Nu wordt het een tikkeltje ordinair.quote:Op zondag 21 juli 2013 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn zus achter de piano wilde ook niet meedoen.
Voigt niks voor jou?quote:Op zondag 21 juli 2013 23:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Er is er eigenlijk geen een waarvan ik zeg: nouuuuu hooguit een beetje leuk.
Ik ken mijn rol toch? En als we allemaal zijn uitgesproken en er is nog wat tijd over krijg jij het woord.quote:
Anytimequote:Op zondag 21 juli 2013 23:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die mag wel in jouw kont knijpen?
En nu niet dan?quote:Op zondag 21 juli 2013 23:02 schreef marcodej het volgende:
Morgen zit ik weer elke dag achter een computer.
Maar deze versta ik welquote:
Tour du Jour Tourtochtquote:Op zondag 21 juli 2013 23:02 schreef Quyxz_ het volgende:
Heeft Boogerd nog iets gezegd over dat ie vandaag verzaakt heeft bij Eurosport?
Met de Tour ook toch?quote:Op zondag 21 juli 2013 23:02 schreef marcodej het volgende:
hij was fietsenquote:Op zondag 21 juli 2013 23:02 schreef Quyxz_ het volgende:
Hmmm dat wordt weer even aanpassen.quote:Op zondag 21 juli 2013 23:02 schreef marcodej het volgende:
Hij hep er sin in, heb je nooit de reclames gezien?quote:Op zondag 21 juli 2013 23:02 schreef Quyxz_ het volgende:
Zou het?quote:Op zondag 21 juli 2013 23:04 schreef opperkleurder het volgende:
Zal Gert gesponsord worden door Quick?
Het was eigenlijk José Been, maar "raar" dekt de lading beter iddquote:Op zondag 21 juli 2013 23:04 schreef Quyxz_ het volgende:
Aha, van die reclames.
Nu hadden we op Eurosport rare commentatoren.
Hoeft niet, ik heb ook een Quick shirt.quote:Op zondag 21 juli 2013 23:04 schreef opperkleurder het volgende:
Zal Gert gesponsord worden door Quick?
Nou dat hoop ik toch nietquote:
Maar jij draagt vast wel eens een ander merkquote:Op zondag 21 juli 2013 23:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoeft niet, ik heb ook een Quick shirt.
quote:
Hehe, oké bedankt voor die informatie.quote:Op zondag 21 juli 2013 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het was eigenlijk José Been, maar "raar" dekt de lading beter idd
en dan zeggen, ik had 3 weken niet op de fiets gezetenquote:Op zondag 21 juli 2013 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij hep er sin in, heb je nooit de reclames gezien?
Hij was de hele maand juli in training hoor!
Idd. Terwijl het helemaal niet grappig is.quote:Op zondag 21 juli 2013 23:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik heb bij Driessen t gevoel alsof hij continu een grappig filmpje zit in te spreken.
Morgen weer de Groeten van Max.quote:Op zondag 21 juli 2013 23:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zeg dat wel, dit wordt een zwart gat.
Dries is als een nachtegaal en die worden nu pas wakkerquote:Op zondag 21 juli 2013 23:05 schreef Lutte het volgende:
Ik val bekant in slaap, de vaart erin graag, kan ik gerust gaan tukken
Ga jullie allemaal missenquote:Op zondag 21 juli 2013 23:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zeg dat wel, dit wordt een zwart gat.
quote:Op zondag 21 juli 2013 23:05 schreef Karina het volgende:
Zeg dat wel. Mijn hele schema moet weer omgezet worden.
Jij kent het programma niet he? Jan zit daar heul niet.quote:Op zondag 21 juli 2013 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vertel jij die grap van Jan Slagter ook wel eens aan je vriendinnen?
En PSV tegen Zulte tegen Jessica Albaquote:Op zondag 21 juli 2013 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelukkig vanaf komende zondag WK zwemmen
Kanjersaai.quote:Op zondag 21 juli 2013 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelukkig vanaf komende zondag WK zwemmen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |