Voor zo ver ik weet is tyfus niet meer een levensbedreigende ziekte..quote:Op maandag 22 juli 2013 17:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Bestaat nog steeds hoor
Alleen ja, minder slachtoffers dan kanker, maar dan is het nog steeds wel een ziekte!
Nee, eten & seks as usualquote:Op maandag 22 juli 2013 17:16 schreef Stuart het volgende:
Goed, dan nu maar weer over regenpakken en luchtkussens
En over welke kleur hebben we het hier?quote:Op maandag 22 juli 2013 17:17 schreef xcachet het volgende:
Ik heb nu dezelfde nagellak-kleur als mijn shortje op. Ben famous.
Bleuquote:Op maandag 22 juli 2013 17:18 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En over welke kleur hebben we het hier?
Ja maar wanneer worden ze lek onder natuurlijke omstandigheden (verteren ofzo)?quote:Op maandag 22 juli 2013 17:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Tot ze lek zijn en niet meer te repareren zijn
Meestal kun je er wel een paar jaar mee vooruit, maar in jouw geval 5 min de maxquote:Op maandag 22 juli 2013 17:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja maar wanneer worden ze lek onder natuurlijke omstandigheden (verteren ofzo)?
Haha, grappig meneer!!!quote:Op maandag 22 juli 2013 17:20 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Meestal kun je er wel een paar jaar mee vooruit, maar in jouw geval 5 min de max
Plastic verteren? Nee je zwembad zou niet verteren maar hij kan lek worden.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja maar wanneer worden ze lek onder natuurlijke omstandigheden (verteren ofzo)?
Plakkenquote:Op maandag 22 juli 2013 17:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Plastic verteren? Nee je zwembad zou niet verteren maar hij kan lek worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |