quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:47 schreef yvonne het volgende:
Oké, er zijn wat zaken die vanaf nu anders gaan:
Trek je tenen in en kweek wat eelt op je ziel, niet om ieder wissewasje komen huilen.
De SC is er NIET om roddels in te verspreiden, privégegevens te spuien, discussies over de moderatie te houden en verzin zelf nog maar wat er niet in thuishoort.
De Noord Korea verwijzingen zijn erg haha leuk, en de bans die daarop vallen vind ik dan weer haha leuk.
Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit.
Hoofddorpquote:
Thank you so muchquote:Op maandag 22 juli 2013 17:06 schreef nodig het volgende:
[..]
Als ik terugkom maak ik van de eerstvolgende SSSSSTTTTTTTUUUUAAARRRTTTT een heel groot feest
Met deze tyfushitte kom ik de deur niet uitquote:
Duidelijke taalquote:Op maandag 22 juli 2013 17:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Met deze tyfushitte kom ik de deur niet uit
Na de hittegolf ga ik wel weer eens naar buitenquote:
Inderdaadquote:Op maandag 22 juli 2013 17:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Na de hittegolf ga ik wel weer eens naar buiten
Nou ja, 's avonds laat ook nog wel
Tyfus is niet meer.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is een ziekte toch?
Net als kanker, en dat mag zeker weer niet?
Bestaat nog steeds hoorquote:Op maandag 22 juli 2013 17:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Tyfus is niet meer.
Kanker gaan mensen elke dag nog dood aan..
Voor zo ver ik weet is tyfus niet meer een levensbedreigende ziekte..quote:Op maandag 22 juli 2013 17:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Bestaat nog steeds hoor
Alleen ja, minder slachtoffers dan kanker, maar dan is het nog steeds wel een ziekte!
Nee, eten & seks as usualquote:Op maandag 22 juli 2013 17:16 schreef Stuart het volgende:
Goed, dan nu maar weer over regenpakken en luchtkussens
En over welke kleur hebben we het hier?quote:Op maandag 22 juli 2013 17:17 schreef xcachet het volgende:
Ik heb nu dezelfde nagellak-kleur als mijn shortje op. Ben famous.
Bleuquote:Op maandag 22 juli 2013 17:18 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En over welke kleur hebben we het hier?
Ja maar wanneer worden ze lek onder natuurlijke omstandigheden (verteren ofzo)?quote:Op maandag 22 juli 2013 17:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Tot ze lek zijn en niet meer te repareren zijn
Meestal kun je er wel een paar jaar mee vooruit, maar in jouw geval 5 min de maxquote:Op maandag 22 juli 2013 17:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja maar wanneer worden ze lek onder natuurlijke omstandigheden (verteren ofzo)?
Haha, grappig meneer!!!quote:Op maandag 22 juli 2013 17:20 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Meestal kun je er wel een paar jaar mee vooruit, maar in jouw geval 5 min de max
Plastic verteren? Nee je zwembad zou niet verteren maar hij kan lek worden.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja maar wanneer worden ze lek onder natuurlijke omstandigheden (verteren ofzo)?
Plakkenquote:Op maandag 22 juli 2013 17:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Plastic verteren? Nee je zwembad zou niet verteren maar hij kan lek worden.
Volgens mijn moeder verteren plastic zwembaden en kan ik hem daarom niet eeuwen bewaren.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Plastic verteren? Nee je zwembad zou niet verteren maar hij kan lek worden.
Omdat scherpe voorwerpenquote:Op maandag 22 juli 2013 17:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Volgens mijn moeder verteren plastic zwembaden en kan ik hem daarom niet eeuwen bewaren.
Waarom denk je anders dat ze lek worden? Alsof er een gaatje in geprikt wordt!
daarom mat beeldschermquote:Op maandag 22 juli 2013 17:27 schreef nodig het volgende:
Weerspiegeling van de laptop is echt irritant :s
Geen last vanquote:Op maandag 22 juli 2013 17:27 schreef nodig het volgende:
Weerspiegeling van de laptop is echt irritant :s
Beter dan welke van de 2? 't Is best een kutnummer maar ze kunnen allebei wel zingen hoorquote:
Nee die vrouw klinkt als een manquote:Op maandag 22 juli 2013 17:29 schreef Dearest het volgende:
[..]
Beter dan welke van de 2? 't Is best een kutnummer maar ze kunnen allebei wel zingen hoor
deze is leukerquote:Op maandag 22 juli 2013 17:33 schreef Dearest het volgende:
''how do i look''
''you look like a fucking whore''
''cool''![]()
quote:Op maandag 22 juli 2013 17:34 schreef DrNick het volgende:
[..]
http://www.aisos.at/http___www.aisos.at/Home.html
*Inschrijven doet*
Die auto is leuk!quote:Op maandag 22 juli 2013 17:36 schreef Stuart het volgende:
Ik wil een luchtkussen. En een regenpak. En een nieuwe Audi A1
Je kunt niet eens autorijden manquote:Op maandag 22 juli 2013 17:39 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik wil een mustang v6 of een shelby gt500
Je mag mijn auto wel wassenquote:Op maandag 22 juli 2013 17:40 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Doet er niet toe
american musclecars
Ik weet niet of er zoiets is. Zou wel handig zijn inderdaadquote:
Ging hier om, moest er meteen aan denkenquote:Op maandag 22 juli 2013 17:39 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik wil een mustang v6 of een shelby gt500
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 22-07-2013 17:54:26 ]
gevraagt?quote:
Is je nichtje al zwanger?quote:Op maandag 22 juli 2013 18:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Man is met een 'm' een 'a' en een 'n'.
quote:Op maandag 22 juli 2013 18:03 schreef Stuart het volgende:
OMG ik denk dat ik deze week nog wel de 200.000 posts kan halen
quote:Op maandag 22 juli 2013 17:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ging hier om, moest er meteen aan denken
ford lieve schatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal je zien dat ik dan net op vakantie benquote:Op maandag 22 juli 2013 18:03 schreef Stuart het volgende:
OMG ik denk dat ik deze week nog wel de 200.000 posts kan halen
Veel he?!quote:
Wanneer ga je wegquote:Op maandag 22 juli 2013 18:04 schreef nodig het volgende:
[..]
Zal je zien dat ik dan net op vakantie ben
Okay, veel plezier buitenquote:Op maandag 22 juli 2013 18:04 schreef LETMEIN het volgende:
Ik ga weer ff naar buiten, want binnen is het echt te warm nu![]()
Misschien dat het donderdag al lukt maar dat weet ik natuurlijk niet zekerquote:
Beetje doorposten dusquote:Op maandag 22 juli 2013 18:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien dat het donderdag al lukt maar dat weet ik natuurlijk niet zeker
Zou op zich moeten lukken, nog 3 dagen na vandaagquote:
zag ik nietquote:Op maandag 22 juli 2013 18:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja is me net ook al verteld, voel me al dom k?
Kom je met mij lepelen?quote:Op maandag 22 juli 2013 18:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zou op zich moeten lukken, nog 3 dagen na vandaag
Nee, sorry. Ik ga zo etenquote:Op maandag 22 juli 2013 18:08 schreef nodig het volgende:
[..]
Kom je met mij lepelen?
MEN / Jongensnamenlepeltopic #183
MEN / Dierenlepeltopic #68
lepeltje lepeltjequote:Op maandag 22 juli 2013 18:08 schreef nodig het volgende:
[..]
Kom je met mij lepelen?
MEN / Jongensnamenlepeltopic #183
MEN / Dierenlepeltopic #68
Ik vind het wel grappigquote:Op maandag 22 juli 2013 18:09 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja dat krijg ik dus niet meer uit mn kop
quote:Op maandag 22 juli 2013 18:09 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat eten.
Misschien ben ik er vannacht weer en anders morgen
Heb jou nodigquote:Op maandag 22 juli 2013 18:20 schreef nodig het volgende:
[..]
En ik ook of zal ik jullie 2 even alleen laten![]()
en nu?quote:Op maandag 22 juli 2013 18:20 schreef nodig het volgende:
DIT IS EEN BERICHT AAN SPATIE:
Ik eet meloen hihihi
Spatiedoosquote:Op maandag 22 juli 2013 18:20 schreef nodig het volgende:
DIT IS EEN BERICHT AAN SPATIE:
Ik eet meloen hihihi
quote:Op maandag 22 juli 2013 18:26 schreef Toto69 het volgende:
Lekker hele dag voor niks thuisgezeten en gewacht
Hoeft toch ook niet voor een mail of belletje?quote:Op maandag 22 juli 2013 18:26 schreef Toto69 het volgende:
Lekker hele dag voor niks thuisgezeten en gewacht
Voor een telefonisch interview is het wel erg handig om thuis te zijn, zeker als ze 'de hele dag' kunnen bellen en er geen tijd genoemd is.quote:Op maandag 22 juli 2013 18:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet voor een mail of belletje?
ooh, ja dan snap ik het.quote:Op maandag 22 juli 2013 18:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Voor een telefonisch interview is het wel erg handig om thuis te zijn, zeker als ze 'de hele dag' kunnen bellen en er geen tijd genoemd is.
Als ze zoiets zeggen neem je ze toch ook niet serieus of wel?quote:Op maandag 22 juli 2013 18:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Voor een telefonisch interview is het wel erg handig om thuis te zijn, zeker als ze 'de hele dag' kunnen bellen en er geen tijd genoemd is.
Het bemiddel bedrijf vertelde mij dat ze vandaag de hele dag konden bellen. Indien ze niet belden moest ik het bemiddel bedrijf mailen (al gedaan)quote:Op maandag 22 juli 2013 18:29 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Als ze zoiets zeggen neem je ze toch ook niet serieus of wel?
Kan ook de hele week zijn.quote:Op maandag 22 juli 2013 18:31 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nee gisteren, daarom blijft hij vandaag thuis
Zo gaat dat. Als ze je niet moeten hebben vinden sommige mensen het ook wel kunnen om gewoon niks van zich laten horen..quote:Op maandag 22 juli 2013 18:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het bemiddel bedrijf vertelde mij dat ze vandaag de hele dag konden bellen. Indien ze niet belden moest ik het bemiddel bedrijf mailen (al gedaan)
Herkenbaar...quote:Op maandag 22 juli 2013 18:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zo gaat dat. Als ze je niet moeten hebben vinden sommige mensen het ook wel kunnen om gewoon niks van zich laten horen..
hihihihihquote:Op maandag 22 juli 2013 18:31 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nee gisteren, daarom blijft hij vandaag thuis
Nja, ze zouden sowieso bellen voor een interview om kennis te maken, mocht het dan niet bevallen zou het daar bij blijven. Zo is het mij verteld, ik moest hoe dan ook op een belletje rekenen.quote:Op maandag 22 juli 2013 18:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zo gaat dat. Als ze je niet moeten hebben vinden sommige mensen het ook wel kunnen om gewoon niks van zich laten horen..
Tja, you never know..quote:Op maandag 22 juli 2013 18:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nja, ze zouden sowieso bellen voor een interview om kennis te maken, mocht het dan niet bevallen zou het daar bij blijven. Zo is het mij verteld, ik moest hoe dan ook op een belletje rekenen.
Omdat ik Nederland zat ben.quote:Op maandag 22 juli 2013 18:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Tja, you never know..
Waarom eigenlijk een baan in het buitenland?
Slecht..quote:Op maandag 22 juli 2013 18:39 schreef Toto69 het volgende:
Oh ik heb mail.
Ik sta op de lijst om gebeld te worden, dus dat is iets. Ze hebben het ontiegelijk druk dus vandaar dat ik nu niet gebeld ben. Tsja.
quote:
quote:Nitriet is een stof die ontstaat op basis van nitraat. Nitraat is van nature aanwezig is groenten en drinkwater.
Nitraat is niet direct een gevaar voor de gezondheid. Het risico ligt meer in het feit dat het lichaam nitraat om kan zetten in nitriet. Door het bewaren, bereiden of het eten van groente wordt nitraat gedeeltelijk omgezet in nitriet. Nitriet is sneller schadelijk. En nitriet kan weer omgezet worden in kankerverwekkende nitrosaminen.
Bron: http://www.voedingscentrum.nl/encyclopedie/nitriet.aspx
ja ik ga even 2 uur in de keuken staan voor een beetje lasagnequote:Op maandag 22 juli 2013 18:46 schreef Dearest het volgende:
[..]
sowieso kant-en-klaar lasagnemaak dan zelf of koop iets kant-en-klaars dat nog te vreten is
kan je lezenquote:Op maandag 22 juli 2013 19:00 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ja ik ga even 2 uur in de keuken staan voor een beetje lasagne
ik eet nu al aardappels vlees en groentequote:Op maandag 22 juli 2013 19:01 schreef Dearest het volgende:
[..]
kan je lezen''of koop iets anders kant en klaars dat nog te vreten is''
Je zei niet 'iets anders' dametje.quote:Op maandag 22 juli 2013 19:01 schreef Dearest het volgende:
[..]
kan je lezen''of koop iets anders kant en klaars dat nog te vreten is''
beidequote:Op maandag 22 juli 2013 19:02 schreef Dearest het volgende:
Wordt je natte haar ook droog van koude lucht (ventilator) of werkt het alleen met warme lucht (fohn)geen zin om mn haar te fohnen met deze hitte
quote:Op maandag 22 juli 2013 19:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh zie je dat als flirten.
jaaajaaa, hihi
quote:
meisjes zeggen altijd hihi als ze the d (in dit geval the v) willenquote:Op maandag 22 juli 2013 19:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh zie je dat als flirten.
jaaajaaa, hihi
neequote:Op maandag 22 juli 2013 19:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Houd op emogif, stomme xcachet, kan je jezelf irl persoon niet even oproepen ofzo!
wat?quote:Op maandag 22 juli 2013 19:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Houd op emogif, stomme xcachet, kan je jezelf irl persoon niet even oproepen ofzo!
Nou xcachet beweert irl (in real life) heel anders te zijn dan hier, daar is ze aardig enzo.quote:
quote:Op maandag 22 juli 2013 19:07 schreef xcachet het volgende:
Ik weet wel dat je mij leuk vindt spatie. Dat is niet erg. Iedereen vindt dat.
quote:
Nee, mocht je willen.quote:Op maandag 22 juli 2013 19:07 schreef xcachet het volgende:
Ik weet wel dat je mij leuk vindt spatie. Dat is niet erg. Iedereen vindt dat.
Je wil natuurlijk dat ik nu een emogif plaats! Maar dat doe ik niet.quote:Op maandag 22 juli 2013 19:08 schreef xcachet het volgende:
Ik heb je al een date aangeboden maar daar ging je niet eens serieus op in. Een jongen zou een moord doen voor een date met mij..
eigendunkquote:Op maandag 22 juli 2013 19:08 schreef xcachet het volgende:
Ik heb je al een date aangeboden maar daar ging je niet eens serieus op in. Een jongen zou een moord doen voor een date met mij..
Nee hoor, ik ben nu serieus..quote:Op maandag 22 juli 2013 19:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je wil natuurlijk dat ik nu een emogif plaats! Maar dat doe ik niet.![]()
Mensen denken dat ik niet van mezelf hou he haha.quote:
Ik vind jou ook niet leuk dus komt goed uitquote:Op maandag 22 juli 2013 19:09 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik vind cachet alleen leuk wanneer ik teveel gedronken heb. want dan vind ik iedereen heel leuk
narcist!quote:Op maandag 22 juli 2013 19:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben nu serieus..
[..]
Mensen denken dat ik niet van mezelf hou he haha.
quote:Op maandag 22 juli 2013 19:11 schreef Dearest het volgende:
[..]
you wish you got sum of dis pussay bitch
snel op je teentjes getraptquote:Op maandag 22 juli 2013 19:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik vind jou ook niet leuk dus komt goed uit
laatste keer dat ik jou whapte ookquote:Op maandag 22 juli 2013 19:11 schreef hamerhaaitje het volgende:
Laatste keer dat ik cachet whapte was ik ladderbezopen
Zeker pics van je tieten gestuurd ofzo?quote:Op maandag 22 juli 2013 19:12 schreef Dearest het volgende:
[..]
laatste keer dat ik jou whapte ookbeetje dan
Dat is wel heel lang geleden want ik kan het mij niet eens meer herinnerenquote:Op maandag 22 juli 2013 19:11 schreef hamerhaaitje het volgende:
Laatste keer dat ik cachet whapte was ik ladderbezopen
Dat was wel te zien jaquote:Op maandag 22 juli 2013 19:12 schreef Dearest het volgende:
[..]
laatste keer dat ik jou whapte ookbeetje dan
helemaal niet, doe normaalquote:
quote:Op maandag 22 juli 2013 19:12 schreef Toto69 het volgende:
hamer zolang je maar geen pener pics naar dearest stuurt want GELOOF me iedereen komt het te weten
2 Maandjes terug ja ongeveer.quote:Op maandag 22 juli 2013 19:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat is wel heel lang geleden want ik kan het mij niet eens meer herinneren
Oh, ik was het bijna van planquote:Op maandag 22 juli 2013 19:12 schreef Toto69 het volgende:
hamer zolang je maar geen pener pics naar dearest stuurt want GELOOF me iedereen komt het te weten
nu klinkt het alsof jij dat deed héquote:Op maandag 22 juli 2013 19:12 schreef Toto69 het volgende:
Ik stuur geen picsquote:Op maandag 22 juli 2013 19:13 schreef Dearest het volgende:
[..]
nu klinkt het alsof jij dat deed hé
nee alleen jij en dingetje weten het maar hoor
je maakt de hele tijd ijjj foutenquote:Op maandag 22 juli 2013 19:13 schreef Dearest het volgende:
[..]
helemaal niet, doe normaal
dat was 5 minuten geleden mongool
quote:
quote:Op maandag 22 juli 2013 19:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
En ik ga ook niet lopen zoenen Dearest
helemaal niet, bijin is gewoon een goed woordquote:Op maandag 22 juli 2013 19:14 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
je maakt de hele tijd ijjj fouten
waardoor het een beetje dronken overkomt ;s
quote:
quote:Op maandag 22 juli 2013 19:14 schreef Dearest het volgende:
[..]
helemaal niet, bijin is gewoon een goed woord
ok het zijn 2 losse woorden maar /care
Meh. Dat kan ik niet op commandoquote:Op maandag 22 juli 2013 19:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
We hadden je net nodig om ons uit dit gesprek te halen, vertel iets zwertyachtigs!
quote:Op maandag 22 juli 2013 19:16 schreef Dearest het volgende:
[..]
HAHAHAH ik zit me dood te lachen om dit gesprek![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zing in canonquote:Op maandag 22 juli 2013 19:18 schreef Dearest het volgende:
ik heb zin om te zingen maar er is een vriend van mn broertje ;s
ga naar almelo of zoquote:Op maandag 22 juli 2013 19:18 schreef Dearest het volgende:
ik heb zin om te zingen maar er is een vriend van mn broertje ;s
omg ik vond dit helemaal geweldig toenquote:
Dat heb je mij zelf nog verteld weet je nog?quote:Op maandag 22 juli 2013 19:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Echt ?
Niet verwacht, ik wist nog van niks, ken je haar?
quote:Op maandag 22 juli 2013 19:20 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat heb je mij zelf nog verteld weet je nog?
ik schrokquote:Op maandag 22 juli 2013 19:19 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik ga dearest bellen en dan voor haar huis staan
Jij hebt haar gedekt? Weet je dat ook al niet meer?quote:Op maandag 22 juli 2013 19:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Idd :/
Door wie was ze zwanger dan? Of heb ik dat niet gezegd?
quote:Op maandag 22 juli 2013 19:22 schreef Spatieloos het volgende:
Het is dat ik geen beltegoed heb, maar anders zou ik Dearest elke dag bellen.
quote:Op maandag 22 juli 2013 19:21 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij hebt haar gedekt? Weet je dat ook al niet meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |