Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Juli-squat challenge
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groep
SPOILER: Why we run
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Ik probeer een link te leggen tussen de app en de site, maar geen idee hoe ik vanuit de site mijn telefoon moet vinden En als ik vanuit de telefoon naar de site wil zegt ie dat ik geen 'connection' heb
Ik kon gisteren na het lopen gewoon aangeven dat ik het wilde uploaden vanuit de app van mijn telefoon en als ik dan inlogde met Facebook plaatste hij het op mijn Facebook. Vanaf je telefoon kun je toch gewoon de activiteiten opslaan en dan kun je ze ook via de site van Runkeeper bekijken?
Ik had eigenlijk wel verwacht dat ik vandaag iets zou merken van het hardlopen van gisteren, maar dat blijkt heel erg mee te vallen, wellicht heeft het bier van gisteren wat verdovend gewerkt. Dit heb ik gisterochtend gelopen: http://www.endomondo.com/workouts/218832429/5539573
Op zondag 21 juli 2013 15:03 schreef winterstorm666 het volgende: misschien even telefoon opnieuw opstarten. kan me wel herinneren dat ik dat vroeger ook weleens had
Ik heb een nieuwe Runkeeper app nu. Met de nieuwe app is zowel de site als fb wel bereikbaar. Het vreemde is dat ie veel oude activities ziet, maar lang niet alle.
Denk dat de oude app op één of andere manier afgesloten is van de buitenwereld
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren. Ecosia ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren. Ecosia ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
je hebt gelijk. Planning liep in de soep vanmorgen.
En het blijft trainen. Deze training was erg leerzaam qua wat mn lichaam aan kan.
Ik zag al aan mn hartslag dat het pittig ging worden 175 bij 6 mn/ km. Normaal is dat 25 slagen lager
Hoe trainen jullie eigenlijk met dit weer? Door mijn werk in de horeca zit trainen om bijv. vroeg in de ochtend er niet in, aangezien ik deze dagen pas rond 02.00 mijn bed in rol. S middags is het te warm, s avonds blijft het te lang te warm.....
Op zondag 21 juli 2013 16:01 schreef Gedachtenstroom het volgende: Hoe trainen jullie eigenlijk met dit weer? Door mijn werk in de horeca zit trainen om bijv. vroeg in de ochtend er niet in, aangezien ik deze dagen pas rond 02.00 mijn bed in rol. S middags is het te warm, s avonds blijft het te lang te warm.....
Niet miepen, maar lopen (of een poging daartoe doen). Als je een evenement hebt en het is warm, moet je ook lopen. Dus gewoon maar gaan
was het laatste stukje op het randje van boulimia..
Op zondag 21 juli 2013 16:01 schreef Gedachtenstroom het volgende: Hoe trainen jullie eigenlijk met dit weer? Door mijn werk in de horeca zit trainen om bijv. vroeg in de ochtend er niet in, aangezien ik deze dagen pas rond 02.00 mijn bed in rol. S middags is het te warm, s avonds blijft het te lang te warm.....
Ik ben toch redelijk vaak 's avonds gegaan de voorgaande weken, beetje door het bos is het dan best te doen
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Midden op de dag, mietjes zoeken de schaduw op. Gewoon lopen, rustig, langzamer dan je misschien wilt, je lichaam moet wennen aan de warmte. Na een weekje kan je in de tropen trainen op volle snelheid, echt waar!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.