Nou, ja, ik had ff niet gekeken of je een piemel had. Had wel het vermoeden dat je man was, ja.quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:24 schreef Spockjuh_ het volgende:
Man, dat is toch wel duidelijk dacht ik zo?Mevrouw spockjuh zit ook op fok, althans met een account, maar al jaren inactief.
Die moest ik ff googlen... Ik dacht bedoelt ze nou tampon ofzo omdat ze iets roods aan heeft?quote:
Mijn User icon! <3quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:16 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Die moest ik ff googlen... Ik dacht bedoelt ze nou tampon ofzo omdat ze iets roods aan heeft?
Knappe meid, net als Riley!
Nohhhquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:31 schreef Suikertante het volgende:
Ja hij is ook wel een beetje fan van F. Hij probeert hem ook steeds te wassen enzoMaar dat mag niet van ons.
quote:Op maandag 29 juli 2013 20:33 schreef Lamb29 het volgende:
Vandaag jarig
3D-echo 26wk, net geboren, half jaar, 1 jaar, 1.5 jaar, 2 jaar, 2.5 jaar en 3 jaar..
zo goed kunnen 3D echo's dus kloppen
Ja hoi, nog van harte gefeliciteerd allebei! En hoe maken jullie die overzichten? Ik heb nog een maand of drie, maar je kan er maar beter bijtijds bij zijn nietwaar?!quote:Op maandag 29 juli 2013 22:00 schreef Sonnetje85 het volgende:
Wat gaaf die 3D echo bij de rest vd foto;s!
Helemaal mooi met die net geboren foto erbij!
Gefeliciteerd met je meisjeJe 3 jarige peuter!
En wat is ze ook groot geworden van 2 naar 3!
Oh nu ik hier toch ben
Mijn dame is ook vandaag jarig.
Een jaaroverzicht:
Volgens mij is hij zijn koffertje aan het pakken nu!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:10 schreef Lamb29 het volgende:
enne Silvijn kom je hier wonen? Je bent een perfect broertje voor mijn meisje
Wat een bizar verhaal!quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:17 schreef -Spring het volgende:
Suiker, jouw zoon komt ze zó bekend voor! Ik ik weet nu waarom. Hij lijkt enórm op de (inmiddels overleden) broer van N's oma. Precies dezelfde verhoudingen in z'n gezicht. Hij woonde in Zweden en ik heb geen babyfoto's van 'm (zou ook een beetje gek zijn als ik daarom zou vragen),n maar de gelijkenis is treffend.
![]()
Ik wacht met smart op de deurbelquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:10 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Volgens mij is hij zijn koffertje aan het pakken nu!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:41 schreef Suikertante het volgende:
LB ik weet niet precies wat het is maar iets is zó ontwapenend schattig aan je meisje. Dat lieve mondje als ze lacht misschien of dat ze er altijd uitziet alsof ze heel wild in bed gesparteld heeft en er eindelijk uit mocht. Echt een leukie
En dat gapen en uitrekken.. Als je het goed timet kun je er zúlke lelijke foto's van maken!
-weg-quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:04 schreef _NIKKI_ het volgende:
![]()
![]()
Kyara ik vind het echt mooi om te zien dat er zelfs bij zulke kleine babietjes al echt een soort interactie/band is. Wauw! Ik kan niet wachten tot ik zelf ook mag.
En tess knappe meid!
Ik zal binnenkort ook weer eens wat L. foto's opzoeken. Is al weer heul lang geleden dat ik een L. gepost heb.
Nou hè? Ik vind haar net een elfje, zo teer en fijntjesquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:31 schreef Mangostine het volgende:
LB ik ben een beetje fan van je meisje. Wat een mooi koppie, echt een schatje
Precies dit!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:59 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Nou hè? Ik vind haar net een elfje, zo teer en fijntjes
Het is de laatste tijd steeds D. Die is wat beweeglijker en probeert te rollen en te draaien en dan kom je nog wel eens een zus tegen die in de weg ligtquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:49 schreef Marrije het volgende:
Kyara,is dat nou steeds hetzelfde meisje met haar voet op het gezicht van de ander of wisselen ze elkaar af?
ik heb een zweeds meisjequote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:43 schreef Kyara het volgende:
Vicky, at een mooie foto van Tess. Ik vind bij jouw kinderen die bruine huid in combinatie met het witblonde haar zo mooi!
quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:32 schreef Suikertante het volgende:
Eén rooie vind ik ook wel genoeg, de (eventuele) volgende mag mijn huidtype
quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:42 schreef trui het volgende:
volgens mij hebben negers juist geen witte billen, maar goed, da's mijn mening.![]()
Zeer scherp weer trui!quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:42 schreef trui het volgende:
volgens mij hebben negers juist geen witte billen, maar goed, da's mijn mening.![]()
zo te zien wel een fijne vakantie gehad, lijnloos! wat is ze alweer groot!
Ach, ik zelf ookquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:38 schreef .Sparkling. het volgende:
Mooie Silvijn! Ik val iedere keer in herhaling he?
[ Bericht 8% gewijzigd door Suikertante op 07-08-2013 09:13:07 ]
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:04 schreef Suikertante het volgende:
Nanananananana Batman!
Ik neem me steeds voor te minderen met de F-spam maar dan vang ik per ongeluk in een foto waarom ik zo verliefd op hem ben en moet ik hem toch weer even laten zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wát een moppie is F. Voor mijn carrièreadvies aan hem verwijs ik u door naar het babytopic!
Die eerste foto bedoel je?!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:36 schreef -Spring het volgende:
Elmo, wat is dat toch voor beest dat T daar aait?
Grappig, nooit gezien.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:38 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Die eerste foto bedoel je?!
Da's een wit damhert of een wit edelhert. Er zaten zoveel herten enzo daar, tis iig een van die 2!
Was me ook opgevallen, maar ik vind je reactie erg sportief Spockjuh. En gefeliciteerd!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:27 schreef -Lise- het volgende:
Wat een leuk topic toch! Mooie, leuke kindjes hier, klein én groot!
En Spockjuh_, ik zie jou steeds maar foto's posten hier maar nooit reageren op een ander.
Hopelijk lukt de interactie beter in Z&G![]()
Zo, blij dat dat er uit is, ik erger me er al een tijdje aan tijdens het lurken![]()
Ja, hij is lang (zo'n 1.95 denk ik). En ziet er echt ouder uit. Eerder als een student dan een middelbare scholier. En dat terwijl sommige klasgenoten van hem kleiner zijn dan Tristan!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:45 schreef lady-wrb het volgende:
mooie foto's spuuglokje! wat ziet wouter er al volwassen uit!
onvoorstelbaar dat hij maar een jaar ouder is dan L.zoudat op die leeftijd zo uitmaken?
maar hij is lang he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
U vraagt, wij draaienquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:37 schreef LadyBlack het volgende:
Ja zeg, ik dacht J weer eens te zien
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:52 schreef L0t.. het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaienAl ken je deze foto's volgens mij al van m'n fb
[ afbeelding ]
whiiiii![]()
[ afbeelding ]
quote:
dankje! Toch lijkt de oudste veel meer op haar vader.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:12 schreef .Sparkling. het volgende:
Wat gaaf die foto van jullie drietjes! Overduidelijk dat het jouw kinderen zijn
Oh, ik vind dat je er ook duidelijk jou in kan herkennen. Echt hele mooie meisjesquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:19 schreef Vicky het volgende:
[..]
dankje! Toch lijkt de oudste veel meer op haar vader.
Ja, belachelijk hè? Gisteren waren Thijs en Tess nog minibaby's....quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:00 schreef Vicky het volgende:
Wow Spark, wat een prachtige foto's!!
Wow Thijs is gegroeid zeg!
ja idd!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:58 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ja, belachelijk hè? Gisteren waren Thijs en Tess nog minibaby's....
Dat vind ik ook! Grappig dat jij het ook ziet!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:54 schreef Spees_Eend het volgende:
McLaura wat een moppie! Hij heeft op de foto's iets weg van het kindje uit... about a boy denk ik? (even googlen) LOL nee die bedoel ik niet, ik bedoel het jochie uit love actually
Ik snap wat je bedoelt. Misschien hetzelfde als tegen kunstschilder zeggen schilder mijn stoel evenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:47 schreef Fee-nix het volgende:
Shaggy je kunt echt mooi fotograferen. (En toch vind ik het steeds op een of andere manier niet echt 'kinderfoto's')
O nee, ik dacht er verder niet zo veel bij, hoorquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:41 schreef Shaggy8675 het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt. Misschien hetzelfde als tegen kunstschilder zeggen schilder mijn stoel evenIk geniet juist van de zogenoemde snapshots die jullie allemaal plaatsen. Ik heb dat inzicht juist niet om een beeld zo te maken zoals de meesten het hier neerzetten, zou het graag willen, maar lukt me niet ( meer ). Hoewel ik mijn dochter of die van m'n zus echt niet ga dirigeren mocht je dat denken
Een andere werkwijze, denkbeeld en inzicht denk ik
Jaaaa idd! Best veel ook!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:55 schreef Mineola het volgende:
[..]
Ik vind de LBaby daar juist op lijken!
En een collectieve
Zo'n leuk topic altijd!
Ook! Maar ik denk dat LBaby en Thijs sowieso ook wel wat van elkaar hebben!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:55 schreef Mineola het volgende:
[..]
Ik vind de LBaby daar juist op lijken!
Ja, ik zie het ook! Geen verre familie?quote:Op zondag 11 augustus 2013 07:48 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ook! Maar ik denk dat LBaby en Thijs sowieso ook wel wat van elkaar hebben!
quote:Op zondag 11 augustus 2013 09:13 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja, ik zie het ook! Geen verre familie?
Als ik het goed gezien heb, is je dochter nu (bijna) 4 maanden? Dit was Thijs rond die tijdquote:Op zondag 11 augustus 2013 09:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]not that I'm aware!
En wat grappig, ik zie de gelijkenis ook wel
Dank je, dat vind ik van jou echt leuk om te horen! Ik vind jouw foto's namelijk vaak heel mooi en sfeervol.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:17 schreef bellelena het volgende:
Coco, zo'n krul heeft Nin ookVerder: Saar
Joi, wat een leukie! Mooi donker haar!
Phaidra, wat een heerlijk sfeertje in die foto
Wat lief!quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:45 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dank je, dat vind ik van jou echt leuk om te horen! Ik vind jouw foto's namelijk vaak heel mooi en sfeervol.
Ik was zelf ook erg blij met deze foto, eindelijk was het weer eens gelukt om met de dslr een goede foto te maken. Dat wil zeggen, zonder een halve hand voor de lens omdat meneer de camera wil pakken (en ja, inmiddels is hij sneller dan dat ik fatsoenlijk scherp gesteld heb)
Lijnloos, wat is het toch een prachtig stoer meiske! Ik vind haar tof
Hahaha ikb zie dit nu pas.! Pssssttt.... het zijn zusjes!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:47 schreef Fee-nix het volgende:
Shaggy je kunt echt mooi fotograferen. (En toch vind ik het steeds op een of andere manier niet echt 'kinderfoto's')
Elmo wat een lieve broer en zus. Die foto dat ze de fles geeft is zo leuk!
Owwww oops! My bad! Sorryquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:05 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Hahaha ikb zie dit nu pas.! Pssssttt.... het zijn zusjes!
Geeft niks. Bij baby's is het nog wel eens lastig te zien. Moest wel lachen!quote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:35 schreef Spees_Eend het volgende:
Lijnloos, Minke heeft zo'n gaaf haar! Echt een stoere meid
Ik ben bezig geweest met collages per maand omdat ik de ontwikkeling eens naast elkaar wilde zien. Zo mooi om terug te kijken
Ben voorbereidHet is een megaspam, dus ik zet hem even onder een spoiler.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoppa! Verjaardags-/vaderdagcadeautjekalender al half klaar!
Super om te zien![]()
+1!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:26 schreef Kyara het volgende:
Wat een leuke foto's Spees! Heel leuk gedaan!
Wat een mooie foto's Becky! Het plezier spat van Noortje af.
Minke, mooi stoer meisje
Prachtige kids, en erg mooie foto'squote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:43 schreef becky27 het volgende:
Mijn dames nog maar eens
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Jep, hij drinkt een beetje slordig als ie veel dorst heeftquote:Op maandag 19 augustus 2013 17:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
Mousemicky, heeft je zoontje nou druppels melk op zijn voorhoofd of lijkt dat alleen zo?
Echt?quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:02 schreef Vicky het volgende:
Het zijn 3 foto's van Tess.. Amber is steeds de hort op
Hihi, ik heb ook nog van die foto's van die van mijquote:Op maandag 19 augustus 2013 17:58 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Jep, hij drinkt een beetje slordig als ie veel dorst heeft
Haha, ik was aan t experimenteren met de automatische instellingen van mn hipstamatic app, dus wist niet wat t zou worden. Vind t wel wat hebbenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:16 schreef Spees_Eend het volgende:
Mouse, je ziet dat hij knap is, maar de filter over de foto vind ik een beetje spooky, alsof het een baby van wax is![]()
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:16 schreef Spees_Eend het volgende:
Lily wat een gave zoon heb je! En is hij een echt Ajax talent?Ik vind m leuk!
Hij is wel echt dol op muziek inderdaadquote:Op maandag 19 augustus 2013 17:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
Phaidra, wat een muzikale zoon heb je![]()
wat goehoed!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:18 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Eventjes trots doen. Mijn zoon fietst.![]()
[ afbeelding ]
Ja, hij lijkt niet echt op zichzelf op deze foto en zijn haar is te kort geknipt. Maar hij kan wel fietsen!quote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:37 schreef miss_sly het volgende:
Ik gooi mijn grote schoolkind er ook een keer in
[ link | afbeelding ]
Hey wat grappigquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:13 schreef mousemicky het volgende:
[..]En met zo'n stoere boekentas
![]()
Ik heb een petten en mutsen-baby. Maakt niet uit wat je op z'n hoofd zet, t staat m goed. Heeft ie niet van mij.
Haha, dat zou kunnen. Binnenkort bij d'r op kraambezoekquote:Op maandag 26 augustus 2013 02:39 schreef mignonne het volgende:
[..]
Hey wat grappigjij bent volgens mij bevriend met een oud-studiegenote van mij xD
Ik zag de eerste foto die je post namelijk voorbij komen op haar timeline bij een foto van haar baby's paspoort. Wat een leuk ventje
Zwijg stil...quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:38 schreef Ireth het volgende:
Wat een lekker bekkie Mousemickey!
Mijn kind start over een week in groep 7... waar is mijn baby gebleven... *sught*
[ afbeelding ]
quote:
Erg lief om te zien. Mijn vrouw wilde er altijd 3, ikke 2, en uiteindelijk hebben we er 1 mogen krijgen ( waar we dolgelukkig mee zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |