XCACHET IS LIEFquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:47 schreef yvonne het volgende:
Oké, er zijn wat zaken die vanaf nu anders gaan:
Trek je tenen in en kweek wat eelt op je ziel, niet om ieder wissewasje komen huilen.
De SC is er NIET om roddels in te verspreiden, privégegevens te spuien, discussies over de moderatie te houden en verzin zelf nog maar wat er niet in thuishoort.
De Noord Korea verwijzingen zijn erg haha leuk, en de bans die daarop vallen vind ik dan weer haha leuk.
Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit.
Hij zei zelf dat hij zn nichtje lekker vond?quote:Op maandag 22 juli 2013 19:22 schreef hamerhaaitje het volgende:
LMI ga eens weg met je incestgrapjes
quote:Op maandag 22 juli 2013 19:22 schreef Spatieloos het volgende:
Het is dat ik geen beltegoed heb, maar anders zou ik Dearest elke dag bellen.
nah heb geen geld voro bus en ik vertrouw mezelf nu niet op de fietsquote:
LMI heeft een leuke neefquote:Op maandag 22 juli 2013 19:22 schreef hamerhaaitje het volgende:
LMI ga eens weg met je incestgrapjes
Ja, je bent speciaalquote:Op maandag 22 juli 2013 19:24 schreef Dearest het volgende:
ben ik de enige die dat plaatje in de op niet ziet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is het plaatje dat ik zie.Spatieboos
Dat neemt niet weg dat het wel incest is als je daadwerkelijk je nichtje neukt.quote:Op maandag 22 juli 2013 19:23 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hij zei zelf dat hij zn nichtje lekker vond?
Knap =/= lekkerquote:Op maandag 22 juli 2013 19:23 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hij zei zelf dat hij zn nichtje lekker vond?
jaquote:Op maandag 22 juli 2013 19:27 schreef Dearest het volgende:
zouden jullie jezelf doen als je iemand anders was, eerlijk
Ligt er aan of ik een jongen of meisje was, alleen als ik een meisje was.quote:Op maandag 22 juli 2013 19:27 schreef Dearest het volgende:
zouden jullie jezelf doen als je iemand anders was, eerlijk
quote:Op maandag 22 juli 2013 19:27 schreef xcachet het volgende:
Ik wil jullie allemaal even verwijzen naar de OP groetjes yvonne
Nice.quote:Op maandag 22 juli 2013 19:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
'de leuke neef'
ik heb hem al op WA hoor
Je kan je eigen neef niet zijn. Je liegt, je vind jezelf helemaal niet zo leuk, maar je zegt overpositieve dingen over je zelf zodat je het zelf gaat gelovenquote:
Zou kunnenquote:Op maandag 22 juli 2013 19:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je kan je eigen neef niet zijn. Je liegt, je vind jezelf helemaal niet zo leuk, maar je zegt overpositieve dingen over je zelf zodat je het zelf gaat geloven
Of je hebt dit al gedaan en vind je zelf nu echt zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |