Toek = al jaren mijn bijnaam ivm de vele vechtpartijtjes waar ik in belandde vroeger en Ito komt inderdaad van Bokito.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik dacht je bent een kruising tussen een Toekan en Bokito
quote:Op zondag 21 juli 2013 22:43 schreef Toekito het volgende:
[..]
Toek = al jaren mijn bijnaam ivm de vele vechtpartijtjes waar ik in belandde vroeger en Ito komt inderdaad van Bokito.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Something is rotten in the state of Denmark. (Shakespeare)
quote:Op zondag 21 juli 2013 22:53 schreef Samuray13 het volgende:
Die beesten worden met de dag intelligenter. Ik heb zelfs apen op paarden gezien.Planet of the ApesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Konden we dat ook maar over mensen zeggenquote:Op zondag 21 juli 2013 22:53 schreef Samuray13 het volgende:
Die beesten worden met de dag intelligenter.
De wandelende takken plaatjes kon ik niet zo snel vinden voor Froomequote:
Mijn slaapkamer is redelijk koel maar dan nog te warm, ik ben zelf een straalkachelquote:Op zondag 21 juli 2013 23:32 schreef Karina het volgende:
Ik ook het is hier nog steeds 100 graden of zo. Hopelijk kan ik zo slapen.
je weet mij wel op te warmen jaquote:Op zondag 21 juli 2013 23:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn slaapkamer is redelijk koel maar dan nog te warm, ik ben zelf een straalkachel
quote:
Ik moet naar bed, morgen vroeg op. Kutzooi.quote:Op zondag 21 juli 2013 23:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn slaapkamer is redelijk koel maar dan nog te warm, ik ben zelf een straalkachel
Naakt op de dekens, het enige wat helptquote:Op zondag 21 juli 2013 23:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moet naar bed, morgen vroeg op. Kutzooi.
nu wil ik mijn ogen uitsteken. Karina naaktquote:
herkenbaar, ik doe altijd een laken, wel benen er onderuitquote:Op zondag 21 juli 2013 23:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan alleen slapen als er iets op me ligt
Gelukkig slaap ik in het donker, ik wil het zelf ook liever niet zien.quote:Op zondag 21 juli 2013 23:39 schreef Toekito het volgende:
[..]
nu wil ik mijn ogen uitsteken. Karina naakt
Haha ja zoiets inderdaad.quote:Op zondag 21 juli 2013 23:40 schreef Kally het volgende:
[..]
herkenbaar, ik doe altijd een laken, wel benen er onderuit
Echt?quote:Op zondag 21 juli 2013 23:40 schreef Uccie het volgende:
Ik slaap gewoon onder een dekbed ...net zo goed in coma
Ik ookquote:
dan nog.....heb een MI dankzij Kally.quote:Op zondag 21 juli 2013 23:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Gelukkig slaap ik in het donker, ik wil het zelf ook liever niet zien.
die is inderdaad wel vrij opvallend aanwezigquote:Op maandag 22 juli 2013 07:30 schreef Specularium het volgende:
Dionne heeft wel een beetje een neus.
Maarja, een kniesoor die daar moeilijk over gaat doen.
Dat is op 7 september weer. (DAN BEN IK JARIG MAAR DAT TERZIJDE)quote:Op maandag 22 juli 2013 07:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ging je gisteren toch naar toe zei je? Ik dacht je bedoelt die laatst genoemd werd bij TdJ...
Oh dan was ik in de war, dan had je het toch over die lichtshow op tvquote:Op maandag 22 juli 2013 07:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is op 7 september weer. (DAN BEN IK JARIG MAAR DAT TERZIJDE)
Ik was er vorig jaar. Ga dit jaar ook weer kijken.
Ja op die Arc.quote:Op maandag 22 juli 2013 07:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dan was ik in de war, dan had je het toch over die lichtshow op tv![]()
Grote neus, grote clit.quote:Op maandag 22 juli 2013 07:30 schreef Specularium het volgende:
Dionne heeft wel een beetje een neus.
Maarja, een kniesoor die daar moeilijk over gaat doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |