inb4 mensen die komen roepen dat de vrouw op de eerste foto aan anorexia lijd en dat het een schande is dat je daarop valtquote:Op zondag 21 juli 2013 16:35 schreef Schieganger het volgende:
ben je slank, i.e:
[ afbeelding ]
of mager
[ afbeelding ]
Ik ben zoals het bovenste plaatje. alleen heb ik niet echt zichtbare buikspieren.quote:Op zondag 21 juli 2013 16:35 schreef Schieganger het volgende:
ben je slank, i.e:
[ afbeelding ]
of mager
[ afbeelding ]
ja, altijd van die walvissen die dat roepenquote:Op zondag 21 juli 2013 16:37 schreef Twiitch het volgende:
[..]
inb4 mensen die komen roepen dat de vrouw op de eerste foto aan anorexia lijd en dat het een schande is dat je daarop valt
Foto'squote:Op zondag 21 juli 2013 16:37 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ik ben zoals het bovenste plaatje. alleen heb ik niet echt zichtbare buikspieren.
Maak eens een foto, dan kunnen we het beoordelen.quote:Op zondag 21 juli 2013 16:37 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ik ben zoals het bovenste plaatje. alleen heb ik niet echt zichtbare buikspieren.
Wat is daar sneu aan?quote:Op zondag 21 juli 2013 16:35 schreef Compoantje het volgende:
Als je het slank worden voor iemand anders doet ben je erg sneu. Sorry.
Nee.quote:Op zondag 21 juli 2013 16:37 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Veel water drinken. Veel groente en fruit en ook gewoon vettige dingen als pizza en tostie's maar ik sport veel. Ga bijna overal heen met de fiets, en heb ook denk ik wel een hoge stofwisseling momenteel.quote:Op zondag 21 juli 2013 16:36 schreef Scuidward het volgende:
Wat eet je dan zoal? Ik moet daar ook op letten, anders ligt het op de grond.
mooi tochquote:Op zondag 21 juli 2013 16:37 schreef britneycheers het volgende:
[..]
52 kg en 1.70 zal wel gezond zijn dan (voor een vrouw). Klinkt dunnetjes maar je eet goed. Complimenten.quote:Op zondag 21 juli 2013 16:41 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Veel water drinken. Veel groente en fruit en ook gewoon vettige dingen als pizza en tostie's maar ik sport veel. Ga bijna overal heen met de fiets, en heb ook denk ik wel een hoge stofwisseling momenteel.
Ik drink weinig alcohol. Maar ik rook dan weer wel.
Ze gaat je nu echt niet DMen hoor.quote:Op zondag 21 juli 2013 16:42 schreef MeneerRicardo het volgende:
Mensen die zeiken dat het sneu is dat TS aan sport doet.
Als zij zich daar goed bij voelt, en het met een bepaalde reden of doel doet, heb jij er toch niks mee te maken? Smaken verschillen. Als we allemaal op hetzelfde vallen, wordt het niks met de wereld.
Gefeliciteerd jongen. nog een paar van dit soort posts en je mag er overheen.quote:Op zondag 21 juli 2013 16:42 schreef MeneerRicardo het volgende:
Mensen die zeiken dat het sneu is dat TS aan sport doet.
Als zij zich daar goed bij voelt, en het met een bepaalde reden of doel doet, heb jij er toch niks mee te maken? Smaken verschillen. Als we allemaal op hetzelfde vallen, wordt het niks met de wereld.
'Oeh, de mannen (of vrouwen) vinden mij niet leuk zoals ik nu ben. Laat ik afvallen en gaan trainen.quote:
quote:
Hive mindquote:Op zondag 21 juli 2013 16:43 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Gefeliciteerd jongen. nog een paar van dit soort posts en je mag er overheen.
quote:
High-five.quote:Op zondag 21 juli 2013 16:43 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Gefeliciteerd jongen. nog een paar van dit soort posts en je mag er overheen.
Maat 38 is nog een normale maat. Maar maat 42+ vind ik al snel "Mollig"quote:Op zondag 21 juli 2013 16:36 schreef trovey het volgende:
Ieder zijn smaak, de ene valt op dun en de ander op meer vlees op de botten. Ook jouw keuze om in maat 34 te willen passen, een ander is tevreden met maat 38.
Die tweedequote:Op zondag 21 juli 2013 16:35 schreef Schieganger het volgende:
ben je slank, i.e:
[ afbeelding ]
of mager
[ afbeelding ]
quote:
Godverdommequote:
Ik ken meiden van 1.62 en 52kg die op een goed gewicht zitten, strak afgetrained, niet mager. Op 1.70 lijkt dit me juist naar de te dunne kant leiden.quote:Op zondag 21 juli 2013 16:42 schreef Scuidward het volgende:
[..]
52 kg en 1.70 zal wel gezond zijn dan (voor een vrouw). Klinkt dunnetjes maar je eet goed. Complimenten.
Stoppen met roken = aankomen naar alle waarschijnlijkheid![]()
Ligt ook aan je figuur en lengte. Lange vrouwen zullen alzo een grotere maat hebben omdat ze simpelweg niet in een maatje 34 passen, bredere heupen passen er ook niet in alhoewel je verder gewoon slank kunt zijn.quote:Op zondag 21 juli 2013 16:43 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Maat 38 is nog een normale maat. Maar maat 42+ vind ik al snel "Mollig"
42 IS mollig.quote:Op zondag 21 juli 2013 16:43 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Maat 38 is nog een normale maat. Maar maat 42+ vind ik al snel "Mollig"
quote:Op zondag 21 juli 2013 16:46 schreef MeneerRicardo het volgende:
[..]
Dat was ook niet mijn doel.
[..]
Hou jij je er maar buiten. Ik hoef er
[..]
[..]
Juist ja. Het niveau hier, alsof ik erop uit ben dat iemand mij gaat DM-en omdat ik een mening heb. Zielig hoor. Het is maar hoe je het interpreteert.
Ja ik heb niet zo'n uitgesproken mening. Toch ietwat magertjes dan? Ik ben zelf gewoon slank (70 1.85).quote:Op zondag 21 juli 2013 16:45 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik ken meiden van 1.62 en 52kg die op een goed gewicht zitten, strak afgetrained, niet mager. Op 1.70 lijkt dit me juist naar de te dunne kant leiden.
Twiitch en Ezio gaan je nu echt niet DMen hoor.quote:Op zondag 21 juli 2013 16:46 schreef MeneerRicardo het volgende:
Juist ja. Het niveau hier, alsof ik erop uit ben dat iemand mij gaat DM-en omdat ik een mening heb. Zielig hoor. Het is maar hoe je het interpreteert.
Kan natuurlijk ook totaal andere bouw zijn. Weet niet eens of het per afkomst verschilt want ik heb het nu over een chinees-nederlandse chick. Misschien verschilt het wel met nederlandse dames.quote:Op zondag 21 juli 2013 16:47 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ja ik heb niet zo'n uitgesproken mening. Toch ietwat magertjes dan? Ik ben zelf gewoon slank (70 1.85).
Maar ze heeft geen anorexia zo te horen.
quote:Op zondag 21 juli 2013 16:48 schreef padlarf het volgende:
[..]
Twiitch en Ezio gaan je nu echt niet DMen hoor.
Jij trekt toch ook elke dag kleren aan en doet je haar of weet ik veel wat om er goed uit te zien voor andere.quote:Op zondag 21 juli 2013 16:43 schreef Compoantje het volgende:
[..]
'Oeh, de mannen (of vrouwen) vinden mij niet leuk zoals ik nu ben. Laat ik afvallen en gaan trainen.'
Niet nadenkend dat er ook mannen (of vrouwen) zijn die vallen op meiden die net wat meer vet hebben.
Je bent net een slaafje. Je traint voor jezelf.
Je eet toch ook niet omdat je voor een ander in leven wilt blijven?
Ja dat is ook zo. Uiteindelijk zegt een maat niet zoveel het is ook maar wat je zelf in de spiegel ziet. het zelfde geld voor gewicht.quote:Op zondag 21 juli 2013 16:45 schreef trovey het volgende:
[..]
Ligt ook aan je figuur en lengte. Lange vrouwen zullen alzo een grotere maat hebben omdat ze simpelweg niet in een maatje 34 passen, bredere heupen passen er ook niet in alhoewel je verder gewoon slank kunt zijn.
quote:Op zondag 21 juli 2013 16:49 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Jij trekt toch ook elke dag kleren aan en doet je haar of weet ik veel wat om er goed uit te zien voor andere.
Kijk als ik als ik een avondje thuis blijf ga ik geen leuke kleding aan doen ,mijn haar of make up.
ga ik wel uit,ga ik mij toch optutten om er leuk uit te zien voor andere waardoor ik mijzelf zelfverzekerde voel.
hetzelfde geld voor mijn lichaam. ik merk gewoon ook dat "de dikkere" vrouwen jaloers zijn en daardoor een opmerking willen maken.
Mooi, zijn we het eens...wat er in de kleding staat als maat is niet altijd zaligmakend.quote:Op zondag 21 juli 2013 16:54 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo. Uiteindelijk zegt een maat niet zoveel het is ook maar wat je zelf in de spiegel ziet. het zelfde geld voor gewicht.
Maar omdat ik zelf redelijk aan de "standaard" lichaams bouw voldoe kloppen die dingen als bmi enzo bij mij wel. ik heb alleen wat grotere borsten in vergelijking met mijn figuur maar opzich is dar niet heel erg.
Typische uitspraak van egoistische mensenquote:Op zondag 21 juli 2013 16:55 schreef Compoantje het volgende:
[..]
90% van de dikkere vrouwen gaan geen opmerkingen maken hoor.Want als ze vinden dat ze te dik zijn deden ze er wel wat aan.
Of ze moeten al zo onzeker zijn.
Ik ben ook een paar kilo's te veel en dat is ook duidelijk zichtbaar door het buikje wat wat uitsteekt. Maar ik voel me er niet onzeker over dus ik doe er niets aan.
En mensen hebben al vaak gezegd dat ik te 'stevig' ben, maar daar trek ik mij niks van aan.
Dan moeten ze maar niet naar mijn buik kijken.Sneu mensen.
Please. Voordat ik iemand DM moet hij eerst een rigoreus goedkeuringsproces heelhuids door zien te komen.quote:Op zondag 21 juli 2013 16:48 schreef padlarf het volgende:
[..]
Twiitch en Ezio gaan je nu echt niet DMen hoor.
Booty?quote:Op zondag 21 juli 2013 16:56 schreef tetouaribo het volgende:
Je hebt nu dus al booty, moet je na gaan als je aan zou komen!
quote:Op zondag 21 juli 2013 16:55 schreef Compoantje het volgende:
[..]
90% van de dikkere vrouwen gaan geen opmerkingen maken hoor.Want als ze vinden dat ze te dik zijn deden ze er wel wat aan.
Of ze moeten al zo onzeker zijn.
Ik ben ook een paar kilo's te veel en dat is ook duidelijk zichtbaar door het buikje wat wat uitsteekt. Maar ik voel me er niet onzeker over dus ik doe er niets aan.
En mensen hebben al vaak gezegd dat ik te 'stevig' ben, maar daar trek ik mij niks van aan.
Dan moeten ze maar niet naar mijn buik kijken.Sneu mensen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slank zijn is anorexia?quote:Op zondag 21 juli 2013 17:03 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
Je zult wel een tenger breekbaar poppetje zijn. Zo'n anorexia type
Heb je die zelf gemaakt, kerel?quote:
Volgens de BMI-index ben je wel een beetje te licht. Maar goed, gaat niet voor iedereen op natuurlijk, je kunt gewoon van jezelf al een slanke bouw hebben.quote:
Hoezo niet?quote:Op zondag 21 juli 2013 17:07 schreef Lollertrolle het volgende:
Vrouwen die 2 uur sporten per dag hebben geen cup C/D
Hoezo liegen
BMI gaat over 'gezond' gewicht. Als je een BMI van 24 hebt, ben je ook gewoon dik, maar zal het weinig effect op je gezondheid hebben. Deze index wordt altijd verkeerd gebruikt voor dit soort dingen.quote:Op zondag 21 juli 2013 17:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Volgens de BMI-index ben je wel een beetje te licht. Maar goed, gaat niet voor iedereen op natuurlijk, je kunt gewoon van jezelf al een slanke bouw hebben.
Ja maar BMI 18 is toch wel vrij laag.quote:Op zondag 21 juli 2013 17:08 schreef Serene het volgende:
[..]
BMI gaat over 'gezond' gewicht. Als je een BMI van 24 hebt, ben je ook gewoon dik, maar zal het weinig effect op je gezondheid hebben. Deze index wordt altijd verkeerd gebruikt voor dit soort dingen.
Nee, niet doen.quote:Op zondag 21 juli 2013 17:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Een BMI van 18 is inderdaad nogal mager.
Beter ga je voor een BMI van 20 (58 kg), want een te slanke vrouw is ook niet lekker.
BMI is echt onzin. En met 24 ben je dik? Ik heb het voor de grap ingevuld en heb 24.7 terwijl je gewoon mijn abs ziet.quote:Op zondag 21 juli 2013 17:08 schreef Serene het volgende:
[..]
BMI gaat over 'gezond' gewicht. Als je een BMI van 24 hebt, ben je ook gewoon dik, maar zal het weinig effect op je gezondheid hebben. Deze index wordt altijd verkeerd gebruikt voor dit soort dingen.
Ja, goh, maar dat heeft het gros van de bevolking niet. (spieren)quote:Op zondag 21 juli 2013 17:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
BMI is echt onzin. En met 24 ben je dik? Ik heb het voor de grap ingevuld en heb 24.7 terwijl je gewoon mijn abs ziet.
BMI gaat uit van een gemiddeld spiermassapercentage, als het jouwe (veel) hoger ligt, dan is BMI inderdaad niet geschikt.quote:Op zondag 21 juli 2013 17:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
BMI is echt onzin. En met 24 ben je dik? Ik heb het voor de grap ingevuld en heb 24.7 terwijl je gewoon mijn abs ziet.
Ik krijg er jeukende vuistjes vanquote:Op zondag 21 juli 2013 17:06 schreef wazmetjouwG het volgende:
[..]
Nee joh, interwebs. Ik weet grammatica fout. Zal menig fokker appreciėren.
Ze heeft geknoeid met haar ijsje.quote:Op zondag 21 juli 2013 17:12 schreef Irritatie100 het volgende:
Mijn voorkeur gaat uit naar vrouwen met dit figuur:
[ afbeelding ]
Dat vindt TS zeker ook al dik
Grap van de dag.quote:Op zondag 21 juli 2013 17:08 schreef Serene het volgende:
[..]
Klopt idd,maar ik vind dat ook niet zo mooiquote:
She benches, broquote:Op zondag 21 juli 2013 17:07 schreef Lollertrolle het volgende:
Vrouwen die 2 uur sporten per dag hebben geen cup C/D
Hoezo liegen
Ik wil erruit zien als een victoria secret model.quote:Op zondag 21 juli 2013 17:25 schreef Nemeosis het volgende:
Gewoon wat meer eten en minder sporten en dan val je zo in de smaak!
Groeten, iemand die ook liever 'iets voller' heeft dan heel slank
Lunges en glute kickbacks zijn veel beter voor je kont. Dat squatten is een beetje teveel een internetmeme geworden.quote:Op zondag 21 juli 2013 17:22 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
TS, als je zo graag wilt trainen meid ga dan maar squatten. Krijg je dikke billen van en dat komt je positie bij de mannen ten goede.
Graag gedaan, geen dank
Een platte kont is niet aantrekkelijk. Wat is het verschil tussen jou en een 14 jarig meisje dat net dr tieten heeft ontwikkeld? Niks.quote:Op zondag 21 juli 2013 17:27 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Klopt idd,maar ik vind dat ook niet zo mooi
Dat is gewoon normaal zo zou elke vrouw erruit moeteb willen zieb. ik ben van mijzelf iets tenger als haar.quote:Op zondag 21 juli 2013 17:12 schreef Irritatie100 het volgende:
Mijn voorkeur gaat uit naar vrouwen met dit figuur:
[ afbeelding ]
Dat vindt TS zeker ook al dik
Ik heb geen platte kont. gewoon een beetje normaal voor mijn figuur. maar ik vind zo een overdreven ass nogal lelijk en pauper staan.quote:Op zondag 21 juli 2013 17:29 schreef IrCute het volgende:
[..]
Een platte kont is niet aantrekkelijk. Wat is het verschil tussen jou en een 14 jarig meisje dat net dr tieten heeft ontwikkeld? Niks.
quote:Op zondag 21 juli 2013 17:31 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ik heb geen platte kont. gewoon een beetje normaal voor mijn figuur. maar ik vind zo een overdreven ass nogal lelijk en pauper staan.
sowieso lelijke bankquote:Op zondag 21 juli 2013 17:33 schreef Schieganger het volgende:
[..]
good LORD wat een afgrijselijke kussens op die bank.
Dan vind je vast wel een kerel die daar op valt!quote:Op zondag 21 juli 2013 17:28 schreef britneycheers het volgende:
Ik wil erruit zien als een victoria secret model.
Een beetje zelfspot is goed !quote:Op zondag 21 juli 2013 17:36 schreef Schieganger het volgende:
Dikke mensen zijn juist meer mens.(note: ik ben zelf dik. No hate enzo )
Ik koos ervoor om dik te worden, dus moet ik mezelf ook niet bloedserieus nemenquote:
Wat?quote:Op zondag 21 juli 2013 17:39 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik koos ervoor om dik te worden, dus moet ik mezelf ook niet bloedserieus nemen
ben wel aan het afvallen though, maar niet voor aesthetic reasons maar gezondheid's redenen
Tsja, geen bewuste keuze, maar wel een soort van eigen schuldquote:Op zondag 21 juli 2013 17:41 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ongezond vreten en niet sporten is toch een 'keuze' die je maakt in je leven, niet?
Dat bedoel ik er dus ook mee.quote:Op zondag 21 juli 2013 17:42 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Tsja, geen bewuste keuze, maar wel een soort van eigen schuld
Voel jij nu beter dan als je ongezond eet ?quote:Op zondag 21 juli 2013 17:43 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Dat bedoel ik er dus ook mee.
Also, ik mis Mad Jack the Piratedie serie was de tekenfilmversie van Monkey Island!
Nee, ik voel me beter nu ik gezond eet. Ik voelde me juist crap door ongezond vreten en kwam er ook een shitload door aan.quote:Op zondag 21 juli 2013 17:44 schreef SixSixOne het volgende:
[..]
Voel jij nu beter dan als je ongezond eet ?
Ik kan bijvoorbeeld echt niet elke avond chips eten ofzo...
Dus dan ben je net als de onderste...quote:Op zondag 21 juli 2013 16:37 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Pics van je reetquote:Op zondag 21 juli 2013 17:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Sorry TS. Ik kan er niets aan doen dat mannen graag mijn tetsreet zien, tijdens het batsen![]()
Echt niet.
Ik denk dat de meeste mensen zich dat niet kunnen veroorloven, zeker niet als ze ouder worden.quote:Op zondag 21 juli 2013 17:44 schreef SixSixOne het volgende:
[..]
Voel jij nu beter dan als je ongezond eet ?
Ik kan bijvoorbeeld echt niet elke avond chips eten ofzo...
Past niet op de fotoquote:
quote:Op zondag 21 juli 2013 17:33 schreef Schieganger het volgende:
[..]
good LORD wat een afgrijselijke kussens op die bank.
Waar je zoal op letquote:
quote:Op zondag 21 juli 2013 17:28 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ik wil erruit zien als een victoria secret model.
Kan. Maar mijn reet is anders goed gegroeid door squats.quote:Op zondag 21 juli 2013 17:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lunges en glute kickbacks zijn veel beter voor je kont. Dat squatten is een beetje teveel een internetmeme geworden.
Again: foto's.quote:Op zondag 21 juli 2013 17:57 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Kan. Maar mijn reet is anders goed gegroeid door squats.
Dan kun je inderdaad wel wat extra kilo's gebruiken.quote:Op zondag 21 juli 2013 16:37 schreef britneycheers het volgende:
[..]
bovenste plaatje te dun vindenquote:Op zondag 21 juli 2013 18:08 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dan kun je inderdaad wel wat extra kilo's gebruiken.
Natuurlijk zou ik haar wel raken, maar het heeft zeker niet mijn voorkeur zo mager hoor.quote:
Dat is niet mager G. De onderste is mager.quote:Op zondag 21 juli 2013 18:19 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Natuurlijk zou ik haar wel raken, maar het heeft zeker niet mijn voorkeur zo mager hoor.
quote:Op zondag 21 juli 2013 18:14 schreef HSG-BOMBER het volgende:
http://www.skoften.net/index/video/dr._gino_bitch
Gino Pietermaai.quote:Op zondag 21 juli 2013 18:14 schreef HSG-BOMBER het volgende:
http://www.skoften.net/index/video/dr._gino_bitch
Die onderste is een plankje mdf (quote:Op zondag 21 juli 2013 18:20 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Dat is niet mager G. De onderste is mager.
52 kg bij 1.70 meter is voor een vrouw toch wel ondergewicht. Daar mag wel iets bij, al was het maar om gezondheidsredenen.quote:Op zondag 21 juli 2013 16:33 schreef britneycheers het volgende:
Lieve FOK!friends,
It's Britney Bitch.
Terwijl ik elke dag zo een 2 uur aan het sporten zijn en moet letten op wat ik eet zodat ik met mijn figuur in maatje 34 blijf passen,merk ik dat ik veel gezeur krijg van andere vrouwen. Voornamelijk zijn die vrouwen rond de 70/80 kilo,en zeggen dat slank zijn niet mooi is,omdat je geen figuur meer over houd.
Nee hun lichaam bestaat natuurlijk uit vrouwelijke vormen door al dat vet.
Terwijl ik gewoon een slank figuur heb zo een 52 kilo 1.70 en een cup C/D.
Het valt me op dat mannen voornamelijk lichtgetinte die zeggen dat ze meer van dikkere meisjes houden omdat ze meer vast kunnen houden in bedEn dat ik nog beter uit zou zien als ik een kilo of 10 aankom
Klacht : Dik zijn is blijkbaar beter als slank waar ik gvd hard voor moet werken elke dag.
quote:Op zondag 21 juli 2013 18:10 schreef hazmat88 het volgende:
Pics zegen meer als duizend woorden... en ik FOK! geval 10000 woorden
Godverdommequote:Op zondag 21 juli 2013 19:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me bij deze cassiėre ook af.![]()
[ afbeelding ]
LOL, ik moest 3 x kijken voordat ik door had wat het was.quote:Op zondag 21 juli 2013 19:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me bij deze cassiėre ook af.![]()
[ afbeelding ]
Een beetje ass heeft idd zo z'n voordelen:quote:Op zondag 21 juli 2013 19:18 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
is ook d'un jongenZe heeft vast geen ass
Nee. Typisch een uitspraak voor mensen die niet voor andere mensen leven.quote:Op zondag 21 juli 2013 16:58 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Typische uitspraak van egoistische mensen
Gister zag ik ook bij de mac 2 dikke wijven een mactasty menu naar binnen duwen. Mijn eetlust was gelijk weg. fucking ranzig.
Ze zeggen het misschien omdat ze geen slanke dames kunnen krijgen.quote:Op zondag 21 juli 2013 16:33 schreef britneycheers het volgende:
Lieve FOK!friends,
It's Britney Bitch.
Terwijl ik elke dag zo een 2 uur aan het sporten zijn en moet letten op wat ik eet zodat ik met mijn figuur in maatje 34 blijf passen,merk ik dat ik veel gezeur krijg van andere vrouwen. Voornamelijk zijn die vrouwen rond de 70/80 kilo,en zeggen dat slank zijn niet mooi is,omdat je geen figuur meer over houd.
Nee hun lichaam bestaat natuurlijk uit vrouwelijke vormen door al dat vet.
Terwijl ik gewoon een slank figuur heb zo een 52 kilo 1.70 en een cup C/D.
Het valt me op dat mannen voornamelijk lichtgetinte die zeggen dat ze meer van dikkere meisjes houden omdat ze meer vast kunnen houden in bedEn dat ik nog beter uit zou zien als ik een kilo of 10 aankom
Klacht : Dik zijn is blijkbaar beter als slank waar ik gvd hard voor moet werken elke dag.
Die is ook te dun. T'is dat ze nog enigzins tiet lijkt te hebben waardoor het minder mager lijkt. Maar die griet heeft echt een paar kilo's te weinig.quote:
Mager dus. En zonder enkele persoonlijkheid/uitstraling whatsoever. Jezus wat een grijze muis.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:07 schreef DefinitionX het volgende:
[..]
Ze zeggen het misschien omdat ze geen slanke dames kunnen krijgen.
Love me skinny girls. En met skinny bedoel ik niet graatmager, maar gewoon slank. Zoals dit:
[ afbeelding ]
Hoe weet jij dat nou? Ik ken slanke meisjes die gewoon persoonlijkheid hebben en net alleen maar aan hun looks denken.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:12 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Mager dus. En zonder enkele persoonlijkheid/uitstraling whatsoever. Jezus wat een grijze muis.
Pff, wat een gebreuzel allemaal.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:18 schreef DefinitionX het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou? Ik ken slanke meisjes die gewoon persoonlijkheid hebben en net alleen maar aan hun looks denken.
Ja het klopt, veel van die slanke meiden denken dat ze helemaal geweldig zijn, maar andersom zijn er zat meisjes die slank zijn en gewoon normaal doen en interessant zijn; boeken lezen, instrument spelen, films/series/vul in.
Wat een onzin.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:20 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Pff, wat een gebreuzel allemaal.
Ik heb het gewoon over het meisje waar jij mee komt aankakken. Ze straalt niks uit en ziet eruit als een saaie griet.
Bleekscheet met een saaie blik uit haar ogen. Dat is wat ze uitstraalt en ik vind het niet aantrekkelijk. Daar ging het immers over in dit topic: wat is aantrekkelijk en wat niet. Dun is heel zeker niet aantrekkelijk, en dit totale meisje is absoluut niet mijn ding!quote:Op zondag 21 juli 2013 22:22 schreef DefinitionX het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Uit een foto (normaal) kun je niet uitmaken hoe iemand van binnen is.
Maar dat is jouw smaak.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:28 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Bleekscheet met een saaie blik uit haar ogen. Dat is wat ze uitstraalt en ik vind het niet aantrekkelijk. Daar ging het immers over in dit topic: wat is aantrekkelijk en wat niet. Dun is heel zeker niet aantrekkelijk, en dit totale meisje is absoluut niet mijn ding!
Ik ben helemaal niet pro dikquote:Op zondag 21 juli 2013 22:30 schreef DefinitionX het volgende:
[..]
Maar dat is jouw smaak.
Wat jij mager noemt is voor veel mensen gewoon slank.
Wat jij lekker/sexy noemt is voor veel mensen gewoon dik.
Persoonlijk val ik op slank.
Moet wel lukken toch.quote:Op zondag 21 juli 2013 23:08 schreef Lotteehee het volgende:
afbeelding
Zo wil ik er wel uitzien. Mila Kunis
Dat dus.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:36 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet pro dik
En die catwalk modellen van jou zijn helemaal niet ''normaal''. Je draait de rollen gewoon om. Degene met een wansmaak hier ben je zelf.
Haha! Iedereen heeft slechte dagen.quote:Op zondag 21 juli 2013 23:12 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Moet wel lukken toch.
[ afbeelding ]
Hier stopte ik met lezen.quote:Op zondag 21 juli 2013 16:33 schreef britneycheers het volgende:
Lieve FOK!friends,
It's Britney Bitch.
quote:Op maandag 22 juli 2013 01:30 schreef RadioSlut het volgende:
Mollige vrouwen
[..]
Zo een pats op die billen geven, nom
Onzin .quote:
Wat een saaie sufkut op dat plaatje. Totaal geen taille ook.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:07 schreef DefinitionX het volgende:
[..]
Ze zeggen het misschien omdat ze geen slanke dames kunnen krijgen.
Love me skinny girls. En met skinny bedoel ik niet graatmager, maar gewoon slank. Zoals dit:
[ afbeelding ]
Soms he, hoor je van die dikke dames zeggen 'proud of my curves'.![]()
LOL.
Welke curves? Ik zie alleen maar rollen vet en een shirt dat te strak is voor je.
Eens. Kelly Brook heeft een waanzinnig, vruchtbaar en wulps figuur.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:50 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
Dit is nog eens een echte vrouw. Bloedmooi en nekomdraaienswaardig. In mijn ogen slank maar met vulling op de juiste plekken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |