Geen geluid bij filmpjes op het moment, zowel m'n pc als de randapparatuur is langzaam aan het stervenquote:
Zou wel eens fijn zijn. Zo rustig als ik ook over schijn te komen, zo onrustig ben ik in werkelijkheidquote:Op zondag 21 juli 2013 23:25 schreef Detroit het volgende:
[..]
LOL. Gelukkig is aandacht ook te trainen bij zware gevallen zullen we maar zeggen..
Rustgevend koppie heb jequote:Op zondag 21 juli 2013 23:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Zou wel eens fijn zijn. Zo rustig als ik ook over schijn te komen, zo onrustig ben ik in werkelijkheid
Hm... Daar ben ik niet bekend mee.quote:
Slaap lekker en een goede terugreis!quote:Op zondag 21 juli 2013 23:32 schreef Detroit het volgende:
Zo. Ik ga naar bed. Morgen namelijk weer het pleures eind van Berlijn terug naar NL.
Let een beetje op jullie zelf, en geen gekke dingen doen..
Awww..!quote:Op zondag 21 juli 2013 23:32 schreef Detroit het volgende:
Zo. Ik ga naar bed. Morgen namelijk weer het pleures eind van Berlijn terug naar NL.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier nog wat gebeurd?![]()
Trusten man! Ik hoop dat je het leuk hebt gehadquote:Op zondag 21 juli 2013 23:32 schreef Detroit het volgende:
quote:Op zondag 21 juli 2013 23:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zo, ik heb een leuke dag gehad! (voor verhaaltje zie spoiler)Klinkt als een prima dagbesteding!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier nog wat gebeurd?
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Lijkt er wel erg op, ga svp naar de Dok, morgen afspraak zei je?quote:Op zondag 21 juli 2013 23:36 schreef Catnip het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel vaker ja. Maar weet niet of het daar iets mee te maken heeft.
Wat wat wat?quote:Op zondag 21 juli 2013 23:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lijkt er wel erg op, ga svp naar de Dok, morgen afspraak zei je?
Dat had ik gisteren, wel fijn!quote:Op zondag 21 juli 2013 23:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, ben nadat ik thuis wegging aan 1 stuk door bezig geweest! Tot net dus!
Ja haha, mijn moeder gaat een afspraak makenquote:Op zondag 21 juli 2013 23:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lijkt er wel erg op, ga svp naar de Dok, morgen afspraak zei je?
Zit er dik in, ik geef het 100% kans.quote:Op zondag 21 juli 2013 23:42 schreef Catnip het volgende:
[..]
Ja haha, mijn moeder gaat een afspraak maken
GA IK DOOD?
Gekkerd.quote:Op zondag 21 juli 2013 23:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zit er dik in, ik geef het 100% kans.
quote:Op zondag 21 juli 2013 23:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zo, ik heb een leuke dag gehad! (voor verhaaltje zie spoiler)Prachtig, werkelijk waar práchtig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We hebben Crystal86 mogen verwelkomen, Minthy biologieles aangeleverd over ademhalen, en perspectieven gedeeld over seksualiteit!quote:En hier nog wat gebeurd?![]()
En uiteraard genoten van het gezelschap van Kingtoppie!![]()
Ach je moet toch ergens aan doodgaan..quote:
Klinkt goed!quote:Op zondag 21 juli 2013 23:44 schreef Gray het volgende:
[..]
Prachtig, werkelijk waar práchtig!
[..]
We hebben Crystal86 mogen verwelkomen, Minthy biologieles aangeleverd over ademhalen, en perspectieven gedeeld over seksualiteit!![]()
En uiteraard genoten van het gezelschap van Kingtoppie!
Het lijkt me daarentegen niet erg plausibel dat je aan die ziekte komt te overlijden.quote:Op zondag 21 juli 2013 23:48 schreef Catnip het volgende:
[..]
Ach je moet toch ergens aan doodgaan..Lijkt me alleen niet dat het zo levensbedreigend is. Irritant ja dat wel.
Jammer om te horen s_equote:Op zondag 21 juli 2013 23:49 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik heb het toch wel moeilijk. Goede vriend heeft me de deur uitgegooid, 3.5 uur kanoen in Belt-Schutsloot vandaag met elkaar, uiteraard erg tof, maar was op bepaalde momenten ook wel erg confronterend (de rust/natuur, wat wil je nu met je leven). Nu weer thuis, en merk dat het steeds 1 stapje omhoog is en 2 stapjes terug. Dit wordt weer een helse nacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |