quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:47 schreef yvonne het volgende:
Oké, er zijn wat zaken die vanaf nu anders gaan:
Trek je tenen in en kweek wat eelt op je ziel, niet om ieder wissewasje komen huilen.
De SC is er NIET om roddels in te verspreiden, privégegevens te spuien, discussies over de moderatie te houden en verzin zelf nog maar wat er niet in thuishoort.
De Noord Korea verwijzingen zijn erg haha leuk, en de bans die daarop vallen vind ik dan weer haha leuk.
Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit.
Hoofddorpquote:
Thank you so muchquote:Op maandag 22 juli 2013 17:06 schreef nodig het volgende:
[..]
Als ik terugkom maak ik van de eerstvolgende SSSSSTTTTTTTUUUUAAARRRTTTT een heel groot feest
Met deze tyfushitte kom ik de deur niet uitquote:
Duidelijke taalquote:Op maandag 22 juli 2013 17:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Met deze tyfushitte kom ik de deur niet uit
Na de hittegolf ga ik wel weer eens naar buitenquote:
Inderdaadquote:Op maandag 22 juli 2013 17:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Na de hittegolf ga ik wel weer eens naar buiten
Nou ja, 's avonds laat ook nog wel
Tyfus is niet meer.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is een ziekte toch?
Net als kanker, en dat mag zeker weer niet?
Bestaat nog steeds hoorquote:Op maandag 22 juli 2013 17:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Tyfus is niet meer.
Kanker gaan mensen elke dag nog dood aan..
Voor zo ver ik weet is tyfus niet meer een levensbedreigende ziekte..quote:Op maandag 22 juli 2013 17:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Bestaat nog steeds hoor
Alleen ja, minder slachtoffers dan kanker, maar dan is het nog steeds wel een ziekte!
Nee, eten & seks as usualquote:Op maandag 22 juli 2013 17:16 schreef Stuart het volgende:
Goed, dan nu maar weer over regenpakken en luchtkussens
En over welke kleur hebben we het hier?quote:Op maandag 22 juli 2013 17:17 schreef xcachet het volgende:
Ik heb nu dezelfde nagellak-kleur als mijn shortje op. Ben famous.
Bleuquote:Op maandag 22 juli 2013 17:18 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En over welke kleur hebben we het hier?
Ja maar wanneer worden ze lek onder natuurlijke omstandigheden (verteren ofzo)?quote:Op maandag 22 juli 2013 17:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Tot ze lek zijn en niet meer te repareren zijn
Meestal kun je er wel een paar jaar mee vooruit, maar in jouw geval 5 min de maxquote:Op maandag 22 juli 2013 17:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja maar wanneer worden ze lek onder natuurlijke omstandigheden (verteren ofzo)?
Haha, grappig meneer!!!quote:Op maandag 22 juli 2013 17:20 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Meestal kun je er wel een paar jaar mee vooruit, maar in jouw geval 5 min de max
Plastic verteren? Nee je zwembad zou niet verteren maar hij kan lek worden.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja maar wanneer worden ze lek onder natuurlijke omstandigheden (verteren ofzo)?
Plakkenquote:Op maandag 22 juli 2013 17:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Plastic verteren? Nee je zwembad zou niet verteren maar hij kan lek worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |