Allemaal de schuld van de voedingssupplementen.quote:Op zondag 21 juli 2013 23:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ellen en Inge zullen het wel kritiekloos mogen analyseren.

uh, okéquote:

Daarvoor ook alquote:Op zondag 21 juli 2013 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En de hele zaal aan de beademing na de mop van Jan?

hehe, idd ik was toevallig van de week een dagje vrij en zapte er ook langs. Topprogrammaquote:Op zondag 21 juli 2013 23:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan zit ik op mijn werk schat. In de vakantie maar eens checken dan.

Ik keek net even weg en dacht..hey een vrouwquote:

Ik wil gewoon weer relaxt naar Sierd de Vos luisterenquote:Op zondag 21 juli 2013 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
uh, oké
wordt vast gezellig samen met Luna en Redefine, rest kijkt toch niet

Zullen wel wat andere users instromen.quote:Op zondag 21 juli 2013 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
uh, oké

Als er lekkere zwemmers meedoen kijk ik meequote:Op zondag 21 juli 2013 23:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zullen wel wat andere users instromen.

Ik kijk ook, ongegeneerd halfnaakte mannen kijken, leve de afschaffing van de haaienpakkenquote:Op zondag 21 juli 2013 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
uh, oké

Hoe lang nog? Ik ben best moe eigenlijkquote:Op zondag 21 juli 2013 23:12 schreef Lavenderr het volgende:
Een rondje van mij voor jullie allemaal.
Word verdomme sentimenteel nu

Die zitten er wel tussen. Voor ons als man is het wat lastiger. Genoeg leuke zwemsters (Heemskerk etc.), maar van die zwemlichamen wordt je als man niet blijquote:Op zondag 21 juli 2013 23:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Als er lekkere zwemmers meedoen kijk ik mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |