inb4 mensen die komen roepen dat de vrouw op de eerste foto aan anorexia lijd en dat het een schande is dat je daarop valtquote:Op zondag 21 juli 2013 16:35 schreef Schieganger het volgende:
ben je slank, i.e:
[ afbeelding ]
of mager
[ afbeelding ]
Ik ben zoals het bovenste plaatje. alleen heb ik niet echt zichtbare buikspieren.quote:Op zondag 21 juli 2013 16:35 schreef Schieganger het volgende:
ben je slank, i.e:
[ afbeelding ]
of mager
[ afbeelding ]
ja, altijd van die walvissen die dat roepenquote:Op zondag 21 juli 2013 16:37 schreef Twiitch het volgende:
[..]
inb4 mensen die komen roepen dat de vrouw op de eerste foto aan anorexia lijd en dat het een schande is dat je daarop valt
Foto'squote:Op zondag 21 juli 2013 16:37 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ik ben zoals het bovenste plaatje. alleen heb ik niet echt zichtbare buikspieren.
Maak eens een foto, dan kunnen we het beoordelen.quote:Op zondag 21 juli 2013 16:37 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ik ben zoals het bovenste plaatje. alleen heb ik niet echt zichtbare buikspieren.
Wat is daar sneu aan?quote:Op zondag 21 juli 2013 16:35 schreef Compoantje het volgende:
Als je het slank worden voor iemand anders doet ben je erg sneu. Sorry.
Nee.quote:Op zondag 21 juli 2013 16:37 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Veel water drinken. Veel groente en fruit en ook gewoon vettige dingen als pizza en tostie's maar ik sport veel. Ga bijna overal heen met de fiets, en heb ook denk ik wel een hoge stofwisseling momenteel.quote:Op zondag 21 juli 2013 16:36 schreef Scuidward het volgende:
Wat eet je dan zoal? Ik moet daar ook op letten, anders ligt het op de grond.
mooi tochquote:Op zondag 21 juli 2013 16:37 schreef britneycheers het volgende:
[..]
52 kg en 1.70 zal wel gezond zijn dan (voor een vrouw). Klinkt dunnetjes maar je eet goed. Complimenten.quote:Op zondag 21 juli 2013 16:41 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Veel water drinken. Veel groente en fruit en ook gewoon vettige dingen als pizza en tostie's maar ik sport veel. Ga bijna overal heen met de fiets, en heb ook denk ik wel een hoge stofwisseling momenteel.
Ik drink weinig alcohol. Maar ik rook dan weer wel.
Ze gaat je nu echt niet DMen hoor.quote:Op zondag 21 juli 2013 16:42 schreef MeneerRicardo het volgende:
Mensen die zeiken dat het sneu is dat TS aan sport doet.
Als zij zich daar goed bij voelt, en het met een bepaalde reden of doel doet, heb jij er toch niks mee te maken? Smaken verschillen. Als we allemaal op hetzelfde vallen, wordt het niks met de wereld.
Gefeliciteerd jongen. nog een paar van dit soort posts en je mag er overheen.quote:Op zondag 21 juli 2013 16:42 schreef MeneerRicardo het volgende:
Mensen die zeiken dat het sneu is dat TS aan sport doet.
Als zij zich daar goed bij voelt, en het met een bepaalde reden of doel doet, heb jij er toch niks mee te maken? Smaken verschillen. Als we allemaal op hetzelfde vallen, wordt het niks met de wereld.
'Oeh, de mannen (of vrouwen) vinden mij niet leuk zoals ik nu ben. Laat ik afvallen en gaan trainen.quote:
quote:
Hive mindquote:Op zondag 21 juli 2013 16:43 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Gefeliciteerd jongen. nog een paar van dit soort posts en je mag er overheen.
quote:
High-five.quote:Op zondag 21 juli 2013 16:43 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Gefeliciteerd jongen. nog een paar van dit soort posts en je mag er overheen.
Maat 38 is nog een normale maat. Maar maat 42+ vind ik al snel "Mollig"quote:Op zondag 21 juli 2013 16:36 schreef trovey het volgende:
Ieder zijn smaak, de ene valt op dun en de ander op meer vlees op de botten. Ook jouw keuze om in maat 34 te willen passen, een ander is tevreden met maat 38.
Die tweedequote:Op zondag 21 juli 2013 16:35 schreef Schieganger het volgende:
ben je slank, i.e:
[ afbeelding ]
of mager
[ afbeelding ]
quote:
Godverdommequote:
Ik ken meiden van 1.62 en 52kg die op een goed gewicht zitten, strak afgetrained, niet mager. Op 1.70 lijkt dit me juist naar de te dunne kant leiden.quote:Op zondag 21 juli 2013 16:42 schreef Scuidward het volgende:
[..]
52 kg en 1.70 zal wel gezond zijn dan (voor een vrouw). Klinkt dunnetjes maar je eet goed. Complimenten.
Stoppen met roken = aankomen naar alle waarschijnlijkheid![]()
Ligt ook aan je figuur en lengte. Lange vrouwen zullen alzo een grotere maat hebben omdat ze simpelweg niet in een maatje 34 passen, bredere heupen passen er ook niet in alhoewel je verder gewoon slank kunt zijn.quote:Op zondag 21 juli 2013 16:43 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Maat 38 is nog een normale maat. Maar maat 42+ vind ik al snel "Mollig"
42 IS mollig.quote:Op zondag 21 juli 2013 16:43 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Maat 38 is nog een normale maat. Maar maat 42+ vind ik al snel "Mollig"
quote:Op zondag 21 juli 2013 16:46 schreef MeneerRicardo het volgende:
[..]
Dat was ook niet mijn doel.
[..]
Hou jij je er maar buiten. Ik hoef er
[..]
[..]
Juist ja. Het niveau hier, alsof ik erop uit ben dat iemand mij gaat DM-en omdat ik een mening heb. Zielig hoor. Het is maar hoe je het interpreteert.
Ja ik heb niet zo'n uitgesproken mening. Toch ietwat magertjes dan? Ik ben zelf gewoon slank (70 1.85).quote:Op zondag 21 juli 2013 16:45 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik ken meiden van 1.62 en 52kg die op een goed gewicht zitten, strak afgetrained, niet mager. Op 1.70 lijkt dit me juist naar de te dunne kant leiden.
Twiitch en Ezio gaan je nu echt niet DMen hoor.quote:Op zondag 21 juli 2013 16:46 schreef MeneerRicardo het volgende:
Juist ja. Het niveau hier, alsof ik erop uit ben dat iemand mij gaat DM-en omdat ik een mening heb. Zielig hoor. Het is maar hoe je het interpreteert.
Kan natuurlijk ook totaal andere bouw zijn. Weet niet eens of het per afkomst verschilt want ik heb het nu over een chinees-nederlandse chick. Misschien verschilt het wel met nederlandse dames.quote:Op zondag 21 juli 2013 16:47 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ja ik heb niet zo'n uitgesproken mening. Toch ietwat magertjes dan? Ik ben zelf gewoon slank (70 1.85).
Maar ze heeft geen anorexia zo te horen.
quote:Op zondag 21 juli 2013 16:48 schreef padlarf het volgende:
[..]
Twiitch en Ezio gaan je nu echt niet DMen hoor.
Jij trekt toch ook elke dag kleren aan en doet je haar of weet ik veel wat om er goed uit te zien voor andere.quote:Op zondag 21 juli 2013 16:43 schreef Compoantje het volgende:
[..]
'Oeh, de mannen (of vrouwen) vinden mij niet leuk zoals ik nu ben. Laat ik afvallen en gaan trainen.'
Niet nadenkend dat er ook mannen (of vrouwen) zijn die vallen op meiden die net wat meer vet hebben.
Je bent net een slaafje. Je traint voor jezelf.
Je eet toch ook niet omdat je voor een ander in leven wilt blijven?
Ja dat is ook zo. Uiteindelijk zegt een maat niet zoveel het is ook maar wat je zelf in de spiegel ziet. het zelfde geld voor gewicht.quote:Op zondag 21 juli 2013 16:45 schreef trovey het volgende:
[..]
Ligt ook aan je figuur en lengte. Lange vrouwen zullen alzo een grotere maat hebben omdat ze simpelweg niet in een maatje 34 passen, bredere heupen passen er ook niet in alhoewel je verder gewoon slank kunt zijn.
quote:Op zondag 21 juli 2013 16:49 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Jij trekt toch ook elke dag kleren aan en doet je haar of weet ik veel wat om er goed uit te zien voor andere.
Kijk als ik als ik een avondje thuis blijf ga ik geen leuke kleding aan doen ,mijn haar of make up.
ga ik wel uit,ga ik mij toch optutten om er leuk uit te zien voor andere waardoor ik mijzelf zelfverzekerde voel.
hetzelfde geld voor mijn lichaam. ik merk gewoon ook dat "de dikkere" vrouwen jaloers zijn en daardoor een opmerking willen maken.
Mooi, zijn we het eens...wat er in de kleding staat als maat is niet altijd zaligmakend.quote:Op zondag 21 juli 2013 16:54 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo. Uiteindelijk zegt een maat niet zoveel het is ook maar wat je zelf in de spiegel ziet. het zelfde geld voor gewicht.
Maar omdat ik zelf redelijk aan de "standaard" lichaams bouw voldoe kloppen die dingen als bmi enzo bij mij wel. ik heb alleen wat grotere borsten in vergelijking met mijn figuur maar opzich is dar niet heel erg.
Typische uitspraak van egoistische mensenquote:Op zondag 21 juli 2013 16:55 schreef Compoantje het volgende:
[..]
90% van de dikkere vrouwen gaan geen opmerkingen maken hoor.Want als ze vinden dat ze te dik zijn deden ze er wel wat aan.
Of ze moeten al zo onzeker zijn.
Ik ben ook een paar kilo's te veel en dat is ook duidelijk zichtbaar door het buikje wat wat uitsteekt. Maar ik voel me er niet onzeker over dus ik doe er niets aan.
En mensen hebben al vaak gezegd dat ik te 'stevig' ben, maar daar trek ik mij niks van aan.
Dan moeten ze maar niet naar mijn buik kijken.Sneu mensen.
Please. Voordat ik iemand DM moet hij eerst een rigoreus goedkeuringsproces heelhuids door zien te komen.quote:Op zondag 21 juli 2013 16:48 schreef padlarf het volgende:
[..]
Twiitch en Ezio gaan je nu echt niet DMen hoor.
Booty?quote:Op zondag 21 juli 2013 16:56 schreef tetouaribo het volgende:
Je hebt nu dus al booty, moet je na gaan als je aan zou komen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |