quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 22 juli 2013 19:54 schreef Dearest het volgende:
kanker ik heb mascara op ga ik in mn ogen wrijven, allemaal zwarte prut in mn ogen fml
Je kent me nietquote:Op maandag 22 juli 2013 19:55 schreef Dearest het volgende:
ik weet niet mar ik ben de enige van jullie die deze week gaat neuken (op 1 iemand na![]()
![]()
) dus ik zou maar niet zo groot doen
slet.quote:Op maandag 22 juli 2013 19:55 schreef Dearest het volgende:
ik weet niet mar ik ben de enige van jullie die deze week gaat neuken (op 1 iemand na![]()
![]()
quote:Op maandag 22 juli 2013 19:55 schreef Dearest het volgende:
![]()
wodiiiiquote:Op maandag 22 juli 2013 19:55 schreef Dearest het volgende:
![]()
quote:Op maandag 22 juli 2013 19:55 schreef TienVingers het volgende:
Hou eens op met dat gekanker met dat woord steeds, durf het bijna niet te zeggenBegint met de k en eindigt met de r
quote:Op maandag 22 juli 2013 19:55 schreef Dearest het volgende:
![]()
Een dag met dalen heeft ook pieken.quote:Op maandag 22 juli 2013 19:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dat is een van de beste TV grappen
Is dat wel zo dan?quote:Op maandag 22 juli 2013 19:57 schreef Spatieloos het volgende:
Alsof nodig niet gaat neuken deze week!!
Mocht je willen!quote:Op maandag 22 juli 2013 19:57 schreef Toto69 het volgende:
Heb gehoord dat spatie deze week ook keihard gaat bonken hoor.
alsof we niet weten dat dat H. isquote:Op maandag 22 juli 2013 19:57 schreef Dearest het volgende:
denken dat ik serieus benjongens ik heb gedronken neem mij alsjeblieft niet serieus
( op 1 iemand na![]()
![]()
)
Hij is nog niet eens getrouwd doe normaal zeg!quote:Op maandag 22 juli 2013 19:57 schreef Toto69 het volgende:
Heb gehoord dat spatie deze week ook keihard gaat bonken hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |