Ex geeft aan geen veredelde oppas te zijn. Zijn steeds woorden over de beesten. Ze zitten m duidelijk in de weg.quote:Op maandag 15 april 2013 15:29 schreef controlaltdelete het volgende:
Waarom kunnen ze niet bij je ex blijven? Katten van het ene naar het andere adres is zielig want katten zijn erg gehecht aan vastigheid. En hoezo zijn de katten een belasting, voor wie?
Ik reken op dat het nog wel een jaar of 2 kan duren. Ik eindig steeds hoger in de lijst van woningen.quote:Op maandag 15 april 2013 16:39 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
Hoe lang denk je dat het tijdelijk onderkomen duurt? Moeten ze naar buiten kunnen?
Jeetje, ik denk niet dat je snel iemand zult vinden die na 2 jaar weer afscheid van ze neemt. Bij mij kunnen ze niet naar buiten dus houdt al op..quote:Op maandag 15 april 2013 17:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik reken op dat het nog wel een jaar of 2 kan duren. Ik eindig steeds hoger in de lijst van woningen.
Buiten zijn ze wel aan gewent ja.
Dat snap ik ook. Maar in dat geval zal ik dus wel af en toe stalken hoe het met de beestjes gaat.quote:Op maandag 15 april 2013 17:26 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
[..]
Jeetje, ik denk niet dat je snel iemand zult vinden die na 2 jaar weer afscheid van ze neemt. Bij mij kunnen ze niet naar buiten dus houdt al op..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |