Sounds.. Badquote:Op zondag 21 juli 2013 23:26 schreef Catnip het volgende:
Morgen naar de dokter voor mijn ogen!! Jippie
Heb zo iets raars, mijn ogen gaan bepaalde momenten steeds omhoog. Zo irritant. Kan me dan ook niet focussen op een ding... Heel gek.
Zelf omdat christelijke opvoeding dan wel geloof mij dus ver niet aanstaat al zal ik wel zeggen dat ik katholiek ben ook ben ik dat dus al heel lang niet meerquote:Op zondag 21 juli 2013 23:25 schreef Gray het volgende:
[..]
Twee keer gedaan. Eén keer op de basisschool, als aanvulling op bijbelles, dat ik al had al aanvulling op m'n curriculum (ik mocht niet meer verder met begrijpend lezen, alle aardrijkskunde-opdrachten had ik in m'n eerste jaar daarvan al uit, en extra wiskunde opdrachten (rekenen) boden de boeken niet meer).
Later tijdens m'n academische jaren, als spirituele verdieping.
Je ogen zelf, of je oogleden?quote:Op zondag 21 juli 2013 23:26 schreef Catnip het volgende:
Morgen naar de dokter voor mijn ogen!! Jippie
Heb zo iets raars, mijn ogen gaan bepaalde momenten steeds omhoog. Zo irritant. Kan me dan ook niet focussen op een ding... Heel gek.
Geen geluid bij filmpjes op het moment, zowel m'n pc als de randapparatuur is langzaam aan het stervenquote:
Zou wel eens fijn zijn. Zo rustig als ik ook over schijn te komen, zo onrustig ben ik in werkelijkheidquote:Op zondag 21 juli 2013 23:25 schreef Detroit het volgende:
[..]
LOL. Gelukkig is aandacht ook te trainen bij zware gevallen zullen we maar zeggen..
Rustgevend koppie heb jequote:Op zondag 21 juli 2013 23:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Zou wel eens fijn zijn. Zo rustig als ik ook over schijn te komen, zo onrustig ben ik in werkelijkheid
Hm... Daar ben ik niet bekend mee.quote:
Slaap lekker en een goede terugreis!quote:Op zondag 21 juli 2013 23:32 schreef Detroit het volgende:
Zo. Ik ga naar bed. Morgen namelijk weer het pleures eind van Berlijn terug naar NL.
Let een beetje op jullie zelf, en geen gekke dingen doen..
Awww..!quote:Op zondag 21 juli 2013 23:32 schreef Detroit het volgende:
Zo. Ik ga naar bed. Morgen namelijk weer het pleures eind van Berlijn terug naar NL.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier nog wat gebeurd?![]()
Trusten man! Ik hoop dat je het leuk hebt gehadquote:Op zondag 21 juli 2013 23:32 schreef Detroit het volgende:
quote:Op zondag 21 juli 2013 23:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zo, ik heb een leuke dag gehad! (voor verhaaltje zie spoiler)Klinkt als een prima dagbesteding!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier nog wat gebeurd?
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Lijkt er wel erg op, ga svp naar de Dok, morgen afspraak zei je?quote:Op zondag 21 juli 2013 23:36 schreef Catnip het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel vaker ja. Maar weet niet of het daar iets mee te maken heeft.
Wat wat wat?quote:Op zondag 21 juli 2013 23:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lijkt er wel erg op, ga svp naar de Dok, morgen afspraak zei je?
Dat had ik gisteren, wel fijn!quote:Op zondag 21 juli 2013 23:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, ben nadat ik thuis wegging aan 1 stuk door bezig geweest! Tot net dus!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |