Idd. Terwijl het helemaal niet grappig is.quote:Op zondag 21 juli 2013 23:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik heb bij Driessen t gevoel alsof hij continu een grappig filmpje zit in te spreken.

Morgen weer de Groeten van Max.quote:Op zondag 21 juli 2013 23:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zeg dat wel, dit wordt een zwart gat.

Dries is als een nachtegaal en die worden nu pas wakkerquote:Op zondag 21 juli 2013 23:05 schreef Lutte het volgende:
Ik val bekant in slaap, de vaart erin graag, kan ik gerust gaan tukken

Ga jullie allemaal missenquote:Op zondag 21 juli 2013 23:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zeg dat wel, dit wordt een zwart gat.

quote:Op zondag 21 juli 2013 23:05 schreef Karina het volgende:
Zeg dat wel. Mijn hele schema moet weer omgezet worden.

Jij kent het programma niet he? Jan zit daar heul niet.quote:Op zondag 21 juli 2013 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vertel jij die grap van Jan Slagter ook wel eens aan je vriendinnen?

En PSV tegen Zulte tegen Jessica Albaquote:Op zondag 21 juli 2013 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelukkig vanaf komende zondag WK zwemmen

Kanjersaai.quote:Op zondag 21 juli 2013 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:

quote:Op zondag 21 juli 2013 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:

Jawel hoor geugencoach met Jan Slageter, topshow altijdquote:Op zondag 21 juli 2013 23:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij kent het programma niet he? Jan zit daar heul niet.

Bij Groeten van Max zit hij niet. Geheugencoach heb ik nog nooit gezien, aanradertje dus?quote:Op zondag 21 juli 2013 23:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jawel hoor geugencoach met Jan Slageter, topshow altijd

Met kritische benadering door de NOS, want hoofdacts.quote:

Dat is echt zo'n topshow dat kan je toch wel maandag ochtend is dat.quote:Op zondag 21 juli 2013 23:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij Groeten van Max zit hij niet. Geheugencoach heb ik nog nooit gezien, aanradertje dus?

Geheugentrainer keken ze altijd in het verpleegtehuis waar ik stage liep, dat was echt een momentje, vechten om de beste plekkenquote:Op zondag 21 juli 2013 23:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij Groeten van Max zit hij niet. Geheugencoach heb ik nog nooit gezien, aanradertje dus?

Dan zit ik op mijn werk schat. In de vakantie maar eens checken dan.quote:Op zondag 21 juli 2013 23:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n topshow dat kan je toch wel maandag ochtend is dat.

En de hele zaal aan de beademing na de mop van Jan?quote:Op zondag 21 juli 2013 23:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Geheugentrainer keken ze altijd in het verpleegtehuis waar ik stage liep, dat was echt een momentje, vechten om de beste plekken
En dan zo'n lekker fruitig besje als Jan die het presenteert. Hoogtepunt van de dag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |