spaties nicht is voor 20 dagen in cuba? jaloers
Nee stuur via WhatsAppquote:Op maandag 22 juli 2013 20:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, met pics kunnen jullie ineens haar vader vermoorden, je moet oppassen bij pics op het internet zetten, dat heb ik geleerd via mijn moeder en (pas overleden) tante.
Die heb ik gevonden jaquote:Op maandag 22 juli 2013 20:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Best knap toch
Ik bedoel die ene die met L begint.
quote:Op maandag 22 juli 2013 20:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Die heb ik gevonden jaheeft een relatie
quote:Op maandag 22 juli 2013 20:03 schreef TienVingers het volgende:
Ik voeg mijn eigen neven en nichten nog niet eens allemaal toe.
Haha die PF is ze echt niet bijzonder. 5.5/10quote:Op maandag 22 juli 2013 20:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Op die PF niet, maar irl is ze echt veel knapper.
komt door mij, sorryquote:Op maandag 22 juli 2013 20:04 schreef Crack_ het volgende:
HOI PIEPELOIIIIIIIII, its so hot hot hot hoth otho hothothotot
sorry ik zal al gaanquote:Op maandag 22 juli 2013 20:04 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op maandag 22 juli 2013 20:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Haha die PF is ze echt niet bijzonder. 5.5/10
iig niet 1/10, zou hond van af trappenquote:Op maandag 22 juli 2013 20:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Eens.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
HAAHAHAAHAHAquote:Op maandag 22 juli 2013 20:05 schreef Dearest het volgende:
[..]
[..]
iig niet 1/10, zou hond van af trappen
gewoon wat kleertjes uit doen crackiequote:Op maandag 22 juli 2013 20:04 schreef Crack_ het volgende:
Dat ben ik toch wel, in jouw ogenquote:Op maandag 22 juli 2013 20:05 schreef Dearest het volgende:
[..]
[..]
iig niet 1/10, zou hond van af trappen
ik ook in totos ogenquote:Op maandag 22 juli 2013 20:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat ben ik toch wel, in jouw ogen?
Eerste wat ik deed toen ik thuis kwam. En ventilator aan e nijsje eten.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:05 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
gewoon wat kleertjes uit doen crackie
Dus wat heb je nu allemaal aan?quote:Op maandag 22 juli 2013 20:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Eerste wat ik deed toen ik thuis kwam. En ventilator aan e nijsje eten.
wel vegaijsje hequote:Op maandag 22 juli 2013 20:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Eerste wat ik deed toen ik thuis kwam. En ventilator aan e nijsje eten.
Ditquote:Op maandag 22 juli 2013 20:07 schreef TienVingers het volgende:
Ik kan niet met witte t-shirts in combinatie met watermeloen
Nee. Nee. Nee. Het moet 10 graden kouder zijn man.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:10 schreef TienVingers het volgende:
Overdag vind ik dit weer heerlijk en 's avonds als ik buiten zit ook, maar 's avonds op mijn kamertje![]()
denken dat ik niet famous benquote:Op maandag 22 juli 2013 20:09 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Zij was tenminste famous voor een tijd ja![]()
Jaloers?
Ik vind het alleen lekker met een windquote:Op maandag 22 juli 2013 20:10 schreef TienVingers het volgende:
Overdag vind ik dit weer heerlijk en 's avonds als ik buiten zit ook, maar 's avonds op mijn kamertje![]()
Krijg je een pic van haar wenkbrauw terug! (oor is bedekt ja)quote:Op maandag 22 juli 2013 20:10 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Een pic van mijn oor of wenkbrauw dan.
vind het niet zo heel bijzonder eigenlijk, je kan zien dat ze fakedquote:
Ja klopt. Maar vooral dat het nu zo benauwd is op mijn kamer is irritant.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind het alleen lekker met een wind. Maar ik ben wat warmte betreft echt een jankerd.
Oke.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:11 schreef Crack_ het volgende:
Ik moet in een lange broek werken.. heb wel zo'n luchtige maar godverdomme, mn hele kont nat van 't zweet alles plakken pfieeeeeee
Yeaquote:Op maandag 22 juli 2013 20:11 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar vooral dat het nu zo benauwd is op mijn kamer is irritant.
Nee ik wil haar hele fotoquote:Op maandag 22 juli 2013 20:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Krijg je een pic van haar wenkbrauw terug! (oor is bedekt ja)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |