Allemaal de schuld van de voedingssupplementen.quote:Op zondag 21 juli 2013 23:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ellen en Inge zullen het wel kritiekloos mogen analyseren.

uh, okéquote:

Daarvoor ook alquote:Op zondag 21 juli 2013 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En de hele zaal aan de beademing na de mop van Jan?

hehe, idd ik was toevallig van de week een dagje vrij en zapte er ook langs. Topprogrammaquote:Op zondag 21 juli 2013 23:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan zit ik op mijn werk schat. In de vakantie maar eens checken dan.

Ik keek net even weg en dacht..hey een vrouwquote:

Ik wil gewoon weer relaxt naar Sierd de Vos luisterenquote:Op zondag 21 juli 2013 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
uh, oké
wordt vast gezellig samen met Luna en Redefine, rest kijkt toch niet

Zullen wel wat andere users instromen.quote:Op zondag 21 juli 2013 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
uh, oké

Als er lekkere zwemmers meedoen kijk ik meequote:Op zondag 21 juli 2013 23:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zullen wel wat andere users instromen.

Ik kijk ook, ongegeneerd halfnaakte mannen kijken, leve de afschaffing van de haaienpakkenquote:Op zondag 21 juli 2013 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
uh, oké

Hoe lang nog? Ik ben best moe eigenlijkquote:Op zondag 21 juli 2013 23:12 schreef Lavenderr het volgende:
Een rondje van mij voor jullie allemaal.
Word verdomme sentimenteel nu

Die zitten er wel tussen. Voor ons als man is het wat lastiger. Genoeg leuke zwemsters (Heemskerk etc.), maar van die zwemlichamen wordt je als man niet blijquote:Op zondag 21 juli 2013 23:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Als er lekkere zwemmers meedoen kijk ik mee

Dik een kwartier. Ben ook bekaf. Zo'n tour hakt er in he?quote:Op zondag 21 juli 2013 23:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe lang nog? Ik ben best moe eigenlijk

Ja prachtige...uh sportquote:Op zondag 21 juli 2013 23:12 schreef alors het volgende:
[..]
Ik kijk ook, ongegeneerd halfnaakte mannen kijken, leve de afschaffing van de haaienpakken

Speel niet met mijn ballen!quote:

Je gaat toch niet op zijn Westra's in het zicht van de haven opgeven?quote:Op zondag 21 juli 2013 23:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dik een kwartier. Ben ook bekaf. Zo'n tour hakt er in he?

Best wel ja. En dan meestal door de week ook nog blijven hangen na Mart. Dit ware hele korte nachten de afgelopen weken.quote:Op zondag 21 juli 2013 23:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dik een kwartier. Ben ook bekaf. Zo'n tour hakt er in he?

quote:Op zondag 21 juli 2013 23:12 schreef alors het volgende:
[..]
Ik kijk ook, ongegeneerd halfnaakte mannen kijken, leve de afschaffing van de haaienpakken
Ik kijk liever naar vrouwenturnen. Met Roemeentjes van 8.quote:Op zondag 21 juli 2013 23:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Als er lekkere zwemmers meedoen kijk ik mee

Uhuh de mannen in Speedo's zijn voor de vrouwen.quote:Op zondag 21 juli 2013 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die vechtende dwergen zijn voor vrouwen bedoeld.

Toch verwacht ik dm'squote:Op zondag 21 juli 2013 23:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Over een kwartier : Dries.
Dat je het weet.

Dat had ik van jou toch niet verwachtquote:Op zondag 21 juli 2013 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Ik kijk liever naar vrouwenturnen. Met Roemeentjes van 8.
[ afbeelding ]

Het voelt ook haast als een verplichting de etappe kijken of de samenvatting na werk. Dan direct door naar TdJ, kwartiertje pauze en dan DeMart. Dan zit de dag er alweer op.quote:Op zondag 21 juli 2013 23:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Best wel ja. En dan meestal door de week ook nog blijven hangen na Mart. Dit ware hele korte nachten de afgelopen weken.

Alicia Sacramonequote:Op zondag 21 juli 2013 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Ik kijk liever naar vrouwenturnen. Met Roemeentjes van 8.
[ afbeelding ]

Dit is wel heel triest.quote:Op zondag 21 juli 2013 23:14 schreef marcodej het volgende:
http://nos.nl/video/532045-hoogerland-eerste-in-tour-top-100.html

Vooral die Veronaquote:Op zondag 21 juli 2013 23:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat had ik van jou toch niet verwacht![]()
Turners zijn overigens ook niet gek.

Ik vind hem als zwemcommentator goed te pruimen.quote:Op zondag 21 juli 2013 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat is die Grueter ook een lul he

Ja je valt toch een beetje in een gatquote:Op zondag 21 juli 2013 23:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het voelt ook haast als een verplichting de etappe kijken of de samenvatting na werk. Dan direct door naar TdJ, kwartiertje pauze en dan DeMart. Dan zit de dag er alweer op.

ja precies, zelfs als Mart eigenlijk niets aan was keek ik het af.quote:Op zondag 21 juli 2013 23:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het voelt ook haast als een verplichting de etappe kijken of de samenvatting na werk. Dan direct door naar TdJ, kwartiertje pauze en dan DeMart. Dan zit de dag er alweer op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |