Dat noemt men verslaving, m'n ouders werkten in slechte tijden nog wel meer weg dan datquote:Op maandag 22 juli 2013 14:54 schreef borisz het volgende: 3 kratten in de week
Bij de BBQ gister heb ik het netjes bij vier biertjes gehouden. Oke nu met de zomer en een etentje meer gaat de alcoholconsumptie wel omhoog Maar drie kratten in de week krijg ik niet weg
.
Ik snap nooit als je zoiets van dichtbij ziet en je er waarschijnlijk heel veel ellende ervan gehad hebt, je zelf er ook aan toe gaat geven...quote:Op maandag 22 juli 2013 14:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Nja, hij heeft van dichtbij meegemaakt wat drankverslaving kan doen. Beide ouders hier zijn eraan kapot gegaan, geen kattepis. Verder een tof jong hoor, ik spreek hem nog wekelijks![]()
Daarom drink ik helemaal niet (of bij hoge uitzondering), liever een saaie doos dan cirrose of de dood.
Ik heb m'n poten hier onder de airco gegooidquote:Op maandag 22 juli 2013 14:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Pootje baden in een emmertje water. Je moet toch wat.
Of "wie had dat gedacht", of de "roze reclame". Ze zetten KPN, Telfort en T-Mobile in een goed daglicht zoquote:Op maandag 22 juli 2013 14:59 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Die Vodafone reclames.Tyf op met je goeiemoggel.
Bij hem zit het niet in de familie, dat scheelt een stukquote:Op maandag 22 juli 2013 14:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik snap nooit als je zoiets van dichtbij ziet en je er waarschijnlijk heel veel ellende ervan gehad hebt, je zelf er ook aan toe gaat geven...
Nou is verslavingsgevoeligheid wel erfelijk natuurlijk...
Ik hou zelf ook wel van een drankje en kan soms goed doorzakken als ik dat wilVerder, als ik drink, doe ik het goed
, soms een stapje te ver (gelukkig niet vaak
)...
Maar doordeweeks ben ik blij dat ik ermee gekapt ben
Verstandigquote:Op maandag 22 juli 2013 15:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Bij hem zit het niet in de familie, dat scheelt een stuk![]()
Ooit eens geleerd in een verslavingscursus dat ik 80% kans heb om verslaafd te raken, ook daarom pas ik goed op en durf ik alleen te drinken als er iemand in de buurt is die me na het vierde glas een schop richting 7up geeft
Mijn max is 10 biertjes op een avond. Het schijnt dat ik daarin nog minimaal heb gescoord. Je hoort wel eens van die verhalen van 20 biertjes, nou ik krijg het niet weg.quote:Op maandag 22 juli 2013 14:59 schreef SilentChaos het volgende:
Ik hou zelf ook wel van een drankje en kan soms goed doorzakken als ik dat wilVerder, als ik drink, doe ik het goed
, soms een stapje te ver (gelukkig niet vaak
)...
Maar doordeweeks ben ik blij dat ik ermee gekapt ben
Blijkt goed te werken jaquote:Op maandag 22 juli 2013 15:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb maar bakken water in de vriezer gezet, zover er nog ruimte in de vriezer was. Dat straks voor de ventilator zetten, soort van aircoHoop ik dan
Hier heb ik het van beide kanten in de familie, liters per week gingen erdoor. Alles ontkennen, de boel verstoppen, echt verslavingsgedrag. Daarom ben ik qua werk ook in die hoek terechtgekomen en heb ik in m'n laatste opleiding veel verslavingszorg gehad, ik wil het ooit kunnen begrijpenquote:Op maandag 22 juli 2013 15:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Verstandig![]()
Ik weet niet hoe het bij mijn familie zitMijn pa heeft in z'n diensttijd aardig wat weggetikt, maar nu eigenlijk alleen in het weekend af en toe, hoogstens 2, rum-cola...
M'n moeder drinkt alleen maar thee...
Ik heb alleen 1 oom die er wel van houdt, maar niet in hele erge vorm (meer)
Dat werkt!quote:Op maandag 22 juli 2013 15:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb maar bakken water in de vriezer gezet, zover er nog ruimte in de vriezer was. Dat straks voor de ventilator zetten, soort van aircoHoop ik dan
Heb ik nooit begrepen...20 bier... Ik drink er denk ik ongeveer 10 op een goede kroegavond...Verdeeld over een uur of 4 verdeeld...quote:Op maandag 22 juli 2013 15:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Mijn max is 10 biertjes op een avond. Het schijnt dat ik daarin nog minimaal heb gescoord. Je hoort wel eens van die verhalen van 20 biertjes, nou ik krijg het niet weg.
En daarbij ga ik liever naar de Jopenkerk voor drie goede bieren dan 20 pilskes.
Ja dat zijn wel de symptomen jaquote:Op maandag 22 juli 2013 15:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier heb ik het van beide kanten in de familie, liters per week gingen erdoor. Alles ontkennen, de boel verstoppen, echt verslavingsgedrag. Daarom ben ik qua werk ook in die hoek terechtgekomen en heb ik in m'n laatste opleiding veel verslavingszorg gehad, ik wil het ooit kunnen begrijpen
Vriendin van mij is ook zoquote:Op maandag 22 juli 2013 15:06 schreef ieniminimuis het volgende:
1 glas wijn; ik kom los. 2 glazen; aangeschoten en bij 4-5 glazen kun je me naar huis brengen.
Dat is het hem vaak ookquote:Op maandag 22 juli 2013 15:15 schreef SilentChaos het volgende:
Ja dat zijn wel de symptomen ja... Dan ben je al aardig ver heen
Vaak zit er wel een diepere gedachte achter... angst, onzekerheid etc etc.... maar goed, dat weet jij ook
Daar denkt Muis heel anders over... de mutsquote:Op maandag 22 juli 2013 15:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat is het hem vaak ook![]()
Helaas heeft dat ook allemaal impact op de koters die je krijgt, het heeft hier nog steeds veel invloed. Het heeft me gemaakt tot wie ik nu ben, zeker de negatieve shit die ik meesleur![]()
Maar goed. Het is mooi weer gelukkig!
Wat?quote:Op maandag 22 juli 2013 15:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Daar denkt Muis heel anders over... de muts
Dit is toch fantastischquote:Op maandag 22 juli 2013 15:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat?
Het is prutweer. Het is hier buiten 35 graden in de schaduw. Het zit wel goed met je prachtig weer.
Als ik 30+ temperaturen wil verhuis ik wel richting in het zuiden.
Ik vond ook al dat het op Justin Timberlake....quote:
Geeft niks, ieder z'n meug. En er klaagt niets zo lekker als over het weerquote:Op maandag 22 juli 2013 15:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Daar denkt Muis heel anders over... de muts
Of het andere geslachtquote:Op maandag 22 juli 2013 15:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Geeft niks, ieder z'n meug. En er klaagt niets zo lekker als over het weer
Niets mis met mannen. Vrouwen daarentegenquote:
Delfts blauw?quote:
quote:Op maandag 22 juli 2013 15:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies, al mopper ik daar niet zoveel over
quote:
twitter:Domien twitterde op maandag 22-07-2013 om 15:06:36Dus ik stond voor een gesloten hotel, vorige week zaterdag. Gelukkig heeft @BestWesternNL inmiddels voor een prima oplossing gezorgd. Dank! reageer retweet
Patsertwitter:Domien twitterde op maandag 22-07-2013 om 15:08:08@IkBart Factuurtje met drie nullen. Ik blij. reageer retweet
¤ 00,01 is ook 3 nullen.quote:Op maandag 22 juli 2013 15:35 schreef Holenmens het volgende:
twitter:Domien twitterde op maandag 22-07-2013 om 15:06:36Dus ik stond voor een gesloten hotel, vorige week zaterdag. Gelukkig heeft @BestWesternNL inmiddels voor een prima oplossing gezorgd. Dank! reageer retweet
Patsertwitter:Domien twitterde op maandag 22-07-2013 om 15:08:08@IkBart Factuurtje met drie nullen. Ik blij. reageer retweet
ik kocht vorige week een boek voor m'n vakantie over anderhalve week, maar die had ik in twee dagen al uitquote:Op maandag 22 juli 2013 15:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga denk ik mijn boek uitlezen ofzo. Ik hoef nog maar 200 blz. Dan heb ik een mooi record van 4 dagen voor 1 boek te pakken
Domienquote:Op maandag 22 juli 2013 15:35 schreef Holenmens het volgende:
quote:
Niks geen vakantie. Had het even druk met andere dingenquote:
Tour kijken?quote:Op maandag 22 juli 2013 16:20 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Niks geen vakantie. Had het even druk met andere dingen
Oaquote:
*fappen*?quote:Op maandag 22 juli 2013 16:20 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Niks geen vakantie. Had het even druk met andere dingen
studievrienden op bezoekquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
quote:Op maandag 22 juli 2013 16:22 schreef henkde_j het volgende:
[..]
studievrienden op bezoekSaai hoor, soms is het juist leuk, zo'n dubbelloops jachtgeweerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op maandag 22 juli 2013 16:22 schreef henkde_j het volgende:
[..]
studievrienden op bezoekSamen bier drinken. Top dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:sander3fm twitterde op maandag 22-07-2013 om 16:27:55Hoelaat begint de etappe vandaag? reageer retweet
Haha goeden garp man.twitter:Domien twitterde op maandag 22-07-2013 om 16:28:43@sander3fm Half zes. Dan roep ik tegen de barman, vanaf het terras, 'ey! Tappe!' reageer retweet
Domien probeert de laatste tijd grappig te zijn op Twitterquote:Op maandag 22 juli 2013 16:29 schreef Pino112 het volgende:
twitter:sander3fm twitterde op maandag 22-07-2013 om 16:27:55Hoelaat begint de etappe vandaag? reageer retweet
Haha goeden garp man.twitter:Domien twitterde op maandag 22-07-2013 om 16:28:43@sander3fm Half zes. Dan roep ik tegen de barman, vanaf het terras, 'ey! Tappe!' reageer retweet
quote:Op maandag 22 juli 2013 16:33 schreef Holenmens het volgende:
[ afbeelding ]
Anne (links). Hier wordt zometeen mee geflirt.
Nu EW nog.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:38 schreef Holenmens het volgende:
[..]
Coen en Sander hebben binnenkort ook nieuwe![]()
http://now.3fm.nl/user/coen3fm/view/15603812
Ja of gewoon weg, kan/mag ook.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:40 schreef Holenmens het volgende:
[..]
Dat moet sowieso helemaal op de schop.
Toedels!quote:Op maandag 22 juli 2013 16:42 schreef SilentChaos het volgende:
Over weggaan gesproken, ik ga naar huis.
Minthquote:
quote:Op maandag 22 juli 2013 16:44 schreef Holenmens het volgende:
https://twitter.com/UPC/status/359322673446260736
Zo voorspelbaar
twitter:vonloghausen twitterde op maandag 22-07-2013 om 16:44:42@UPC 'sochtends tussen 3:25 en 4:04. reageer retweet
Ben ik zo gemist?quote:
quote:
"'Nee' heb je, he"quote:Op maandag 22 juli 2013 16:55 schreef ddx het volgende:
Ook lekker om het op deze manier te doen als je al goede vrienden bent...
Nee, hoort bij de repoquote:Op maandag 22 juli 2013 17:02 schreef henkde_j het volgende:
Die muziek onder het nieuws
Doet Timur dat?
Weer SBS niveautjequote:
Ik hou d'r wel vanquote:
Oh daar had ik je ook wel aan kunnen helpenquote:Op maandag 22 juli 2013 17:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb Zac Brown Band ontdektWat een muziek
![]()
quote:Op maandag 22 juli 2013 17:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh daar had ik je ook wel aan kunnen helpen
Top band inderdaad!
Jezus.quote:
das, ehm, op tijd.quote:Op maandag 22 juli 2013 19:02 schreef Evertjan het volgende:
http://www.oogtv.nl/2013/(...)-verkoop-pepernoten/
mmm pepernoten!!
RIP aan de 538-luisteraars.twitter:538 twitterde op maandag 22-07-2013 om 20:03:38Thanks voor alle votes! Best Song Ever van @Onedirection = gemaakt met 82,6%! Ga je vaker horen! #538radio reageer retweet
One Way or another kutcover heb ik ook tering vaak gehoord op 3fmquote:Op maandag 22 juli 2013 20:09 schreef Pino112 het volgende:
RIP aan de 538-luisteraars.twitter:538 twitterde op maandag 22-07-2013 om 20:03:38Thanks voor alle votes! Best Song Ever van @Onedirection = gemaakt met 82,6%! Ga je vaker horen! #538radio reageer retweet
ik heb maken gestemt want het is een supergoet leidjequote:Op maandag 22 juli 2013 20:09 schreef Pino112 het volgende:
Ik niet.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:51 schreef Holenmens het volgende:
Ik vind Domien in de avond stukken beter om aan te horen dan 's ochtends
jup en ook beter dan als iemand anders bij EWquote:Op maandag 22 juli 2013 20:51 schreef Holenmens het volgende:
Ik vind Domien in de avond stukken beter om aan te horen dan 's ochtends
Op 3FM?quote:Op maandag 22 juli 2013 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Straks Bloc Party live lees ik op facebook. Bah.
Hoe fout is dat, hebben we sinds vorige week eindelijk tv (alles-in-1) van Ziggo, is Kermis FM op het event kanaalquote:
quote:Op maandag 22 juli 2013 21:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Hoe fout is dat, hebben we sinds vorige week eindelijk tv (alles-in-1) van Ziggo, is Kermis FM op het event kanaal![]()
Ja.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:33 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeedenavond![]()
[..]
Op 3FM?
idd net een takkeweer, volle bak onweer hier in Heerlen
nice!quote:
Vergane glorie. Doet me pijn om te zeggen..quote:Op maandag 22 juli 2013 21:53 schreef Timo20 het volgende:
[..]
nice!
Op Werchter was `t wel een hele dikke party
Grapjasquote:Op maandag 22 juli 2013 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vergane glorie. Doet me pijn om te zeggen..
een maand geleden op Best Kept Secret. Oude nummers waren best leuk en dansbaar, maar Kele had er weer eens absoluut geen zin in en die band moet er echt mee uitscheien. Echt geen synergie. Dat Tung vervangen is door die NYPC-drumster zegt voldoende.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:59 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Grapjas
Duidelijk dat je er niet bij was en dat je ze,blijkbaar, nog niet live hebt gezien
Persoonlijke smaak ken je niet?quote:Op maandag 22 juli 2013 21:59 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Grapjas
Duidelijk dat je er niet bij was en dat je ze,blijkbaar, nog niet live hebt gezien
Nou dat was op Werchter dus echt niet het geval. Kele had er zichtbaar (en we stonden niet eens vooraan) veel zin in, en die drumster vond ik topquote:Op maandag 22 juli 2013 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
een maand geleden op Best Kept Secret. Oude nummers waren best leuk en dansbaar, maar Kele had er weer eens absoluut geen zin in en die band moet er echt mee uitscheien. Echt geen synergie. Dat Tung vervangen is door die NYPC-drumster zegt voldoende.
Tuurlijk wel maar het vergane glorie noemen vind ik onzin. Ze gaan nog steeds als een malle en ook die nieuwe single Ratchet was erg goed livequote:
nee dat wist ik niet bedanktquote:Op maandag 22 juli 2013 22:02 schreef Stefan het volgende:
Weten jullie dat half 3FM deze week draait op Kermis FM in Tilburg?
Te zien op kanaal dertien van Ziggo of via internet
TV / Kermis FM
Tof, dank je!quote:Op maandag 22 juli 2013 22:02 schreef Stefan het volgende:
Weten jullie dat half 3FM deze week draait op Kermis FM in Tilburg?
Te zien op kanaal dertien van Ziggo of via internet
TV / Kermis FM
Nee...quote:
Nu draait IT Nerd Elgerquote:
speech?quote:Op maandag 22 juli 2013 22:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee...![]()
Maar de airco staat wel te loeien, voelde een trots momentje omdat ik eraan dacht![]()
Nu de speech voorbereiden.
Ik luister nietquote:
Omdat ik aan de airco dacht natuurlijkquote:
a lol ik snapte er al niks vanquote:Op maandag 22 juli 2013 22:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik luister niet
[..]
Omdat ik aan de airco dacht natuurlijk
MUZ / Ein abend in Wien (De Doelen, R'dam in 1991)quote:Op maandag 22 juli 2013 22:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waarvan en wie allemaal?
Ik luister niet.
Sander ís dan ook beter dan Roos.quote:Op maandag 22 juli 2013 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sander draait meteen veel beter dan Roos.
Fuck Buttons, ikke tevreden.
Dat is ook wel weer zo.quote:
Pijnlijk.quote:Op maandag 22 juli 2013 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oeioeioei, dat was echt een dik hoorbare fout bij de gitaar
1 van atzegod.quote:
het was erop wachten.quote:
Zeg dat wel jaquote:
quote:Op maandag 22 juli 2013 23:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
My baby came down from Romania.
Disko Disko Partizani
quote:
Omdat z'n haar?quote:
Dat welquote:
Wel handig dat dat kind in komkommertijd wordt geboren iddquote:
mijn dag kan al niet meer stukquote:
Nou bij deze danquote:Op maandag 22 juli 2013 17:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]En dat doe je dan niet?
Ik ga mijn moeder maar eens verrassen met deze muziek aankomend weekend.
Op de radio was alles wel gewoon goed, maar het lag aan de webcam. Sowieso doet de technicus alles zelf nog om 10:00 uur, dus aan Domien lag het nietquote:
Nee, ga ik zo opzoeken...quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou bij deze danAl bekend met Josh Thompson?
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Stiekem vind ik het wel een leuke plaat van John Mayer
De webcam moeten ze om 10 uur altijd weer even terug omschakelen van de GIEL-instellingen + Beeldspraak-backstage naar de reguliere uitzending, en dat kan soms gepaard gaan met wat rare dingetjes ja.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:07 schreef Holenmens het volgende:
[..]
Op de radio was alles wel gewoon goed, maar het lag aan de webcam. Sowieso doet de technicus alles zelf nog om 10:00 uur, dus aan Domien lag het niet
Dat is de bedoeling van een jingle.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:25 schreef henkde_j het volgende:
Waarom zijn al die jingles eigenlijk altijd intens kut
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:28 schreef Holenmens het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=699638796729187
quote:
Speciaal voor Fok!kersquote:
Domien als voice-overtwitter:Domien twitterde op dinsdag 23-07-2013 om 14:31:18Binnenkort bij @omroepBNN op Nederland 1: een nieuw seizoen #DACVN. Het derde seizoen mag ik voiceoveren! @SkyhighTV http://t.co/dvQEU1JxzH reageer retweet
Sowieso dat programmaquote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:32 schreef Holenmens het volgende:
Domien als voice-overtwitter:Domien twitterde op dinsdag 23-07-2013 om 14:31:18Binnenkort bij @omroepBNN op Nederland 1: een nieuw seizoen #DACVN. Het derde seizoen mag ik voiceoveren! @SkyhighTV http://t.co/dvQEU1JxzH reageer retweet
![]()
Zij heeft echt een perfect lichaamquote:
Hoiquote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zij heeft echt een perfect lichaam
En ook nog een leuk koppie ook
Yup, dan weer je het zeker!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:54 schreef SilentChaos het volgende:
"Ik vind het een hele aardige jongen..."
Dan weer je al genoeg
Dit is iets wat elke man snapt? Mooi dan kan het gebruiken als ik iemand niet zo leuk vind.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:54 schreef SilentChaos het volgende:
"Ik vind het een hele aardige jongen..."
Dan weer je al genoeg
Klopt, maar een zwembadje gaf verkoelingquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoi
Je had het vast te druk met warm hebben.
Uh, oke...quote:
Vind het altijd net het autistische broertje van Gerrit Hiemstraquote:
DUS HIJquote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:21 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Vind het altijd net het autistische broertje van Gerrit Hiemstra
IK VIND HET NOGAL WAT!!!11!quote:
Lelystad, Almere, leidschenveen, Amstelveen, ypenburg... Bah... Verschrikkelijk idd!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:30 schreef borisz het volgende:
in 1 vandaag een item over inwonerskrimp.
In Lelystad vertrekken meer mensen dan er komen. Ja logisch in Lelystad wil je ook niet dood gevonden worden.
Amstelveen heeft wel ok stukjes, de rest..quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Lelystad, Almere, leidschenveen, Amstelveen, ypenburg... Bah... Verschrikkelijk idd!
Ik word liever nergens dood gevondenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:30 schreef borisz het volgende:
in 1 vandaag een item over inwonerskrimp.
In Lelystad vertrekken meer mensen dan er komen. Ja logisch in Lelystad wil je ook niet dood gevonden worden.
Mag ik naar jullie toe?quote:
sta je dan ook buiten in de regen?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Het gaat zo hard, tis niet normaal.
Mijn douche gaat niet eens zo hard.
Iedereen is welkom om ervan te genieten!
Ik overweeg het welquote:
Met SBS6 op je tv zeker.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:21 schreef henkde_j het volgende:
Geen regen![]()
Ik wil weer buiten slapen vannacht
Ik wil ûs Pyt in de tuin!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:23 schreef Evertjan het volgende:
Het is blauw, en het is licht?Het is donkerblauw, daarna lichtblauw om vervolgens geel te worden. Rara, wat zijn dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Het is donkerblauw, daarna lichtblauw om vervolgens geel te worden. Rara, wat zijn dat?je kon er niet om lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:23 schreef Evertjan het volgende:
Het is blauw, en het is licht?Pino.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stiekem wel, maar dat zou ik hier nooit durven neerzetten.quote:
Nee dat zijn big bird en Pinoquote:
Nee, alleen de mannen langs de zijlijn...quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit is iets wat elke man snapt? Mooi dan kan het gebruiken als ik iemand niet zo leuk vind.
Vakantiefax onderwegquote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee, alleen de mannen langs de zijlijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |