ja, je maakt een badge van je kaartenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:20 schreef Vinno het volgende:
Als je van je Summer Sale cards een badge "maakt", ben je dan die kaarten kwijt zeg maar?
Wil ze over een tijdje wel verpatsen namelijk...
Jouw gok is net zo goed als die van mij. Je loopt een zeker risico door ze te bewaren. Ik zelf laat ze nog even in mijn inventory zitten iig.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:24 schreef Vinno het volgende:
En wat is de ervaring? Dat zulke prijzen nog gaan stijgen?
Of interesseert niemand zich over een tijdje meer in die kaarten?
Nope, geen enkel probleem.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:07 schreef Tain het volgende:
[..]
Nog meer mensen die bij het afrekenen een certificaat fout krijgen?
Prijzen zijn al verdubbeld en zullen nog verder stijgen naarmate de voorraad afneemt. De vraag is alleen hoe snel dat gebeurt. Er zijn nog ongeveer 35.000 kaarten van iedere soort op de market, dus dat moet eerst flink gaan afnemen voor je ze echt omhoog ziet schieten. Pas bij de laatste 1000 kaarten zou de prijs de 1 euro aan kunnen gaan tikken, maar das puur speculeren.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:24 schreef Vinno het volgende:
En wat is de ervaring? Dat zulke prijzen nog gaan stijgen?
Of interesseert niemand zich over een tijdje meer in die kaarten?
Waar wordt dat bekend gemaakt eigenlijk?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:24 schreef bigbass het volgende:
Er zijn weer nieuwe games met cards trouwens, voor mijn SPAZ (vet spel trouwens, had het nog niet eerder gespeeld :x), BIT.TRIP RUNNER en Defence Grid
Mobiel wel een certificaat probleem en op de desktop op mijn werk nietquote:
Ik heb het nog nergens gevonden, ik zag ze opeens bij mijn badges staan.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:06 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Waar wordt dat bekend gemaakt eigenlijk?
Dat zijn flink wat games.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:54 schreef mschol het volgende:
ik zie nog een paar gamesmet cards : DoD: Source , DLC quest, Giana sisters, Beat Hazard
en nog meer:
http://steamcommunity.com/groups/tradingcards#announcements
de eerst volgende grote sale wel ja..quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:16 schreef Wire het volgende:
De volgende sale komt rond kerst neem ik aan?
Nieuwe IndieGala: http://www.indiegala.com/quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:59 schreef JimmyJames het volgende:
Ik hoop dat we binnenkort een nieuwe Humble Indie Bundle gaan zien. De laatste HIB werd gelanceerd op 28 mei.
Ik heb wel interessequote:Op woensdag 24 juli 2013 19:26 schreef Vault-Boy het volgende:
Zo net die 3 games gekregen.
Vind dat wel echt een nadeel eigenlijk. Bioshock Infinite op Steam, Crysis 3 op Origin en Far Cry 3 Blood Dragon op Uplay moeten registeren. Nu heb ik echt 3 clients nodig. Ach ja voor 15 euro moet ik ook niet zeuren.
Mocht iemand ook die games willen voor dat bedrag. Dan kan ik het wel regelen via die persoon. Ze heeft nog veel vouchers over.
IndieRoyale is nu ook upquote:Op woensdag 24 juli 2013 15:26 schreef beelz het volgende:
[..]
Nieuwe IndieGala: http://www.indiegala.com/
Nieuwe Bundlestars: http://www.bundlestars.com/
Indieroyale en Humble Bundle zijn op dit moment gesloten, dus daar komt binnenkort wel weer wat nieuws. Check voor meer indiebundles http://www.indiegamebundles.com/
Vouchers?quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:50 schreef Vault-Boy het volgende:
Al 1 persoon geholpen met die vouchers
die vouchers dusquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:56 schreef Vault-Boy het volgende:
oor 15 euro euro kan ik Bioshock Infinite, Crysis 3 en Far Cry Blood Dragon kopen.
Toch wel een mooie deal. Dat is nog van die actie met die videokaarten.
Ah gelukkigquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:43 schreef Moro het volgende:
Nou Uplay is een feest zeg, krijg het gewoon niet aan de gang :<
edit: eindelijk aan de gang
Heb ze als collection een keer gevonden bij de Bart Smit voor 5 euro ofzo.quote:Op donderdag 25 juli 2013 01:17 schreef Vault-Boy het volgende:
Weet iemand trouwens of je nog ergens Splinter Cell Pandora Tomorrow kan kopen? Ik wil Splinter Cell, Pandora Tomorrow, Chaos Theory en Double Agent kopen. Op Uplay zijn ze allemaal 4,99, maar helaas verkopen ze weer net niet die Pandora TomorrowEn Steam helaas ook niet
![]()
Vind echt jammer dat de PC en de Xbox 360 nooit de HD remake hebben gehad. Splinter Cell was jaren geleden echt 1 van mijn toppers.
ik zie em op budgetgaming.nl alleen in een pakket:quote:Op donderdag 25 juli 2013 01:17 schreef Vault-Boy het volgende:
Weet iemand trouwens of je nog ergens Splinter Cell Pandora Tomorrow kan kopen? Ik wil Splinter Cell, Pandora Tomorrow, Chaos Theory en Double Agent kopen. Op Uplay zijn ze allemaal 4,99, maar helaas verkopen ze weer net niet die Pandora TomorrowEn Steam helaas ook niet
![]()
Vind echt jammer dat de PC en de Xbox 360 nooit de HD remake hebben gehad. Splinter Cell was jaren geleden echt 1 van mijn toppers.
Hoe oud ben jij?quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:24 schreef RickoKun het volgende:
Voor de duizendste keer de summersale gemist
Ik denk ook dat ik het leuk zou vinden als mijn hersenen niet zouden stuiteren, maar hou het geen tien minuten vol.quote:Op donderdag 25 juli 2013 08:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van en vind het geweldig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |