Aah ok, thanks vanmiddag ofzo maar weer eens verder kijken hoe het werktquote:
Nette prijzenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:34 schreef beelz het volgende:
De Steam Summer Sale is dan wel voorbij, er is een erg sjieke bundle op dit moment: http://www.bundlestars.com/
Kunnen de mensen die aan het afkicken zijn toch nog even een klein bedrag betalen om een lading games te krijgen
Nog meer mensen die bij het afrekenen een certificaat fout krijgen?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:34 schreef beelz het volgende:
De Steam Summer Sale is dan wel voorbij, er is een erg sjieke bundle op dit moment: http://www.bundlestars.com/
Kunnen de mensen die aan het afkicken zijn toch nog even een klein bedrag betalen om een lading games te krijgen
nope, hier nietquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:07 schreef Tain het volgende:
[..]
Nog meer mensen die bij het afrekenen een certificaat fout krijgen?
Nope, gewoon kunnen betalenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:07 schreef Tain het volgende:
[..]
uiteraard ben je ze dan kwijt, anders zouden die dingen geen geld opleveren..quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:20 schreef Vinno het volgende:
Als je van je Summer Sale cards een badge "maakt", ben je dan die kaarten kwijt zeg maar?
Wil ze over een tijdje wel verpatsen namelijk...
ja, je maakt een badge van je kaartenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:20 schreef Vinno het volgende:
Als je van je Summer Sale cards een badge "maakt", ben je dan die kaarten kwijt zeg maar?
Wil ze over een tijdje wel verpatsen namelijk...
Jouw gok is net zo goed als die van mij. Je loopt een zeker risico door ze te bewaren. Ik zelf laat ze nog even in mijn inventory zitten iig.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:24 schreef Vinno het volgende:
En wat is de ervaring? Dat zulke prijzen nog gaan stijgen?
Of interesseert niemand zich over een tijdje meer in die kaarten?
Nope, geen enkel probleem.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:07 schreef Tain het volgende:
[..]
Prijzen zijn al verdubbeld en zullen nog verder stijgen naarmate de voorraad afneemt. De vraag is alleen hoe snel dat gebeurt. Er zijn nog ongeveer 35.000 kaarten van iedere soort op de market, dus dat moet eerst flink gaan afnemen voor je ze echt omhoog ziet schieten. Pas bij de laatste 1000 kaarten zou de prijs de 1 euro aan kunnen gaan tikken, maar das puur speculeren.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:24 schreef Vinno het volgende:
En wat is de ervaring? Dat zulke prijzen nog gaan stijgen?
Of interesseert niemand zich over een tijdje meer in die kaarten?
Waar wordt dat bekend gemaakt eigenlijk?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:24 schreef bigbass het volgende:
Er zijn weer nieuwe games met cards trouwens, voor mijn SPAZ (vet spel trouwens, had het nog niet eerder gespeeld :x), BIT.TRIP RUNNER en Defence Grid
Mobiel wel een certificaat probleem en op de desktop op mijn werk nietquote:
Ik heb het nog nergens gevonden, ik zag ze opeens bij mijn badges staan.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:06 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Waar wordt dat bekend gemaakt eigenlijk?
Dat zijn flink wat games.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:54 schreef mschol het volgende:
ik zie nog een paar gamesmet cards : DoD: Source , DLC quest, Giana sisters, Beat Hazard
en nog meer:
http://steamcommunity.com/groups/tradingcards#announcements
de eerst volgende grote sale wel ja..quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:16 schreef Wire het volgende:
De volgende sale komt rond kerst neem ik aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |