Allah?quote:Op zondag 21 juli 2013 22:57 schreef Catnip het volgende:
[..]
Ik werd feitelijk aangetrokken tot de God.
Ik vind het zo interessant om te lezen uit de bijbel, en om er van te leren. Het is echt een zo interessant..
Ik ga na de zomer ook weer in de avond naar de kerk, vind het zo fijn. Mensen die voor je bidden, dat raakte me. En als je met je handen omhoog God wilt gaan aanbidden mag dat, niets is verplicht..Dat is zo bijzonder
quote:Op zondag 21 juli 2013 23:07 schreef Detroit het volgende:
Kan best dat het een kwestie van een lange adem is. (pun intended)
Sowieso is via je buik ademen tig keer beter dan via je borst.quote:Op zondag 21 juli 2013 23:08 schreef Crystal86 het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik ga inderdaad vanuit de borst ademen als ik erop ga letten, dat zal dus ook het benauwde gevoel geven. Buikademhaling is al rustiger.
Dan is het juist goed om te oefenen toch? Maakt niet uit gaat het niet perfectquote:Op zondag 21 juli 2013 23:14 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Hier lukt dat overigens ook niet, focussen op ademhaling. Zeer snel afgeleid
Oh, ik snap je geloof niet danquote:
Als deze ADD/ADHD'er het kan...quote:Op zondag 21 juli 2013 23:14 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Zo'n happy clappy kerk denk ik.quote:
Misschien moet ik er eens een training in volgen, ik heb er sowieso de rust niet voor nu.quote:Op zondag 21 juli 2013 23:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan is het juist goed om te oefenen toch? Maakt niet uit gaat het niet perfect
Hoezo dat?quote:Op zondag 21 juli 2013 23:19 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Had maar gezegd maan terug allemaal bijbels de vuilbak ingegooid...
Daarom maar eens een training zoeken, dan heb je in ieder geval wat handvatten. Zomaar stilzitten en op m'n ademhaling letten roept frustratie opquote:Op zondag 21 juli 2013 23:17 schreef Gray het volgende:
[..]
Als deze ADD/ADHD'er het kan...
Aandacht kan je oefenen.
Herkenbaar. Ineens vanuit lotuspositie beslissen dat de vaat gedaan moet worden en dat dan maar gaan doen.quote:Op zondag 21 juli 2013 23:14 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
quote:Op zondag 21 juli 2013 23:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Daarom maar eens een training zoeken, dan heb je in ieder geval wat handvatten. Zomaar stilzitten en op m'n ademhaling letten roept frustratie op
En dat de ramen gelapt moeten worden, m'n ma nog bellen, aan boodschappen denken, *Facebookbliep*, "goh wat doet de buurman daar?" *huppelt naar buiten*.quote:Op zondag 21 juli 2013 23:21 schreef Detroit het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ineens vanuit lotuspositie beslissen dat de vaat gedaan moet worden en dat dan maar gaan doen..
Misschien een goede (matige) grap met bijbels?quote:
Twee keer gedaan. Eén keer op de basisschool, als aanvulling op bijbelles, dat ik al had al aanvulling op m'n curriculum (ik mocht niet meer verder met begrijpend lezen, alle aardrijkskunde-opdrachten had ik in m'n eerste jaar daarvan al uit, en extra wiskunde opdrachten (rekenen) boden de boeken niet meer).quote:
LOL. Gelukkig is aandacht ook te trainen bij zware gevallen zullen we maar zeggen.quote:Op zondag 21 juli 2013 23:24 schreef minthy het volgende:
[..]
En dat de ramen gelapt moeten worden, m'n ma nog bellen, aan boodschappen denken, *Facebookbliep*, "goh wat doet de buurman daar?" *huppelt naar buiten*.
Zoiets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |