ach over een paar maanden heb je er weer éénquote:
Precies. Eind oktober weer de Halloween-sale.quote:Op maandag 22 juli 2013 19:01 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
ach over een paar maanden heb je er weer één
Het zal wel aan mij liggen maar ik snap het nog steeds nietquote:Op maandag 22 juli 2013 14:25 schreef mschol het volgende:
de blokjes zijn het pad dat hij moet afleggen, dus bij 1 blokje blijft hij logischerwijs op 1 plek staan (bied trouwens goeie mogelijkheden om bepaalde gebieden te guarden bij de deur..)
met het guards knopje wijs je een guard toe aan een ruimte, dan stationeer je dus een guard in die ruimte..quote:Op maandag 22 juli 2013 19:44 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen maar ik snap het nog steeds nietIk heb nu een pad met blokjes gemaakt maar daar schieten ze vervolgens met z'n allen naartoe. Als ik dan een 2e pad leg dan gebeurt er niets. Hoe krijg ik het nou voorelkaar dat 1 (of 2) bewakers 1 pad bewaken en de andere bewakers ergens anders heen gaan? En wat moet ik met het knopje guards onder deployment aan? Die icoontjes worden automatisch op dezelfde plek gemieterd ongeacht waar je klikt en het lijkt ook geen verder nut te hebben...
wauw.. 4 jaar na datoquote:Team Fortress 2 blocks item drops for idlers
Posted Jul 18, 2013
Gosh, it's been over four years since Team Fortress 2 introduced random item drops. Four years of people standing idle in servers waiting for hats. Curiously, Valve's now chosen to clamp down on that. It's all perfectly reasonable but, well, hasn't everyone already moved onto idling in other games to score Steam Trading Cards?
ik denk dat TF2 een stuk rustiger gaat worden..quote:
Koop binding of isaac, kan je zo 100+ uur aan vuilmaken. Vraag maar aan seafoodquote:Op maandag 22 juli 2013 22:07 schreef mschol het volgende:
typical: zit naar mijn steam lijst te kijken.. en ondertussen denk ik "ik heb eigenlijk helemaal niks waar ik zin in hem"
Ik zit nu een Origin-spel te spelenquote:Op maandag 22 juli 2013 22:07 schreef mschol het volgende:
typical: zit naar mijn steam lijst te kijken.. en ondertussen denk ik "ik heb eigenlijk helemaal niks waar ik zin in hem"
jij hebt mijn gamelijst zeker nog niet gezien?quote:Op maandag 22 juli 2013 22:09 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Koop binding of isaac, kan je zo 100+ uur aan vuilmaken. Vraag maar aan seafood
ik start zo maar een serie op..quote:Op maandag 22 juli 2013 22:09 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik zit nu een Origin-spel te spelen
V.
Oeh, ik moet Reus nog, wat wil je ervoor terug?quote:Op maandag 22 juli 2013 20:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Te ruil:
5x Reus
3x Kerbal Space Program
1x Tomb Raider
2x Chivalry
1x Football Manager
1x Dead Island Riptide
Bastion:
1x The Windbags
Borderlands 2:
1x Maya
Mijn inv: http://steamcommunity.com/id/bestemmingsplan/inventory/#753
Suits!quote:Op maandag 22 juli 2013 22:10 schreef mschol het volgende:
[..]
jij hebt mijn gamelijst zeker nog niet gezien?
[..]
ik start zo maar een serie op..
ik ga denk ik voor loli's in tanks..quote:Op maandag 22 juli 2013 22:12 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Suits!
![]()
Ga je geen spijt van krijgen..
Die heb ik ook dubbel.quote:Op maandag 22 juli 2013 22:11 schreef rubbels het volgende:
[..]
Oeh, ik moet Reus nog, wat wil je ervoor terug?
Oh oeps, ik dacht dat ik een keer geruild had tijdens deze sale. Ik zag je er niet bijstaan bij friends who own this gamequote:Op maandag 22 juli 2013 22:10 schreef mschol het volgende:
[..]
jij hebt mijn gamelijst zeker nog niet gezien?
Verzin maar iets, heb niks concreets in gedachten.quote:Op maandag 22 juli 2013 22:11 schreef rubbels het volgende:
[..]
Oeh, ik moet Reus nog, wat wil je ervoor terug?
Chivalry kaart?quote:Op maandag 22 juli 2013 22:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Verzin maar iets, heb niks concreets in gedachten.
tis niet helemaal mijn soort game, ik speel het een enkele keerquote:Op maandag 22 juli 2013 22:25 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Oh oeps, ik dacht dat ik een keer geruild had tijdens deze sale. Ik zag je er niet bijstaan bij friends who own this game![]()
En maar 2,9 uur?! Spelen jij!
ik heb gister op de gok 2 summer foils gekocht.. ik kan ze nu met 100% winst verkopenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:18 schreef TigerXtrm het volgende:
Summer Sale kaarten zijn nu al verdubbeld in prijs
Slimme zet. Ik heb het maar gehouden bij wat ik in mijn Steam wallet had op dat moment. Ben begonnen met 2,65 ofzo. Denk dat het wel moet lukken om dat te verdubbelen met de hoeveelheid kaarten die ik nu heb en de trend van de prijs.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:35 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb gister op de gok 2 summer foils gekocht.. ik kan ze nu met 100% winst verkopen
ik wacht nog een paar dagen, even kijken of de prijs boven de 4 euro uitkomt..
Ik heb dat 5 dagen geleden ook gedaan, de Skyrim foil is nu al meer dan 3x de prijs.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:35 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb gister op de gok 2 summer foils gekocht.. ik kan ze nu met 100% winst verkopen
ik wacht nog een paar dagen, even kijken of de prijs boven de 4 euro uitkomt..
Mobs respawnen als je area verlaat of game afsluit.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 02:50 schreef Geerd het volgende:
Net even borderlanders 2 gespeeld, grappig spelletje.
Snap er alleen nog geen fuck vanWas bij die 2 broers Boom boom ofzo, paar keer dood.
Opgeslagen dacht nou nog keertje kijken dan, kan ik weer opnieuw beginnen.
Of heb ik weer een andere missie geselecteerd? Maja dan zouden ze alsnog dood moeten blijven.
Hier dus idd vanaf 4 min zo ver was ik, kan ik ineens al die gasten daarvoor weer afslachten
Ik ben echt zoon noob bf3 kan ik al niks van metro 2033 zit ik ook al vast en hier gaat het niet veel beter![]()
![]()
![]()
![]()
Aah oke thanks, en die andere karakters? Waar zijn die dan?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 03:20 schreef Smoofie het volgende:
En als je midden in een missie save and quit doet, kun je als je het spel inlaadt weer opnieuw beginnen, tenminste, qua waypoints.
Welke andere?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 03:24 schreef Geerd het volgende:
[..]
Aah oke thanks, en die andere karakters? Waar zijn die dan?
Aah ok, thanks vanmiddag ofzo maar weer eens verder kijken hoe het werktquote:
Nette prijzenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:34 schreef beelz het volgende:
De Steam Summer Sale is dan wel voorbij, er is een erg sjieke bundle op dit moment: http://www.bundlestars.com/
Kunnen de mensen die aan het afkicken zijn toch nog even een klein bedrag betalen om een lading games te krijgen
Nog meer mensen die bij het afrekenen een certificaat fout krijgen?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:34 schreef beelz het volgende:
De Steam Summer Sale is dan wel voorbij, er is een erg sjieke bundle op dit moment: http://www.bundlestars.com/
Kunnen de mensen die aan het afkicken zijn toch nog even een klein bedrag betalen om een lading games te krijgen
nope, hier nietquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:07 schreef Tain het volgende:
[..]
Nog meer mensen die bij het afrekenen een certificaat fout krijgen?
Nope, gewoon kunnen betalenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:07 schreef Tain het volgende:
[..]
Nog meer mensen die bij het afrekenen een certificaat fout krijgen?
uiteraard ben je ze dan kwijt, anders zouden die dingen geen geld opleveren..quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:20 schreef Vinno het volgende:
Als je van je Summer Sale cards een badge "maakt", ben je dan die kaarten kwijt zeg maar?
Wil ze over een tijdje wel verpatsen namelijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |