ik heb haar wel eens even op de kermis gezienquote:
succes. Ik zit in een nog niet zo hete tram.quote:Op maandag 22 juli 2013 07:12 schreef livelink het volgende:
Zij, die vandaag gaan sterven in bussen en op werk, groeten u.
ik zou gisteren ook gaan maar ivm de warmte heb ik het toch maar even uitgesteld. goede keus, zo te lezen.quote:Op zondag 21 juli 2013 16:30 schreef livelink het volgende:
Ik ben net naar een snikhete Parade geweest. Je ging bijna dood in zo'n tent. Voordeel was dat het daarna buiten koel leek en dat ze je natsproeiden in de zweefmolen. Maar respect voor de artiesten, zeg.
Ik mis de link met Rotterdam?quote:Op maandag 22 juli 2013 12:33 schreef Rottdog het volgende:
http://zoekjemee.nl/vermist-uit-drenthe-oliver-7-en-floris-4/
Regio Rotterdam.
_eindelijk_ voor hemquote:Op maandag 22 juli 2013 19:42 schreef lady-wrb het volgende:
vandaag heeft mijn oom dus zijn euthanasie gehad.
het is het hele weekend veel in mijn gedachten geweest.
das mooi. dan ga je nu toch door naar de ggd-jeud?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 08:33 schreef RockabeIIa het volgende:
Geen idee.
Mijlpaaldag: dadelijk voor het laatst in mijn leven naar het cb.
zitten jullie in dubaiquote:Op maandag 22 juli 2013 19:31 schreef Gaoxing het volgende:
Ah, gelukkig. Ik hoopte al dat er zoiets was.
Ik heb de kinderen kennis laten maken met een 'random act of kindness'. We hadden oliebollen gekocht op de kermis, wilden er 5, maar kregen er 7 voor dezelfde prijs. Dus naar een ouder stel gelopen wat bij een klein bootje op de kade aan de andere kant van de pont zat en - tot grote schaamte van pubertje - gevraagd of ze allebei een oliebol wilden. Wat nog een keer herhaald moest worden, want ze bleken DuitsZij blij, wij blij, iedereen vrolijk, en de kinderen heel verbaasd
Ja, geloof van wel, maar hoe vaak heb je daar nu echt wat mee te doen? Ik nooit, moest 1x komen omdat het gewicht van flip1 nog wat aan de hoge kant was toen hij 4 werd.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 08:36 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
das mooi. dan ga je nu toch door naar de ggd-jeud?
in Dubai hebben ze hele andere oliebollen volgens mij...quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:26 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
zitten jullie in dubai
helemaal gemist. ik dacht dat jullie in nederland zaten
Of halve.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:37 schreef trui het volgende:
[..]
in Dubai hebben ze hele andere oliebollen volgens mij...
Poes en hub zitten in Dubai, wij zijn op vakantie in Nederland en gaan over een week of drie naar Dubai, waar ook de huisraad is gearriveerdquote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:26 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
zitten jullie in dubai
helemaal gemist. ik dacht dat jullie in nederland zaten
Ik kon me vanmorgen ook nergens toe zetten, maar we hebben toch nog een leuke dag gehad, in Pieterburen. Ik moet alleen nog 's met 'haar van TomTom' in conclaaf, want de weggetjes waar ze me langs stuurt zijn volgens mij niet echt het allerallerhandigst.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:28 schreef lady-wrb het volgende:
ik kan mezelf vandaag ook even tot niets zetten.
eerst maar eens een to do list maken om een overzicht van alle klussen voor de komende dagen.
dat streept zo lekker af altijd
6 en 12 jaar dacht ik.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:30 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ja, geloof van wel, maar hoe vaak heb je daar nu echt wat mee te doen? Ik nooit, moest 1x komen omdat het gewicht van flip1 nog wat aan de hoge kant was toen hij 4 werd.
Dikke jankie was het vandaag, flip2. Het prikje mocht, maar dan moesten we daarna wel naar de ikea voor een ijsje. Had ie mooi bedacht...:D
kijk eens of je toevallig per ongeluk 'kortste route' aangevinkt hebt ipv 'snelste route'... Dat verklaarde de onhandige weggetjes en route dwars door Lyon bij ons namelijkquote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:25 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Ik kon me vanmorgen ook nergens toe zetten, maar we hebben toch nog een leuke dag gehad, in Pieterburen. Ik moet alleen nog 's met 'haar van TomTom' in conclaaf, want de weggetjes waar ze me langs stuurt zijn volgens mij niet echt het allerallerhandigst.
Dat wilde ik inderdaad eens gaan doen. Of dat ergens 'geen snelwegen' staat aangevinkt.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:47 schreef Sjeen het volgende:
[..]
kijk eens of je toevallig per ongeluk 'kortste route' aangevinkt hebt ipv 'snelste route'... Dat verklaarde de onhandige weggetjes en route dwars door Lyon bij ons namelijk
met vouwwagenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:58 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Dat wilde ik inderdaad eens gaan doen. Of dat ergens 'geen snelwegen' staat aangevinkt.
Ben je wel blij mee trouwens, door Lyon
*jaloers!*quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:43 schreef lily het volgende:
de onweersbuien schampen ons weer, net als gisteren
jammer
we zijn net op tijd weg hoor ik alquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:43 schreef lily het volgende:
de onweersbuien schampen ons weer, net als gisteren
jammer
Wat een mooi baksel. Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 24 juli 2013 08:43 schreef lady-wrb het volgende:
goedemorgen! ik slinger vast wat in de groep voor bij de koffie
[ afbeelding ]
feessie vandaag!
amber had voor ¤51 aankopen gedaan in iTunes. ITunes is beveiligd met wachtwoord maar mevrouw was gaan gokken en had het wachtwoord geraden. Ik had een mail naar Apple gestuurd en kreeg positief antwoord.quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:11 schreef lady-wrb het volgende:
wat is er met de kat, gao?
en wat is er met de apple van amber? (nog niks teruggelezen)
goeie service van applequote:Op donderdag 25 juli 2013 06:13 schreef Vicky het volgende:
[..]
amber had voor ¤51 aankopen gedaan in iTunes. ITunes is beveiligd met wachtwoord maar mevrouw was gaan gokken en had het wachtwoord geraden. Ik had een mail naar Apple gestuurd en kreeg positief antwoord.
Ik krijg zelfs een extra vergoeding omdat mijn mail verdwaald was.
je in-box is vol!!!!quote:Op donderdag 25 juli 2013 08:15 schreef Spuuglokje het volgende:
Lady-wrb ook op Facebook?Pm please!
Ja hij stond voor die 2 pms nog op 99% en op de telefoon kan ik niks uit mijn prullenbak gooien.quote:
Ze is doodziek, al een tijd. De dierenartsen weten niet wat er aan de hand is. En zij ligt in Dubai (bij hub), en de kinderen en ik zijn nog steeds 'op vakantie' in Nederland.quote:
hoe oud is de kat? al redelijk op leeftijd als ik het zo hoorquote:Op donderdag 25 juli 2013 09:00 schreef Gaoxing het volgende:
Oudste zei: "ze heeft altijd voor mij gezorgd, en nu ben ik er niet om voor haar te zorgen". Toen zij als piepklein babietje uit het ziekenhuis kwam, was het deze kat die op de rugleuning van de bank naast haar ging zitten en bleef zitten. En die mij in m'n kuiten ging bijten toen dat babietje begon te huilen. En die ons altijd vertelde dat het peutertje op de trap zat, en niet in bed lag als ze er 'stiekem' uit was gekomen.
Het was trouwens ook deze kat die weigerde bij jongste (alhoewel ze hem altijd een beetje een indringer heeft gevonden) weg te gaan toen we een dag later uitvonden dat er een slang in zijn kamer zat.
Ze is 14. De dierenarts had al gezegd: het is een enorme vechter, ze redt het vooralsnog op karakter, maar ja.... ze is wel 14.quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:03 schreef lady-wrb het volgende:
hoe oud is de kat? al redelijk op leeftijd als ik het zo hoor
ja moeilijk, 14 is natuurlijk een aardige leeftijd, maar ze gaan ook wel langer mee.quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:04 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Ze is 14. De dierenarts had al gezegd: het is een enorme vechter, ze redt het vooralsnog op karakter, maar ja.... ze is wel 14.
ik duim dat ze toch opknapt en dan nog een tijdje fijn door kan!quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:04 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Ze is 14. De dierenarts had al gezegd: het is een enorme vechter, ze redt het vooralsnog op karakter, maar ja.... ze is wel 14.
Die kan ik vanavond pas legen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:02 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
voor jou geldt hetzelfde als spuuglokje
je pmbox is vol
Oh wauw! Wat ontzettend mooi en ontroerend!quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:00 schreef Gaoxing het volgende:
Oudste zei: "ze heeft altijd voor mij gezorgd, en nu ben ik er niet om voor haar te zorgen". Toen zij als piepklein babietje uit het ziekenhuis kwam, was het deze kat die op de rugleuning van de bank naast haar ging zitten en bleef zitten. En die mij in m'n kuiten ging bijten toen dat babietje begon te huilen. En die ons altijd vertelde dat het peutertje op de trap zat, en niet in bed lag als ze er 'stiekem' uit was gekomen.
Het was trouwens ook deze kat die weigerde bij jongste (alhoewel ze hem altijd een beetje een indringer heeft gevonden) weg te gaan toen we een dag later uitvonden dat er een slang in zijn kamer zat.
Oh, het was ook de kat die met vier klauwen hangend aan hubs arm bij ons is binnengebracht. Kat losgezwengeld en arm gaan oplappenquote:Op donderdag 25 juli 2013 12:09 schreef laziness het volgende:
Gao ik duim dat de kat nog opknapt.
Wat een prachtig beestje dat duidelijk op zijn plek is bij jullie
tuurlijk mag je klagen!quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:52 schreef livelink het volgende:
Duurt de hittegolf nu al lang genoeg om te mogen klagen? Ik voel mij erg klagerig op het moment en het weer is een mooie uitlaatklep.
dat is toch ook kutquote:Op donderdag 25 juli 2013 13:07 schreef livelink het volgende:
Klagen komt altijd zo zielig over, maar ik heb het echt even helemaal gehad met deze hitte. Komt bij dat Job net is weggefietst. Waarschijnlijk naar de kermis en ik heb het idee dat ik achter hem aan moet, maar heb al helemaal geen zin om met deze hitte nu over de kermis te lopen, terwijl ik schaduw in de tuin heb.
van mij mag je klagen hoor, maar ik vind het heerlijkquote:Op donderdag 25 juli 2013 12:52 schreef livelink het volgende:
Duurt de hittegolf nu al lang genoeg om te mogen klagen? Ik voel mij erg klagerig op het moment en het weer is een mooie uitlaatklep.
he gatver, wat naar voor jullie allebeiquote:Op donderdag 25 juli 2013 14:15 schreef livelink het volgende:
Toen het vanochtend nog koel was, heb ik de keuken schoongemaakt en gedweild en ook wat wassen gedaan, ja.
Ik kom net terug van de kermis. Het was niet nodig geweest om te gaan. Katja was er ook met een vriendinnetje en Katja had haar eigen geld gedeeld met Job. Toen ik kwam werd Job meteen weer boos en fietste weg. Stomme actie dus van mijn kant.
En nu zitten we samen weer thuis en weigert Job te drinken. Hij heeft de hele dag nog niks gedronken en nu hij weet dat ik er mee zit, wil hij natuurlijk helemaal niet meer. Kortom, het is weer zo'n dag.
Ik heb hem de keuze gegeven; of ananas eten of wat drinken. Toen is hij toch gaan drinken. En toen hij eenmaal ging drinken, toen hield hij ook niet meer op. Hij is inmiddels wat bijgetrokken. Hier is het hardstikke benauwd trouwens. Het moet echt gaan onweren.quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:38 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
he gatver, wat naar voor jullie allebei
en een ijsje? of watermeloen?
Gelukkig!quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb hem de keuze gegeven; of ananas eten of wat drinken. Toen is hij toch gaan drinken. En toen hij eenmaal ging drinken, toen hield hij ook niet meer op.
Oh tofquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:24 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik ben zonet naar het zwembad geweest met man en de jongste twee. Lekker! En in plaats van snoep of een ijsje hebben we geld in zo'n speelgoedautomaat gegooid. Hier bij ons zwembad staan hele mooie Mario-automaten namelijk. Sterre heeft een stylus met zo'n stekelschildje bovenop, Tristan een sleutelhanger met boomerang-Mario en ik een stylus met een megapaddestoeltje er bovenop.M'n man wilde niks, maar die is dan ook niet gameverslaafd zoals wij.
Zomaar een wildvreemde mevrouw?quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:23 schreef simmu het volgende:
vanochtend stond er een mevrouw met een aquaplay op de stoep, dus we hebben dat opgezet en de hele ochtend gekoffieleut
jups, een voor mij totaal onbekende mevrouw (met een kind erbij en 2 grote tassen met speelgoed dus)quote:
Und ich auch bitte!quote:Op donderdag 25 juli 2013 08:15 schreef Spuuglokje het volgende:
Lady-wrb ook op Facebook?Pm please!
Danke schönquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:59 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Sie steht jetzt zwischen meine Freunde also du kannst es gemäcklich aufsuchen.
nee. en die kekke kleurtjes krijg ik de kriebels vanquote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:11 schreef lady-wrb het volgende:
zouden jullie wasbaar maandverband gebruiken
ik zit rond te kijken op internet en kom dit product net tegen.
oké, het is verkrijgbaar in hippe kleuren en schijn zo'n 8 jaar mee te gaan, maar
rrrrrrillllll ik moet er toch niet aan denken
http://www.wasbaar-maandverband.com/producten/maandverband/p-1/
En van de namen ookquote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:43 schreef simmu het volgende:
[..]
nee. en die kekke kleurtjes krijg ik de kriebels van
party in my pantsquote:
me too.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:05 schreef -Spring het volgende:
Ik gebruik sowieso nooit maandverband. Altijd tampons.
Krijg je die makkelijk verwijderd zonder dat je knoeit?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:39 schreef miss_sly het volgende:
Ladycups, gemaakt van siliconen. Ideaal, wat mij betreft! Als je het dan over schoon en hygiënisch hebt, en het is ook nog eens beter voor het milieu en je portemonnee!
Ja, je trekt hem eruit en gooit hem leeg.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
Krijg je die makkelijk verwijderd zonder dat je knoeit?
bij mij welquote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:47 schreef miss_sly het volgende:
Het is toch geen lopende kraan? Het loopt er toch ook niet uit als je een tampon verwijdert of als je alleen een maandverband in hebt?
klinkt opzich best goed, ware het niet dat leegspoelen op t werktoilet dan weer niet handig isquote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:58 schreef miss_sly het volgende:
Ja, dus je trekt de cup eruit, daar zit het plasje bloed in. Dan gooi je hem leeg in de wc, spoelt hem af en doet hem terug. Het bloed gaat rechtstreeks uit de baarmoeder in de cup, dus je blijft echt veel schoner.
Dan zou zo'n cup juist fijn zijn, denk ik. Mijn eerste dag is ook echt zwaar, dat red ik niet met een tampon (de dikste uiteraardquote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:59 schreef mignonne het volgende:
[..]
bij mij wel![]()
![]()
echt dikke háát aan ziekenhuisuniformen wit-witter-witst in zo'n periode![]()
ieder uur neurotisch naar de wc in de hoop dat je niet doorgelekt bent. En dan zo'n moeder in kraambed die grapt over dubbele kraamverbanden en dat het gelukkig maar een paar dagen dubbel hoeft.
Je moest es weten denk k dan
Als leegspoelen niet lukt, maak je hem schoon met een wc-papiertje of een lactacyd hygienisch doekje.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
klinkt opzich best goed, ware het niet dat leegspoelen op t werktoilet dan weer niet handig is
maar dan zit hij best hoog he.
gewoon 2 vingers of zit er iets van een touwtje oid bij?
Dat gaat toch over die herbruikbare maandverbandjes, neem ik aan? Want hoe tevreden ik ook ben over de ladycup, ik zou nog steeds liever niet ongesteld wordenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:03 schreef Moonah het volgende:
Uit de FAQ:
13. Wegwerp maandverband is zo makkelijk. Waarom zou ik switchen?
Omdat je anders gaat denken over je menstruatie. Je zult er zelfs naar uitkijken!
Yeah right!
Jaja, van die heppiedepeppiedingen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat gaat toch over die herbruikbare maandverbandjes, neem ik aan? Want hoe tevreden ik ook ben over de ladycup, ik zou nog steeds liever niet ongesteld worden
klinkt interessantquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als leegspoelen niet lukt, maak je hem schoon met een wc-papiertje of een lactacyd hygienisch doekje.
Het is een eierdopje met een steeltje er aan, zeg maar. Dat steeltje kun je altijd wel aan, en daaraan trek je het naar beneden. Juist omdat hij zo hoog zit, is het ook veel schoner. De binnenkant van je vagina blijft veel schoner, zeg maar, omdat het bloed niet via de vaginawand naar beneden gaat, maar rechtstreeks in het cupje drupt.
zie je ze al aan de waslijn bungelen?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:44 schreef Vicky het volgende:
[..]
Wasbare tampons.... ik moet er niet aan denken.
Bij mn vorige ziekenhuis mochten we een doktersjas, die zijn zo heerlijk lang en dan maakt het geen hol uit wat je draagt (pun intendedquote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:09 schreef lady-wrb het volgende:
ik zou gekleurde tampons dan weer wel kopen, matchend bij mijn ondergoed
en witten uniformen en ongesteld zijn is idd geen pretjes.
en die broeken schijnen toch al zo door.
wassen ze ze bij jou ook zo slecht? bij mijn vorige werkgever zaten soms de bloedvlekken van de vorige draagster er nog in.
er werd ook op het hart gedrukt nooit nooit nooit strings te dragen![]()
sinds dat moment draag ik boxers
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:38 schreef PM-girl het volgende:
Ik vind dit ook een beetje een vreemd plaatje
http://www.ladycup.eu/
en je voelt ze niet zitten?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:40 schreef miss_sly het volgende:
Zoveel als je er besteld
Ik heb er eerst een besteld, en toen het goed beviel, heb ik er een bijgekocht, omdat ik het een fijn idee vind om een reserve te hebben.
da drogist (hier) heeft zequote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:39 schreef miss_sly het volgende:
In Nederland niet in de winkel, volgens mij. Online via ladycup.eu en dan heb je hem echt met een paar dagen binnen.
Er is misschien wel een aantal winkels/drogisterijen die ze heeft, maar dan moet je het echt weten. Volgens mij zit het nog nergens in het standaardassortiment.quote:
Hoe vaak moet ik de menstruatiecup tussendoor legen?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:45 schreef Pvoesss het volgende:
Inderdaad Da of Dio drogisterij proberen.
Verder heb je nog http://www.cutecotton.nl/(...)nstruatiecups/id/14/
Als hij goed zit, voel je hem niet zitten. En dat was voor mij wel even oefenen, hoor. De eerste 2-3 cycli voelde ik het wel eens zitten, en had ik voor de zekerheid ook toch maar wel een inlegkruisje voor het geval het niet goed zat en toch wat lekte. Tegenwoordig gaat het allemaal heel soepel en heb ik verder niets nodig.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
en je voelt ze niet zitten?
heb je (misschien een stomme vraag) maar glijmiddel nodig? k zag iets van lube op die site
Op de laatste dagen is dat dus echt ideaal! 's ochtends onder de douche en dan 's avonds als ik thuiskom uit mijn werk, bijvoorbeeld. En je hebt dus geen last van geurtjes zoals met maandverband, want het is luchtdicht.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik de menstruatiecup tussendoor legen?
Een menstruatiecup kun je tot 12 uur achter elkaar dragen zonder enkel risico. 2 x per dag legen is dus voldoende, vind je het prettiger om dit vaker te doen dan kan dat natuurlijk ook.das echt weinig
quote:LadyCup comes in two sizes. Be careful to choose a suitable size according to the following information:
S(mall) – suitable for women who have not given birth to a child or women up to the age of 25 years
L(arge) – suitable for women who have given birth to a child or who are over the age of 25 years
eigenlijk klinkt het heel ideaalquote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Op de laatste dagen is dat dus echt ideaal! 's ochtends onder de douche en dan 's avonds als ik thuiskom uit mijn werk, bijvoorbeeld. En je hebt dus geen last van geurtjes zoals met maandverband, want het is luchtdicht.
die lijkt me dan weer lastiger met uithalen en knoeienquote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:51 schreef moussy het volgende:
andere cup maar cup, gewoon in het assortiment.
http://www.softcup.nl/node/2140
dat zijn echt andere hoor. deze had ik dus geprobeerd en dawasniksquote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:51 schreef moussy het volgende:
welnee, deze kiept niet om als je alleen het tuutje vast hebtquote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
die lijkt me dan weer lastiger met uithalen en knoeien
dat zei ik toch ook, andere cup, maar cup, ik heb er geen problemen meequote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:52 schreef simmu het volgende:
[..]
dat zijn echt andere hoor. deze had ik dus geprobeerd en dawasniks
En ik ben nog niet eens 30quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:52 schreef Vanyel het volgende:
Nou het verschil tussen 32 en 34 was bij mij stukken groter dan voor en na mijn 25e. Idd dat je opeens begrijpt voor wie superplustampons zijn en daar zelfs te weinig aan kunt hebben
Edit: spuit 11...
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:52 schreef moussy het volgende:
[..]
welnee, deze kiept niet om als je alleen het tuutje vast hebt
Dat vind ik dus echt geen fijn ding. Heb ze wel geprobeerd, maar nee.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:51 schreef moussy het volgende:
ik heb drie kinderen gebaard, dr kan haast wel een tupperware vergiet inquote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:53 schreef -Spring het volgende:
Hoe groot zijn ze dan? Op de plaatjes lijken ze formaatje vergiet.
hahahaquote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:54 schreef simmu het volgende:
ik blijf gewoon wel sponsjes douwen![]()
of ik probeer die van miss, ik hou gewoon hardnekkig vol met dingen proberen tot ik niet meer ongesteld word
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:52 schreef Vanyel het volgende:
Nou het verschil tussen 32 en 34 was bij mij stukken groter dan voor en na mijn 25e. Idd dat je opeens begrijpt voor wie superplustampons zijn en daar zelfs te weinig aan kunt hebben
Edit: spuit 11...
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:55 schreef moussy het volgende:
[..]
ik heb drie kinderen gebaard, dr kan haast wel een tupperware vergiet in![]()
ze zijn "groot" idd
Hij mag toch omkiepen, je wil hem toch leeggooien?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:52 schreef moussy het volgende:
[..]
welnee, deze kiept niet om als je alleen het tuutje vast hebt
welnee, ze zijn niet groot. Als er een piemel in kan, kan die ladycup er ook in.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:53 schreef -Spring het volgende:
Hoe groot zijn ze dan? Op de plaatjes lijken ze formaatje vergiet.
niet als ik zit te hannessen met mn broek half op mn enkels want plee op het werk, broek mag grond niet raken enz enzquote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hij mag toch omkiepen, je wil hem toch leeggooien?
de gemiddelde piemel is ook dikker dan een volle tampon...toch?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:01 schreef Troel het volgende:
Maar dat zegt vrij weinig, het gaat erom hoe breed die tampon is als ie vol zit, want zo haal je hem er natuurlijk niet uit
Ik heb alleen met die tampons gespeeld en er kan zoveel water in, dat ik jouw stelling moet ontkrachtenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
de gemiddelde piemel is ook dikker dan een volle tampon...toch?
~quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:04 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb alleen met die tampons gespeeld en er kan zoveel water in, dat ik jouw stelling moet ontkrachten
Ik vind het dus echt vieze ondingenSoftcups zou ik ook niets vinden hoor
Ik vind alles qua menstruatie vies. Stom, weet ik, maar gruwel ervanquote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
~
die cups vind je vies? Je kunt ze onhandig vinden of niet prettig, maar vies zijn ze gewoon echt niet
je kan ze ook steriliseren in de magnetronquote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
~
die cups vind je vies? Je kunt ze onhandig vinden of niet prettig, maar vies zijn ze gewoon echt niet
Ach, tis net zoiets als een bloedneus, maar dan andersquote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:08 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik vind alles qua menstruatie vies. Stom, weet ik, maar gruwel ervan
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:08 schreef moussy het volgende:
[..]
je kan ze ook steriliseren in de magnetronin een bakje
wie wil dat nou niet?!
[ afbeelding ]
mini en maxi?quote:
joh er zijn mensen die vissen een maxi vol dwars eruitquote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:01 schreef Troel het volgende:
Maar dat zegt vrij weinig, het gaat erom hoe breed die tampon is als ie vol zit, want zo haal je hem er natuurlijk niet uit
Stom...op z'n minst een beetje vreemd om zo vies van jezelf te zijn. Vind ik dan he.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:08 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik vind alles qua menstruatie vies. Stom, weet ik, maar gruwel ervan
Je zou m zo onder de boom leggenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:13 schreef moussy het volgende:
Zie je je al staan op een verjaardag? Huiskamer vol? (tis eigenlijk de kerstaanbieding, leuk onder de boom)
"De LadyCup Set is een mooi cadeau.Verpakt in een elegant transparant toilettasje."
[ afbeelding ]
hoop je dan maar.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:08 schreef moussy het volgende:
[..]
Ach, tis net zoiets als een bloedneus, maar dan andersdr heeft niemand mee gespeeld!
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:17 schreef moussy het volgende:
Als je nou zegt dat je het raar vind als iemand gaat poepen en er daarna een kameel van gaat kleien.. mwah das wel bijzonder.
ik heb wel eens poep bij iemand tussen zn tanden weg staan poetsen![]()
Ja die kreeg ik op mijn 33equote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
is dat niet afhankelijk wel of geen kinderen?
hier doe ik t met de normal comfort normaliter af
Zo last minute pretecho voor geslacht. En best goed inmiddelsquote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:53 schreef mignonne het volgende:
[..]
En ik ben nog niet eens 30![]()
dat wordt wat
hoe gaat t met dr mrs?
Ik geloof 7'50 per les van 45 min. Betalen per 10.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:55 schreef miss_sly het volgende:
Maar even wat anders: zwemlessen. Ik ben aan het orienteren, want ik denk dat op tijd inschrijven wel weer gewenst is. Wat betalen/betaalden jullie nu per les/maand?
onder een spoiler, want echt goorquote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:17 schreef moussy het volgende:
ik heb wel eens poep bij iemand tussen zn tanden weg staan poetsen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:17 schreef moussy het volgende:
Als je nou zegt dat je het raar vind als iemand gaat poepen en er daarna een kameel van gaat kleien.. mwah das wel bijzonder.
Wij betalen voor 2 lessen per week (dat is standaard bij die zwemschool), per maand E56,- , je kan ook kiezen voor 1 les per week, dan betaal je per maand E36,50.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:55 schreef miss_sly het volgende:
Maar even wat anders: zwemlessen. Ik ben aan het orienteren, want ik denk dat op tijd inschrijven wel weer gewenst is. Wat betalen/betaalden jullie nu per les/maand?
6.50 voor 10 lessen van 45 minuten, 13 weken geldig, of 7,50 per les van 45 minutenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:55 schreef miss_sly het volgende:
Is het ookquote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Stom...op z'n minst een beetje vreemd om zo vies van jezelf te zijn. Vind ik dan he.
oooh, steriliseren in de magnetron![]()
![]()
eet je wel eieren? Das de menstruatie van een kipquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:06 schreef Troel het volgende:
[..]
Is het ookMaar ik vond het ook heel eng om een pasgeboren baby zomaar op me te krijgen, dat is ook vies. Uiteindelijk wel gehad, dus misschien, tegen de tijd dat ik voorbij de overgang ben ofzo, vind ik menstrueren ook niet meer vies
Da's niet van mij, da's minder viesquote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:14 schreef moussy het volgende:
[..]
eet je wel eieren? Das de menstruatie van een kip
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
Die heeft een stokje ipv een tuutje!quote:
of georigamied met stokjequote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Die zijn gevlochten van rijstpapier toch?
glitt0rz!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:47 schreef Ikina het volgende:
Spuit 12 hier, ik heb een MeLuna cup. Die is zo rond de 15 euro, toch weer de helft van de meeste andere cups. Ik vond het ideaal. Het ding lijkt groot maar dat is vooral de rand, die klap je in bij het inbrengen en zit uiteindelijk voorbij de bekkenbodemspier waardoor je hem niet meer voelt. De eerste periode was het klungelen omdat ik hem niet kreeg uitgekapt. Nu heb ik mijn manier gevonden en sindsdien is het helemaal top! Glijmiddel niet nodig trouwens...
Ik wilde wel naar TBG, maar dat vind ik niet echt een combinatie met kinderenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 08:17 schreef RockabeIIa het volgende:
Smorges!
Vandaag zwarte cross('s middags met B)
Nog meer mensen die gaan? Of willen gaan?
Lang genoeg qua attentionspan en geblauwbekquote:Op zaterdag 27 juli 2013 08:21 schreef miss_sly het volgende:
O ja, inderdaad de verschillen in lesduur: ik heb gezien 30, 45 en 60 minuten. 30 minuten lijkt me zo weinig, maar wellicht is het zo inspannend dat 30 minuten wel voldoende is?
dat idd maar wel afhankelijk van groepsgrootte.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 08:24 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Lang genoeg qua attentionspan en geblauwbek
ach wat naarquote:Op zondag 28 juli 2013 10:34 schreef Gaoxing het volgende:
Ik moet zeker niet gaan vertellen dat ik gewoon naast 't zwembad in het zonnetje zat he? Het ergste was als ik m'n zonnebril was vergeten
Meiden, dank voor jullie medeleven, maar onze grote pluizenbolpoes is vrijdagnacht toch nog redelijk onverwacht overleden. De kinderen zijn bij tijd en wijlen behoorlijk ontroostbaar, maar gelukkig zijn heel goede vrienden van me hier om te logeren, en dat biedt fijne, veilige afleiding. Toen gisteravond laat de tranen toch weer kwamen hebben we besloten dat het fijn was als ik bij ze op de kamer zou slapen. Dat we d'r niet meer hebben kunnen zien is natuurlijk extra moeilijk, maar jongste was net veel bezig met hout bewerken, dus die gaat nu een monumentje voor 'r maken.
quote:Op zondag 28 juli 2013 10:34 schreef Gaoxing het volgende:
maar jongste was net veel bezig met hout bewerken, dus die gaat nu een monumentje voor 'r maken.
Mogen of niet... ze is begraven, naast de keuken. Wat meteen een nieuw probleem voortbracht: "maar mama, als we weer verhuizen, nemen we haar wel mee he?" Naja, dat probleem lossen we wel op als we ervoor staan. Over een jaar of drie is dat waarschijnlijk makkelijker.quote:Op zondag 28 juli 2013 11:08 schreef lady-wrb het volgende:
ach wat naarzeker omdat jullie haar niet meer hebben gezien.
hoe gaat dat verder? mag ze begraven worden? (dubai toch? )
weet je nu al wat ze had en waar ze aan overleden is?
heb jij ook naakt door die bagger gerend?quote:Op zondag 28 juli 2013 22:41 schreef RockabeIIa het volgende:
Dat is wel een contrast met mijn fijne weekend zwarte cross. Sterkte met het gemis toch Gao...
En ik, ik kijk uit naar de volgende editie harde modderparty
Ja met de hele familie!!!!quote:Op zondag 28 juli 2013 23:10 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
heb jij ook naakt door die bagger gerend?
sorrie tico, we zitten wat uit de buurt, ik heb er al 3 en de situatie mbt verhuizen is hier op het moment ook wat onzekerquote:Op maandag 29 juli 2013 10:28 schreef Ticootje het volgende:
F&F / Kattenthuis gezocht!
Zijn er hier misschien mensen die kunnen helpen?
Ik weet ook niet of je 3 katten en 2 andere volwassen dieren bij elkaar moet willen zetten... Kittens zijn meestal geen probleem, en honden vinden ze in het begin wel eng... maar andere katten is altijd weer gezeik... Zit je weer een paar weken in de strijd wie de baas is.quote:Op maandag 29 juli 2013 10:45 schreef simmu het volgende:
[..]
sorrie tico, we zitten wat uit de buurt, ik heb er al 3 en de situatie mbt verhuizen is hier op het moment ook wat onzeker
Nee daar doe je m ook geen plezier mee.quote:Op maandag 29 juli 2013 11:02 schreef debuurvrouw het volgende:
Sorry Tico, ook hier geen plek. Wel voor een kitten omdat we denken dat onze ouwe eenzaam is. Hij loopt al twee dagen te miauwen sinds we terug zijn van vakantie en wil alleen maar op schoot. Arme ziel
Met volwassen katten zie ik t niet zo zitten.
ik zit ondertussen ff te puzzelen hoor. Of ik niet nog iemand weet. Maar als boerderijkat zijn ze ook niet echt geschikt (en dat moet je ook maar net willen) voor de rest zijn er overal al katten in mijn omgeving.quote:Op maandag 29 juli 2013 11:05 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee daar doe je m ook geen plezier mee.
Nou, ik wilde eerst zelf even kijken of ik ze ergens kan onderbrengen bij mensen die ik "ken".quote:Op maandag 29 juli 2013 11:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik zit ondertussen ff te puzzelen hoor. Of ik niet nog iemand weet. Maar als boerderijkat zijn ze ook niet echt geschikt (en dat moet je ook maar net willen) voor de rest zijn er overal al katten in mijn omgeving.
Is er niet een hulp bij herplaatsing in je buurt?
mijn dochter doet het met nagellakquote:Op maandag 29 juli 2013 19:16 schreef simmu het volgende:
volgens wikipedia volstaat verdunde plakkaatverf met wat ossegal (http://nl.wikipedia.org/wiki/Marmeren). geen idee in welke verhoudingen dan hoor
dat geldt voor 95% van de inhoud van zijn kamerquote:Op maandag 29 juli 2013 21:00 schreef Lois het volgende:
Mijn tip: alles waarvan je maar lichtelijk denkt dat het weg kan, in een vuilniszak mikken. Die in schuur/op zolder zetten. Heb je binnen 3 weken ofzo geen vraag ernaar gehad kan het weg.
lego gaat ook niet weg, maar er mag wel heel wat boekengedoe weg. alles staat er nog vanaf dat we hier in de zaanstreek kwamen wonen, dus ook het kleuterspul.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:24 schreef livelink het volgende:
Spellen, boeken en lego zijn juist de dingen die ik moeilijk weg kan doen. Succes, Lady!
lego naar de zolder, spellen/boeken uitzoeken en op marktplaats of kringloop (of op de zolderquote:Op maandag 29 juli 2013 21:09 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat geldt voor 95% van de inhoud van zijn kamer
het enige dat hij er doet is slapen, zich aankleden en gamen.
voor de rest staat er twee kasten met spellen nutteloos te wezen, een hele kast vol boeken te verpieteren en vier of vijf bakken met lego te verstoffen
Gamecomputer uit z'n kamer! Dan laten opruimen en niet eerder gamen dan dat z'n kamer opgeruimd isquote:Op maandag 29 juli 2013 20:42 schreef lady-wrb het volgende:
help! ik ben L. zijn kamer aan het uitmesten en wat een zooi komt daaruit
(hij heeft 2 weken de kans gekregen om het zelf te doen, maar toen zat hij iedere keer binnen 2 minuten te gamen)
ik ben zelf ook niet zo goed in opruimen. iemand DE tip wat te bewaren en wat niet?
Dit lijkt me wel watquote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:33 schreef moussy het volgende:
Wat Grijs idd zegt, desnoods alleen de snoeren afkoppelen. Hier gaat de wifi er af, want oeh er is geen leven zonder internet op je telefoon als ze dr kamer na herhaalde waarschuwingen niet opruimt. Dat gaat met stapjes. Mevroi is vergroeid met mtv en TLC, eerst koppel ik de kabel er af, alleen ruis is ook niks op je tv, als ze daar niet van onder de indruk is gaat, na een week went dat ook, dan is de wifi weg. Stap 3 is de pc (maar die staat in de woonkamer) afkoppelen. Ik ga dat puberhok niet meer opruimen, die tijd heeft ze gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |