Oh, dan neem ik je wel serieus, want ik voel me altijd aangesproken als je op 1 iemand na zegtquote:Op maandag 22 juli 2013 19:57 schreef Dearest het volgende:
denken dat ik serieus benjongens ik heb gedronken neem mij alsjeblieft niet serieus
( op 1 iemand na![]()
![]()
)
Huh nee, van wie heb je die onzin? Ik heb ook al gehoord dat mijn nichtje zwanger is, ik heb mijn nichtje al 20 dagen niet gezien ofzo!quote:Op maandag 22 juli 2013 19:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Uh, jij ging toch met je nichie bonken?
Incubatietijd.quote:Op maandag 22 juli 2013 19:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Huh nee, van wie heb je die onzin? Ik heb ook al gehoord dat mijn nichtje zwanger is, ik heb mijn nichtje al 20 dagen niet gezien ofzo!
Ik heb haar nog nooit gezien, mag ik dan pics?quote:Op maandag 22 juli 2013 19:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Huh nee, van wie heb je die onzin? Ik heb ook al gehoord dat mijn nichtje zwanger is, ik heb mijn nichtje al 20 dagen niet gezien ofzo!
Nee, met pics kunnen jullie ineens haar vader vermoorden, je moet oppassen bij pics op het internet zetten, dat heb ik geleerd via mijn moeder en (pas overleden) tante.quote:Op maandag 22 juli 2013 19:59 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik heb haar nog nooit gezien, mag ik dan pics?
quote:Op maandag 22 juli 2013 19:59 schreef Dearest het volgende:
[..]
spaties nicht is voor 20 dagen in cuba? jaloers
Nee stuur via WhatsAppquote:Op maandag 22 juli 2013 20:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, met pics kunnen jullie ineens haar vader vermoorden, je moet oppassen bij pics op het internet zetten, dat heb ik geleerd via mijn moeder en (pas overleden) tante.
Die heb ik gevonden jaquote:Op maandag 22 juli 2013 20:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Best knap toch
Ik bedoel die ene die met L begint.
quote:Op maandag 22 juli 2013 20:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Die heb ik gevonden jaheeft een relatie
quote:Op maandag 22 juli 2013 20:03 schreef TienVingers het volgende:
Ik voeg mijn eigen neven en nichten nog niet eens allemaal toe.
Haha die PF is ze echt niet bijzonder. 5.5/10quote:Op maandag 22 juli 2013 20:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Op die PF niet, maar irl is ze echt veel knapper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |