ik heb haar wel eens even op de kermis gezienquote:
succes. Ik zit in een nog niet zo hete tram.quote:Op maandag 22 juli 2013 07:12 schreef livelink het volgende:
Zij, die vandaag gaan sterven in bussen en op werk, groeten u.
ik zou gisteren ook gaan maar ivm de warmte heb ik het toch maar even uitgesteld. goede keus, zo te lezen.quote:Op zondag 21 juli 2013 16:30 schreef livelink het volgende:
Ik ben net naar een snikhete Parade geweest. Je ging bijna dood in zo'n tent. Voordeel was dat het daarna buiten koel leek en dat ze je natsproeiden in de zweefmolen. Maar respect voor de artiesten, zeg.
Ik mis de link met Rotterdam?quote:Op maandag 22 juli 2013 12:33 schreef Rottdog het volgende:
http://zoekjemee.nl/vermist-uit-drenthe-oliver-7-en-floris-4/
Regio Rotterdam.
_eindelijk_ voor hemquote:Op maandag 22 juli 2013 19:42 schreef lady-wrb het volgende:
vandaag heeft mijn oom dus zijn euthanasie gehad.
het is het hele weekend veel in mijn gedachten geweest.
das mooi. dan ga je nu toch door naar de ggd-jeud?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 08:33 schreef RockabeIIa het volgende:
Geen idee.
Mijlpaaldag: dadelijk voor het laatst in mijn leven naar het cb.
zitten jullie in dubaiquote:Op maandag 22 juli 2013 19:31 schreef Gaoxing het volgende:
Ah, gelukkig. Ik hoopte al dat er zoiets was.
Ik heb de kinderen kennis laten maken met een 'random act of kindness'. We hadden oliebollen gekocht op de kermis, wilden er 5, maar kregen er 7 voor dezelfde prijs. Dus naar een ouder stel gelopen wat bij een klein bootje op de kade aan de andere kant van de pont zat en - tot grote schaamte van pubertje - gevraagd of ze allebei een oliebol wilden. Wat nog een keer herhaald moest worden, want ze bleken DuitsZij blij, wij blij, iedereen vrolijk, en de kinderen heel verbaasd
Ja, geloof van wel, maar hoe vaak heb je daar nu echt wat mee te doen? Ik nooit, moest 1x komen omdat het gewicht van flip1 nog wat aan de hoge kant was toen hij 4 werd.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 08:36 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
das mooi. dan ga je nu toch door naar de ggd-jeud?
in Dubai hebben ze hele andere oliebollen volgens mij...quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:26 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
zitten jullie in dubai
helemaal gemist. ik dacht dat jullie in nederland zaten
Of halve.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:37 schreef trui het volgende:
[..]
in Dubai hebben ze hele andere oliebollen volgens mij...
Poes en hub zitten in Dubai, wij zijn op vakantie in Nederland en gaan over een week of drie naar Dubai, waar ook de huisraad is gearriveerdquote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:26 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
zitten jullie in dubai
helemaal gemist. ik dacht dat jullie in nederland zaten
Ik kon me vanmorgen ook nergens toe zetten, maar we hebben toch nog een leuke dag gehad, in Pieterburen. Ik moet alleen nog 's met 'haar van TomTom' in conclaaf, want de weggetjes waar ze me langs stuurt zijn volgens mij niet echt het allerallerhandigst.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:28 schreef lady-wrb het volgende:
ik kan mezelf vandaag ook even tot niets zetten.
eerst maar eens een to do list maken om een overzicht van alle klussen voor de komende dagen.
dat streept zo lekker af altijd
6 en 12 jaar dacht ik.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:30 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ja, geloof van wel, maar hoe vaak heb je daar nu echt wat mee te doen? Ik nooit, moest 1x komen omdat het gewicht van flip1 nog wat aan de hoge kant was toen hij 4 werd.
Dikke jankie was het vandaag, flip2. Het prikje mocht, maar dan moesten we daarna wel naar de ikea voor een ijsje. Had ie mooi bedacht...:D
kijk eens of je toevallig per ongeluk 'kortste route' aangevinkt hebt ipv 'snelste route'... Dat verklaarde de onhandige weggetjes en route dwars door Lyon bij ons namelijkquote:Op dinsdag 23 juli 2013 18:25 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Ik kon me vanmorgen ook nergens toe zetten, maar we hebben toch nog een leuke dag gehad, in Pieterburen. Ik moet alleen nog 's met 'haar van TomTom' in conclaaf, want de weggetjes waar ze me langs stuurt zijn volgens mij niet echt het allerallerhandigst.
Dat wilde ik inderdaad eens gaan doen. Of dat ergens 'geen snelwegen' staat aangevinkt.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:47 schreef Sjeen het volgende:
[..]
kijk eens of je toevallig per ongeluk 'kortste route' aangevinkt hebt ipv 'snelste route'... Dat verklaarde de onhandige weggetjes en route dwars door Lyon bij ons namelijk
met vouwwagenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:58 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Dat wilde ik inderdaad eens gaan doen. Of dat ergens 'geen snelwegen' staat aangevinkt.
Ben je wel blij mee trouwens, door Lyon
*jaloers!*quote:Op dinsdag 23 juli 2013 19:43 schreef lily het volgende:
de onweersbuien schampen ons weer, net als gisteren
jammer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |