quote:Op maandag 22 juli 2013 18:26 schreef Toto69 het volgende:
Lekker hele dag voor niks thuisgezeten en gewacht
Hoeft toch ook niet voor een mail of belletje?quote:Op maandag 22 juli 2013 18:26 schreef Toto69 het volgende:
Lekker hele dag voor niks thuisgezeten en gewacht
Voor een telefonisch interview is het wel erg handig om thuis te zijn, zeker als ze 'de hele dag' kunnen bellen en er geen tijd genoemd is.quote:Op maandag 22 juli 2013 18:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet voor een mail of belletje?
ooh, ja dan snap ik het.quote:Op maandag 22 juli 2013 18:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Voor een telefonisch interview is het wel erg handig om thuis te zijn, zeker als ze 'de hele dag' kunnen bellen en er geen tijd genoemd is.
Als ze zoiets zeggen neem je ze toch ook niet serieus of wel?quote:Op maandag 22 juli 2013 18:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Voor een telefonisch interview is het wel erg handig om thuis te zijn, zeker als ze 'de hele dag' kunnen bellen en er geen tijd genoemd is.
Het bemiddel bedrijf vertelde mij dat ze vandaag de hele dag konden bellen. Indien ze niet belden moest ik het bemiddel bedrijf mailen (al gedaan)quote:Op maandag 22 juli 2013 18:29 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Als ze zoiets zeggen neem je ze toch ook niet serieus of wel?
Kan ook de hele week zijn.quote:Op maandag 22 juli 2013 18:31 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nee gisteren, daarom blijft hij vandaag thuis
Zo gaat dat. Als ze je niet moeten hebben vinden sommige mensen het ook wel kunnen om gewoon niks van zich laten horen..quote:Op maandag 22 juli 2013 18:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het bemiddel bedrijf vertelde mij dat ze vandaag de hele dag konden bellen. Indien ze niet belden moest ik het bemiddel bedrijf mailen (al gedaan)
Herkenbaar...quote:Op maandag 22 juli 2013 18:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zo gaat dat. Als ze je niet moeten hebben vinden sommige mensen het ook wel kunnen om gewoon niks van zich laten horen..
hihihihihquote:Op maandag 22 juli 2013 18:31 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nee gisteren, daarom blijft hij vandaag thuis
Nja, ze zouden sowieso bellen voor een interview om kennis te maken, mocht het dan niet bevallen zou het daar bij blijven. Zo is het mij verteld, ik moest hoe dan ook op een belletje rekenen.quote:Op maandag 22 juli 2013 18:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zo gaat dat. Als ze je niet moeten hebben vinden sommige mensen het ook wel kunnen om gewoon niks van zich laten horen..
Tja, you never know..quote:Op maandag 22 juli 2013 18:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nja, ze zouden sowieso bellen voor een interview om kennis te maken, mocht het dan niet bevallen zou het daar bij blijven. Zo is het mij verteld, ik moest hoe dan ook op een belletje rekenen.
Omdat ik Nederland zat ben.quote:Op maandag 22 juli 2013 18:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Tja, you never know..
Waarom eigenlijk een baan in het buitenland?
Slecht..quote:Op maandag 22 juli 2013 18:39 schreef Toto69 het volgende:
Oh ik heb mail.
Ik sta op de lijst om gebeld te worden, dus dat is iets. Ze hebben het ontiegelijk druk dus vandaar dat ik nu niet gebeld ben. Tsja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |