Toek = al jaren mijn bijnaam ivm de vele vechtpartijtjes waar ik in belandde vroeger en Ito komt inderdaad van Bokito.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik dacht je bent een kruising tussen een Toekan en Bokito
quote:Op zondag 21 juli 2013 22:43 schreef Toekito het volgende:
[..]
Toek = al jaren mijn bijnaam ivm de vele vechtpartijtjes waar ik in belandde vroeger en Ito komt inderdaad van Bokito.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Something is rotten in the state of Denmark. (Shakespeare)
quote:Op zondag 21 juli 2013 22:53 schreef Samuray13 het volgende:
Die beesten worden met de dag intelligenter. Ik heb zelfs apen op paarden gezien.Planet of the ApesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Konden we dat ook maar over mensen zeggenquote:Op zondag 21 juli 2013 22:53 schreef Samuray13 het volgende:
Die beesten worden met de dag intelligenter.
De wandelende takken plaatjes kon ik niet zo snel vinden voor Froomequote:
Mijn slaapkamer is redelijk koel maar dan nog te warm, ik ben zelf een straalkachelquote:Op zondag 21 juli 2013 23:32 schreef Karina het volgende:
Ik ook het is hier nog steeds 100 graden of zo. Hopelijk kan ik zo slapen.
je weet mij wel op te warmen jaquote:Op zondag 21 juli 2013 23:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn slaapkamer is redelijk koel maar dan nog te warm, ik ben zelf een straalkachel
quote:
Ik moet naar bed, morgen vroeg op. Kutzooi.quote:Op zondag 21 juli 2013 23:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn slaapkamer is redelijk koel maar dan nog te warm, ik ben zelf een straalkachel
Naakt op de dekens, het enige wat helptquote:Op zondag 21 juli 2013 23:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moet naar bed, morgen vroeg op. Kutzooi.
nu wil ik mijn ogen uitsteken. Karina naaktquote:
herkenbaar, ik doe altijd een laken, wel benen er onderuitquote:Op zondag 21 juli 2013 23:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan alleen slapen als er iets op me ligt
Gelukkig slaap ik in het donker, ik wil het zelf ook liever niet zien.quote:Op zondag 21 juli 2013 23:39 schreef Toekito het volgende:
[..]
nu wil ik mijn ogen uitsteken. Karina naakt
Haha ja zoiets inderdaad.quote:Op zondag 21 juli 2013 23:40 schreef Kally het volgende:
[..]
herkenbaar, ik doe altijd een laken, wel benen er onderuit
Echt?quote:Op zondag 21 juli 2013 23:40 schreef Uccie het volgende:
Ik slaap gewoon onder een dekbed ...net zo goed in coma
Ik ookquote:
dan nog.....heb een MI dankzij Kally.quote:Op zondag 21 juli 2013 23:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Gelukkig slaap ik in het donker, ik wil het zelf ook liever niet zien.
die is inderdaad wel vrij opvallend aanwezigquote:Op maandag 22 juli 2013 07:30 schreef Specularium het volgende:
Dionne heeft wel een beetje een neus.
Maarja, een kniesoor die daar moeilijk over gaat doen.
Dat is op 7 september weer. (DAN BEN IK JARIG MAAR DAT TERZIJDE)quote:Op maandag 22 juli 2013 07:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ging je gisteren toch naar toe zei je? Ik dacht je bedoelt die laatst genoemd werd bij TdJ...
Oh dan was ik in de war, dan had je het toch over die lichtshow op tvquote:Op maandag 22 juli 2013 07:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is op 7 september weer. (DAN BEN IK JARIG MAAR DAT TERZIJDE)
Ik was er vorig jaar. Ga dit jaar ook weer kijken.
Ja op die Arc.quote:Op maandag 22 juli 2013 07:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dan was ik in de war, dan had je het toch over die lichtshow op tv![]()
Grote neus, grote clit.quote:Op maandag 22 juli 2013 07:30 schreef Specularium het volgende:
Dionne heeft wel een beetje een neus.
Maarja, een kniesoor die daar moeilijk over gaat doen.
Nee, wel de vorm van de mond in verhouding tot de schaamlippen.quote:Op maandag 22 juli 2013 07:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zit daar een verband?
Ik heb namelijk een niet zo'n grote neus maar wel een enorme penis.
Nou ik niet. Voor mij is het nog vroeg hoor.quote:
Beter dan andersomquote:Op maandag 22 juli 2013 07:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zit daar een verband?
Ik heb namelijk een niet zo'n grote neus maar wel een enorme penis.
daar ging ik vanuit.quote:Op maandag 22 juli 2013 08:08 schreef Karina het volgende:
Hola.
En wees niet bang, ik ben weer aangekleed.
Wat een fijne manier om je week te beginnenquote:Op maandag 22 juli 2013 08:16 schreef Drugshond het volgende:
Net als een idioot alle slangen los getrokken. Bad move, er zat nog water in de vaatwasser (wist ik niet) waardoor mijn keuken ook een beetje blank staat.
Die morfine krijg je toch morgen pas?quote:Op maandag 22 juli 2013 08:14 schreef Uccie het volgende:
Ik doe iets niet goed...vrije dag en toch werken, maar ja even opschieten en dan vanmiddag nietsdoen.
Nee geen morfine bij dit onderzoek, want dit zou geen pijn mogen doen.quote:Op maandag 22 juli 2013 08:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die morfine krijg je toch morgen pas?
Wil wel even weten wanneer je labiel bent.
Ach nog 2 dagen....alles Fubar en ik ga feesten.quote:Op maandag 22 juli 2013 08:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat een fijne manier om je week te beginnen
Ohja, dit was het kleine onderzoek. Misschien is het stiekem nog wel een beetje fijn ook.quote:Op maandag 22 juli 2013 08:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee geen morfine bij dit onderzoek, want dit zou geen pijn mogen doen.
Leuk, waar gaan jullie heen?quote:Op maandag 22 juli 2013 08:20 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ach nog 2 dagen....alles Fubar en ik ga feesten.
Nee, vorige keer deed het heel veel pijn.quote:Op maandag 22 juli 2013 08:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ohja, dit was het kleine onderzoek. Misschien is het stiekem nog wel een beetje fijn ook.
Ik las Fubar....dat is ook een user hierquote:Op maandag 22 juli 2013 08:22 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Wie is jullie.... gewoon ikke.
![]()
Crakow.
Fucked up beyond any repair.quote:Op maandag 22 juli 2013 08:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik las Fubar....dat is ook een user hier
Gezellig!quote:Op maandag 22 juli 2013 08:23 schreef Drugshond het volgende:
Of met jullie duiden jullie op mijn meerdere persoonlijkheden. Dan wordt het toch nog erg druk.
Oh...ik dacht altijd dat de R voor reason stond....weer war geleerdquote:
theezakjes S.quote:Op maandag 22 juli 2013 08:32 schreef Specularium het volgende:
Heeft Viola nou borsthaar?
[ afbeelding ]
Nee dat zijn rimpels..quote:Op maandag 22 juli 2013 08:32 schreef Specularium het volgende:
Heeft Viola nou borsthaar?
[ afbeelding ]
Aansteller met je vaatwasser, gewoon met de hand afwassen.quote:Op maandag 22 juli 2013 08:14 schreef Drugshond het volgende:
Vandaag komen ze een nieuwe vaatwasser brengen. Hoop snel, ik trek het nu al niet meer.
Die rimpels en theezakjes vind ik nietquote:Op maandag 22 juli 2013 08:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh van die rimpels heb ik ook en theezakjes. Krijg je als je wat ouder wordt.
Als jij ooit gewend raakt aan een vaatwasser kun je niet meer zonder.quote:Op maandag 22 juli 2013 08:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Aansteller met je vaatwasser, gewoon met de hand afwassen.
Voor mijn piemel geef ik je gelijk, voor mijn bordjes niet.quote:Op maandag 22 juli 2013 08:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Aansteller met je vaatwasser, gewoon met de hand afwassen.
Net zoiets als een smartphone en/of een vaste lijn.quote:Op maandag 22 juli 2013 08:58 schreef Specularium het volgende:
Als jij ooit gewend raakt aan een vaatwasser kun je niet meer zonder.
Tatjana niet.quote:Op maandag 22 juli 2013 08:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die rimpels en theezakjes vind ik niet
Die krijgt iedereen.
Het is toch een oude foto van jouw?quote:Op maandag 22 juli 2013 08:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh van die rimpels heb ik ook en theezakjes. Krijg je als je wat ouder wordt.
Heb ik jou wat aangedaan of zo dat ik steeds van die rotopmerkingen naar mijn hoofd krijg?quote:
Nog nietquote:
Neequote:Op maandag 22 juli 2013 09:05 schreef Karina het volgende:
Ik kan geen vaatwasser betalen. Dus ik zal het zelf allemaal moeten doen.
[..]
Heb ik jou wat aangedaan of zo dat ik steeds van die rotopmerkingen naar mijn hoofd krijg?
Echt niet leuk hoor.
Koop wegwerp papieren bordjes + plastiek bestek... heb ik ook weken gedaan (weinig sfeer, maar wel nuttig).quote:Op maandag 22 juli 2013 09:05 schreef Karina het volgende:
Ik kan geen vaatwasser betalen. Dus ik zal het zelf allemaal moeten doen.
quote:Op maandag 22 juli 2013 09:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat gaat wel meevallen.
Viola leeft natuurlijk ook als een varken. dikke pad.
En volgens mij rookt ze niet en drinkt ze niet een fles wijn per dag.quote:Op maandag 22 juli 2013 09:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat gaat wel meevallen.
Viola leeft natuurlijk ook als een varken.
Pussy....(Viola heb ik het over).quote:Op maandag 22 juli 2013 09:11 schreef hexje het volgende:
[..]
En volgens mij rookt ze niet en drinkt ze niet een fles wijn per dag.
De Drie Dwaze Dagen.quote:Op maandag 22 juli 2013 09:19 schreef Specularium het volgende:
Kate ligt te puffen.
Zijn jullie al door het dolle heen, dames?
Dus? Daar voel ik me niet thuis. En als Karina geen beetje plagen kan......tsja.quote:
Hoor die eierstokken klapperen.quote:Op maandag 22 juli 2013 09:19 schreef Specularium het volgende:
Kate ligt te puffen.
En binnen...quote:Op maandag 22 juli 2013 09:15 schreef Drugshond het volgende:
Ik wil nu mijn vaatwasser zodat ik kan maffen.... zo moeilijk kan dit niet zijn.
Ja man, mijn eierstokken drummen tegen mijn baarmoeder aanquote:
quote:Op maandag 22 juli 2013 09:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja man, mijn eierstokken drummen tegen mijn baarmoeder aan
Oh je hebt het over de prinses. Ik snapte al niks van deze post.quote:Op maandag 22 juli 2013 09:19 schreef Specularium het volgende:
Kate ligt te puffen.
Ah joh is in 2 sec gedaan. Je hebt toch net de snoeren van de ander eruit getrokken, dus je weet hoe het hoort.quote:Op maandag 22 juli 2013 09:39 schreef Drugshond het volgende:
Nu aansluiten....bleergh volgende week dus.
Sommige opmerkingen gingen mij wel een beetje te ver. Maar goed zal wel aan mij liggen.quote:Op maandag 22 juli 2013 09:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dus? Daar voel ik me niet thuis. En als Karina geen beetje plagen kan......tsja.
was niet zo bedoeld hoorquote:Op maandag 22 juli 2013 10:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Sommige opmerkingen gingen mij wel een beetje te ver. Maar goed zal wel aan mij liggen.
Bakbeest staat in de gang.... soort blocker handig als ik op vakantie ben.quote:Op maandag 22 juli 2013 10:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ah joh is in 2 sec gedaan. Je hebt toch net de snoeren van de ander eruit getrokken, dus je weet hoe het hoort.
Dat is wel iets voor mij ja.quote:Op maandag 22 juli 2013 09:10 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Koop wegwerp papieren bordjes + plastiek bestek... heb ik ook weken gedaan (weinig sfeer, maar wel nuttig).
Iets harder de kliko aanstampen.
ik heb ook geen vaatwasser, past gewoon ook niet in mijn keuken (ja is allemaal niet zo groot in de paddestoel, hè Specu) maar in je eentje is dat prima te doen.quote:Op maandag 22 juli 2013 10:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is wel iets voor mij ja.
Voor een afwasmachine heb ik trouwens ook veels te weinig afwas, dan moet ik alles een week opsparen en dat vind ik niet zo hygienisch.
Ik hoef ook nooit mijn borden en bestek te zoeken, die liggen namelijk op de plek waar ik het opgeborgen heb...en doordeweeks staat er een set op het aanrecht wt ik de avond ervoor heb schoongemaakt.quote:Op maandag 22 juli 2013 10:15 schreef Drugshond het volgende:
Leuke van een vaatwaaser is dat je nooit je borden en bestek hoeft te zoeken. Het wacht totdat een luie operator dat ding eindelijk eens gaat leeghalen.
Precies en ik denk dat ik met een vaatwasser misschien nog meer werk zou hebben als ik alles van 1 week erin en eruit zou moeten halen en opbergen.quote:Op maandag 22 juli 2013 10:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
ik heb ook geen vaatwasser, past gewoon ook niet in mijn keuken (ja is allemaal niet zo groot in de paddestoel, hè Specu) maar in je eentje is dat prima te doen.
Ik zou er ook leidingen voor moeten aanleggen, nou dat is me allemaal veel te veel gedoe.quote:Op maandag 22 juli 2013 10:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Precies en ik denk dat ik met een vaatwasser misschien nog meer werk zou hebben als ik alles van 1 week erin en eruit zou moeten halen en opbergen.
In mijn keuken past het ook niet eens denk ik, dan zou ik er een kastje voor moeten opofferen.
Oh dat natuurlijk ook inderdaad, ik weet niet eens of dat überhaupt mag van de WBV.quote:Op maandag 22 juli 2013 10:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zou er ook leidingen voor moeten aanleggen, nou dat is me allemaal veel te veel gedoe.
Oh zou best kunnen dat het niet eens mag.quote:Op maandag 22 juli 2013 10:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat natuurlijk ook inderdaad, ik weet niet eens of dat überhaupt mag van de WBV.
Ik moet zo nog even een lekkere maar niet te zware lunch voor mezelf fixen en hopen dat er nog waterijsjes bij de supermarkt liggen voor vanmiddag.quote:Op maandag 22 juli 2013 10:57 schreef Drugshond het volgende:
Kaasblokje, gekoelde Prosecco gordijnen dicht
De vaatwasser had gerust later bezorgd kunnen worden.quote:
Neej, En is wel een leuke lakmoesproef witte sokken in de vaatwasserquote:Op maandag 22 juli 2013 11:03 schreef hexje het volgende:
[..]
De vaatwasser had gerust later bezorgd kunnen worden.
quote:Op maandag 22 juli 2013 11:09 schreef Karina het volgende:
Ik zit gewoon te balen op mijn kutwerkecht geen zin vandaag.
quote:
Is het allang zo dat het niet leuk is, of is het tijdelijk?quote:Op maandag 22 juli 2013 11:15 schreef Karina het volgende:
[..]Dat dus.
Nou ja en Tuesdays, Wednesdays...
Ga ik in mijn vakantie doen, de verhuizing naar Hoofddorp is wel zo een beetje de druppel nu...quote:Op maandag 22 juli 2013 11:21 schreef Drugshond het volgende:
Niet echt de leukste tijd, maar dan ga toch wat brieven droppen. Zoeken en zo.
Al een poos, sinds ik bij de klant weg ben: ik moest ergens gedropt worden en toen hebben ze me maar op deze afdeling neergezet.quote:Op maandag 22 juli 2013 11:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is het allang zo dat het niet leuk is, of is het tijdelijk?
Oh ja als je altijd extern hebt gezeten en je moet ineens intern aan de slag en niet uit eigen keuze dan zou ik ook gek worden denk ik.quote:Op maandag 22 juli 2013 11:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ga ik in mijn vakantie doen, de verhuizing naar Hoofddorp is wel zo een beetje de druppel nu...
[..]
Al een poos, sinds ik bij de klant weg ben: ik moest ergens gedropt worden en toen hebben ze me maar op deze afdeling neergezet.
quote:Op maandag 22 juli 2013 11:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ga ik in mijn vakantie doen, de verhuizing naar Hoofddorp is wel zo een beetje de druppel nu...
[..]
Al een poos, sinds ik bij de klant weg ben: ik moest ergens gedropt worden en toen hebben ze me maar op deze afdeling neergezet.
Niet echt altijd, zo af en aan, maar de vorige keren kon ik mijn oude werkzaamheden oppakken, dit keer niet, omdat alles was veranderd.quote:Op maandag 22 juli 2013 11:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh ja als je altijd extern hebt gezeten en je moet ineens intern aan de slag en niet uit eigen keuze dan zou ik ook gek worden denk ik.
Je schreef het zelf al aardig goed.... op een zijspoor gezet. In parkeerstand.quote:
Ah. Nee niet op de handrem. Ik hoop dat ik de volgende ronde eruit gewieberd word: dan krijg ik tenminste wat geld mee.quote:Op maandag 22 juli 2013 11:31 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Je schreef het zelf al aardig goed.... op een zijspoor gezet. In parkeerstand.
Zonder handrem mag ik hopen.
Ja dat kunnen mooie regelingen zijn.quote:Op maandag 22 juli 2013 11:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah. Nee niet op de handrem. Ik hoop dat ik de volgende ronde eruit gewieberd word: dan krijg ik tenminste wat geld mee.
Gewoon op je vingers gaan zitten. Plan het dan zo in dat je ook daadwerkelijk een uitwijk hebt.quote:Op maandag 22 juli 2013 11:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah. Nee niet op de handrem. Ik hoop dat ik de volgende ronde eruit gewieberd word: dan krijg ik tenminste wat geld mee.
Ik moest bij de "klant" weg omdat deze klant ging bezuinigen, ALLE externen gingen eruit.quote:Op maandag 22 juli 2013 11:35 schreef Drugshond het volgende:
Stel de vraag eens commercieel. Zijn de facto uurwaarderingen omlaag gegaan ?
Tja dat is dus lastig, om wat anders te vinden. Ik heb mijn leeftijd EN opleiding niet mee.quote:Op maandag 22 juli 2013 11:37 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Gewoon op je vingers gaan zitten. Plan het dan zo in dat je ook daadwerkelijk een uitwijk hebt.
Je hebt toch wel wat meer skills. dan een avondje kantklossen.quote:Op maandag 22 juli 2013 11:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja dat is dus lastig, om wat anders te vinden. Ik heb mijn leeftijd EN opleiding niet mee.
Ja dat wel, kantklossen kan ik niet trouwensquote:Op maandag 22 juli 2013 11:45 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Je hebt toch wel wat meer skills. dan een avondje kantklossen.
Toch ebgrijp ik dat niet hè...dat bedrijven dan zo'n corpsbal aannemen die niets kan tegen een salaris waarvan ik denk, dat maakt hij helemaal niet waar. En dat ze goede oudere werknemers links laten liggen, die bakken aan ervaring het bedrijf in slepen.quote:Op maandag 22 juli 2013 11:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat wel, kantklossen kan ik niet trouwensMaar geen diploma's, het zijn allemaal van die vage skills in de praktijk opgepikt. Ik was niet zo goed in leren en school.
True. Certificering is een hype.quote:Op maandag 22 juli 2013 11:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Toch ebgrijp ik dat niet hè...dat bedrijven dan zo'n corpsbal aannemen die niets kan tegen een salaris waarvan ik denk, dat maakt hij helemaal niet waar. En dat ze goede oudere werknemers links laten liggen, die bakken aan ervaring het bedrijf in slepen.
Nou ja ik was misschien wel goed maar geen concentratie of zin. Huiswerk deed ik ook nooitquote:Op maandag 22 juli 2013 11:53 schreef Drugshond het volgende:
Ik was wel goed op school, maar ik was zelden present.
[..]
True. Certificering is een hype.
Misschien is het wel goed dan, dan komen ze er zo meteen achter dat ze jou heel hard nodig hebbenquote:Op maandag 22 juli 2013 12:44 schreef Tem het volgende:
Ik ken die het Pharkus niet maar hij is natuurlijk niet geschikt.
En ik ben nu al chagrijnig terwijl ik net nog heb gegetenquote:
Nee het is nog erger...waar heb jij bergen???quote:Op maandag 22 juli 2013 13:15 schreef Njosnavelin het volgende:
Ah jongens, is het echt zo heet? Ik ga zo een bergwandeling van 12 km maken
Ik overleef het wel hoor, gewoon wat flinke flessen water mee.quote:
Ik zit in de ardennen, al zijn dat niet echt bergen geloof ikquote:Op maandag 22 juli 2013 13:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee het is nog erger...waar heb jij bergen???
Klinkt somber ja. Hoe heet was het daar?quote:Op maandag 22 juli 2013 13:20 schreef Tem het volgende:
Ik ben wel eens in Death Valley geweest, dat is ook geen pretje.
Toen wij er waren 46 graden. Wel een mooi National Park.quote:Op maandag 22 juli 2013 13:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Klinkt somber ja. Hoe heet was het daar?
Golf...1x gedaan wat een drama was datquote:
Oh my. Maar wel droge hitte dan he? Dat is meestal beter te verdragen dan dat kleffe.quote:Op maandag 22 juli 2013 13:22 schreef Tem het volgende:
[..]
Toen wij er waren 46 graden. Wel een mooi National Park.
Inderdaad. Het forum had wel wat meer Appel kunnen gebruiken, zeker nu!quote:Op maandag 22 juli 2013 12:34 schreef Tem het volgende:
Enigszins teleurstellend.
MED / Tijd voor een nieuwe FA-Welkom Pharkus
Niks, heeft iets met lengte en compensatie te maken.quote:
Ik had al zo'n vermoedenquote:Op maandag 22 juli 2013 15:57 schreef hexje het volgende:
[..]
Niks, heeft iets met lengte en compensatie te maken.
quote:Op maandag 22 juli 2013 15:57 schreef hexje het volgende:
[..]
Niks, heeft iets met lengte en compensatie te maken.
quote:Op maandag 22 juli 2013 15:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Niets. Als het nou zou betalen, ...
Of het geweldig is weet ik niet, maar ik denk dat het in ieder geval wel een hoop werk is.quote:
Pharkus.quote:
Nou dan vraag je dat toch.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:50 schreef Tem het volgende:
Betere vraag zou zijn: Wanneer komen jullie nou eens met die nieuwe NWS-mod.
Ga zelf afkoelen.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Om af te koelen natuurlijk. Sjongejonge.
Of een pilsje van mijn part.
Ik dacht dat ik uren had geslapen...30 minuten, viel erg tegenquote:Op maandag 22 juli 2013 17:05 schreef Drugshond het volgende:
Geeeuw, nog best redelijk geslapen. Wel wierdo dromen (en soms is dat best gaaf, kan geen DVD-tje tegenop).
Er zijn er wel een paar die ik heb onthouden.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik uren had geslapen...30 minuten, viel erg tegen
Dromen doe ik alleen als ik koorts heb, eigenlijk best jammer...zal ze misschien wel hebben, maar nog nooit onthouden.
Die wijn maakt het wel af.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:20 schreef Tem het volgende:
Ik eet salade met allemaal vis meuk en stokbrood met hummus. En wijn.
True, kan beide.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:21 schreef Tem het volgende:
[..]
Hoort bij het eten natuurlijk. Of in het eten.
Komt door de hitte....dan doen die d's en t's raarquote:Op maandag 22 juli 2013 17:19 schreef Tem het volgende:
Normaal is je spelling helemaal prima. Daarom valt het waarschijnlijk op.
Dat droom ik dus als ik koorts heb, rellen en doden enzoquote:Op maandag 22 juli 2013 17:20 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Er zijn er wel een paar die ik heb onthouden.
The Towering Inferno , Maar dan heel Eindhoven in de vuurzee.
--------
Eerste reaktie.....(met oogjes open) wow dit is vet.
Ik wil ook...die wijn mag je houdenquote:Op maandag 22 juli 2013 17:20 schreef Tem het volgende:
Ik eet salade met allemaal vis meuk en stokbrood met hummus. En wijn.
Ze is dus ongesteld.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:39 schreef Toekito het volgende:
Ik ga thaise curry scoren bij een vriendin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen qua d/t zit het meestal wel goed.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:19 schreef Tem het volgende:
Normaal is je spelling helemaal prima. Daarom valt het waarschijnlijk op.
Ik heb uilenzeik...wel verse uilenzeik, maar het blijft uilenzeikquote:
B_A heeft dat ook al. Misschien kunnen jullie het onderling ruilen.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb uilenzeik...wel verse uilenzeik, maar het blijft uilenzeik
Ik ga niet slijmen want als ik iemand kut vind zeg ik dat, maar dat was een prima KLB mod.quote:Op maandag 22 juli 2013 12:34 schreef Tem het volgende:
Enigszins teleurstellend.
MED / Tijd voor een nieuwe FA-Welkom Pharkus
Ben je al leeggelopen?quote:Op maandag 22 juli 2013 17:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb uilenzeik...wel verse uilenzeik, maar het blijft uilenzeik
Nee..is mijn uilenzeik, gemaakt door mijn mama van diepvriesplofkip da's best zeldzaam tegenwoordigquote:Op maandag 22 juli 2013 17:56 schreef Tem het volgende:
[..]
B_A heeft dat ook al. Misschien kunnen jullie het onderling ruilen.
Ik kom nooit in KLB dus dat zal het zijn.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ga niet slijmen want als ik iemand kut vind zeg ik dat, maar dat was een prima KLB mod.
Snap de keuze wel.
Nee dat kan 4 tot 8 u duren na die vieze drank en dat was om 15u.quote:
ik twijfel nog of ik wel of niet ga meekijkenquote:Op maandag 22 juli 2013 17:59 schreef Tem het volgende:
Fijn.
Ronde 6: Nu gaat daadwerkelijk de slang in den anus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegenwoordig lees ik er ook nauwelijks.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik kom nooit in KLB dus dat zal het zijn.
quote:Op maandag 22 juli 2013 18:00 schreef Tem het volgende:
Dan ben je zeker nogal lenig.Ik ben zo lenigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Wel een lastig forum heb ik begrepen dus als je het daar goed doet snap ik het wel.quote:Op maandag 22 juli 2013 18:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Tegenwoordig lees ik er ook nauwelijks.
Volgens mij ook het drukste subforum.quote:Op maandag 22 juli 2013 18:02 schreef Tem het volgende:
[..]
Wel een lastig forum heb ik begrepen dus als je het daar goed doet snap ik het wel.
Met 3 gillende kutkoters die een ijsje willenquote:Op maandag 22 juli 2013 18:03 schreef Tem het volgende:
Lekker met 598 graden in je KIA picanto. Ja, dan mag je wel dood.
Ik zou er mijn drone op afsturen. Sensatie!quote:Op maandag 22 juli 2013 18:10 schreef Uccie het volgende:
D'r liggen er daar in tentjes voor de deur, randdebielen
Alsof alle homo's als roze leernichten door het leven gaaquote:Op maandag 22 juli 2013 18:32 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Goeie reden on niet in Tilburg te vertoeven.
Sommige gaan als Sinterklaasquote:Op maandag 22 juli 2013 18:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Alsof alle homo's als roze leernichten door het leven gaa
Voor sommigen zouden ze preventieve euthanasie moeten goedkeurenquote:Op maandag 22 juli 2013 18:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Sommige gaan als Sinterklaas
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zijn geruchten.quote:Op maandag 22 juli 2013 18:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Alsof alle homo's als roze leernichten door het leven gaa
Woon jij in die contreien?quote:Op maandag 22 juli 2013 18:41 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat zijn geruchten.
Ga nog niet eens checken, sterker nog heel die kermis is een hoax. Sla dit jaar over.
Mwah, ze gaan lekker hun gang maar.. heb er geen last van.quote:Op maandag 22 juli 2013 18:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Voor sommigen zouden ze preventieve euthanasie moeten goedkeuren
Ik bedoelde specifiek Gordon als ie relt.quote:Op maandag 22 juli 2013 18:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mwah, ze gaan lekker hun gang maar.. heb er geen last van.
In de jaren 90 moest ik daar als skater eens heen om een spotje voor TMF op te nemen.. wat een gigantische chaos.quote:Op maandag 22 juli 2013 18:41 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat zijn geruchten.
Ga nog niet eens checken, sterker nog heel die kermis is een hoax. Sla dit jaar over.
Oh ja, dat is relnicht numero uno. Daar kan ik mij wel aan ergeren. Al moet ik stiekem wel eens om hem lachen. Maar hij is vals, erg vals.quote:Op maandag 22 juli 2013 18:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik bedoelde specifiek Gordon als ie relt.
Ik vind het een leuke stad. Kom er tegenwoordig niet meer zoveel.quote:Op maandag 22 juli 2013 18:43 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ja. (sterker nog spreek 100% ABT - Algemeen beschaafd Tilburgs)
Ik erger me er voornamelijk aan, dat hij altijd met iedereen ruzie heeft en het nooit aan hem ligt.quote:Op maandag 22 juli 2013 18:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh ja, dat is relnicht numero uno. Daar kan ik mij wel aan ergeren. Al moet ik stiekem wel eens om hem lachen. Maar hij is vals, erg vals.
Neuh, Eindhoven is leuker (qua taal en dialect) 95-99+ % hetzelfde.quote:Op maandag 22 juli 2013 18:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind het een leuke stad. Kom er tegenwoordig niet meer zoveel.
True, daar erger ik mij ook aan.quote:Op maandag 22 juli 2013 18:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik erger me er voornamelijk aan, dat hij altijd met iedereen ruzie heeft en het nooit aan hem ligt.
Maar ik ken wel meer van dat soort mensen en daar heb ik ook een hekel aan.
Eindhoven kom ik niet zovaak, ach ja alles behalve Flevoland is wel leukquote:Op maandag 22 juli 2013 18:47 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Neuh, Eindhoven is leuker (qua taal en dialect) 95-99+ % hetzelfde.
Ach zolang het maar Brabant is.
Vanaf 5 september wordt Eindhoven leuk, dan komen alle F16's van Leeuwarden daar de basis innemen omdat ze in Leeuwarden groot onderhoud aan de start en landingsbanen gaan doen.quote:Op maandag 22 juli 2013 18:47 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Neuh, Eindhoven is leuker (qua taal en dialect) 95-99+ % hetzelfde.
Ach zolang het maar Brabant is.
Het zijn steeds herhalingen, en die commentator vind ik om te janken.quote:Op maandag 22 juli 2013 18:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Politie op je hielen is altijd een fijne show tijdens het eten.
Ik kijk het alleen als ik alleen ben, dat is 3 weken in het jaar.quote:Op maandag 22 juli 2013 18:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het zijn steeds herhalingen, en die commentator vind ik om te janken.
Dan moet je niet om vijf uur al uilenzeik naar binnen werken.quote:
Prima showtje dit:quote:Op maandag 22 juli 2013 18:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Politie op je hielen is altijd een fijne show tijdens het eten.
Ik ga gewoon nog een keer uilenzeik halen...quote:Op maandag 22 juli 2013 18:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan moet je niet om vijf uur al uilenzeik naar binnen werken.
Oh dat ziet er wel cool uit....even "aanschaffen"quote:Op maandag 22 juli 2013 18:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Prima showtje dit:
[ afbeelding ]
Net aflevering 1 gekeken. Helemaal vergeten dat het al een poosje geleden was begonnen, voordeel is wel dat ik nu in 1x seizoen 1 kon binnenhalen.
Ik erger mij juist aan die uitspraken van hem.. zit zovaak achterlijk commentaar tussen.quote:Op maandag 22 juli 2013 18:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kijk het alleen als ik alleen ben, dat is 3 weken in het jaar.
En de RTL voiceover is één baas. Zojuist. "Vrachtwagenchauffeurs overlijden vaak in ongelukken met vrachtwagens, door vermoeidheid. Maar deze zat gewoon de krant te lezen. Misschien las hij wel de overlijdensberichten"Dan moet je wel.. tsja, een geniale voice-over zijn.
Ga je die ook uilenzeik geven?quote:Op maandag 22 juli 2013 18:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga gewoon nog een keer uilenzeik halen...
ik hoop dat er vanavond nog een collectant aan de deur komt trouwens...ik ben er voor in een bui
Hij heet niet voor niets 'de RTL-voice over'. En hij is inderdaad lachwekkend slechtquote:Op maandag 22 juli 2013 18:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik erger mij juist aan die uitspraken van hem.. zit zovaak achterlijk commentaar tussen.
En hij zit in bijna al die programma's "vandaag in autodieven betrapt; deze man steelt een auto." Joh!
Hij heeft wel wat weg van Bruce Willisquote:Op maandag 22 juli 2013 18:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij heet niet voor niets 'de RTL-voice over'. En hij is inderdaad lachwekkend slecht
Nee ik twijfel tussen een verbale aframmeling of gewoon rechtstreeks de gallerij af...quote:Op maandag 22 juli 2013 18:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ga je die ook uilenzeik geven?
Hij heeft een eigen site?quote:Op maandag 22 juli 2013 19:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hij heeft wel wat weg van Bruce Willis
http://www.martinstoker.nl/
[ afbeelding ]
"RTL7, voor coole dudes"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |