Ik heb al een beetje aangegeven waar ik denk dat hier de crux zit, dus ik zou zeggen: lees terug.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:40 schreef El_Matador het volgende:
De belachelijke "straffen" ook niet. De verhoudingen die COMPLEET zoek zijn;
- rijd op een verlaten snelweg om 3:00 55 km/u te hard en je bent je rijbewijs en auto kwijt
- rijd eerst 15 keer als een wegpiraat, de 16e keer een kind dood en je mag 240 uur schoffelen (dus noch cel- noch financiele straf, noch dat je je auto kwijt bent)
Wie dit niet belachelijk krom en beledigend voor dodelijke onschuldige verkeersslachtoffers vindt, is niet goed bij zijn hoofd.
Des te erger dus! Het is dus gewoon een manier van de "rechtspraak" om er makkelijk vanaf te komen; hoppa op het bordje van de volgende rechter die zich over "waardevolle immigrant Milen Y-chromosoompje teveel" moet buigen. En dat die persoon erna dan daadwerkelijk veroordeeld wordt, die kans is dus ook nog es heel klein?!quote:Op maandag 22 juli 2013 16:41 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het is allemaal niet zo automatisch en het is niet zo dat het alleen maar bij hetzelfde vergrijp is, maar het moet wel om iets vergelijkbaars gaan. Het is dus niet zo dat als je vervolgens wordt betrapt op wildplassen dat het dan meegenomen zal worden. En het is dus ook niet zo dat hij bij een vergelijkbaar vergrijp per definitie 4 maanden er bovenop krijgt.
De term is bijna misleidend...
Ik had niet het gevoel dat ik je blij zou maken met mijn antwoord en dat is dan wel juist gebleken.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:45 schreef El_Matador het volgende:
Des te erger dus! Het is dus gewoon een manier van de "rechtspraak" om er makkelijk vanaf te komen; hoppa op het bordje van de volgende rechter die zich over "waardevolle immigrant Milen Y-chromosoompje teveel" moet buigen. En dat die persoon erna dan daadwerkelijk veroordeeld wordt, die kans is dus ook nog es heel klein?!
Maar die 4 maanden zijn in theorie bovenop de volgende straf, die wordt in interpretatie meegenomen in de volgende zaak (maar dan alleen de gearchiveerde versie, niet de versie voorafgaand aan deze zaak)?
De term is toch niet "bijna misleidend" dan, maar gewoonweg totaal zinloos.
Ik word sowieso niet zo blij van de status quo. En nog minder van hen die die verdedigen of zich erachter verschuilen. Jij legt hem uit, waarvoor dank. Alleen ben ik het met die realiteit niet eens; daarom vind ik voor verandering gaan in dit geval door de -terechte- boosheid te uiten met wat stoelen te verkiezen boven gedwee afwachten en pootjes geven.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:28 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik had niet het gevoel dat ik je blij zou maken met mijn antwoord en dat is dan wel juist gebleken.
Als de wetten van je land je niet aanstaan moet je maar verhuizen? Wat dacht je van de wetten aanpassen naar hoe je ze wil hebben en je inzetten om het land in te richten zodat het zoveel mogelijk strookt met jouw wensen?quote:Op maandag 22 juli 2013 13:04 schreef timmmmm het volgende:
Heb je dat niet, vind je dat dit veel te laag is, verschrikkelijk en alles, ga dan weg. ALs de wetten en regels en hoe die nageleefd worden door het gerechtelijk apparaat je niet bevallen, wat doe je hier dan nog?
3 jaar rij-ontzegging. Goeie vraag, wat houdt dat in? Je rijbewijs fysiek kwijt, of "verboden een gemotoriseerd voertuig te besturen". Zo te zien is hij zijn auto niet kwijt, of hij haalt een nieuwe dan wel een nieuw vals kenteken.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Is hij nou wel zijn rijbewijs voorgoed kwijt? Of dat ook niet eens?
quote:Op maandag 22 juli 2013 17:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
3 jaar rij-ontzegging. Goeie vraag, wat houdt dat in? Je rijbewijs fysiek kwijt, of "verboden een gemotoriseerd voertuig te besturen". Zo te zien is hij zijn auto niet kwijt, of hij haalt een nieuwe dan wel een nieuw vals kenteken.
In ieder geval is niemand veilig op straat, want er wordt geen enkele vrijheidsberoving aan de dader gegeven. Helaas.
En dan wel zeiken op Nederlanders die in WOII hun heil elders zochten en niet vochten tegen de nazi's.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:41 schreef Dagonet het volgende:
Ik vind dat zo'n bizarre gedachtegang "ga dan weg". Met zo'n instelling was slavernij nooit afgeschaft.
Voorgoed zal juridisch niet gaan en praktisch lost het nog niks op. Die gastjes schrikken daar echt niet van, die halen gewoon een auto op andermans naam waar ze zonder rijbewijs in stappen.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ze hadden hem toch op zijn minst zijn rijbewijs voorgoed moeten afpakken, idioot gewoon...
Ook dat zal vast niet helpen. Gooi hem gewoon de grens over voor een paar jaar, laat hem zich eerst maar in een ander land bewijzen, dan maggie weer terugkomen.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:45 schreef El_Matador het volgende:
Het enige wat zou werken is een celstraf van een jaar of 5 om hem her op te voeden en lekker veel plaatjes en filmpjes van dodelijke verkeersslachtoffers laten zien. Laat hem bloeden zoals hij een 13-jarig leven heeft weggenomen en de familie kapot heeft gemaakt.
5 jaar zou ik wel terecht vinden in dit geval én rijbewijs afpakken mag er van mij ook bij, tuurlijkquote:Op maandag 22 juli 2013 17:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Voorgoed zal juridisch niet gaan en praktisch lost het nog niks op. Die gastjes schrikken daar echt niet van, die halen gewoon een auto op andermans naam waar ze zonder rijbewijs in stappen.
Het enige wat zou werken is een celstraf van een jaar of 5 om hem her op te voeden en lekker veel plaatjes en filmpjes van dodelijke verkeersslachtoffers laten zien. Laat hem bloeden zoals jij een 13-jarig leven heeft weggenomen en de familie kapot heeft gemaakt.
Dat ben ik helemaal met je eens, maar er is door Brussel besloten dat Bulgaren vrij naar Nederland mogen komen per 1 januari 2014. Dus ook dat is praktisch gezien geen enkele oplossing.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ook dat zal vast niet helpen. Gooi hem gewoon de grens over voor een paar jaar, laat hem zich eerst maar in een ander land bewijzen, dan maggie weer terugkomen.
Het is neem ik aan een rij-ontzegging, want het rijbewijs zal in zijn geval niet door Nederland uitgegeven zijn. En de NL rechter kan niet beslissen over het uitgeven van een rijbewijs door een ander land en of de rij-ontzegging in NL ook gaat gelden voor andere landen waag ik te betwijfelen, maar het kan zijn dat dat inmiddels binnen de EU is geregeld.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Is hij nou wel zijn rijbewijs voorgoed kwijt? Of dat ook niet eens?
Waar moet je zo'n gast heenschoppen dan? Je kan toch niet iedereen die de wet overtreedt het landquote:Op maandag 22 juli 2013 17:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ook dat zal vast niet helpen. Gooi hem gewoon de grens over voor een paar jaar, laat hem zich eerst maar in een ander land bewijzen, dan maggie weer terugkomen.
het argument van de D66-rechter zal zijn geweest dat een celstraf zijn belangrijke studie kernfysica in de weg stond. Deze verrijker voor Nederland zou ongenadig hard gestraft worden daardoor.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
5 jaar zou ik wel terecht vinden in dit geval én rijbewijs afpakken mag er van mij ook bij, tuurlijk
stappen ze gewoon in de auto dat soort gasten maar iedere keer als hij gepakt wordt weer
even straffen misschien? Dit slaat natuurlijk helemaal nergens op.
Maar geldt dat ook als je op basis van het strafrecht iemand weer buitensluit? Op voorhand mag je dus niemand uitsluiten, maar na bewezen wangedrag mag je iemands vrijheid beperken, dan is verbanning een mindere inperking van vrijheid van celstraf tenslotte.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:49 schreef El_Matador het volgende:
Dat ben ik helemaal met je eens, maar er is door Brussel besloten dat Bulgaren vrij naar Nederland mogen komen per 1 januari 2014. Dus ook dat is praktisch gezien geen enkele oplossing.
Op basis waarvan vind jij dat? Wat ik tot nu toe heb gezien en gelezen heeft het er alle schijn van dat de fietser voorrang had moeten verlenen en de vraag of hij harder reed dan toegestaan staat ook nog open.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ze hadden hem toch op zijn minst zijn rijbewijs voorgoed moeten afpakken, idioot gewoon...
Ah... kernfysica nog welquote:Op maandag 22 juli 2013 17:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
het argument van de D66-rechter zal zijn geweest dat een celstraf zijn belangrijke studie kernfysica in de weg stond. Deze verrijker voor Nederland zou ongenadig hard gestraft worden daardoor.
Dat kan natuurlijk wel, als je maar de wil hebt de status quo te veranderen. En precies dat is het probleem op het Oude Continent.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Waar moet je zo'n gast heenschoppen dan? Je kan toch niet iedereen die de wet overtreedt het land
uitschoppen?leuk als ieder land dat gaat doen, krijg je alle criminelen uit andere lander hier,
want zoiets werkt natuurlijk wel 2 kanten op.
Dan toch eerder bij roofovervallers om maar eens een groep te noemen die ik toch wel iets misdadiger vind.quote:
Het is een algemeen bekend gegeven dat Bulgaren van 21 die 16 maal te hard en gevaarlijk rijden uitmunten op de universiteit en een ongelooflijk positieve bijdrage aan Nederland leveren, wist je dat niet?quote:Op maandag 22 juli 2013 17:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah... kernfysica nog welnou, nou
quote:Op maandag 22 juli 2013 17:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk wel, als je maar de wil hebt de status quo te veranderen. En precies dat is het probleem op het Oude Continent.
Ik denk dat Nederland er netto drastisch op vooruitgaat; zoveel landen zullen niet hetzelfde doen, en Joran zou ook in Nederland achter de tralies gaan. Drugs"criminaliteit" in landen als Singapore en Dominicaanse Republiek zou de "daders" in Nederland vrij op straat laten rondlopen, maar ook die landen zullen dat niet snel doen.
Ernstige geweldscriminaliteit, draaideurcriminelen en ander tuig; NLse nationaliteit afpakken en over de grenzen van Schengen trappen.
Nee weer iets bijgeleerdquote:Op maandag 22 juli 2013 17:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is een algemeen bekend gegeven dat Bulgaren van 21 die 16 maal te hard en gevaarlijk rijden uitmunten op de universiteit en een ongelooflijk positieve bijdrage aan Nederland leveren, wist je dat niet?
Hopelijk gooit zijn advocaat het op de "dode hoek" theoriequote:Op maandag 22 juli 2013 17:51 schreef DS4 het volgende:
[..]
Op basis waarvan vind jij dat? Wat ik tot nu toe heb gezien en gelezen heeft het er alle schijn van dat de fietser voorrang had moeten verlenen en de vraag of hij harder reed dan toegestaan staat ook nog open.
Gewoon de grens over bij België of Duitsland. Komen ze terug, dan zet je ze in Rusland op een vliegveld neer.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Waar moet je zo'n gast heenschoppen dan?
Niet eens de nationaliteit afpakken (je kan mensen niet statenloos maken), gewoon de toegang tot het land ontzeggen voor een paar jaar. Zoals je eigenlijk ook doet met celstraf maar dan noem je al het buitenland gewoon de cel.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:52 schreef El_Matador het volgende:
Ernstige geweldscriminaliteit, draaideurcriminelen en ander tuig; NLse nationaliteit afpakken en over de grenzen van Schengen trappen.
Dat werkt zo goed met die open grenzen.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:57 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Niet eens de nationaliteit afpakken (je kan mensen niet statenloos maken), gewoon de toegang tot het land ontzeggen voor een paar jaar.
Eerst eens naar het OM dat deze idioot lage straffen eist.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:58 schreef Zienswijze het volgende:
En terecht dat ze boos zijn. Ze zouden diestoelen eigenlijk naar die D66-rechtertjes moet gooien.
Werd niet slechts 4% van de verkrachtingszaken opgelost? Dan kun je het binnenstromen over Hazeldonk of Heerlen echt niet tegenhouden. Schengen uit wel, maar dat geldt dan weer niet voor Bulgaren (vanaf 1-1-2014)...quote:Op maandag 22 juli 2013 17:56 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Gewoon de grens over bij België of Duitsland. Komen ze terug, dan zet je ze in Rusland op een vliegveld neer.
Op een gegeven moment zal je toch wel leren je te gedragen omdat je anders compleet afgesloten van de wereld bent.
Dat ook eigenlijk inderdaad.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Eerst eens naar het OM dat deze idioot lage straffen eist.
Ik heb begrepen dat die aan heeft gegeven dat het slachtoffer plotseling zonder te kijken linksaf sloeg en daarmee de weg over stak.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:55 schreef opgebaarde het volgende:
Hopelijk gooit zijn advocaat het op de "dode hoek" theorie
hoezo gaat dat nou niet, autorijden is geen recht hoorquote:Op maandag 22 juli 2013 17:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Voorgoed zal juridisch niet gaan en praktisch lost het nog niks op. Die gastjes schrikken daar echt niet van, die halen gewoon een auto op andermans naam waar ze zonder rijbewijs in stappen.
Het enige wat zou werken is een celstraf van een jaar of 5 om hem her op te voeden en lekker veel plaatjes en filmpjes van dodelijke verkeersslachtoffers laten zien. Laat hem bloeden zoals hij een 13-jarig leven heeft weggenomen en de familie kapot heeft gemaakt.
Hoeft ook niet, zolang ze zich maar weer gedragen is het effect al bereikt. Gedragen ze zich niet gooi je ze eerst even kort in de cel en daarna uit een stilstaand vliegtuig.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Werd niet slechts 4% van de verkrachtingszaken opgelost? Dan kun je het binnenstromen over Hazeldonk of Heerlen echt niet tegenhouden. Schengen uit wel, maar dat geldt dan weer niet voor Bulgaren (vanaf 1-1-2014)...
Nog iemand die mist dat het om een eis gaat.quote:Op maandag 22 juli 2013 18:03 schreef Life2.0 het volgende:
De rechters hebben hier een goede keuze gemaakt,
Dat laatste voorstel is eng met onze huidige koningin...quote:Op maandag 22 juli 2013 18:06 schreef Dagonet het volgende:
Gedragen ze zich niet gooi je ze eerst even kort in de cel en daarna uit een stilstaand vliegtuig.
Daarom vermeldde ik expliciet dat het uit een stilstaand vliegtuig moest zijn.quote:Op maandag 22 juli 2013 18:08 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat laatste voorstel is eng met onze huidige koningin...
Mag niet van het Heilige Brussel. We zijn de controle over ons land kwijt.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Jij bent werkelijk zo naief dat je denkt dat "ontzeggen van rijden" of "ontzeggen van toegang tot Nederland" een 21-jarig kutBulgaartje tegenhoudt??quote:Op maandag 22 juli 2013 18:06 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, zolang ze zich maar weer gedragen is het effect al bereikt. Gedragen ze zich niet gooi je ze eerst even kort in de cel en daarna uit een stilstaand vliegtuig.
Mag daar dan een Canadees hulpverleningsteam overheen? Ja?quote:Op maandag 22 juli 2013 18:09 schreef Re het volgende:
stilstaand vliegtuig? dan flikker je ze op de landingsbaan of zo?
Doorgaans staan ze niet in het stadscentrum...quote:Op maandag 22 juli 2013 18:09 schreef Re het volgende:
stilstaand vliegtuig? dan flikker je ze op de landingsbaan of zo?
Dat is niet waar, tenslotte kunnen en worden er ook (niet vaak genoeg) extreme imams het land uitgezet als ongewenste vreemdeling. Dan moet je mensen ook het land uit kunnen zetten op basis van het strafrecht, ook al betreft het je eigen inwoners.quote:Op maandag 22 juli 2013 18:10 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Mag niet van het Heilige Brussel. We zijn de controle over ons land kwijt.
Ja, flikker ze 5 jaar in de cel. Komen ze verrotter naar buiten dan dat ze naar binnen zijn gegaan. Het is maar wat je onder helpen verstaat.quote:Op maandag 22 juli 2013 18:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij bent werkelijk zo naief dat je denkt dat "ontzeggen van rijden" of "ontzeggen van toegang tot Nederland" een 21-jarig kutBulgaartje tegenhoudt??![]()
Kom op man, ik ken je als een intelligentere forummer.
En daarbij is de pakkans drastisch laag, wat ik met mijn vergelijking met verkrachting (een van de meest ingrijpende delicten) al aangaf.
Het enige wat helpt is dus celstraf (zeker weten dat hij geen slachtoffers kan maken) en in het geval van immigranten van buiten Schengen ze buiten die mooie handelszone trappen.
Welke extreme Imam is uitgezet binnen de EU?quote:Op maandag 22 juli 2013 18:12 schreef Dagonet het volgende:
Dat is niet waar, tenslotte kunnen en worden er ook (niet vaak genoeg) extreme imams het land uitgezet als ongewenste vreemdeling. Dan moet je mensen ook het land uit kunnen zetten op basis van het strafrecht, ook al betreft het je eigen inwoners.
Schengen gaat over vrij vestigingsverkeer maar dat wil niet zeggen dat Schengen ook strafrechtelijke uitzetting verbiedt.
Celstraf werkt natuurlijk niet, het lijkt er ook niet op dat de financiele consquenties van zijn gedrag in het verkeer enig positief invloed had op zijn handelen.quote:Op maandag 22 juli 2013 18:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het enige wat helpt is dus celstraf (zeker weten dat hij geen slachtoffers kan maken) en in het geval van immigranten van buiten Schengen ze buiten die mooie handelszone trappen.
Het is inderdaad een feest. Maar ik boek toch liever een ander Hotel. Je moet anders lang wachten en vroegtijdig reserveren.quote:Op maandag 22 juli 2013 18:02 schreef Poepje-miauw het volgende:
Het leven is verukkelijk hier in Nederland voor dit soort gevalletjes. Zelfs in de gevangenis mogen ze tv kijken, internetten, pingpongen en eitjes bakken
Verschil is dat die imams doorgaans uit derdewereldlanden buiten de EU komen en deze misdadiger uit een derdewereldland binnen de EU.quote:Op maandag 22 juli 2013 18:12 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat is niet waar, tenslotte kunnen en worden er ook (niet vaak genoeg) extreme imams het land uitgezet als ongewenste vreemdeling. Dan moet je mensen ook het land uit kunnen zetten op basis van het strafrecht, ook al betreft het je eigen inwoners.
Schengen gaat over vrij vestigingsverkeer maar dat wil niet zeggen dat Schengen ook strafrechtelijke uitzetting verbiedt.
1 - dat gaat uit van de dader, niet van de veiligheid van de samenleving, wat op 1 zou moeten staanquote:Op maandag 22 juli 2013 18:13 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, flikker ze 5 jaar in de cel. Komen ze verrotter naar buiten dan dat ze naar binnen zijn gegaan. Het is maar wat je onder helpen verstaat.
Ze komen heus wel weer naar binnen maar óf ze lopen tegen de lamp, óf ze gedragen zich.quote:Op maandag 22 juli 2013 18:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij bent werkelijk zo naief dat je denkt dat "ontzeggen van rijden" of "ontzeggen van toegang tot Nederland" een 21-jarig kutBulgaartje tegenhoudt??![]()
De pakkans is in Nederland inderdaad drastisch laag, dat is makkelijk te verhogen maar dat wil politiek Den Haag niet, hoeft niet eens veel te kosten, hoeven ze alleen maar tegen de politie te zeggen dat ze geen voorrang aan verkeerscontroles hoeven te geven bijvoorbeeld.quote:En daarbij is de pakkans drastisch laag, wat ik met mijn vergelijking met verkrachting (een van de meest ingrijpende delicten) al aangaf.
Dat houdt de gemiddelde bootvluchteling ook niet tegen.quote:Het enige wat helpt is dus celstraf (zeker weten dat hij geen slachtoffers kan maken) en in het geval van immigranten van buiten Schengen ze buiten die mooie handelszone trappen.
Ehhhh, volgens mij vergeet jij een mogelijkheid; Ze komen binnen, gedragen zich niet, maar lopen niet tegen de lamp. De verreweg grootste mogelijkheid.quote:Op maandag 22 juli 2013 18:17 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze komen heus wel weer naar binnen maar óf ze lopen tegen de lamp, óf ze gedragen zich.
Prioriteiten moeten anders, eens, natuurlijk. Maar zelfs dan; verkrachtingen hebben hopelijk toch nog wel een beetje prioriteit en zelfs daar slaagt men er niet in.quote:De pakkans is in Nederland inderdaad drastisch laag, dat is makkelijk te verhogen maar dat wil politiek Den Haag niet, hoeft niet eens veel te kosten, hoeven ze alleen maar tegen de politie te zeggen dat ze geen voorrang aan verkeerscontroles hoeven te geven bijvoorbeeld.
Daar heeft Nederland vrij weinig last van en dan nog:quote:Dat houdt de gemiddelde bootvluchteling ook niet tegen.
Politiestaat en eigenrichting, vind ik ook niet goed.quote:Wat we nu hebben werkt niet, laten we eens iets anders proberen. Desnoods geef je ze een tatoeage mee die een jaar of wat blijft zitten.. Ziet de oplettende burger direct wie er niet in dit land mag zijn.
1) Daar heb ik het ook over. Je kunt wel leuk iemand in de bak flikkeren zodat die zich even koest houdt, maar als die daar als crimineel uitkomt loopt 'de samenleving' daardoor uiteindelijk meer gevaar op.quote:Op maandag 22 juli 2013 18:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
1 - dat gaat uit van de dader, niet van de veiligheid van de samenleving, wat op 1 zou moeten staan
2 - is er bewijs dat celstraffen tot verrotte personen leiden?
3 - en 5 jaar ongestoord (die ambtelijke regeltjes bieden 0 oplossing) doorgaan is niet "verrotter"?
4 - wat zijn jouw oplossingen (als je die van anderen afkraakt, zou het wel zo handig zijn alternatieven te bieden)?
Het is snel uitgesproken en een "leuk" mantra, maar zonder argumenten een daardoor een nutteloze quote.quote:
Die voorspelling is van jou en dus niet op feiten gebaseerd.quote:Op maandag 22 juli 2013 18:24 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
1) Daar heb ik het ook over. Je kunt wel leuk iemand in de bak flikkeren zodat die zich even koest houdt, maar als die daar als crimineel uitkomt loopt 'de samenleving' daardoor uiteindelijk meer gevaar op.
Als je dat niet zei, is je uitspraak dus op lucht gebaseerd.quote:2) Dat zei ik niet.
Maar je weigert -veiligjes vanuit de zolderkamer- met oplossingen te komen. Die van anderen afbranden en verder je bek houden, dat zet zoden aan de dijk...quote:3 / 4) Ik ken het dossier niet, maar er zijn wel adequater oplossingen te vinden voor iemand die roekeloos rijdt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |