quote:
quote:Nitriet is een stof die ontstaat op basis van nitraat. Nitraat is van nature aanwezig is groenten en drinkwater.
Nitraat is niet direct een gevaar voor de gezondheid. Het risico ligt meer in het feit dat het lichaam nitraat om kan zetten in nitriet. Door het bewaren, bereiden of het eten van groente wordt nitraat gedeeltelijk omgezet in nitriet. Nitriet is sneller schadelijk. En nitriet kan weer omgezet worden in kankerverwekkende nitrosaminen.
Bron: http://www.voedingscentrum.nl/encyclopedie/nitriet.aspx
ja ik ga even 2 uur in de keuken staan voor een beetje lasagnequote:Op maandag 22 juli 2013 18:46 schreef Dearest het volgende:
[..]
sowieso kant-en-klaar lasagnemaak dan zelf of koop iets kant-en-klaars dat nog te vreten is
kan je lezenquote:Op maandag 22 juli 2013 19:00 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ja ik ga even 2 uur in de keuken staan voor een beetje lasagne
ik eet nu al aardappels vlees en groentequote:Op maandag 22 juli 2013 19:01 schreef Dearest het volgende:
[..]
kan je lezen''of koop iets anders kant en klaars dat nog te vreten is''
Je zei niet 'iets anders' dametje.quote:Op maandag 22 juli 2013 19:01 schreef Dearest het volgende:
[..]
kan je lezen''of koop iets anders kant en klaars dat nog te vreten is''
beidequote:Op maandag 22 juli 2013 19:02 schreef Dearest het volgende:
Wordt je natte haar ook droog van koude lucht (ventilator) of werkt het alleen met warme lucht (fohn)geen zin om mn haar te fohnen met deze hitte
quote:Op maandag 22 juli 2013 19:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh zie je dat als flirten.
jaaajaaa, hihi
quote:
meisjes zeggen altijd hihi als ze the d (in dit geval the v) willenquote:Op maandag 22 juli 2013 19:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh zie je dat als flirten.
jaaajaaa, hihi
neequote:Op maandag 22 juli 2013 19:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Houd op emogif, stomme xcachet, kan je jezelf irl persoon niet even oproepen ofzo!
wat?quote:Op maandag 22 juli 2013 19:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Houd op emogif, stomme xcachet, kan je jezelf irl persoon niet even oproepen ofzo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |