inb4 mensen die komen roepen dat de vrouw op de eerste foto aan anorexia lijd en dat het een schande is dat je daarop valtquote:Op zondag 21 juli 2013 16:35 schreef Schieganger het volgende:
ben je slank, i.e:
[ afbeelding ]
of mager
[ afbeelding ]
Ik ben zoals het bovenste plaatje. alleen heb ik niet echt zichtbare buikspieren.quote:Op zondag 21 juli 2013 16:35 schreef Schieganger het volgende:
ben je slank, i.e:
[ afbeelding ]
of mager
[ afbeelding ]
ja, altijd van die walvissen die dat roepenquote:Op zondag 21 juli 2013 16:37 schreef Twiitch het volgende:
[..]
inb4 mensen die komen roepen dat de vrouw op de eerste foto aan anorexia lijd en dat het een schande is dat je daarop valt
Foto'squote:Op zondag 21 juli 2013 16:37 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ik ben zoals het bovenste plaatje. alleen heb ik niet echt zichtbare buikspieren.
Maak eens een foto, dan kunnen we het beoordelen.quote:Op zondag 21 juli 2013 16:37 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ik ben zoals het bovenste plaatje. alleen heb ik niet echt zichtbare buikspieren.
Wat is daar sneu aan?quote:Op zondag 21 juli 2013 16:35 schreef Compoantje het volgende:
Als je het slank worden voor iemand anders doet ben je erg sneu. Sorry.
Nee.quote:Op zondag 21 juli 2013 16:37 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Veel water drinken. Veel groente en fruit en ook gewoon vettige dingen als pizza en tostie's maar ik sport veel. Ga bijna overal heen met de fiets, en heb ook denk ik wel een hoge stofwisseling momenteel.quote:Op zondag 21 juli 2013 16:36 schreef Scuidward het volgende:
Wat eet je dan zoal? Ik moet daar ook op letten, anders ligt het op de grond.
mooi tochquote:Op zondag 21 juli 2013 16:37 schreef britneycheers het volgende:
[..]
52 kg en 1.70 zal wel gezond zijn dan (voor een vrouw). Klinkt dunnetjes maar je eet goed. Complimenten.quote:Op zondag 21 juli 2013 16:41 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Veel water drinken. Veel groente en fruit en ook gewoon vettige dingen als pizza en tostie's maar ik sport veel. Ga bijna overal heen met de fiets, en heb ook denk ik wel een hoge stofwisseling momenteel.
Ik drink weinig alcohol. Maar ik rook dan weer wel.
Ze gaat je nu echt niet DMen hoor.quote:Op zondag 21 juli 2013 16:42 schreef MeneerRicardo het volgende:
Mensen die zeiken dat het sneu is dat TS aan sport doet.
Als zij zich daar goed bij voelt, en het met een bepaalde reden of doel doet, heb jij er toch niks mee te maken? Smaken verschillen. Als we allemaal op hetzelfde vallen, wordt het niks met de wereld.
Gefeliciteerd jongen. nog een paar van dit soort posts en je mag er overheen.quote:Op zondag 21 juli 2013 16:42 schreef MeneerRicardo het volgende:
Mensen die zeiken dat het sneu is dat TS aan sport doet.
Als zij zich daar goed bij voelt, en het met een bepaalde reden of doel doet, heb jij er toch niks mee te maken? Smaken verschillen. Als we allemaal op hetzelfde vallen, wordt het niks met de wereld.
'Oeh, de mannen (of vrouwen) vinden mij niet leuk zoals ik nu ben. Laat ik afvallen en gaan trainen.quote:
quote:
Hive mindquote:Op zondag 21 juli 2013 16:43 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Gefeliciteerd jongen. nog een paar van dit soort posts en je mag er overheen.
quote:
High-five.quote:Op zondag 21 juli 2013 16:43 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Gefeliciteerd jongen. nog een paar van dit soort posts en je mag er overheen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |