quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op maandag 8 april 2013 12:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik zou weten wat ik bedoel zou ik het waarschijnlijk niet posten.
Die's best goedkoop!quote:Op zondag 21 juli 2013 10:39 schreef blup het volgende:
Makkelijke keuze altijd, treinen.
Hier een boot: http://www.navisyachts.nl(...)ts-88-Flybridge.html
http://www.lengersyachts.com/en_GB/custom-line-26-navetta.htmlquote:Op zondag 21 juli 2013 11:04 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Die's best goedkoop!
En ook handig dat je als patricier niet met het plebs geconfronteerd wordt
Oei oei da's slordig.quote:Op zondag 21 juli 2013 14:16 schreef densmee het volgende:
vreemd kenteken, lijkt me een GV kenteken te moeten zijn
[ afbeelding ]
maar als ik dit opzoek kom ik bij een kadeath uit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik denk dat het gemiddeld 4 keer per jaar gebeurd, jongeren die zat zijn is het leukst als er dan de politie bijkomt.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:42 schreef Paladijn het volgende:
Soms vraag je je echt af hoe mensen dat nu weer voor elkaar krijgen
quote:
Dank!quote:Op zondag 21 juli 2013 22:59 schreef Anne het volgende:
Leuke (en interessante) foto's, Dingest en welkom terug
.
Ik heb alleen (nog) geen tijd gehad om je verslag te lezen ook.
Staat soort van wel op het relais welke pootje wat doet; kwestie van 30 en (uit mijn hoofd) 87 doorlussen, dat is de verbinding die dan normaal open wordt gegooid als hij het signaal van de sensor krijgtquote:Op zondag 21 juli 2013 22:23 schreef Paladijn het volgende:
Herkenbaar
[ afbeelding ]
En wtf.. moeten die zo? Ik had ze in de horizontale richting zitten conform layout van het relais, dat deed weinig
[ afbeelding ]
We hebben geen (interesse voor) internet onderweg, en ik heb dan toch geen zin om iets te schrijvenquote:Op zondag 21 juli 2013 22:24 schreef Paladijn het volgende:
En meteen ff het hele verhaal gelezen na top gearVolgend jaar maar een blogje bijhouden?
Zekerquote:
Jawelquote:Op maandag 22 juli 2013 01:31 schreef Dingest het volgende:
[..]
[..]
Dank!
Lukt het een beetje met de verhuizing?
We zullen wel moetenquote:
Wat voor evenement?quote:Op maandag 22 juli 2013 09:26 schreef eXplorer1 het volgende:
goedemorgen![]()
wat voor kosten zou er gemaakt worden als je auto stilvalt op het circuit? (behalve je eigen kosten)
Beide niet gemerkt, het stonk er sowieso wel naar warme auto's met heet geworden delenquote:Op maandag 22 juli 2013 02:35 schreef 2cv het volgende:
Heb je de koppelingsmeur uit die BX op de Mont Ventoux nog geroken ? De achteruit van dat klereding (ik heb nog nooit een auto zo ongeloofelijk gehaat als dit waardeloze Franse excuus voor een auto) was te 'lang' en zonder gas geven kreeg ik het ding bij heuvelopwaarts achteruit inparkeren niet in de juiste richting. Dan maar een straal gas geven en het koppelingspedaal half op laten komen (en de koppeling oproken) om niet te snel/ongecontroleerd het ding in een parkeervak te proppen.
En heb je op diezelfde berg het toeterconcert nog meegemaakt naar die mercedeschauffeur (die niets met the CarbageRun te maken had overigens) die dacht dat de hele berg van hem was en zo parkeerde dat er niets of niemand meer langs kon ?
Zandvoort, vrij rijdenquote:
Dat herinner ik mij nog wel van toen ik hier kwam wonen, dat is een rotwerk om allemaal te schilderen of behangenquote:Op maandag 22 juli 2013 09:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Jawel. We zijn afgelopen vrijdag, zaterdag en zondag eigenlijk alleen maar bezig geweest met schilderen en hebben alleen de woonkamer en 'bijkeuken' afgekregen
.
De rest moet dus nog, ooit, een keer.
Woensdag echt-echt verhuizen.
Vrij botsen dus. Laat dequote:Op maandag 22 juli 2013 10:57 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]
Zandvoort, vrij rijden(ik ga binnekort overschakelen naar de B204 ipv mijn huidige b205 en wil een paar rondjes zandvoort doen met het risico dat het blok poef doet)
Is het zo erg dan ? Sjonnies kom je vrij weinig tegen op het circuit dunkt mij?quote:Op maandag 22 juli 2013 11:24 schreef daNpy het volgende:
[..]
Vrij botsen dus. Laat de-smilie dan maar achterwege hoor
Hoe het bij vrij botsen zit weet ik eigenlijk niet maar op normale (echte) trackdays is afslepen gewoon inbegrepen.
*ashwin doet kijken of hij kussens heeft die hij kan monteren op zijn bumpers*quote:Op maandag 22 juli 2013 11:34 schreef daNpy het volgende:
Normaal wel, maar vrij botsen is een soort magneet voor sjappies.
Hoe reageerde de eigenaar ? En hoorde dat ding er echt niet bij ?quote:Op maandag 22 juli 2013 10:57 schreef Dingest het volgende:
[..]
Beide niet gemerkt, het stonk er sowieso wel naar warme auto's met heet geworden delen![]()
Op de introdag hebben ze wel zo'n Volvo 480 Turbo versleeptDie was nadat hij van de rollenbank afkwam vooraan op het gras tussen de 'grote creaties' (de trein-Volvo, Pussywagon, pimpmobiel, een 126) gaan staan, maar het ding was gewoon helemaal onversierd. Hij had zijn raampje open laten staan; andere Runners hebben hem in z'n vrij gezet en van de handrem gehaald, en zo van de het gras af midden het plein op zo van 'hier hoor jij niet tussen'
Binnenbaan met AC zekerquote:
90km/u in een BX met ramen en dak wagenwijd open was gister wel aardig te doen. Gaat die kraan zoveel harder ?quote:Op maandag 22 juli 2013 16:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Binnenbaan met AC zeker![]()
In de kraan was het ook niet fijn vandaag, moest nog flink op het gas ook, dus de arko optie was ook niet alles![]()
Morgen weer vrij, en woensdag sjouw- en zeuldag, dat wordt lagguh
Ik rijd geen km harder als 75 met deze temperatuur; klapbanden zijn niet fijn met deze temperaturen. Ik doelde ook niet op rijden, maar draaien. Rijden is bijzaakquote:Op maandag 22 juli 2013 16:45 schreef 2cv het volgende:
[..]
90km/u in een BX met ramen en dak wagenwijd open was gister wel aardig te doen. Gaat die kraan zoveel harder ?
inderdaad, je telescoopkraan opsmeulen op de vluchtstrook is niet echt handigquote:Op maandag 22 juli 2013 16:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik rijd geen km harder als 75 met deze temperatuur; klapbanden zijn niet fijn met deze temperaturen. Ik doelde ook niet op rijden, maar draaien. Rijden is bijzaak
Met de Niksan net open gereden, maar da's ook niet heel geweldig; het is- en blijft bloedverziekend heet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |