quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:04 schreef Suikertante het volgende:
Nanananananana Batman!
Ik neem me steeds voor te minderen met de F-spam maar dan vang ik per ongeluk in een foto waarom ik zo verliefd op hem ben en moet ik hem toch weer even laten zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wát een moppie is F. Voor mijn carrièreadvies aan hem verwijs ik u door naar het babytopic!
Die eerste foto bedoel je?!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:36 schreef -Spring het volgende:
Elmo, wat is dat toch voor beest dat T daar aait?
Grappig, nooit gezien.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:38 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Die eerste foto bedoel je?!
Da's een wit damhert of een wit edelhert. Er zaten zoveel herten enzo daar, tis iig een van die 2!
Was me ook opgevallen, maar ik vind je reactie erg sportief Spockjuh. En gefeliciteerd!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:27 schreef -Lise- het volgende:
Wat een leuk topic toch! Mooie, leuke kindjes hier, klein én groot!
En Spockjuh_, ik zie jou steeds maar foto's posten hier maar nooit reageren op een ander.
Hopelijk lukt de interactie beter in Z&G![]()
Zo, blij dat dat er uit is, ik erger me er al een tijdje aan tijdens het lurken![]()
Ja, hij is lang (zo'n 1.95 denk ik). En ziet er echt ouder uit. Eerder als een student dan een middelbare scholier. En dat terwijl sommige klasgenoten van hem kleiner zijn dan Tristan!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:45 schreef lady-wrb het volgende:
mooie foto's spuuglokje! wat ziet wouter er al volwassen uit!
onvoorstelbaar dat hij maar een jaar ouder is dan L.zoudat op die leeftijd zo uitmaken?
maar hij is lang he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
U vraagt, wij draaienquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:37 schreef LadyBlack het volgende:
Ja zeg, ik dacht J weer eens te zien
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:52 schreef L0t.. het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaienAl ken je deze foto's volgens mij al van m'n fb
[ afbeelding ]
whiiiii![]()
[ afbeelding ]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |